خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

آیا پوکو ایکس ۲ همان شیائومی ردمی کی ۳۰ است؟

پس از یک سال وقفه کامل، پوکو به عنوان یک شرکت مستقل دوباره متولد شده است. درست پس از این اعلامیه، این شرکت موبایل جدیدی به نام تجاری Poco را معرفی کرد که برای بازار هند در نظر گرفته شده است. اولین گوشی موبایل که بعد از استقلال کامل این شرکت عرضه می‌شود، Poco X2 خواهد بود. این روزها این گوشی در رأس خبرها قرار گرفته و برخی از خبرها نیز از این حکایت دارند که پوکو ایکس ۲ باز تولید گوشی ردمی کی ۳۰ است.

این روزها این گوشی در رأس خبرها قرار گرفته و برخی از خبرها نیز از این حکایت دارند که پوکو ایکس ۲ باز تولید گوشی ردمی کی ۳۰ است.

پوکو ایکس 2

اکنون تنها ۴ روز تا رونمایی از گوشی میان‌رده گیمینگ شیائومی به نام پوکو ایکس ۲ باقی بانده است. اکنون تیزری از این گوشی منتشر شده و دید کاملی را از این دستگاه گیمینگ ارائه خواهد داد. در واقع تیزر منتشر شده، این شک را به یقین تبدیل می‌کند که پوکو ایکس ۲ همان ردمی کی ۳۰ است.

در این ویدئو رنگ بنفشی از ردمی کی ۳۰ به نمایش گذاشته شده است. گرچه کاملاً مشخص نیست؛ اما مشخصاتی که در این ویدئو مشاهده می‌شود به اندازه‌ای است که تشخیص دهیم که Poco X2 همان ردمی کی ۳۰ است. برای مثال اسکنر اثر انگشت در کنار واقع شده و با دکمه پاور ادغام شده و ماژول دوربین نیز دقیقاً همان مدلی است که در ردمی کی ۳۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.البته جدا از همه این شباهت‌هایی که بدان اشاره شد، احتمالاً پوکو ایکس ۲ تعییرات جزئی دیگری نیز خواهد داشت.

برای مثال ممکن است از آپشن‌های رنگی منحصر‌به‌فرد دیگری نیز برخوردار باشد. در رابطه با امکانات این گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که POCO X2 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. برخورداری از این نمایشگر آن را به یکی از گوشی‌های میان‌رده مناسب گیمینگ تبدیل خواهد کرد. 

همچنین طبیعی است که یگ گیمر دوست ندارد که در میانه بازی با خالی شدن شارژ گوشی مواجه شود؛ از‌این‌رو، این شرکت از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده تا طول عمر فوق‌العاده این میان‌رده گیمینگ را تضمین کرده باشد. علاوه بر این Poco X2 از شارژ سریع ۲۷ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی قرار است در ۴ فوریه ۲۰۲۰ معرفی شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن