خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

تولید پوکو اف ۲ پرو ؛ قدرتمند و ایده‌ال برای بازی!

نظر شما در مورد یک گوشی قدرتمند گیمینگ با بر چسب قیمتی عالی چیست؟ به زودی شاهد یکی دیگر از این مدل‌ها خواهیم بود. در برخی از منابع نام گوشی پوکو اف ۲ پرو به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که به زودی شاهد این گوشی خواهیم بود. در سال ۲۰۱۸ پوکو اف ۱ تولید شد و به عنوان یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت مورد استقبال زیادی قرار گرفت؛ اما نسخه بعدی این گوشی تا به امروز تولید نشده است.  شواهد از این حکایت دارد که به زودی شاهد تولید پوکو اف ۲ پرو خواهیم بود.
تولید پوکو اف 2 پرو ؛ قدرتمند و ایده‌ال برای بازی!
پوکو اف ۲ پرو
اگرچه هنوز جزئیات کاملی از این گوشی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که زبان طراحی این گوشی بر اساس زبان طراحی گوشی ردمی کی ۳۰ پرو خواهد بود. همچنین برخی از گزارشات حاکی از آن است که این گوشی به عنوان جانشینی برای گوشی Poco F1 در نظر گرفته خواهد شد.
طبق خبرهایی که تاکنون منتشر شده قرار است که پوکو اف ۲ پرو از تراشه اسنپدراگونS865 برای نیروی پیشران خود استفاده کند. اگر این امر صحت داشته باشد به زودی شاهد یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ خواهیم بود. همچنین خبرها از این حکایت دارد که این گوشی از یک نمایشگر بدون بریدگی بهره‌مند خواهد شد. احتمالاً پوکو برای ارائه یک تجربه بصری فوق العاده خصوصاً عملکرد گمینگ از دوربین سلفی پاپ-آپ استفاده کند. این گوشی نیز همانند بسیاری از گوشی‌هایی که این روزها عرضه می‌شوند از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که هیچ برشی در پشت گوشی مشاهده نمی‌شود، احتمالاً سنسور اثر انگشت در داخل یا کنار نمایشگر آن تعبیه شده است.
تولید پوکو اف 2 پرو ؛ قدرتمند و ایده‌ال برای بازی!
تولید پوکو اف ۲ پرو ؛ قدرتمند و ایده‌ال برای بازی!

تولید پوکو اف ۲ پرو ؛ قدرتمند و ایده‌ال برای بازی!

با در نظر گرفتن اینکه این گوشی نمونه‌ی باز طراحی شده‌ی گوشی ردمی کی ۳۰ پرو است، پس انتظار می‌رود که از یک ماژول دایره‌ای شکل با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کند. باتری آن هم ظرفیتی برابر با ۴.۷۰۰ میلی‌آمپر خواهد داشت و فناوری شارژ سریع ۳۳ وات را بکار خواهد بست. این دستگاه در یک نسخه جهانی ۱۲۸/۶ گیگابایتی و یک نسخه سفارشی ۲۵۶/۸ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. ترکیب رنگ ارائه شده برای آن متشکل از چهار رنگ بنفش، سفید، خاکستری و آبی خواهد بود. لازم به ذکر است که هنوز جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.
درحال حاضر قیمت گوشی پوکو اف ۲ پرو هنوزاعلام نشده؛ اما براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده در طی چند روز گذشته، احتمال می‌رود  که  قیمت این گوشی در اروپا معادل ۶۰۰ یا ۶۵۰ یورو باشد. همچنین باید در نظرداشته باشید که عدم پشتیبانی از شبکه ۵G در بعضی از بازارها می‌تواند یکی از دیگر دلایل تفاوت قیمت نسخه پایه آن باشد.
با اینکه قیمت گوشی ردمی کی ۳۰ پرو ۵۰۰ یورو بیشتر نیست، قیمت این گوشی تقریباً دو برابر قیمت نسخه قبلی آن با قیمت ۳۳۰ یورو است. در نهایت، گزینه مقرون به صرفه‌تری مثل گوشی Poco X2 وجود دارد که بر اساس طراحی نسخه وانیلا آن یا ردمی کی ۳۰ طراحی شده است. براساس گزارش‌ها، شرکت POCO به طور رسمی کار خود را در کشور چین از ماه فوریه ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. هنوز می‌بایست صبر کرد چرا که هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی مشخص نشده و به طور قطع نمی‌توان گفت که این مشخصات منتشر شده قطعی بوده و ممکن است اطلاعات آن تغییر کند. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات خود را در مورد گوشی‌های گیمینگ با ما به اشتراک گذارید.
منبع: gsm

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن