خرید گوشی گیمینگ شیائومی
خودرو

جذابترین اتومبیل‌های نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۲۰

یکی از نمایشگاه‌های جذاب خودرو که هر ساله علاقمندان به این صنعت و اصحاب رسانه را به آمریکا می‌کشاند، نمایشگاه خودروی شیکاگو است. در روزهای اخیر درهای این نمایشگاه به روی خبرنگاران باز شده و از ۸ فوریه ۲۰۲۰ تا ۱۷ فوریه علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند. از آنجایی که خبرنگاران فرصت داشته‌اند تا زودتر از خودروهای این نمایشگاه بازدید کنند؛ اخبار زیادی پیرامون آن منتشر شده و به معرفی خودروها پرداخته‌اند. از این میان به مهمترین و جذاب‌ترین بخش‌های این نمایشگاه در ادامه خواهیم پرداخت.

۲۰۲۱ Ford Mustang Mach-E:

جذابترین اتومبیل‌های نمایشگاه خودروشیکاگو 2020

نمی‌توان از عاشقان ماشین یا اصطلاحاً ماشین باز بود؛ اما هر ساله منظر جدیدترین مدل‌های فورد موستانگ نبود. یکی از خودروهای حاضر در این نمایشگاه یک مدل جدید فورد موستانگ است که اولین موستانگ ۴ درب به شمار می‌رود. برخلاف سایر موستانگ ها که موتورهای بنزینی ارائه می دهند، Mach-E یک کراس اوور برقی است. این خودرو ۵ مسافر را در خود جای می‌دهد. رقبای این خودرو شامل آئودی E-Tron، مرسدس بنز EQC و تسلا مدل X هستند.

علاوه بر طراحی زیبا و قدرت بالا، این خودرو از فناوری دستیار درایور شامل Apple CarPlay ،Android Auto، دوربین دید عقب با زنگ هشدار، کنترل کروز تطبیقی، هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار و مانیتورینگ نقطه کور برخوردارست. قیمت این خودرو بین ۴۳۰۰۰ تا ۶۱۰۰۰ دلار است.

۲۰۲۰ SSC Tuatara:

جذابترین اتومبیل‌های نمایشگاه خودروشیکاگو 2020

SCC قصد دارد فقط ۱۰۰ نمونه از این هایپرکار را تولید کند. منبع تغذیه تواتارا ۲۰۲۰ یک پیشرانه توربوشارژ ۵.۹ لیتری V8  بوده و قدرت ۱،۷۵۰ اسب بخار خواهد بود. از طریق گیربکس هفت سرعته CIMA، این خودرو قادر به تغییر سرعت دنده ها در کمتر از ۱۰۰ میلی ثانیه است. با وزن خشک ۲۷۵۰ پوند (۱،۲۴۷ کیلوگرم) و ضریب درگ ۰.۲۷۹، باید بسیار سریع باشد. در ساخت تواتارا ۲۰۲۰ از فیبر کربن برای قسمت بیرونی استفاده شده است.

جیسون کاستریوتا، که طرح‌هایی را برای فراری و مازراتی به ثبت رسانده است، با SCC در زمینه طراحی و آیرودینامیک این هایپرکار همکاری کرده است. سیستم صوتی پریمیوم، سیستم سرگرمی لمسی، کنترل دمای داخلی ماشین از ویژگی‌های این خودرو است.

این مدل یک خودرو بسیار مهم برای SCC است؛ زیرا جانشین شایسته SCC Ultimate Aero به حساب می‌آید که قیلاً عنوان بالاترین سرعت گینس را در اختیار داشت تا اینکه Bugatti Veyron Super Sport آن را تصاحب کرد. اعتقاد بر این است که تواتارا می‌تواند به سرعت ۳۰۰ مایل در ساعت (۴۸۳ کیلومتر در ساعت) برسد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

XF58 Ice Princess:

جذابترین اتومبیل‌های نمایشگاه خودروشیکاگو 2020

این خودروی کلاسیک که شش چرخ دارد بدون شک یکی از جذابترین حاضران نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۲۰ به شمار می‌رود که توسط Klairmont Kollections به نمایش گذاشته شده است. این خودرو در واقعی ترکیبی از استودبیکر و شورولت قدیمی است علاوه بر شش چرخه بودن و دماغه بلند در فضای داخلی نیز ظرفیت تنها دو نفر وجود دارد که بخش راننده و سرنشین کاملاً از هم جدا هستند. طبق گزارش ها از یک موتور ۸۸ لیتری عظیم V8 در این خودرو استفاده می‌شود. در مورد مشخصات دیگر آن خبری وجود ندارد .

برای کسانی که با Klairmont Kollections آشنا نیستند، باید گفت که یک کمپانی اتومبیل سازی است که توسط لری Klairmont جانباز جنگ جهانی دوم تأسیس شده و مجموعه‌ای قابل‌توجه‌ بیش از ۳۰۰ اتومبیل را تولید کرده است. اغلب این خودروها تشریفاتی بوده و دارای طراحی عجیب و غریب هستند.

۲۰۲۰ Jeep Wrangler JPP 20:

جذابترین اتومبیل‌های نمایشگاه خودروشیکاگو 2020

نمی‌توان لیست از خودروهای جذاب نوشت و جایی برای جیپ در نظر نگرفت. به علاوه استحکام بی‌نظیر و قدرت بالای Wrangler JPP 20 از درب‌های فولادی و طراحی سپر جلو کاملاً مشخص است. این گزینه ایده‌آل آفرودرها، در عین استحکام بسیار جذاب بوده و در دو رنگ آبی آقیانوسی و سفید ساخته شده و در تابستان ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

۲۰۲۰ Honda Civic Type R:

نمایشگاه خودرو شیکاگو

طرفداران هوندا، توجه داشته باشید؛ ۲۰۲۰ Civic Type R به طور قابل توجهی به روز شده است، هرچند ممکن است فوراً به چشم نیاید زیرا مانند نسلهای قبلی است اما در بخش قدرت و موتور دارای آپشن‌های به روز شده فراوانی است. فرمان آن تغییراتی داشته و خوش دست تر است، بهبود ترمز با سرعت بالا را شاهدیم و البته ارتقای قدرت موتور. این خودرو به سبب ظاهر اسپرت و جذاب بدون شک یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای پسران جوان خواهد بود.

Ford GT:

نمایشگاه خوردرو شیکاگو

این خودرو سوپراسپرت کم حجم اما پر سرعت است که با بدنه مات و ساخته شده از فیبر کربن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. چرخ‌های این خودرو از جذابیت بالایی برخوردار بوده، پیشرانه توربو ۳.۵ لیتری V-6 با قدرت ۶۶۰ اسب بخار را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن