خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

شیائومی؛ ثبت طرحی جدید و خلاقانه برای دوربین پاپ‌آپ!

همانطور که از گذشته تاکنون دیده‌ایم شیائومی همیشه به دنبال طرح‌های مختلف بوده است و در اجرای هیچ طرح متفاوتی درنگ نداشته، با وجود اینکه در ارائه 🛒بهترین قیمت گوشی نیز به نسبت بسیاری دیگر از شرکت‌های سازنده عملکرد عالی را ارائه داده است. طرحی که اخیراً از گوشی شیائومی ثبت شده نسبت به طرح‌های قبلی آن‌قدرها هم جالب به نظر نمی‌رسد؛ اما انتظار می‌رود به زودی یک گوشی موبایل با این طرح روانه بازار شود.

این شرکت تاکنون طرح‌های متفاوتی را به ثبت رسانده؛ برای مثال قبلاً هم شاهد یک پتنت شیائومی با هفت دوربین پاپ‌آپ در خبرها بوده‌ایم و یا حتی در طرح دیگری نمونه جدیدی از شیائومی از یک گوشی تاشو با دوربین پاپ‌آپ نمایش داده شده. سوال این اینجاست که آیا این طرح‌ها عملی می‌شوند و در صورتی که به تولید انبوه برسند، می‌توانند طرح‌های موفقی باشند یا خیر؟ شرکت‌ها هرساله طرح‌های زیادی را به ثبت می‌رسانند، اما تعداد زیادی از این طرح‌ها به تولید انبوه نمی‌رسند.

 

خرید گوشی
خرید گوشی موبایل
گوشی موبایل شیائومی
طرح جدید دوربین پاپ‌آپ شیائومی

 

این طرح ابتدا در آگوست سال ۲۰۱۸ زمانی که بازار دوربین‌های پاپ‌آپ داغ بود ثبت شد. حالا که کمی از تب دوربین‌های پاپ‌آپ کاسته شده، طراحی هول‌پانچ تقریباً پذیرفته شده و بصورت یک طرح متداول درآمده است.

طرح اصلی گوشی موبایل جدید شیائومی به چه شکل خواهد بود؟

برخی از شرکت‌های سازنده قطعات، شکایتی مبنی بر اینکه دوربین‌های پاپ‌آپ دستیابی به فناوری ضدآب را برایشان مشکل می‌سازد، مطرح کرده‌اند. بنابراین، به نظرمی‌رسد که این پروژه با شکست مواجه شود و به طور کل حذف شود. اگر این اتفاق رخ دهد ما زوایای زیادی از این طرح داریم و می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که طرح اصلی این گوشی‌جدید شیائومی به چه شکل خواهد بود؟

آنچه که در این طرح‌ها به وضوح دیده می‌شود، درگاه USB-C در پایین گوشی و چند اسپیکر در مکان‌های مشخص است. هیچ جک هدفونی در این طرح‌ها دیده نمی‌شود که می‌تواند نشان از پرچمدار بودن این گوشی شیائومی باشد. محل قرارگیری دوربین‌ها در پنل پشتی نیز گویای این است که این گوشی موبایل جدید Xiaomi از تنظیمات زوم پریسکوپی به همراه لنزاولتراواید و سنسور تشخیص عمق بهره می‌برد.

شرکت‌های زیادی تاکنون از طرح‌های جذاب پاپ‌آپ برای دوربین سلفی استفاده کرده‌اند. برای مثال شرکت هواوی نیز چندین مدل را با این طراحی روانه بازار کرده است. نظر شما در مورد طرح جدید دوربین پاپ‌آپ شیائومی چیست؟ آیا تجربه استفاده از این مدل‌ها را داشته اید یا خیر؟ نظرات و تجربه کاربری با این گونه مدل‌ها را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن