خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه کامل و جامع شیائومی ردمی نوت ۹ و A31 سامسونگ

تیم فنی و تخصصی ۱۹کالامگ در ویدئو مقایسه شیائومی ردمی نوت ۹ و A31 سامسونگ این دو گوشی را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و نتایج تست قابلیت‌های مختلف این گوشی‌ها را در اختیار شما قرار داده است.

    ویدئو مقایسه a31 با شیائومی نوت ۹

      اگر قصد خرید یک گوشی موبایل میان‌رده اقتصادی را دارید و با وجود آپشن‌های زیادی که پیش روی شما قرار دارد انتخاب برای شما سخت است، می‌توانید مدل‌های گلکسی ای ۳۱ و شیائومی ردمی نوت ۹ را هم به عنوان گزینه‌های خرید در نظر بگیرید.

      مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ – بررسی جامع این دو گوشی ارزاتن قیمت

        1. مقایسه طراحی و مقاومت بدنه
        2. مقایسه نمایشگر
        3. تست و مقایسه سخت‌افزار و عملکرد گیمینگ
        4. مقایسه و بررسی عملکرد دوربین‌ها در موقعیت‌های متفاوت نوری
        5. مقایسه عملکرد باتری آنها
      برای اطلاع از قیمت روز گوشی به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید.

        قبل از اشاره به هر موضوعی خاطر‌ نشان می‌کنیم که دلیل انتخاب این دو مدل گوشی این است که هر دو تقریباً در یک کلاس بوده و قیمت پایه جهانی نزدیک به همی دارند. گرچه ممکن است در بازار ایران اختلاف قیمت کمی هم داشته باشند؛ اما بهترین قیمت گوشی موبایل در بین میان‌رده‌ها را دارا هستند.


          برای انتخاب یک گوشی همین بس که بدانید این روزها در اکثر جوامع پیشرفته تنها ۱۰ درصد افراد از گوشی‌های گران‌قیمت بازار استفاده می‌کنند؛ چرا که این فرهنگ جا افتاده که هر کس باید صرف‌نظر از قیمت بر اساس نیاز خود یک دستگاه موبایل میان‌رده و پرچمدار را خریداری کند.

            جالب است بدانید که برای اکثر افراد، گوشی‌های میان‌رده کفایت می‌کنند و پاسخ‌گوی نیاز آنها هستند. از‌این‌رو ۱۹کالا مدل‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه را هم در لیست اختصاصی خود قرار داده و با مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از بین مدل‌های متنوع بازار بهترین مدل را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

            برای اطلاع از قیمت گوشی a31 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

              مقایسه سامسونگ a31با شیائومی نوت ۹ از نظر طراحی

                طبق روال همیشه قبل از هر چیزی به سراغ مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ از نظر طراحی رفته‌ایم تا ببینیم از نظر طراحی، میان رده سامسونگ بهتر عمل کرده یا میان رده شیائومی؟

                فروش ویژه
                گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
                گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
                گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
                گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
                گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
                گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
                قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
                گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

                  سامسونگ A31 در طراحی نسبت به نسخه قبلی خود تغییر زیادی داشته و افرادی که طرفدار برند سامسونگ بوده‌اند و قصد دارند یک گوشی مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنند، می‌توانند این گزینه را هم در هنگام خرید مدنظر قرار دهند.
                  در مجموع می‌توان گفت که در بین میان‌رده‌های موجود در بازار جزء گوشی‌های سبک وزن محسوب شده و زیبا به نظر می‌رسد. در ساخت بدنه و فریم هر دو مدل از پلاستیک استفاده شده است. برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی روی عبارت لینک داده شده کلیک کنید. 

                    مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت 9

                      در مقابل گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ هم از جمله گوشی‌های ارزان‌قیمت موجود در بازارست که از بدنه مقاوم و مستحکمی بهره برده است. پنل پشت و جلو هر دو از جنس شیشه گوریلاگلس ساخته شده تا به استحکام هر چه بیشتر این مدل اضافه کند.
                      از نظر ظرافت و طراحی قطعاً می‌توانید روی گوشی ردمی نوت ۹ حساب کنید. در مرحله بعد نمایشگر این مدل‌ها مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. به نظر شما کدام یک بهتر عمل خواهد کرد؟

                      برای اطلاع از قیمت شیائومی نوت ۹ به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

                        مقایسه a31 با شیائومی نوت ۹ از نظر نمایشگر

                          در ادامه مقایسه شیائومی نوت ۹ باa31 ، از نظر کیفیت نمایشگر می‌توان گفت که سامسونگ A31 به یکی از جذاب‌ترین نمایشگرهایی مجهز شده که می‌توان در این رنج قیمتی خریداری کرد. سنسور‌اثر‌انگشت در زیر نمایشگر جای داده شده است. پنل این گوشی اندازه‌ای برابر با ۶.۴ اینچ داشته و از طراحی ناچ-استایل استفاده کرده است.

                            در مقابل شیائومی ردمی نوت ۹ هم از نظر نمایشگر طراحی مدرنی را به خدمت گرفته و اندازه‌ای برابر با ۶.۵۳ اینچ دارد. برای جای دادن دوربین سلفی نیز همانند بسیاری از گوشی‌های موبایلی که این روزها به بازار می‌آیند از هول-پانچ بهره برده است.

                               برای تماشای فیلم‌ها گوشی a31 بهتر است یا شیائومی نوت ۹ ؟

                                می خواهیم ببنیم از نظر نمایشگر گوشی a31 بهتر است یا شیائومی نوت ۹ ، صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت ۹ اندکی بزرگ‌تراست، از‌این‌رو می‌تواند ایده‌آل افرادی باشد که نمایشگر‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند. از نظر کیفیت این نمایشگر‌ها، با توجه به بررسی‌های انجام گرفته توسط تیم ما ارائه رنگ گلکسی A31 بهتر بوده و رنگ‌ها در گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ اندکی سردتر هستند. ویدئو را تماشا کرده تا بهتر تفاوت نمایشگر این دو مدل را ببینید.


                                  از نظر تراکم پیکسلی هم گفته می‌شود که Galaxy A31 بهتر عمل کرده و با تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر‌اینچ گوی سبقت را از Redmi Note 9 ربوده است. به طور کلی برخلاف گوشی سامسونگ A30S نمایشگر این گوشی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ بر روی عبارت لینک داده شده کلیک کنید.

                                    در مرحله بعد این مقایسه به سراغ تست عملکرد و پردازنده‌های این دو مدل رفته‌ایم به نظر شما کدام یک در سرعت و عملکرد بر مدل دیگر برتری دارد؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت!!

                                      مقایسه سامسونگ a31با شیائومی نوت ۹ از نظر سخت‌افزار

                                        مقایسه a31 با شیائومی نوت 9
                                        مقایسه گلکسی A31 و شیائومی ردمی نوت ۹ سخت افزار

                                          همان طور که می‌دانید، پردازنده مغز متفکر هر دستگاه موبایل بوده و هر چه سریع‌تر و هوشمند‌تر باشد سایر عملکردها نیز سریع‌تر و بهتر خواهند بود. بنابراین باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشید، خصوصاً اینکه اگر از گوشی موبایل انتظاری بیش از اجرای عملکرد‌های روزانه داشته باشید.

                                            در ادامه مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ اولین چیزی که ما به آن رجوع کردیم، امتیاز بنچمارک آنتوتوست. در این بنچمارک شیائومی ردمی نوت ۹ امتیاز بیشتری را به دست آورده است که نسبت به نسخه قبلی آن یعنی شیائومی ردمی نوت ۸ افزایش قابل‌توجهی دارد. از آنجایی که این امتیاز برآیندی از چند قابلیت بوده می‌بایست در عمل نیز سخت‌افزار این دو مدل گوشی را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم؛ اما ممکن است قدرت پردازنده در اجرای گیم و عملکرد باتری و حتی دوربین متفاوت باشد، پس با ما همراه باشید تا قدرت این دو پردازنده مدیاتک را به چالش بکشیم!

                                            مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی سامسونگ سری a موجود در بازار کدام است

                                                این دو در اجرای گیم به چه صورت عمل کرده‌اند؟

                                                  برای مقایسه گوشی a31با شیائومی نوت ۹ از نظر بازی ما از یک گیمر حرفه‌ای کمک گرفتیم، تا مدل‌ها را در اجرای بازی‌های سنگین و با گرافیت بالا بررسی کنیم! قبل از شروع باید گفت که در تست‌های قبلی، میزان سطح گرافیک و فرم ریت در شیائومی ردمی نوت ۹ ناامید‌کننده بود؛ اما همانطور که حدس می‌زدیم، با آپدیت بازی کال.آف.دیوتی این مشکل در ردمی نوت ۹ برطرف شده و حال بهبودی که در سرعت و اجرای بازی ایجاد شده همه‌ی ما را متعجب کرد!

                                                    این بازی در هر دو مدل با میزان متوسط گرافیک و سطح بالای فریم ریت اجرا می‌شود؛ اما با این حال این نکته را در نظر داشته باشید، اینکه بازی در شیائومی ردمی نوت ۹ سرعت بهتری داشته؛ اما به این معنی نیست که A31 بازی را خوب اجرا نمی‌کند ولی خب در تست‌های انجام گرفته گوشی گلکسی ای ۳۱ بعد از طولانی مدت کمی در دست داغ می‌کند ولی فراموش نکنید این مشکل در اجرای بازهای سبک‌تر وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بررسی سامسونگ a31 را مشاهده کنید.

                                                      مقایسه نوت ۹ با a31 از نظر باتری:

                                                        از طریق مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ به این نتیجه رسیدیم که باتری استفاده شده در شیائومی ردمی نوت ۹ ظرفیتی برابر با ۵۰۲۰ میلی‌آمپر دارد درحالی که باتری استفاده شده در این میان‌رده سامسونگ ۵۰۰۰ میلی آمپریست. همان طور که می‌دانید تفاوت چندانی از نظر تئوری با هم ندارند. در این ویدئو تیم ما باتری هر دو را نیز مورد بررسی قرار داده است.

                                                          مقایسه a31 با شیائومی نوت 9

                                                            در یک شرایط استاندارد و در تست فست شارژ Redmi Note 9 بعد از ۳۰ دقیقه، ۲۶ درصد و گلکسی A31 مقدار ۲۲ درصد شارژ شده‌ است. در مقابل ما تست مصرف باتری را هم با پخش یک ویدئو یکسان به مدت ۱ ساعت با نور و صدای متوسط انجام دادیم. شما می‌توانید میزان مصرف باتری این ۲ مدل را در تصویر ببینید.

                                                              در پایان به بخش شیرین عکاسی و عملکرد دوربین‌های شیائومی ردمی نوت ۹ و گلکسی ای ۳۱ می‌رسیم:

                                                              در ادامه مقایسه گوشی a31 با شیائومی نوت ۹ میخواهیم به دوربین این دو گوشی مقرون به صرفه بپردازیم و از لحاظ عکاسی در شب، قدرت و عملکرد گوشی بپردازیم. 

                                                              مقاله پیشنهادی: مقایسه mi 10t pro با s20 fe

                                                                مقایسه شیائومی ردمی نوت ۹ و گلکسی ای ۳۱ از نظر عملکرد دوربین در عکاسی شب:


                                                                  در ابتدای تست دوربین‌ها، عملکرد دوربین سامسونگ A31 و شیائومی ردمی نوت ۹ از نظر عملکرد در شب مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته که جزء چالش برانگیزترین موقعیت‌های عکاسی به حساب می‌آید. در این موقعیت و در نگاه اول هر دو عکس‌های رضایت‌بخشی را ثبت کرده‌اند و نوردهی کاملا ً متعادل است؛ اما به منظور تحلیل بهتر عکس‌ها روی آنها زوم شده تا تفاوت در کیفیت عکس‌های ثبت شده با آنها بهتر آشکار شود.

                                                                    همان طور که در ویدئو می‌بینید، تصویر ثبت شده با گلکسی A31 بهتر بوده و در ثبت عمق تصویر تا حدودی موفق‌تر عمل کرده است. عکس‌های گرفته شده در موقعیت دیگر نیز نشان می‌دهد که گلکسی ای ۳۱ برای پردازش تصویر بیشتر از الگوریتم‌های نرم‌افزاری کمک گرفته که نتیجه آن ارائه تصویری روشن‌ترست؛ اما روشنایی تصویر ردمی نوت ۹ طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

                                                                      مقایسه دوربین a31 با ردمی نوت ۹ از نظر قدرت و عملکرد زوم:

                                                                        در ادامه مقایسه a31 با نوت ۹ اس ،  قبل از هر چیزی قدرت زوم  آنها را در روشنایی روز مورد بررسی قرار داده‌یم که نتیجه را می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید. در زوم، سامسونگ A31 و نوت ۹ تصاویر بسیار خوبی را ثبت کرده‌اند؛ اما بعد از زوم نقاط قوت و نقاط ضعف این دو بهتر آشکار شده است. همان طور که در تصاویر می‌بینید، ثبت جزئیات در ردمی نوت ۹ بهتر بوده، اما در مقابل ارائه رنگ گلکسی A31 واقعی‌تر به نظر می‌رسد.

                                                                          عکس‌های ثبت شده در روشنایی روز این مدل‌ها نیز در رنج قیمتی خود رضایت‌بخش هستند!

                                                                            در مقایسه دوربین شیائومی ردمی نوت ۹ با A31 می‌بینیم که عکس‌های ثبت شده در روشنایی روز هر دو عالی بوده و تفاوت قابل‌توجهی بین آنها مشاهده نمی‌شود تا جایی که درنگاه اول قابل تشخیص نیستند؛ اما در نظر داشته باشید که به نظر می‌رسد گلکسیA31 بیشتر بر الگوریتم‌های نرم‌افزاری متکی است تا لنزها، به همین دلیل در عکس دیگری که در روشنایی روز گرفته شده کیفیت تصویر ثبت شده با ردمی نوت ۹ اندکی بهتر به نظر می‌رسد.


                                                                              در مرحله بعدی ویدئو، شما شاهد تست پرتره خواهید بود. ارائه رنگ عکس‌های پرتره گلکسی ای ۳۱ بهتر بوده و رنگ‌ها جذاب‌ترند؛ اما در مقابل جزئیات عکس‌های ثبت شده توسط گلکسی ای ۳۱ نیز قابل‌‌توجه بوده و مرز بین سوژه و بک گراند به خوبی تشخیص داده شده است.

                                                                                کیفیت عکس‌های گرفته شده از این دو مدل در محیط داخلی را هم مورد بررسی و مقایسه قرار داده‌ایم. اگر به تصویر دقت کنید، تفاوت رنگ باز هم مشهود است. ردمی نوت ۹ رنگ‌ها را شاداب‌تر نشان داده؛ اما وضوح تصویر سامسونگ A31 بهترست. از نظر ثبت فیلم نیز شما می‌بینید که ردمی نوت ۹ تصویری بدون لرزش و خوبی گرفته، اما در فیلم A31 کمی لرزش دیده می‌شود.

                                                                                  مقایسه گوشی a31با شیائومی نوت 9

                                                                                    اگر اهل سلفی گرفتن هستید این قسمت را از دست ندهید…….

                                                                                      ردمی نوت ۹ از بهینه‌سازی نرم‌افزاری کمک گرفته و سعی کرده پوست صورت را روشن و روتوش کند از طرفی گلکسیA31 سلفی‌های واقعی‌تری را ثبت کرده است، شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟

                                                                                        و اما نتیجه مقایسه شیائومی ردمی نوت ۹ با A31

                                                                                          دوربین‌های هر دو مدل برای عکاسی، کیفیت خیلی خوبی را در اختیار شما می‌گذارند؛ پس ما به شما اطمینان می‌دهیم که برای عکاسی هر دو مدل مناسب هستند؛ اما گلکسی A31 به عنوان یک میان‌رده دوربین باکیفیت‌تری دارد. پردازنده‌ی شیائومی ردمی نوت ۹ برای اجرای بازی‌های سنگین، عمکلرد بهتری داشته پس این مدل برای گیمر‌ها انتخاب بهتری محسوب می‌شود.

                                                                                            از طرفی Samsung در این مدل از نمایشگر فوق‌العاده‌ای استفاده کرده و در نور روز روشنایی بی‌نظیری را در کنار ارائه‌ی درست رنگ‌ها به شما هدیه می‌دهد. امیدواریم این مقایسه انتخاب را برای شما عزیزان راحت‌تر کرده باشد! برای اطلاع از جدیدترین اخبار موبایل و تکنولوژی ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

                                                                                            این فروشگاه اینترنتی موبایل در اینجا به مقایسه شیائومی ردمی نوت ۹ با A31 پرداخته است تا قبل از خرید گوشی شناخت کاملی نسبت به این مدل پیدا کنید.

                                                                                              میانگین امتیازات ۴ از ۵
                                                                                              از مجموع ۳۱ رای

                                                                                              سوالات متداول

                                                                                              1.مقایسه شیائومی ردمی نوت ۹ و گلکسی ای ۳۱ سامسونگ از نظر نمایشگر به چه صورت است؟

                                                                                              سامسونگ همیشه به استفاده از نمایشگرهای با کیفیت معروف است و در این مقایسه به جرأت می‌توان گفت که نمایشگر A31 برندست، زیرا هم به جای IPS LCD از پنل سوپرآمولد استفاده کرده و هم رنگ‌ها را جذاب‌تر به نمایش می‌گذارد البته هر دو گوشی رزولوشن برابر 1080 پیکسلی دارند، اما نمایشگر A31 بهترست.

                                                                                              2. کدام گوشی برای بازی بهترست؟

                                                                                              در این مقایسه Redmi Note 9 هم امتیاز بیشتری از بنچمارک آنتوتو کسب کردم و هم در عمل می‌تواند بازی‌های گرافیکی را روان‌تر از A31 اجرا کند و نقطه قوت دیگر آن در مقابل این گوشی سامسونگ این است که در دراز مدت به هنگام بازی کردن، کمتر داغ می‌شود و به طور کلی اگر گیمر هستید، ردمی نوت 9 انتخاب بهتری است.

                                                                                              3.کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ ردمی نوت 9 یا گلکسی ای 31؟

                                                                                              قیمت جهانی گلکسی ای 31 چیزی در حدود 200 دلار است و ردمی نوت 9 با قیمت کمتر از 200 دلار فروخته می‌شود و این اختلاف قیمتی باعث شده تا هر دو گوشی نسبت به امکانات ارزش خرید بالایی داشته باشند پس اگر قصد خرید هر کدام را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که ویدئو مقایسه موجود در همین صفحه را تماشا کنید تا انتخاب درست‌تری داشته باشید.

                                                                                              نوشته های مشابه

                                                                                              ‫۴۵ نظرها

                                                                                              1. با سلام میخواستم گوشی شیائومی ردمی نوت۹رو بخرم ولی موجود ندارین لطفا موجودش کنین با سپاس از سایت خوب ۱۹کالا

                                                                                              2. ظمن تشکر از محتوای خوب و کامل و بی طرف بودن این سایت که دیگه هرکسی خوب متوجه میشه کدوم گوشی نصبت به خواسته شخصی خودش بخره .
                                                                                                اینم تجربه شخصیم هست که دیدم من سال ۹۷تا ۹۸ تو کارمیکردم وچندمورد سرویس بهم خورد که نمایندگی شیائومی گوشی میداد ببرم به صاحبش بدم موقع تحویل ازصاحب گوشی میپرسیدم چیشده میگفت (مثلا دوماه این گوشیم خراب شده دادم درست کنند ولی میگن فلان قطعشو نداریم).
                                                                                                ولی سامسونگ هرکارش بشود حالا کم یا زیاد بلاخره همه چیزش هست من خودمم بهمین خاطرسال ۹۹ خواستم گوشی بخرم سامسونگa31 گرفتم شیایومی خیلی خیلی خوبه فقط تا وقتی که سالم هست خدانکنه مشکل پیدابشه براش هرچند که الان میگن امکانات و قطعاتش نصبت به سال قبل بهترشده

                                                                                              3. باسلام خدمت دوستان عزیز من میخوام گوشی بخرم یه کمکی به من کنید که شیائمی نت ۹بخرم یا a31 ممنون

                                                                                              4. سلام بین a51 a31 و note 9s کدوم رو بیشتر پیشنهاد میکنید
                                                                                                بیشتر برای بازی نیخوام

                                                                                                1. من خودمم میخوام گوشی بخرم ولی اگه برای بازی میخوای نوت اس پردازنده بهتری داره ولی اگه برای عکاسی و کار های روزمره میخوای از نظرم ای پنجاه و یک و ای سیو یک بهترن

                                                                                              5. سلام شیائومی خوبه یا سامسونگ برای خرید
                                                                                                برای کار های عادی

                                                                                              6. پردازنده( p65 سامسونگ) از (g85 نوت ۹) عملکرد بهتری داره.. سامسونگ رو هرگز با شیائومی مقایسه نکنین نمیدونم فازشون چیه که سامسونگ رو با یه گوشی چینی مقایسه میکنن

                                                                                              7. سلام
                                                                                                خسته نباشید
                                                                                                ممنون از سایت خوبتون.
                                                                                                میخواستم بدونم از نظر شما کدام یک از این دو گوشی (شیائومی نوت ۹ ۱۲۸ گیگ و سامسونگ گلکسی a31 128 گیگ) برای خرید بهتر است نظر نهایی میخواهم و طول عمر کدام یک بهتر است؟
                                                                                                سپاس از شما.

                                                                                                1. با سلام هر دو جزء گوشی های خوب بازار محسوب می شن، بستگی به خودتون داره که چه مشخصه ای برای شما مهم تر باشه، پیشنهاد می کنم که از پنل مقایسه استفاده کنید و این دو گوشی رو از جهات مختلف ببینید.

                                                                                                  1. جواب قطعی می‌خوام زیرا بین دوراهی مانده ام. زیرا چند جا نیز پرس و جو کرده ام و گفته اند سامسونگ عمر بیشتری دارد ولی خودم که دیده ام در اینترنت شیائومی کارایی های بیشتری دارد.

                                                                                                    1. سلام به نظر من سامسونگ بخر من نوت ۹پرو داشتم هیچ دردی نمیخوره اشقال بود رفتم a31خریدم خدارو شکر عالیه

                                                                                                    2. یه نصیحت از من هرگز بجز سامسونگ و اپل هیچ برندی گوشی نخر

                                                                                              8. سلام ببخشید ردمی نوت ۹ m هم از نظر سخت افزار از سامسونگ a31 بهتره؟

                                                                                                1. با سلام اگر منظورتان نوت ۹ ۱۲۸ در مقایسه با سامسونگ a31 128 باشد، از نظر سخت افزار و بنجمارک نوت ۹ برتر است، منتها سایر موارد نظیر رابط کاربری یا برند و غیره به سلیقه و تشخیص خود شخص بستگی دارد.

                                                                                              9. به نظر من نوت ۹ خیلی خیلی بهتره چون سامسونگ فقط پول برند میگیره.ممنون از ویدو خوبتون

                                                                                              10. سلام ببخشید من اگر از سایت شما خرید کنم شما می توانید کالا را برای من ارسال کنید به شهر ملایر….؟؟؟؟؟؟

                                                                                                1. با سلام. بله ۱۹کالا به سراسر کشور ارسال کالا دارد. و کلیه کالاها به کلیه مقاصد بیمه میشوند. سپاس

                                                                                                  1. سلام ببخشید
                                                                                                    من می‌خوام گوشی بخرم
                                                                                                    به نظر شما گوشی های شیائومی خوب هستند یا سامسونگ
                                                                                                    برای کار های عادی
                                                                                                    ممنون میشم جواب سوال من رو بدهید

                                                                                                    1. با سلام
                                                                                                      دوست عزیز هر کدوم از این برندها مدل های زیادی رو ارائه دادن که برای انجام کارهای متداول روزانه عالین موارد دیگه به سلیقه شما بستگی داره که باید مدلها رو با هم مقایسه کنید و مدل مناسبتر رو انتخاب کنید

                                                                                              11. دیگه چیزی به اسم میانرده اقتصادی وجود نداره همین گوشیا پنج میلیون یا بیشتر اب میخوره

                                                                                                1. سلام دوست عزیز در مقاله ای این چهار مدل مورد بررسی قرار گرفته، شما می توانید مشاهده کنید

                                                                                              12. گوشی شیائومی قیمت کمتری نسبت به سامسونگ داره و سخت افزار قوی تری داره

                                                                                              13. سلام، ممنونم از سایت ۱۹کالا، مقایسه های خوبی هستند. ولی نمی دونم چرا همه روی گوشی که دست خودشون هست تعصب دارن، به نظر من درسته تجربه کاربری هر کسی مهمه اما نباید صرفا به خاطر ا ینکه گوشی شما از یه برند خاصی هست برند دیگه رو تخریب کنیم، نباید یا به خاطر اینکه از یک گوشی موبایل استفاده کردیم و اون مدل خوب نبوده کلا اون برند رو بد بدونیم. به نظر من برای کسی که می خواد میان رده بخره این جور مقایسه ها خیلی می تونه مفید باشه ولی ای کاش به قابلیت های نرم افزاری خاص این گوشی ها هم اشاره می شد.

                                                                                              14. خدا رو شکر بالاخره یه سایت خوب دیدیم که مقایسه دقیق و بی طرف انجام بده

                                                                                              15. گوشی شیائومی قیمت کمتری نسبت به سامسونگ داره و ار نظر سخت افزاری هم قوی تره.

                                                                                              16. این ویدیو مقایسه واقعا ادمو از خواب بیدار میکنه و باعث میشه تصمیم درست رو بگیریم.ممنون از شما

                                                                                              17. عالی بود، کامل، مختصر،
                                                                                                لطفا مقایسه با A21s رو هم بزارید

                                                                                              18. حال کردم. من به دوستم میگفتم قبول نمیکرد حالا لینک این مطلب رو براش فرستادم تا باور کنه

                                                                                              19. ویدئوی فوق العاده ای بود ، ممنون از محتواهای عالی تون مثل همیشه ، من به همه توصیه می کنم قبل از خرید گوشی سایت شما را ببینن.

                                                                                              20. A31 گوشی خوش دستی هست ولی پول برندشو میگیره. نوت ۹ بهتره

                                                                                                1. با سلام یه اختلال موقت بود برطرف شد! یه رفرش کنید اکی هست، سپاس

                                                                                              دیدگاهتان را بنویسید

                                                                                              نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                                                                                              دکمه بازگشت به بالا
                                                                                              بستن
                                                                                              بستن