خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

ریلمی سی ۳؛ اولین میان‌رده ریلمی با رابط کاربری اختصاصی!

ریلمی یکی از گوشی‌هایی است که هفته آینده قرارست به صورت رسمی معرفی شود. Realme C3 در ۶ فوریه در هند رونمایی می‌شود. این شرکت میزبان یک رویداد مطبوعاتی در دهلی نو بوده که در ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر آغاز می شود. اکنون ریلمی تأیید کرده که ریلمی سی ۳ اولین گوشی هوشمندی است که جدیدترین رابط کاربری اختصاصی ریلمی را به صورت پیش فرض اجرا می‌کند. سری ریلمی سی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده این برند از زمان عرضه تاکنون بوده‌اند.

این شرکت در پستی در توییتر خود فاش کرده که Realme C3 با رابط کاربری (Realme UI) از عرضه خواهد شد.

این شرکت در پستی در توییتر خود فاش کرده که ریلمی سی ۳ با رابط کاربری (Realme UI) از عرضه خواهد شد. بنابراین هنگامی که هفته آینده در هند رونمایی شود، با رابط کاربری «ریلمی یو ای» بر پایه اندروید ۱۰ اجرا می‌شود. Realme UI یک نسخه سفارشی از ColorOS 7 بوده که منحصراً در دستگاه‌های ریلمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در یکی از تیزر‌هایی که در رابطه با این گوشی منتشر شده مشخصاتی از ریلمی سی ۳ نشان داده شده است. ریلمی سی ۳ با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از نوع Mini-drop با کیفیت تصویر HD + معرفی شده و نسبت صفحه به بدنه ۸۹.۸٪ را مورد استفاده قرار داده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن نیز طول عمر بی‌نظیری را برای این گوشی میان‌رده ریلمی تضمین می‌کند.

ریلمی سی 3

همچنین در این تیزر مشخص شده که ریلمی سی ۳ در دو نسخه ۳۲/۳ و ۴/۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین در این تیزر مشخص شده که ریلمی سی ۳ در دو نسخه ۳۲/۳ و ۴/۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. دوربین پشت آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f / 1.8 بهره برده است. در تصاویر منتشر شده، تاکنون یک نوع آپشن رنگی آبی از آن به نمایش درآمده است. از نظر سخت‌افزاری نیز خاطر نشان می‌شود که از تراشه ۱۲ نانومتری MediaTek Helio G70 بهره برده و عملکرد عالی را در بین میان‌رده‌های هم‌رده خود نشان خواهد داد.

در پایان خاطر نشان می‌شود که این گوشی بعد از معرفی ابتدا در بازار هند عرضه می‌شود. شرکت ریلمی عمده فروش محصولات خود را از طریق وبسایت اختصاصی خود انجام می‌دهد؛ اما اخیراً فروش گوشی‌های دیگری مثل ریلمی سی ۲، ریلمی ایکس، و ریلمی ایکس تی، و ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو را نیز از طریق وب‌سایت آمازون به فروش رسانده است. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از ریلمی سی ۳ منتشر خواهیم کرد. گوشی‌های ریلمی به زودی نیز در بازار ایران خواهند آمد و با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و عالی  بدون شک نظر بسیاری از افراد را به خود جلب خواهند کرد. گفتنیست قیمت گوشی ریلمی شگفت زده تان خواهد کرد. نظر شما در مورد این برند چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن