قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A31 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4GB

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A31 ظرفیت 128 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy A31-128GB-4GB مدل SM-A315F/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy A21s ظرفیت64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a21s ، پرفروش‌ترین مدل اندرویدی 2020 گوشی‌های سامسونگ با نام  اقتصادی و میان رده هر روز بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزها به گزینه مطلوب‌تری برای خرید گوشی تبدیل می‌شوند . گوشی a21s یک گوشی با عمر باتری فوق‌العاده و دوربین بسیار خوب، به جمع مقرون به صر..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y9s ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هواوی y9s ؛ میان‌رده‌ای با دوربین پاپ‌آپسال ۲۰۱۹ همه شرکت‌های مطرح موبایل تعداد میان‌رده‌های خود را افزایش دادند. سامسونگ دو خط تولید مجزا را راه‌اندازی کرد. در مقابل شیائومی نیز سعی کرد تولید گوشی‌های هر سری محصولاتش را افزایش دهد. هوآوی نیز دستگاه‌های متعددی را در خطوط تولید مختلف..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8p ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی Y8pامروزه اخبار داغ بازار موبایل بیشتر مربوط به رقابت سخت میان‌رده‌هاست. گرایش بیشتر افراد به خرید گوشی میان‌رده افزایش یافته و همین امر به اهمیت این رقابت دامن می‌زند. هوآوی از یک مدل میان‌رده‌ی کاربرپسند و خوش ساخت خود با عنوان گوشی y8p در ماه ژوئن 2020 رونمایی کرد. هواوی y8p و..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی تخصصی شیائومی نوت ۸ پرو ۶۴ گیگشیائومی دو مدل گوشی را از سری ردمی معرفی کرده است. شایان ذکر است که شیائومی نوت ۸ پرو ۶۴ گیگ تفاوت‌های چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است. نوت ۸ پرو ۶۴ گیگ از جمله مدل‌هایی هستند که از نظر قیمت گوشی به صرفه بوده و در مقابل امکانات بسیار عالی را در اختیار شما ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A51 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A51 قبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی A51 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر باتری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه هستید، سامسونگ A51 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندین مدل از سری A خود را روانه باز..

بدون قیمت 7,399,000 تومان

نقد و بررسی تخصصی سامسونگ a31

سامسونگ بعد از عرضه سری اول و بازخوردی که از کاربران خود دریافت کرد، در اواخر سال ۲۰۱۹ سری‌ دوم این گوشی‌ها را نیز وارد بازار کرد. اوایل سال ۲۰۲۰ نیز سامسونگ تولید و ساخت سری سوم این مدل محصولات خود را شروع کرده است. یکی از این مدل‌هایی که اخیراً تولید شده سامسونگ a31 است. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی a31 و قیمت گوشی a31 خواهیم پرداخت. ۱۹کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر در سطح کشور به بررسی گوشی a31 می‌پردازد.

گوشی a31

قیمت گوشی a31

بد نیست کمی در مورد قیمت گوشی a31 صحبت کنیم و ببینیم با توجه به امکاناتی که کره‌ای‌ها برای آن در نظر گرفته‌اند قیمت گوشی a31 منصفانه‌ هست یا خیر؟ در بازار جهانی قیمت گوشی سامسونگ a31 از 193 دلار شروع می‌شود که با هزیه واردات می‌شود حدس زد a31 قیمت بالاتری در بازار ایران داشته باشد. البته اگر نوسانات بازار را هم در نظر بگیرید قیمت گوشی a31 سامسونگ کمی به نسبت سایر همرده‌های آن بالاست، اما با توجه به برند این گوشی، می‌توانید از قیمت گوشیa31 نسبت به سایرین صرف نظر کنید. در اینجا به قیمت گوشی a31 اشاره شد و در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا گوشی سامسونگ a31 ارزش خرید دارد یا خیر؟

مشخصات گوشی a31 از نظر نرم افزار

اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.5 مجوعه نرم افزاری مشخصات گوشی a31 را تشکیل می‌دهند که محیط نرم افزاری ساده، اما جذابی را برای کاربر رقم می‌زنند.

مشخصات سامسونگ a31 از نظر سخت‌ افزار

در مشخصات a31 از تراشه Helio P65  شرکت مدیاتک استفاده شده است. پردازنده گوشی a31 هشت هسته‌ایست و به پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 نیز مجهز شده است. a31 سامسونگ در چهار نسخه با رم و حافظه داخلی متفاوت عرضه شده که باعث متنوع شدن قیمت گوشی a31 شده است. گوشیa31 همچنین دارای قابلیت‌های ارتباطی Samsung Pay ،NFC، سنسور‌ اپتیکال اثر‌انگشت در صفحه نمایش و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون است.

طراحی گوشی سامسونگ a31

در  طراحی سامسونگ a31 ، فریم و پنل پشتی از مواد پلی‌کربنات و پلاستیک ساخته شده است که با توجه به قیمت a31 سامسونگ این متریال طبیعی است. با نگاه به سامسونگ a31 متوجه خواهید شد که نسبت به نسل قبل خود طراحی بهتری دارد. بارزترین تغییری که در گوشی a31 سامسونگ صورت گرفته مربوط به ماژول دوربین‌هاست. به نظر می‌رسد که دوران ماژول‌های خطی پایان یافته و این روزها تمام شرکت‌ها از ماژول‌های مربعی و یا مستطیلی استفاده می‌کنند و گوشیa31 نیز از این امر مستثنی نیست.

samsung a31 ابعادی برابر با 8.6 ×73.1 × 159.3میلی‌متر دارد و وزن گوشی گوشی a31 حدود 185 گرم است. بررسی سامسونگ a31 نشان داد که گوشی a31 بسیار سبک‌ بوده، از‌این‌رو می‌تواند در زمان خرید گوشی یکی از گزینه‌های ایده‌آل میان‌رده برای افرادی در نظر گرفته شود که دوست دارند که یک گوشی نسبتاً سبک را در دست بگیرند. پنل پشتی گوشی a31 براق بوده و این قسمت با یک خط مورب در پایین به دو قسمت تقسیم شده که بخش بالایی کاملا ساده و بدون طرح است، اما در پایین، با خطوطی در موازات گوشی سامسونگ a۳۱ روبرو می‌شویم که با حرکت دادن گوشی a31 در نور می‌توان آن‌ها را به وضوح مشاهده کرد.

قیمت گوشی a31

نمایشگر گوشی a31

سامسونگ باز هم در مدل گوشی a31 از یک نمایشگر ناچ استایل استفاده کرده است. اگر نگاهی به این میان‌رده بندازید متوجه خواهید شد که در قسمت پایین حاشیه قابل‌ توجهی دارد به طوری که حتی شاید نسبت به نسل قبل نیز این حاشیه اندکی بیشتر به نظر برسد.‌ نمایشگر استفاده شده در موبایل سامسونگ a31 نیز Super AMOLED بوده و کیفیت تصویر FHD+ را نیز دارد. این بار تراکم پیکسلی411 پیکسل بر اینچ است که در رابطه با نمایش جزئیات تصویر، نسبت به نسخه‌های قبلی گوشی های سامسونگ ، جهش قابل‌توجه‌ای به حساب می‌آید. به این دلیل که نسل قبل galaxy a31 تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر اینچ داشت.

سامسونگ a31

هم نوع پنل استفاده شده و هم از نظر نمایش جزئیات نمایشگر سامسونگ a31 ارتقاء قابل‌توجهی در مقایسه با نسخه‌های قبل دارد. اندازه این نمایشگر نیز 6.4 اینچ است و در جواب سوال آیا گوشی a31 ضد آب است ؟ باید گفت که خیر، این گوشی در مقابل آب مقاوم نیست.

باتری سامسونگ a31

گوشی a31 از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده است که مطمئناً برای گوشی که با شبکه 4G اجرا می‌شود بسیار عالیست و می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای آن دسته افرادی در نظر گرفته شود که باتری برای آنها در اولویت قرار دارد. تنها نکته منفی گوشیa31 این است که از نسخه شارژ سریع 15 وات بهره برده است که برای برخی از کاربران ممکن است کمی دلسرد‌کننده باشد. گرچه عده زیادی از خریداران نیز به زمان شارژ شدن دستگاه اهمیتی نداده و بیشتر به عملکرد باتری توجه دارند. در این مورد هم می توان گفت که گوشیa31 نیز با باتری 5000 میلی‌آمپری خود رضایت خاطر آنها را جلب خواهد کرد.

گوشی سامسونگ a31 در استفاده سبک می تواند 1.5 الی 2 روز کاربر را همراهی نماید و در استفاده ترکیبی شامل وبگردی، تماشای فیلم، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها این رقم به 1 الی 1.5 روز کاهش پیدا خواهد کرد. گوشی a31 امکان 33 ساعت مکالمه 4G، تا 22 ساعت نمایش ویدئو، 97 ساعت پخش موسیقی و 20 ساعت مرور وب (با وای‌فای یا LTE) را برای شما فراهم می‌سازد.

دوربین گوشی a31

دوربین گوشی a31 سامسونگ از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین مشخصات دوربین گوشی a31 لنز جهارگانه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

• لنز اصلی 48 مگاپیکسلی

• لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی

• لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی

• سنسور عمق 5 مگاپیکسلی

در پنل پشتی گوشی a31 دوربین چهارگانه با لنزهای متنوع به چشم می‌خورد. دوربین اصلی گوشی a31 ، از حسگر جدید 48 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f/2.0 استفاده کرده است. دوربین فوق عریض و یا همان اولتراواید نیز ارتقا پیدا کرده و به جای حسگر 5 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی و زاویه دید 123 درجه ای در گوشی a۳۱ به کار گرفته شده است.

در کنار این دو دوربین، دو سنسور 5 مگاپیسلی نیز در گوشی a31 به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها در سنجش عمق میدان کاربرد داشته و دیگری لنز ماکرو بوده و عکاسی از فاصله نزدیک را در اختیار  کاربر قرار می‌دهد. دوربین گوشی سامسونگ a31 امکان فوکوس روی سوژه‌ها از فاصله 3-5 سانتی متری را فراهم می‌کند.

دوربین اصلی سامسونگ a31 در حالت پیش‌فرض، تصاویری با خروجی 12 مگاپیکسلی به کاربر می‌دهد و از این نظر پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. این دوربین در محیط‌های روشن، عکس‌هایی با رنج داینامیکی وسیع و رنگ‌های نسبتا دقیق ثبت می‌کند و همچنین در کنترل نویز نیز موفق عمل می‌کند. گوشی a31 از نظر ثبت جزئیات تصویر گرچه عملکرد عالی ندارد، اما در هر صورت با در نظر گرفتن قیمت گوشی سامسونگ a31 قابل قبول است.

گوشی سامسونگ a31

بعد از دوربین اصلی، نوبت به دوربین فوق عریض گوشی a۳۱ می‌رسد. دوربین گوشی a31 در محیط‌هایی با نور کافی، عکس هایی با رنج داینامیکی وسیع و رنگ‌های زنده ثبت می‌کند، اما میزان جزئیات آن تعریف چندانی ندارد و در برخی موارد، رنگ‌های آن خوانایی لازم با تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی را ندارد.

با رعایت چند نکته می‌توان عکس‌های باکیفیتی با دوربین ماکرو گوشی a31 گرفت. توجه داشته باشید که که این دوربین گوشیa31 فاقد فوکوس خودکار است و به همین دلیل فقط در فاصله 3 الی 5 سانتی متری از سوژه می تواند تصاویر واضحی به ثبت برساند. نکته بعدی این است که این دوربین فاقد لرزشگیر اوپتیکال است که همین امر باعث می شود ثابت نگه داشتن گوشی اهمیت بسیار بالایی در ثبت تصویر واضح داشته باشد. اگر این دو نکته را درهنگام عکاسی با دوربین ماکرو گوشی موبایل سامسونگ a31 در محیط هایی با نور کافی رعایت کنید، می‌تواند تصاویری خلاقانه و قابل قبولی ثبت کنید.

در مورد دوربین سنجش عمق باید گفت که عملکرد آن در کنار دوربین اصلی ارزیابی ‌می‌شود. به طور کلی گوشی a31 هنگام عکاسی پرتره، دقت خوبی در زمینه تشخیص لبه‌های سوژه در اختیار ما قرار می‌دهد.

عکاسی با گوشی سامسونگ a31 در محیط‌های کم‌نور و یا هنگام عکاسی در شب چندان رضایت بخش نیست. دوربین اصلی گوشی a31 در چنین شرایطی، عکس‌هایی با روشنایی خوب و رنگ‌های زنده ثبت می‌کند؛ اما از نظر ثبت جزئیات این تصاویر چندان تعریفی ندارد و نویز محسوسی در آن‌ها مشاهده می‌شود. گوشی a31 فاقد حالت عکاسی در شب و یا نایت مود است.

قیمت گوشی سامسونگ a31

البته Night Mode تنها ویژگی نیست که جای خالی آن در گوشی a31 محسوس است. سامسونگ a31 از قابلیت‌های فیلمبرداری صحنه آهسته و یا هایپرلپس نیز بهره نمی‌برد و کیفیت فیلمبرداری آن، تنها به رزولوشن HD و full HD با نرخ فریم 30 محدود شده است.

دوربین سلفی سامسونگ a31 لنز 20 مگاپیکسلی دارد که یکی دیگر از تغییرات مهم آن در مقایسه با نسل قبلی به شمار می‌رود. عکس‌های خروجی این دوربین 8 مگاپیکسلی است که جزئیات قابل قبولی در آن‌ها وجود دارد.

بررسی ارزش خرید گوشی a31

اگر خرید گوشی a31 را در برنامه دارید و با توجه به اولویت‌هایی که برای خود تعیین کرده‌اید، خرید گوشی a31 را جزء گزینه‌های خود قرار دادید بد نیست که کمی از نسبت قیمت گوشی a ۳۱ به امکانات گوشی a31 سامسونگ هم بدانید تا خرید گوشی a۳۱ را با اطمینان بیشتری انجام دهید. با توجه به باتری که این شرکت در مدل گوشی سامسونگ a31 جای داده و نمایشگر سوپر آمولد در کنار پردازنده نسبتاً سریع در کلاس خودش خرید گوشی a31 می‌تواند یک گزینه کارآمد برای طرفداران برند سامسونگ باشد، خصوصاً کاربرانی که انتظار زیادی از گوشی خود نداشته و بیشتر برای کاربرد‌های معمول و یا بازی‌های نسبتاً سبک از موبایل خود استفاده می‌کنند.

مزایا گوشی a31 :

    • طراحی باریک و جذاب در گوشی سامسونگ a31
    • نمایشگر سوپرآمولد  بسیار عالی
    • عمر باتری خارق العاده
    • عملکرد عالی سنسور اثرانگشت

معایب سامسونگ a31 :

  • عملکرد ضعیف گوشی سامسونگ a31 در بازی‌های سنگین
  • دوربین فاقد حالت های عکسبرداری در شب  و حرکت آهسته است
اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy A31 SM-A315F/DS
GPU (گرافیک) Mali-G52 MC2
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل(چهار گانه)
اندازه 8.6 ×73.1 × 159.3میلی متر
وزن 185 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی -4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, March 24
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55
سازنده چیپست Mediatek
چیپست (Mediatek MT6768 Helio P65 (12nm
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0
صفحه نمایش
اندازه 6.4 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.9%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~411
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2400× 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت (under display, optical) -شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی-قطب نما-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 2.0, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر NFC- پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-قابلیت شارژ سریع باتری(15وات)-مجهز به One UI 2.5
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.