خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلخودروویدئو

بررسی تکنولوژی بی‌نظیر دوربین گوشی کانسپت وان در نمایشگاه مک‌لارن

نمایشگاه مک‌‌لارن که در شهر لندن برگزار می‌شود میزبان مدل‌های خاص و منحصر به فرد این کمپانی خودرو‌سازی است. در این رویداد خودرو فرمول یک این شرکت به نام mcl35 رونمایی شد. این خودرو مک‌لارن را می‌توان با رنگ نارنجی خود یک خودرو بسیار زیبا و مسحور کننده در نظر گرفت. چند وقت پیش در خبر‌ها منتشر شد که شرکت وان پلاس قصد دارد از مدلی از گوشی‌های خود به نام وان پلاس کانسپ وان رونمایی کند. ویژگی منحصر‌به‌فرد این گوشی برخورداری از یک دوربین خاص و منحصر‌به‌فرد است. در این ویدئو با تکنولوژی بکار رفته در گوشی کانسپت وان؛ تحولی در عکاسی موبایل آشنا خواهید شد:

همانطور که از نام این محصول پیداست، وان پلاس کانسپت وان یک مدل مفهومی است که قرار نیست به طور گسترده در دسترس قرار گیرد.

همانطور که از نام این محصول پیداست، وان پلاس کانسپت وان یک مدل مفهومی است که قرار نیست به طور گسترده در دسترس قرار گیرد. در این رویداد این گوشی مورد بررسی قرار گرفته است. نکته خاص در طراحی وان پلاس کانسپت وان این است که طراحی دوربین از تکنولوژی سانروف مک لارن جی تی الهام گرفته است. دوربین این گوشی به اصطلاح طراحی محو شونده دارد.

طراحی Concept One تا حد زیادی همان طراحی فعلی گوشی‌های این شرکت را داراست. در بخش پشتی از چرم استفاده شده است. آنچه در کانسپت وان توجه هر کسی را جلب می‌کند، دوربین‌های محو شوند بوده که در پشت گوشی و در یک ماژول دوربین عمودی قرار گرفته است. در واقع این ماژول در زیر لایه‌ای از شیشه قرار دارد. دوربین‌ها هنگام فعال‌شدن برای عکاسی و فیلمبرداری قابل روئیت می‌شوند. هنگامی که برنامه دوربین بسته می‌شود، رنگ شیشه تیره‌تر شده و لنزهای زیر آن پنهان می‌شوند.

وان پلاس کانسپت وان

این سوال مطرح می‌شود که فایده استفاده از این طراحی چیست؟ اولین مورد زیبایی آن است. دومین فایده و مهمترین فایده استفاده از این نوع لنز که به لطف تکنولوژی استفاده شده در آن حاصل شده، فیلتر کردن نور محیط است. این دوربین از قابلیتی برخوردار است که زمانی که فعال می‌شود می‌توان با استفاده از آن بسته به نور محیط فیلتر را تنظیم کرد. این قابلیت در موقعیت‌هایی که نور بسیار شدید است بسیار کاربرد دارد. نظر شما در مورد این طراحی چیست؟ می توانید نظرات خود را پیرامون این مدل خاص با ۱۹کالامگ در میان گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۶۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید
    ۱۹ کالا جان به نظرت تو این ماه قیمت گوشی افزایش پیدا میکنه یا کاهش؟
    گوشی redmi note 8 رو هم موجود کنید بیزحمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن