خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگ

مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۹ با سامسونگ گلکسی اس ۸

روبه روی سامسونگ گلکسی اس۸ نکات بسیار جالب و متفاوتی نسبت به ورژن های قبلی دارد در حقیقت سامسونگ سعی کرده است که یک طراحی متفاوتی را ارئه دهد اما پنل پشت این گوشی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است از این رو این شرکت تلاش کرده است تا بتواند مشکلات مربوط به پنل پشت این گوشی را برطرف سازد. طرحواره های CAD نشان می دهد که هیچ تغییر قابل توجه ای موجود ندارد بنابرین این سوال پیش می آید اگر پنل جلو تغییری نداشته پس چگونه نسبت صفحه نمایش به بدنه تغییر کرده است؟ نسبت صفحه نمایش به بدنه ممکن است یک شاخص نباشد اما برای بسیاری از تولید کنندگان موبایل یک امتیاز به حساب می آید.

مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۹ با سامسونگ گلکسی اس ۸

برای بررسی این موضوع ما برخی از تصاویر به دست آمده از منابع غیر رسمی را در کنار تصاویر سامسونگ گلکسی اس ۸ قرار دادیم تا ببینیم  این دو گوشی چه تغییراتی دارد. نتیجه این شده است که حدودا ۱ درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه در گوشی های پرچم دار سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نسبت به گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۸ و سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس کمتر شده است-این نکته را نیز می بایست خاطر نشان کرد که ممکن است اندازه صفحه نمایش در رندرهایی که تاکنون معرفی شده اند با ابعادی که به صورت رسمی معرفی می شود اندکی متفاوت باشد. بنابرین ممکن است اعداد و ارقام بالاتر از مقدار واقعی باشد. هر چند در هر دو مدل به کار می رود اما مشاهدات می بایست برای هر دو مدل درست است. به احتمال زیاد ما در اصل دو صفحه نمایش با نسبت صفحه نمایش به بدنه یکسان را پیش رو داریم.

مقایسه سامسونگ گلکسی اس ۹ با سامسونگ گلکسی اس ۸

حتی اگر این دو را در کنار هم نیز قرار دهید تشخیص یک درصد تفاوت میان این دو بسیار دشوار است. ما سعی کرده ایم که این دو تصویر را در کنار هم قرار دهیم گوشه های گرد این دو گوشی یکسان است اما می توان دید که صفحه نمایش اس ۹ کمی بلند تر است. این موضوع همچنین در طرح شماتیک CAD نیز دیده شده است اما تفاوت اکادمیک است. بر اساس اندازه های تاکنون منتشر شده مشخص شده است که S9 کوتاتر شده اما عرض و ضخامت این گوشی در حدود ۱ میلی متر بیشتر شده است. اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند انحنای دو طرف سامسونگ گلکسی اس ۹ را تغییر دهد. این امر می تواند تا حدودی اندازه نسبت صفحه نمایش به بدنه را کاهش دهد و می تواند دلیل اصلی تفاوت میان این دو گوشی در نظر گرفته شود.

در حال حاضر سامسونگ در گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ از گوشه هایی با انحنای کمتراستفاده کرده است و ممکن است در طراحی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ نیز از همین الگو استفاده کند. همان طور که گفتیم نسبت به صفحه نمایش به بدنه بزرگتر( لبه های نازک تر) می تواند یک نکته مثبت در نظر گرفته شود اما از طرفی نیز لبه ای نازک به طراحی ارگونومیک آسیب می رساند. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن