خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

دوربین P40 Pro رکورد mi 10 را در دگزومارک شکست!

بهترین گوشی از نظر دوربین و باز هم رکورد شکنی پرچمداران هواوی؛ دوربین P40 Pro رکورد mi 10 را در دگزومارک شکست. زمانی که حرف از عملکرد دوربین به میان می‌آید، هواوی هر ساله بالاترین امتیاز را در این بنچمارک به خود اختصاص می‌دهد. این بار نیز هواوی پی ۴۰ پرو جدول امتیازات این سایت را تغییر داده است. تا قبل از آن گوشی شیائومی می ۱۰ در صدر این جدول قرار داشت؛ اما ظاهراً پی ۴۰ پرو رکورد آن را شکسته است.

 

هواوی پی 40 پرو رکورد شیائومی می 10 را در دگزومارک شکست!

بر اساس آزمایش دقیق DxOMark ،هواوی پی ۴۰ پرو به طور حتم شایسته این امتیازات برتر است، بدین جهت که این بار ۴ سنسور را مورد استفاده قرار داده است. این ترکیب در واقع بر اساس سالها تجربه و تخصص در این زمینه ایجاد شده و در نتیجه قادرست تصاویری با دامنه داینمیک و جزئیات عالی و همچین بزرگنمایی قابل‌توجهی را تولید کند. با وجود فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متری دوربین اولتراواید ظاهراً زیادی باریک است. 

 

 

📣همین حالا از تخفیفات ویژه گوشی‌‌های موبایل و سایر محصولات مطلع شوید.

 

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی p40 pro بهترین گوشی از نظر دوربین در ضبط ویدئو

این گوشی همچنین بالاترین امتیاز را در DxOMark از نظر ضبط ویدئو به خود اختصاص داده است. علی رغم از بین رفتن بافت در برخی موارد، این ویدئوها از نظر روشنایی، فوکوس خودکار، استابلایز(خنثی کننده لرزش‌ها در هنگام حرکت) عالی بوده و می‌تواند افراد علاقمند به ثبت فیلم با موبایل و استریمرها را به خود جلب کند.

گوشی p40 pro بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی

با وجود این، برخلاف بسیاری دیگر گوشی‌های هوشمند بالای فهرست DxOMark، هواوی پی ۴۰ پرو بالاترین امتیاز مربوط به دوربین سلفی را نیز در اختیار خود دارد. این ویژگی در بین بهترین گوشی‌های هوشمند این روزها بسیار نادر است، به خصوص هنگامی که دوربین جلو هم در ثبت عکس و ضبط ویدیو هر دو عملکرد خوبی دارد. از طرفی هم طرفداران گرفتن عکس‌های سلفی بوکه را ناامید نخواهند کرد.

متأسفانه، بزرگترین مشکل Huawei P40 Pro دقیقاً فنی نیست. همه چیز ممکن است برای بازار چین عادی و ایده‌آل باشد؛ اما نبود برنامه‌ها و خدمات Google، کار را برای هواوی را سخت‌تر کرده است. به خصوص هنگامی که رقبای آن از نظر عملکرد به آن نزدیک باشند، اما از طرفی هم این گوشی‌ها نه تنها به راحتی در دسترس بوده بلکه از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار هستند.

هواوی پی 40 پرو رکورد شیائومی می 10 را در دگزومارک شکست.

امتیاز کلی که این گوشی به دست آورده برابر با ۱۲۸ است که در مقایسه با امتیاز می ۱۰ پرو در دگزومارک بالاترست. همچنین در بخش دوربین سلفی نیز امتیاز آن ۱۰۳ است. این نتایج نشان می دهد که هواوی پی ۴۰ پرو در حال حاضر بهترین گوشی از نظر دوربین برای گرفتن عکس و همچنین عکس‌های سلفی است.

 

دوربین P40 Pro رکورد mi 10 را در دگزومارک شکست اما نتایج دگزومارک نیز همه چیز نیست، می‌بایست دید که دوربین هواوی پی ۴۰ پرو در مقابل رقبای مطرح بازار به چه صورت عمل خواهد کرد. نظر شما چیست آیا سخت‌افزار و دوربین این گوشی‌ها می‌تواند بر فقدان برخی از پشتیبانی‌های نرم افزاری غلبه کند. نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۱۳ نظرها

  1. عین یه مشت بچه کوچولو که میگن اسبابازی من بهتره.حضرات پول بابا جونو زدن به گوشی با هم دعوا دارن…همینه جهان سوم هستیم.بیچاره های عقب افتاده ماییم…..معتبرترین سایتهای بررسی نتیجه دادن..پروفسورها اینجا رد میکنن……
    بزرگ شید کوچولو ها

  2. سلام
    کلا بهترین گوشی با قینت و کیفیت مناسب فعلا سامسونگ و شیائومی هست.اپل کیفیتش یکی هست نسبت به پولی که ب سامسونگ و شیائومی می دیم،ولی درباره هو اوی چون سابقش خرابه نمیشه ب کیفیتش اکتفا کرد
    از طرفی هو اوی محکوم به همکاری با سیاست های ایران در خصوص قرار دادن اطلاعات مشتری است

  3. سلام به دوستان خوبم که مشتاقانه پیگیر جزئیات اتفاقات جدید در صنعت گوشی موبایل هستید ، بله عزیزان خوبم ، الان در حال حاضر شرکت شیائومی با استفاده از امکانات و سخت افزار تراز اول و بهترینها در مقایسه با شرکتهای سازنده دیگر ، جایگاه ویژه‌ای رو با این سیاست که کلیه هزینه‌های تبلیغات را صرف بکارگیری قطعات سخت‌افزاری عالی از شرکتها و برندهای معتبر نموده توانسته است رضایت اکثریت مصرف‌کنندگان محصولات خود را جلب نماید و این ما رو به یاد اون مَثَل می‌اندازد ( مُشک آن است که خود ببوید ،، نه آنکه عطار بگوید )
    بله شرکت شیائومی توانسته است با قیمتی مناسب و بسیار پایین نسبت به شرکتهای صاحب نام دیگر بخوبی بدرخشد .

  4. آقا برام مهم نیست که p40 قوی تره یا mi 10 pro چون نه میتونم p40 بخرم نه mi 10pro چرا نمی تونم بخرم چون شرکت huawei و Xiaomi چرت ترین شرکت های عرضه کننده گوشی موبایل هستن.
    شرکت عرضه کننده موبایل فقط Iphone و Samsung تمام

    1. با سواد قطعات همین شیائومی خیلیش ساخت سامسونگ هست اگر کیفیت شیائومی چرته پس کیفیت سامسونگم چرت مبشه

  5. الان با نوجه به قیمت بهترین عملکرد رو گوشی های شیائومی دارن

  6. چرا دیگه گوشی‌ها همه صفحه بزرگ شدن ما که دستامون کوچیکه چیکار کنیم الان یه p10 دارم این اندازه مناسبه

  7. اخوی رفتی یکی از ضعیف ترین های هواوی رو گرفتی انتظار داری چه شاهکاری برات ارائه بده؟ چرا نمیگی با این پولی که دادی اپل و سامسونگ موبایل کاغذی هم بهت نمیدن. همون گوشی قدیمیت به دلار حساب کنی اون زمان خیلی بیشتر پولشو دادی معلومه جنسش بهتره
    هواوی و شیائومی بازارای اروپا و امریکا رو دارن تسخیر میکنن، صدای رئیس جمهور امریکا رو دراوردن اونوقت ما میایم گوشی ۱ و نیم میلیونیشون رو با سامسونگ و اپل مقایسه میکنیم.
    وقتی مقایسه میکنید معیارتون قیمت باشه مثلا گوشی ۱۰ تومنی رو با ۱۰ تومنی مقایسه کنید گوشی ۱ و نیم میلیونی هواوی هم با اسباب بازیهایی که سامسونگ با اون قیمت میده مقایسه کنید.
    در مورد جنس قطعات هم الان برندی مثل شیائومی یا هواوی دارن از لنز های سونی یا سی پی یو هایی مثل اسنپ دراگون که سامسونگم استفاده میکنه بهره میبرن، دیگه این چیزا رو فهمیدن که زحمت نداره یه سرچ ساده بزنید میفهمید

  8. شاهین جان شما برو با همون گوشی سونی که ۷ سال پیش گرفتی حال کن شمارو به این گوشی جدید و قیمت بالا نیومده چیزی از اینا سردر نمیاری خودتو اذیت نکن.

    1. مهم نظر شما نیست مهم نگاه تخصصی به این قضیه هست که فعلا هواوی ۱ نسل جلوتره از سامسونگ که ادعا داره اپل رو بیخیال

  9. سنسور دوربینش ۵۲ سونیه مثل سامسونگ نیست با ۱۰۸ الکی جو بده ولی درکل گوشی های هواوی همه چیش فیکه الکیم نیست که قیمتش کمه نسبت به گوشی مثل سونی یه هواوی ۲۰۱۹ y6 prime گرفتم بخدا عملکردش در حد سونی c م نیست که ۷ سال پیش خریدم رمش ۲ گیگ زده اسمی هست در حد ۵۱۲ کیلوبات بازه داره

    1. معلومه علم به اینکار ندارید و نظر میدید
      اگه فیک بود الان بالاتر نبود و سونی محو شده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن