خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

نسخه بعدی گلکسی زد فلیپ به دوربین قدرتمند‌تری مجهز خواهد شد!

نسل بعد گلکسی فولد شرکت سامسونگ در دست ساخت است. قبلاً فکر می‌کردیم گوشی گلکسی زد فلیپ نسل بعدی گلکسی‌ فولد است؛ اما در واقع خودش یک خط تولید جداگانه به حساب می‌آید. اخیراً دگزومارک دوربین گلکسی زد فلیپ را محک زده؛ اما امتیاز آن در مقابل گوشی‌های مدعی بازار خیلی قابل‌توجه نبوده است. خبرها از این حکایت دارد که نسخه بعدی گلکسی زد فلیپ به دوربین قدرتمند‌تری مجهز خواهد شد.

 

گلکسی زد فلیپ در تست دگزومارک در مجموع امتیاز ۱۰۵ را کسب‌ کرده و برای موبایلی که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده، امتیاز بدی محسوب نمی‌شود و همین امتیاز کافی بوده تا گوشی گلکسی زد فلیپ درست زیر پرچمداران ۲ سال پیش اپل و صدرنشین‌های سابق دگزومارک یعنی آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس، قرار گیرد و در میان ۲۰ دوربین برتر خودنمایی کند.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گوشی گلکسی زد فلیپ در تست دگزومارک در مجموع امتیاز ۱۰۵ را کسب‌ کرده است.

ظاهراً دوربین این گوشی در برخی موارد از خود ضعف نشان داده خصوصاً در مقابل سایر گوشی‌های مدعی بازار، از‌این‌رو این شرکت تصمیم دارد که در نسخه بعد آن از دوربین قوی‌تری استفاده کند.

 

گوشی گلکسی زد فلیپ
گوشی گلکسی زد فلیپ

از آنجایی که Galaxy Z Flip شکل ظاهری متفاوتی دارد، نمی‌توان آن را با سری گلکسی فولد در یک گروه در نظر گرفت، گرچه هر دو از نوع گوشی‌های تاشو هستند. البته شرکت سامسونگ هنوز زمان زیادی برای اثبات این موضوع دارد. صحبت‌های زیادی در مورد گلکسی فولد اصلی وجود دارد، ایرادات بسیار زیادی هم تاکنون به این دست گوشی‌ها وارد شده است. انتظار داریم سامسونگ در گلکسی Flip 2 ایرادات وارده را برطرف کند. البته، قطعاً این اتفاق خواهد افتاد؛ چرا که همیشه نسل بعد گوشی‌های سامسونگ نسبت به نسل قبل خود پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارند. گفته می‌‍شود گوشی گلکسی زد فلیپ بعدی با ۳ دوربین طراحی خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

از آنجایی که Galaxy Z Flip شکل ظاهری متفاوتی دارد، نمی‌توان آن را با سری گلکسی فولد در یک گروه در نظر گرفت.

تا سال آینده تغییرات زیادی در گوشی تاشوی جادویی سامسونگ اعمال خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این مدل به همراه گلکسی S21 معرفی خواهد شد. گلکسی فولد ۲ در نیمه‌ی دوم سال آینده عرضه خواهد شد. Galaxy Z Flip سامسونگ به دلیل طراحی ساده‌تر در مقایسه با Galaxy Fold قیمت کمتری دارد. این گوشی جادویی دوربین سلفی هول-پانچ را در بر دارد و در سمت دیگر دوربین دوگانه‌ای را در خود جای داده است. بر اساس پتنت‌هایی که از مدل بعدی این گوشی زیبا رؤیت شده، این گوشی به سه دوربین مجهز خواهد شد.

طبق پتنت‌هایی که در WIPO دیده شده، این شرکت دو نوع طرح را برای این مدل گوشی ارائه داده که هر دو این طرح‌های اولیه را در کشور آلمان به ثبت رسانده است. مدل Flip با سه دوربین در پنل پشتی که هم به صورت افقی و هم عمودی قرار گرفته‌اند طراحی شده است. باید توجه داشت که ثبت اختراع و پتنت الزاماً به معنای تولید محصول نیست، اگر چه فرصتی برای اجرای آن طرح به شمار می‌رود. فعلاً فقط باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. نظر شما در مورد نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟ نظرات ارزشمند خود را با ۱۹ کالامگ در میان بگذارید.

منبع: samsung

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن