قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A7 2018 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X



نقد و بررسی کامل سامسونگ گلکسی ای 7-2018

(SM-A750GN/DS)



اولین موردی که به چشم می خورد دوربین سه گانه (Galaxy A7 (2018 است که آن را برای عکاسی ایده ال می کند. سامسونگ گلسی ای 7 یکی از مدل هایی است که احتمالا به دلیل طراحی منحصر به فرد، نمایشگر و دوربین هایی که دارد نظرها را جلب خواهد کرد. از نظر قیمت هم می تواند با گوشی های دیگری چون POCO F1 ،Honor Play و Nokia 7 Plus رقابت  کند که  هر یک از آنها نکته مثبتی دارند برای مثال POCO F1 از قدرت باورنکردنی برخوردار بوده در حالی که Nokia 7 Plus از میان همه مواردی که گفته شد تجربه نرم افزاری بسیار خوبی را برای کاربران ارائه می دهد. این گوشی در میان موبایل های سامسونگ اولین و در برخی از بازارها بعد از گوشی هوآوی پی 20 پرو دومین موبایلی بوده که به دوربین سه گانه مجهز شده است. این دوربین ها شامل، سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 سنسور 8 مگاپیکسل به همراه  لنزهای زاویه باز با دیافراگم f/2.4 و سنسور 5 مگاپیکسلی به همراه لنزهای فوکوس ثابت و دیافراگم f/2.2 هستند. نقطه برجسته در اینجا یک سنسور 8 مگاپیکسلی است به این دلیل که این دارای لنزهای فوق باز 13 میلی متری با زاویه دید 120 درجه است. 




طراحی:

در نگاه اول مشاهده می کنید که در ساخت آن، همان طراحی متداول سامسونگ به کار گرفته شده و مواد و طراحی و پرداختی که به کار رفته همانند موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 به نظر می رسد. این مدل همانند سامسونگ گلکسی ای 7 (2018) دارای فریم آلومنیومی با دو طرف منحنی نیست. پنل پشت شیشه ای آن دارای بازتاب های نوری است که با تغییر زاویه نور تغییر می کند. استفاده از شیشه در ساخت بدنه آن گرچه بسیار زیبا و ظریف به نظر می رسد اما به سرعت اثر انگشت را جذب می کند. زوایای آن به صورت منحنی طراحی شده تا راحت بتوان آن را در دست گرفت اما اندازه آن برای کار با یک دست کمی بزرگ است. این بار در طراحی آن تغییر بزرگی دیده می شود و آن قرار دادن سنسور اثر انگشت در دکمه پاور و قفل است.








از این رو دسترسی به آن راحت تر شده چرا که زمانی که گوشی در دست راست قرار داشته باشد درست در زیر انگشت اشاره قرار گرفته و به راحتی می توانید آن را لمس کنید. در اینجا دکمه پاور قابلیت کلیک داشته اما برای باز کردن قفل می بایست آن را فشار داد. ماژول دوربین ها در سمت چپ پنل پشت و فلش LED در زیر آنها قرار دارد. در پنل رو به رو هم بریدگی دیده نمی شود. پنل رو به رو ای 7-2018 مشابه به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 به نظر می رسد. کلید تنظیم صدا در بالای سنسور اثر انگشت /کلید پاور در سمت راست قرار داشته در حالی که سمت چپ میزبان درگاه سیم کارت و درگاه اختصاصی microSD card است. جک 3.5 میلی متری و بلندگو و پورت micro USB هم در قسمت پایین آن قرار گرفته اند.





صفحه نمایش:

(Samsung Galaxy A7 (2018 به یک پنل 6 اینچی مجهز شده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 18.5:9 را به خدمت گرفته است. نوع آن هم همانند بسیاری از مدل های گوشی سامسونگ Super AMOLED و دارای رزولوشن 1080×2220 پیکسل بوده و کیفیت تصویر full HD را ارائه می دهد. همانند بسیاری از مدل های سامسونگ ارائه رنگ آن عالی است و رنگ های سرزنده و شادابی را به نمایش می گذارد و تصاویر و محتوا هر دو نسبت به بسیاری از گوشی هایی که تا به حال در این محدوده دیده اید شارپ تر بوده و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد. اندازه بزرگ هم، آن را برای تماشای فیلم ها و بازی ها و گشت و گزار در رسانه های اجتماعی ایده ال کرده است. یکی از مهمترین موارد در اینجا میزان روشنایی است. این مدل میزان روشنایی بالایی داشته در نتیجه در روشنایی زیاد و نور خورشید محتوای آن قابل دیدن بوده و هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت. همچنین زاویه دید بسیار خوبی را هم داشته از این رو از همه زوایا محتوا به خوبی نمایش داده می شود. 



دوربین:



همان طور که در بالا اشاره شد ای 7 (2018) در دوربین عقب از سه لنز استفاده کرده است سنسور اولیه 24 مگاپیکسلی است که برای ثبت جزئیات بهتر از تکنولوژی pixel binning استفاده می کند. سنسور 5 مگاپیکسلی هم مسئول ثبت جزئیات مربوط به عمق در خلق حالت پرتره بوده در مقابل سنسور 8 مگاپیکسلی می تواند در حالت زاویه باز عکس برداری کند. دو عدد از این دوربین ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند که دیگر دوربین های دوگانه هم انجام می دهد اما لنز سوم  می تواند یک میدان دید 120 درجه را ارائه دهد در نتیجه قاب وسیع تری از یک تصویر ثبت می شود.


دوربین واید از لنزهای فوکوس ثابت استفاده کرده است در نتیجه  نمی تواند قسمتی از تصویر را انتخاب کند و یا یک بک گراند تار را به تصویر اضافه کند. این مشخصه تا زمانی که با نور طبیعی و یا نور کم سرو کار دارید مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما زمانی که نیاز دارید که مقدار نور دهی تصویر را در حین عکس برداری و یا قبل از ثبت عکس کنترل کنید ممکن است کمی شما را با چالش روبه رو کند. یکی دیگر از محدودیت های این دوربین استفاده از دیافراگم f/2.4 است که  توانایی سنسور زاویه باز برای جذب مقدار نور کافی جهت خلق تصاویر روشن تر در تاریکی را محدود می کند. زاویه باز 120 درجه سنسور فوق باز 8 مگاپیکسلی برای ثبت یک صحنه بدون پاناروما مناسب است. 8 مگاپیکسل به این معناست که بر خلاف لنز 24 مگاپیکسلی نمی توان تصاویر را زوم کرد. به طور کلی عملکرد دوربین آن نسبت به سایر مدل های میان رده موجود در بازار نقطه قوت آن به حساب می آید.


سخت افزار:



ای 7-2018 در عملکردهای روزانه عالی ظاهر شده اما ممکن است در عملکردهای چند وظیفه ای به خوبی عملکرد پرچم داران نباشد. یکی از نسخه های آن همانند گوشی گلکسی ای 8 دارای رم 4 گیگابایتی است در حالی که نسخه دیگر آن با 6 گیگابایت رم هم در دسترس قرار گرفته است. از نظر حافظه داخلی هم دو نسخه 128 و 64 گیگابایتی از آن موجود شده اما نسخه 128 گیگابایتی هم با رم 4 و هم با رم 6 عرضه شده است. پردازنده در نظر گرفته شده برای آن (Exynos 7885 Octa (14 nm است که دارای چهار هسته بوده و هست های آن با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز عمل می کنند. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده هم Mali-G71 است که به همراه صفحه نمایش آن توانسته است تجربه بی نظیری از مالتی مدیا را برای کاربران فراهم کند. به طور کلی باز شدن نرم افزارها در اینجا سریع بوده و از نظر بازی هم می توان گفت که بازی هایی چون Modern Combat 5  و Asphalt 9 را به خوبی اجرا می کند.


نمایشگر بزرگ آن برای تماشای فیلم و ویدئو مناسب بوده و از بلندگوی بسیار خوبی هم برخوردار بوده که جهت پخش موسیقی در یک اتاق کوچک عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین یکی دیگر از آپشن های آن برخورداری از جک 3.5 میلی متری صدا است که به سادگی می توانید بدون نیاز به مبدل از هدفون های غیر بلوتوثی استفاده کنید. در کل کیفیت صدای رضایت بخشی داشته اما میزان بلندی صدای آن زیاد نیست. تنها یک اسپیکر داشته و فاقد صدای استریو است. علاوه بر این به این جهت این گوشی برای تماشای فیلم ایده ال است که از یک نمایشگر بزرگ برخوردار است. از طرفی دیگر طول عمر باتری آن هم قابل توجه بوده که می تواند به عنوان یک موبایل با ارزش جهت ارائه تجربه بی نظیری از مالتی مدیا در نظر گرفته شود. یکی دیگر از گزینه های خرید آن هم می تواند پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت باشد.


نرم افزار:

سامسونگ گلکسی ای 7 (2018) با رابط کاربری Experience UI 9.5 بر پایه اندروید 8.0 اجرا می شود. این نرم افزار بسیار منظم بوده و سرعت بسیار خوبی هم دارد و app drawer به جای اسکرول عمودی در درون پیج ها سازمان دهی شده است. همچنین نرم افزارهای پیش فرض زیادی مثل نرم افزار های  Samsung suite  ،Microsoft’s office در این گوشی ارائه شده است. Samsung Health یکی از برنامه های محبوب آن بوده که یک نرم افزار پیگیری تناسب اندام در نظر گرفته می شود. شما می توانید با نرم افزار مقایسه موبایل در این سایت با نرم افزار گلکسی (a7(2018 کار کرده و با جلوهای بصری شکل آیکون ها و نرم افزار های پیش فرض و غیره آشنایی پیدا کنید.


باتری:



ای 8-2018 از باتری 3300 میلی آمپر استفاده کرده که برای یک گوشی با یک نمایشگر 6 اینچی اندازه قابل توجهی به حساب نمی آید اما بهینه سازی  های نرم افزاری ارائه شده عملکرد بسیاری خوبی را برای آن به ارمغان آورده است. در عمل از عملکرد عالی در میان رده ها را از خود نشان داده و می تواند در کارهای متداول روزانه حدود 8 ساعت شارژ را نگه دارد. به طور میانگین این مدل حدود 2 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. در تست پخش ویدئو طی مدت 90 دقیقه یا حداکثر روشنایی (Galaxy A7 (2018 تنها 14% از شارژ خود را از دست داده است.

شما می توانید در این سایت میزان شارژ دهی، سخت افزار، نرم افزار، طراحی ظاهری، رابط کاربری و... تمام مدل های موبایل از برند های مختلف ر ا از طریق پنل پیشرفته مقایسه گوشی مورد بررسی قرار داده و هر مدلی که مدنظر دارید را با هم مقایسه کنید.

اطلاعات کلی
برند سامسونگ
GPU (گرافیک) Mali-G71
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 24 مگاپیکسل(سه گانه)
اندازه 159.8×76.8× 7.5 میلی متر
وزن 168گرم
جنس بدنه پلاستیک و شیشه
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی - 4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, September
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2 x 2.2 GHz Cortex-A53 & 6 x 1.6 GHz Cortex A53
سازنده چیپست Exynos
چیپست (Exynos 7885 Octa (14 nm
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.0 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 6.0 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED ، لمسی خازنی 16میلیون رنگ
رزولوشن 1080 × 2220 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~74.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~411
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 512 گیگابایت (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 24 مگاپیکسل (سه گانه)
رزولوشن 1080 × 2220 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه(gyro-EIS)
فلش LED
دوربین دوم 24 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A (2CA) Cat6 300/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر NFC-محافظ گوریلا گلس-صفحه نمایش همیشه روشن-پشتیبانی از ANT+-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 3300 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.