خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار تکنولوژی

اپل در نسل بعدی اپل واچ طراحی متفاوتی را به کار خواهد گرفت

بر اساس گزارشی که اخیرا از Fast Company منتشر شده است نسخه بعدی اپل واچ با دکمه های سه بعدی یا solid state buttons عرضه خواهد شد که به لطف وجود Apple’s Taptic Engine باز خورد لمسی فوق العاده ای را ارائه خواهد داد. به نقل از یکی از منابع آشنا با برنامه های اپل، دکمه هر دو طرف به همراه تاج دیجیتالی در اپل واچ ها زمانی که لمس می شوند بازخورد ویبره خواهند داشت بنابرین حس یک دکمه فیزیکی را منتقل خواهد کرد. این برنامه های اپل خیلی جای تعجب ندارد به این دلیل که آیفون و خط تولید نوت بوک ها هر دو از طرح های هپتیک گرا استفاده کرده اند.

اپل در نسل بعدی اپل واچ طراحی متفاوتی را به کار خواهد گرفت

در قسمتی از این گزارش خاطر نشان شده است که در حال حاضر شرکت اپل از پیکر بندی دکمه کنونی ساعت یعنی یک دکمه و تاج دیجیتالی که در یک طرف ساعت قرار گرفته است استفاده می کند اما همانند قبل هیچ یک از این دو به صورت فیزیکی کلیک نخواهد شد و به جای آن به لمس کاربر با حرکت به جلو و عقب واکنش نشان می دهد، دکمه های جدید در زیر انگشت اندکی حالت ویبره داشته که با استفاده از اثر هپتیک که اپل آن را Taptic Engine می نامد حاصل شده است (تاج دیجیتالی هنوز به صورت فیزیکی می چرخد تا پیمایش در طول محتوای صفحه نمایش را حاصل کند).

اپل در نسل بعدی اپل واچ طراحی متفاوتی را به کار خواهد گرفت

این گزارش دقیقا مشخص نکرده است که این اپل واچ با این نوع طراحی دقیقا چه زمانی رونمایی خواهد شد اما خاطر نشان کرده است که ممکن است این ساعت در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شود. از نظر خصیصه های داخلی این نوع اپل واچ نیز می توان گفت که ممکن است از گواهینامه بالاتری برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب برخوردار بوده و فضای بیشتری را برای جای دادن حس گرها در اختیار گرفته و این احتمال نیز می رود که از باتری بزرگتری نیز استفاده کند. جالب است که این گزارش اضافه می کند که اپل واچ هایی که در آینده طراحی می شوند ممکن است در زیر خط هیچ یک از این دکمه ها را در بر نداشته باشند.

چه اینکه اپل واچ جدید از این گونه دکمه های حالت سه بعدی استفاده کند یا خیر امسال و یا سال آینده رونمایی خواهد شد. قبلا گزارش دیگری منتشر شده که نشان داده است اپل بر روی طرح جدیدی از اپل واچ ها کار می کند که از طراحی صفحه نمایش لب تا لب استفاده خواهد کرد در حالی که سایز کلی بدنه آن افزایش نخواهد یافت. علاوه بر این پیش گوی معتبر اپل Ming-Chi Kuo نیز ماه گذشته بیان کرده است که مدل بعدی اپل واچ از طول عمر باتری بسیار بهتری برخوردار خواهد بود و ۱۵% اندازه صفحه نمایش آن افزایش خواهد یافت.

اگر این پیشگویی ها درست باشد، نسل آینده اپل واچ بزرگترین انقلاب در طراحی این مدل های گجت پوشیدنی اپل از سال ۲۰۱۵ تاکنون به حساب می آید. از سال ۲۰۱۵ تاکنون شرکت اپل سه نسل (اپل واچ سری ۱، اپل واچ سری ۲ و اپل واچ سری ۳) از این گجت پوشیدنی را روانه بازار کرده است. عده زیادی معتقد هستند که ساعت اپل واچ در هر سال با محبوبیت بیشتری روبرو می شود.

برای مثال در ژانویه گذشته اپل اعلام کرده است که فروش اپل واچ در طول تعطیلات ۲۰۱۷ رکورد دار گجت های پوشیدنی بوده است. در یکی از گزارش های منتشر شده نیز تیم کوک اعلام کرده است که فروش گجت های پوشیدنی این شرکت در حال افزایش است و در حال حاضر به اندازه فروش محصولات شرکت Fortune 300 رسیده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن