خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

معرفی ریلمی ایکس ۵۰ پرو؛ رقیب قدرتمند شیائومی می ۱۰ در MWC2020

شرکت ریلمی یکی از شرکت‌هایی است که قصد دارد با معرفی محصولات باکیفیت و قدرتمند، خود را در بازار گوشی موبایل مطرح کرده و با شرکت‌هایی دیگری مثل شیائومی، هوآوی و سایر برندهای سازنده موبایل رقابت کند. بنا به گفته مدیر عامل این شرکت عمده تمرکز شرکت ریلمی بر گوشی‌های میان‌رده خواهد بود. سال ۲۰۱۹ این شرکت توانست در بخش میان‌رده‌ها به فروش قابل‌توجهی برسد. برای مثال خط تولید ریلمی سی این شرکت ظاهراً محبوبیت بیشتری را در بین کاربران آن داشته است. در تاریخ ۶ فوریه این شرکت از مدل ریلمی سی ۳ رونمایی کرد که با ویژگی‌های عالی همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه، می‌توان آن را یکی از بهترین میان‌رده‌های ۲۰۲۰ در نظر گرفت. در بخش پرچمدار نیز این شرکت به زودی از گوشی ریلمی ایکس ۵۰ پرو خود رونمایی می‌کند.

ریلمی ایکس 50 پرو

قبلاً این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در کنگره بین‌المللی موبایل در بارسلونا از پرچمدار ۵G خود رونمایی کند.

در بخش پرچمداران نیز شرکت ریلمی چند مدل را معرفی کرده که از آن جمله می‌توان به ریلمی ایکس ۵۰ اشاره کرد. قبلاً این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در کنگره بین‌المللی موبایل در بارسلونا از پرچمدار ۵G خود رونمایی کند. حال خبرهایی نیز پیرامون realme x50 pro به گوش می‌رسد. تاکنون اطلاعات زیادی از ریلمی ایکس ۵۰ پرو  منتشر شده است. برای مثال ما در رابطه با طراحی این گوشی ریلمی دید کاملی داریم؛ چرا که طرح‌هایی از این گوشی به نمایش در آمده است. این شرکت تأیید کرده که ریلمی ایکس ۵۰ پرو ۵G نیز همانند شیائومی می ۱۰ از رم LPDDR5 و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند.

realme x2 pro

ریلمی ایکس ۵۰ پرو ۵G با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI اجرا خواهد شد. بدون شک پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را به یکی از قدرتمند‌ترین دستگاه‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل خواهد کرد. در واقع از آنجایی که شرکت ریلمی برچسب قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای گوشی‌های خود در نظر می‌گیرد، ریلمی ایکس ۵۰ پرو را می‌توان رقیب جدی شیائومی می ۱۰ در نظر گرفت.

امسال اولین سالی است که شرکت ریلمی در نمایشگاه MWC2020 حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که این شرکت علاوه بر معرفی ریلمی ایکس ۵۰ پرو از تلویزیون هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. نظر شما در مورد گوشی‌های ریلمی چیست؟ در بخش نظرات آنها را با ما به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن