بهترین قیمت شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

چطور با یک اپلیکیشن لئوناردو دی‌کاپریو شویم! + ویدئو

دوباره تاریخ تکرار می شود، اما این بارجالب‌تر و جذاب‌تر! مطمئناً شما برنامه FaceApp را به یاد خواهید آورد، ابزاری که به شما اجازه می دهد یک فرد ۸۰ ساله شوید اما اکنون آنچه در چین اتفاق افتاده جذاب‌ترست. اپلیکیشن ZAO که در این کشور به صورت ویروسی در حال فراگیر شدن است، به شما امکان می‌دهد تا چهره‌ی خود را با سهولت شگفت‌انگیزی جایگزین چهره ستاره‌های سینما در فیلم‌های مشهور کنید.

چطور با یک اپلیکیشن لئوناردو دی‌کاپریو بشویم!

تنها انتشار یک ویدیو کوتاه در توییتر از نحوه عملکرد ZAO، مقدمات محبوبیت آن را فراهم کرد و تعداد دانلود آن را به طرز عجیبی بالا برد. ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای که در آن می توانید ببینید که چگونه چهره شما به جای لئوناردو دی‌کاپریو در صحنه‌های حساس یک فیلم مشهور جایگزین می‌شود. برای این کار تنها به یک عکس و ۸ ثانیه زمان انتظار نیاز دارد. گفته می‌شود این اپلیکیشن بهترین کاربرد هوش مصنوعی برای دیپ فیک است که تاکنون به کارگرفته شده است.

[aparat id=”XJbim”]

شما فقط می توانید از فیلم های پیشنهادی توسط خود برنامه استفاده کنید (زیرا اینها مواردی هستند که قبلاً توسط الگوریتم برای اطمینان از نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند)، بنابراین شما قادر نخواهید بود صورت خود را در هر صحنه از هر فیلمی قرار دهید.

چطور با یک اپلیکیشن لئوناردو دی‌کاپریو بشویم!همانطور که گفته شد اینکار توسط  یک عکس ساده صورت می‌گیرد اما وقتی امکان تشخیص چهره این برنامه کامل شود با اسکن کامل زوایای چهره و  تغییر حالات، جایگزینی بهتر انجام می‌شود.

توسعه دهندگان ZAO با این اسکن دقیق صورت ما چه می‌کنند؟

چطور با یک اپلیکیشن لئوناردو دی‌کاپریو بشویم!

ZAO متعلق به توسعه دهنده Changsha Shendurongue Network Technology است ، شرکتی که بلومبرگ می گوید تابعه شرکت مومو است ، یک شرکت چینی که صاحب یک سرویس پخش مستقیم و یک سرویس دوست یابی است. از چهره‌ها برای چه چیزی استفاده می‌کنند؟ خود شما با نصب برنامه و پذیرش شرایط استفاده به آنها اجازه این کار را داده اید. این زنگ هشدار است که قبل از نصب هر برنامه مجوز دسترسی‌هایی را که تأیید می‌کنید، به خوبی بررسی کنید.

فروش ویژه
ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum
قیمت ویژه: ۸,۶۸۹,۰۰۰ تومان
ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum
گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۲۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

در پی همین گمانه‌زنی‌ها برای سو استفاده از اطلاعات، توسعه دهندگان این برنامه مجبور شده‌اند بیانیه‌ای صادر کنند تا همه آگاه شوند که داده‌های ضبط شده (عکس ها و فیلم ها) فقط برای بهبود عملکرد برنامه استفاده می‌شوند و علاوه بر این، همه داده‌ها هنگام حذف برنامه از سرورها نیز حذف می‌شود.

نحوه بارگیری و استفاده از Zao

Zao در فروشگاههای Apple App در سراسر جهان ، برای دستگاه های iOS موجود است و از طریق App Store در iPhone یا iPad شما یافت می‌شود. با این حال، فقط به زبان چینی موجودست که امکان حرکت در صفحه‌های آن بدون تسلط به زبان چینی تقریباً غیرممکن است. همچنین لازم است شماره تلفن شما وارد شود، بنابراین بعید است که تا زمانی که نسخه کامل و جهانی در دسترس باشد، قادر به ثبت نام حساب کاربری خود باشید.

هشدار: در حقیقت، تا زمانی که نسخه انگلیسی برنامه وجود نداشته باشد، ما پیشنهاد نمی‌کنیم آن را نصب کنید زیرا همه شرایط و قوانین به زبان چینی است و شما نمی‌دانید چه حقوقی را امضا می‌کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫۸ نظرها

  1. اقا من یخورده چینی بلدم رفتم تو قسمت حریم شخصیش خوندم همش نوشته بود ما اطلاعات شمارو جمع اوری میکنیم و هدف ما،همین بقیشو اطلاعی نداده بود بنظرم به حرف ادمینای سایت گوش بدین و تا تایید نسخه جهانی و انگلیسی منتظر بمونین خیلی عجیب بود واسه من

  2. من با خط مجاری چین ثبت نام کردم داخل برنامه هم رفتم بدون قندشکن هم هستش عکس رو انتخاب میکنم نمره ده رو هم میگیره ولی بعدش یه ارور چینی میده نمیدونم چی میگه با قندشکنم امتحان کردم نشد

  3. سلام من نسخه چینی رو نصب کردم و میخام ازش استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید چطور وارد برنامه بشم ایا با خط مجازی چین میشه وارد شد از ایران؟ لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمایید.

    1. برنامه رو من نصب کردم ولی متاسفانه فعلا چینیها میتوننن استفاده کنن نمیشه داخلش ثبت نام کرد چون در قسمت ثبت نام فقط به خطوط چین امکان پذیر هست

      1. بله، در انتهای متن هم اشاره شده تا عرضه نسخه جهانی و کامل آن بهتر است صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن