خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

تأثیر ویروس خطرناک کرونا بر فعالیت شرکت اپل در چین!

 آیا ویروس کرونا بر فعالیت شرکت‌ اپل نیز تاثیر گذاشته‌ است؟ آیا شرکت اپل کارخانه‌های خود را در چین خواهد بست یا خیر؟

اپل قصد ندارد تنها یکی از مراکز فعال خود در کشور چین را ببند، بلکه این شرکت متأثر از ویروس همه‌گیر کرونا تصمیم جدیدی گرفته است. بر طبق گزارش‌های رسیده احتمالاً این شرکت تا ۹ فوریه ۲۰۲۰ همه دفاتر و فروشگاه‌های رسمی و فعال خود را در کشور چین خواهد بست.

سازمان بهداشت جهانی اولین قرنطینه ‌اجباری CDC در ایالات متحده آمریکا را در طی ۵۰ سال اخیر آغاز کرده است. بازگشت اتباع خارجی چینی به کشور ایالات متحده امریکا ممنوع شده و پروازهای بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به حالت تعلیق موقت درآمده‌اند. بنابراین منطقی است که اپل به دلیل احتیاط مراکز خود را در چین تعطیل کند.

نگرانی‌ها پیرامون شیوع ویروس خطرناک کرونا این روزها به اوج خود رسیده است. به دنبال این امر، اپل نیز تصمیم گرفته که همه دفاتر فعال خود را در این کشور تعطیل کند. بر طبق گزارش‌های رسیده تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و نزدیک به ۱۰ هزار نفر دیگر در سراسر جهان به این ویروس آلوده شده‌اند. 

ویروس کرونا

بر طبق یکی از بیانیه‌های متشر شده در بلومبرگ، این شرکت تا ۹ فوریه تمامی دفاتر، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و مراکز ارتباطی خود را در کشور چین تعطیل می‌کند.

بر طبق یکی از بیانیه‌های منتشر شده در بلومبرگ، این شرکت تا ۹ فوریه تمامی دفاتر، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و مراکز ارتباطی خود را در کشور چین تعطیل می‌کند. اینکه آیا این شرکت کارخانه‌های مستقر در چین که توسط Foxconn اداره می‌شوند را نیز تعطیل خواهند کرد و تعداد بیشتری از کارگران تعدیل شوند یا خیر ، هنوز مشخص نیست.

در رابطه با این موضوع با فاکسان گفت‌و‌گویی شده است. این شرکت عنوان کرده که این طرح در قالب یک تعطیلی زمان‌بندی شده اجرا خواهد شد و به هیچ عنوان بر تولید محصولات این کارخانه‌ها تأثیری نخواهد گذاشت. شرکت نینتندو هم که یکی از شرکت‌های ساخت کنسول بازی در چین محسوب می‌شود نیز خاطر‌نشان کرده که شیوع ویروس کرونا بر تولیدات این شرکت تأثیر سوء داشته و منجر به کاهش تولیدات آن شده است.

با این وجود، اپل عنوان کرده که فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین این شرکت همچنان باز بوده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در زیر، تصویری می‌بینید که تعطیلی مراکز اپل در چین را تأیید می‌کند.

ویروس کرونا

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن