خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

این عکس تصویر پس‌زمینه را انتخاب نکنید؛ خطر اختلال گوشی!

آیا برای شما پیش آمده که پیام‌های چندرسانه‌ای یا فایل‌های خود را برای افراد مختلف بفرستید و پس از آن گوشی شما روبوت شود؟ یا با استفاده از عکس تصویر پس‌زمینه در wallpaper گوشی موبایل شما از همه نظر دچار اختلال و مشکل شود؟ باید بدانید این موضوع در گوشی‌ موبایل اپل و گوشی‌های اندرویدی مشاهده شده، اما هنوز دلیل اصلی آن مشخص نشده است. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا از اختلال گوشی موبایل آشنا شوید.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از Ice Universe که بیشتر روی محصولات Samsung تمرکز کرده، در صورت استفاده از برخی تصاویر به عنوان wallpaper گوشی موبایل اندرویدی به خصوص برند سامسونگ دچار اختلال می‌شود، پس اگر این عکس‌ها را برای شما فرستادند به هیچ عنوان در تصویر پس‌زمینه گوشی خود استفاده نکنید.

چرا استفاده از بعضی تصاویر پس‌زمینه باعث خراب شدن گوشی موبایل می‌شود؟

در ابتدا قصد داریم  این اختلال را برای شما عزیزان توضیح دهیم؛ زمانی که گوشی شما دچار اختلال شود امکان استفاده از گوشی برای کاربران سخت می‌شود و نمی‌توانند از آن استفاده کنند، اما امکان حذف فایل‌ها یا تنظیم مجدد گوشی موبایل فراهم می‌شود.

در حال حاضر دلیل اصلی خراب شدن گوشی موبایل در صورت استفاده از برخی تصاویر ساده در wallpaper هنوز مشخص نیست، اما زمانی که گوشی اندرویدی شما دچار این اختلال شود صفحه قفل شروع به روشن و خاموش شدن می‌کند و متأسفانه هیچ راهی برای روشن شدن مجدد گوشی وجود نخواهد داشت.

تصویر پس زمینه مخرب
تصویر پس زمینه مخرب

لازم به ذکر است ما از یک نوع تصویر برای پس‌زمینه گوشی پیکسل ۲ استفاده کردیم و دقیقاً طبق مطالب گفته شده این گوشی دچار اختلال شد (لطفأ شما هم این تصاویر را در گوشی خود امتحان نکنید)؛ اما خوشبختانه زمانی که این تصاویر در اپلیکیشن Google Photos اجرا شد هیچ مشکل و اختلالی به وجود نیامد. از این تست انجام شده می‌توان نتیجه گرفت، زمانی که کاربر همان تصویر را با ایمیل یا از طریق پیام به افراد دیگر ارسال ‌کند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

آیا استفاده از این عکس تصویر پس‌زمینه در گوشی موبایل باعث اختلال در همه گوشی‌ها می‌شود؟

خبر خوب اینکه، بعضی از گوشی‌های اندرویدی مانند هواوی میت ۲۰ پرو و وان پلاس در صورت استفاده از این تصاویر دچار اختلال  نمی‌شوند و کاربران با خیال راحت می‌توانند از این تصویر به عنوان عکس تصویر پس‌زمینه یا wallpaper استفاده کنند.

اگرچه دلیل اصلی این اختلال هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان این مشکلات را مربوط به ابرداده‌های تصاویر یا رنگ زمینه تصاویر دانست و پردازنده گرافیکی گوشی اندروید نتواند آنها را به خوبی اجرا کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

سایت رسمی Weibo با کمی تغییر در رنگ پس‌زمینه این تصاویر و تست آنها در گوشی اندروید و آیفون، توانست تا حدودی از بروز این مشکل جلوگیری کند و پس از آن اختلالی در گوشی‌ موبایل مشاهده نشد؛ درنتیجه می‌توان این روش را بهترین راهکار در نظر گرفت.

با توجه به مطالب گفته شده از استفاده این تصاویر به عنوان wallpaper در گوشی خود جدأ خودداری کنید و در صورت انتشار هر نوع خبر جدیدی در این زمینه تیم حرفه‌ای ۱۹کالامگ شما را مطلع خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

‫۹ نظرها

  1. سلام یه مدته که لمس بخشی از گوشیم کارنمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام، سپاس از نظرتون، در مقاله به چند روش مفید اشاره شده مطالعه بفرمایید
      https://www.19kala.com/mag/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%86%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%aa%d8%a7%da%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/

  2. دلیل اصلی این مشکل بخواطر رنگ هستش . برخی از شما الان فکر می کنید قسمت رنگ پر رنگه ولی مشکل دقیقا یکی از ابر هاست که ضریب رنگ آن از ۲۵۵ بیشتر هست و گوشی اندروید معمولا از رنگ های بالای ضریب ۲۵۵ پشتیبانی نمیکند

  3. تورو خدا امتحان نکنین من نابود شده گوشیم
    همه اطلاعات نابودشد

    1. اگه بدی تعمیرگاه باید بتونه درستش کنه
      کار سختی نیست

  4. این مشکل برای گوشی S3من چندبار رخ داده البته تصویر پس زمینه همانی هست که از روز اول روی ان بوده است.تصویر ابی رنگ اسمانی و با عکس هایی از قاصدک.
    ای مشکل امسال هر از گاهی رخ داده و بعد به حالت عادی باز میگردد و تعمیرکارها هم متوجه علت آن نشده اند!!

    1. سلام.من گوشیم به تازگی تصویر زمینه ی صفحه ی اصلی خودش خود به خود عوض شده.کسی دلیلشو میدونه لطفا بگه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن