خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار نوکیا

پرچمدار نوکیا ۹.۳ مدعی قدرتمند دیگری از نظر دوربین!

مدعی قدرتمند دیگری از نظر دوربین در راهست! این بار کمپانی نوستالژیک نوکیا خالق این دستگاه پرچمدار نوکیا خواهد بود. قبلاً نوکیا ۹ پیور ویو از جمله اولین گوشی‌هایی بود که از ماژول پنج‌گانه استفاده کرد. این گوشی به لطف استفاده از یک ماژول پنج‌گانه خود یکی از خاص و منحصر‌به‌فرد‌ترین گوشی‌هایی بود که سال گذشته معرفی شد.

به نظر می‌رسد که نسخه بعدی این گوشی در رابطه با عرضه خود با مشکلاتی روبه‌رو شده؛ اما از طرفی هم به نظر می‌رسد که HMD Global ایده‌های بهتری برای عرضه این گوشی پرچمدار دارد. این سوال مطرح می‌شود که آیا این شرکت باز هم در نوکیا ۹.۳ پیور ویوو از ماژول پنج‌گانه قبلی استفاده خواهد کرد یا خیر؟ خبرها از این حکایت دارد که پرچمدار نوکیا ۹.۳ نسبت به قبل از نظر دوربین ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.

 

دوربین اصلی پرچمدار نوکیا ۹.۳ از لنزهای ۶۴ مگاپیکسل و دوربین اولتراواید ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

 

اطلاعاتی که از نوکیا پیور ویو  منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالاً در پرچمدار نوکیا ۹.۳ شاهد یک ماژول پنج‌گانه ارتقاء یافته و جدیدی خواهید بود. این شرکت برنامه دارد تا از طراحی جدیدی استفاده کند. به احتمال زیاد این طراحی بسیار جذاب‌تر و بهتر از طراحی قبلی خواهد بود.

سال گذشته نسخه بعدی نوکیا ۹ عرضه نشد به همین دلیل نیز نوکیا برای ارائه یکی از بهترین دوربین‌ها در نسل بعد پرچمدار خود با شرکت دیگری همکاری داشته تا بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن به انجام رساند. هنوز مشخص نیست که نقش کدام یک از این شرکا پررنگ‌تر خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که هر دو آنها برنامه دارند تا این گوشی و ماژول دوربین را از چندین نظر ارتقاء دهند.

 

در رابطه با قیمت گوشی نوکیا ۹.۳ هم می‌بایست گفت که احتمالاً از قیمت بالاتری نسبت به نسخه قبلی برخوردار بوده؛ اما مشخص نیست نوکیا بتواند برای رقابت برچسب قیمتی پایین‌تری را نسبت به سایر رقبای موجود در بازار برای آن در نظر بگیرد یا خیر.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

نوکیا 9.3

پرچمدار نوکیا ۹.۳ از قدرتمندترین سخت‌افزار‌هایی برخوردار خواهد بود که تاکنون در هیچ گوشی پرچمداری مورد استفاده قرار نگرفته است.

به نظر می‌رسد که نوکیا ۹.۳ از قدرتمندترین سخت‌افزار‌هایی برخوردار خواهد بود که تاکنون در هیچ گوشی پرچمداری مورد استفاده قرار نگرفته است. بدون شک برخورداری از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولتراواید دیگر نتیجه عالی را در بر خواهد داشت.

 

همچنین احتمالاً این ماژول قدرتمند در نوکیا ۹.۳ از تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) برخوردار بوده و اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از لنز زاویه باز ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. هنوز در مورد بقیه لنزها اطلاعاتی در دسترس نیست؛ اما به احتمال زیاد از لنز‌های تله فوتو، ماکرو و سنسور عمق استفاده می‌کند.

 

🛒خرید گوشی نوکیا

 

جدا از موارد و اطلاعاتی که بدان اشاره شد، پرچمدار نوکیا ۹.۳ به یک پنل تمام صفحه و یک دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از نظر سخت‌افزار هم گفته می‌شود که این یک گوشی پرچمدارست؛ از‌این‌رو  از قوی‌ترین تراشه پرچمدار موجود در بازار بهره خواهد برد.

 

خاطر نشان می‌شود که تمام گوشی‌های نوکیا از نسخه اندروید وان استفاده می‌کنند و این گوشی نوکیا نیز از این امر مستثنی نیست. طبق خبرهایی که تاکنون منتشر شده، به احتمال زیاد این پرچمدار برند نوستالژیک در اواخر سال ۲۰۲۰ به همراه گوشی‌های نوکیا ۷.۳ یا اواخر آگوست و یا سپتامبر رونمایی و عرضه شود.

 

آیا هنوز هم طرفدار برند نوستالژیک نوکیا هستید؟  آیا نوکیا با این مدل خاص و منحصر‌به‌فرد خود می‌تواند جایگاه خود را در بخش گوشی‌های پرچمدار به دست آورد؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف گوشی‌های نوکیا چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

منبع: nokia

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

  1. شرکت نوکیا قبلا غول مخابراتی جهان بود .
    اما الان سامسونگ هست
    که جدیدا با ورود گوشی های بلک شارک توسط شیایومی شاید در آینده ای نه چندان دور سامسونگ از رده خارج شود

  2. نوکیا واقعا بی نظیره ۴ مدل اندروید ش تا حالا خریدم و فروختم و سری بعدش خریدم واقعا فوق العاده است این گوشی‌ها
    از مدل ۶ به بالا بخرید بی نظیرند این گوشی های جدید نوکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن