خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلگجت های گیمینگ

امتیاز نجومی ایسوس راگ فون ۳؛ قدرتمندترین گوشی گیمینگ دنیا در ۲۰۲۰!

تخفیف ویژه
تخفیف ویژه


اگرعاشق گیم هستید دوست دارید بدانید که قدرتمندترین گوشی گیمینگ دنیا چیست؟ بهترست بدانید که گوشی گیمینگ ایسوس هنوز هم رکوردار بنچمارک‌هاست. تاکنون شاهد عرضه چندین مدل از این گوشی‌ها بوده‌ایم و اکنون نیز خبرهایی پیرامون گوشی ایسوس ار او جی فون ۳ یا راگ فون ۳ به گوشی می‌رسد. این گوشی با مدل ASUS I003DD در لیست TENAA به نمایش درآمده شده است. در این لیست یک امتیاز باورنکردنی برای این گوشی به ثبت رسیده است. امتیازی که تمام گوشی‌های مدعی قدرت در سال ۲۰۲۰ را به چالش خواهد کشید. این شرکت تایوانی هنوز اطلاعاتی را پیرامون زمان رونمایی از این موبایل گیمینگ منتشر نکرده است؛ اما شواهد نشان می‌دهد که احتمالاً در آخر این ماه و یا اوایل جولای این گوشی قدرتمند دنیا، پایش را به ویترین مغازه‌ها باز خواهد کرد.

 

اگر به دنبال یک گوشی موبایل گیمینگ ارزان هستید مقاله بهترین گوشی‌های مخصوص بازی بین ۳ الی ۴ میلیون تومان را مطالعه کنید.



گوشی ایسوس راگ فون 3 و ثبت یک امتیاز نجومی در بنچمارک آنتوتو! موبایل گیمینگ
گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۳ و ثبت یک امتیاز نجومی در بنچمارک آنتوتو!

به نظر شما کسب یک امتیاز خارق‌العاده برای این گوشی متأثر از چه پردازنده‌ای است؟ در بنچمارک آنتوتو تاکنون هیچ یک از گوشی‌هایی که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده‌اند امتیاز بالاتر از ۵۹۰,۸۳۸ را ثبت نکرده‌اند؛ اما این امتیاز بسیار بیشتر از این عددست که نشان می‌دهد، به احتمال زیاد این گوشی کاندیدای استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خواهد بود. قضاوت  در مورد🛒 قیمت گوشی ASUS ROG Phone 3 هنوز زود است و باید دید ایسوس برای قدرتمند‌ترین گوشی دنیا چه راهبرد قیمتی را در پیش خواهد گرفت.

مشخصات گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۳ :

لیست تنا نشان می‌دهد که موبایل ایسوس راگ فون ۳ اندازه‌ای حدود ۱۷۱ ×۷۸ × ۹.۸۵ میلی‌متر داشته و وزن آن ۲۴۰ گرم است. فقط به یک نوع رنگ روشن در TENAA اشاره شده از‌این‌رو، هنوز مشخص نیست که این گوشی گیمینگ قدرتمند در رنگ‌های دیگری هم عرضه خواهد شد یا خیر. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED است که کمترین ضخامت ممکن را داراست. اندازه آن ۶.۵۹ اینچ و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل و همچنین کیفیت تصویرش HD + است و نسبت تصویر ۵/۱۹ را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری آن ۵،۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. گزارش‌های قبلی منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است با یک شارژر سریع ۳۰ واتی عرضه شود.

 

به نظر شما کسب یک امتیاز خارق‌العاده برای این گوشی متأثر از چه پردازنده‌ای است؟

 

گوشی گیمینگ ROG Phone 3 از یک چیپست پرچمدار استفاده می‌کند که فرکانسی برابر با ۳.۰۹۱ گیگاهرتز را ارائه خواهد داد. این فرکانس سریعتر از فرکانس ۲.۸۵ گیگاهرتز Snapdragon 865 است. افزایش سرعت پردازش که حتی در لیست AnTuTu مشاهده می‌شود، نشان از وجود تراشه Snapdragon 865+ SoC است. مدلی که از ROG Phone 3 که در آنتوتو ظاهر شده دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی گیمینگ ایسوس
گوشی گیمینگ ایسوس

این گوشی امتیاز شگفت‌انگیز ۶۴۶،۳۱۰ را ثبت کرده است. با توجه به اطلاعاتی که در این سایت منتشر شده احتمالاً صفحه نمایش ROG Phone 3 از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این درحالی است که بیشتر گوشی‌های موبایل پرچمدار این روزها از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

لیست منتشر شده در سایت تنا نشان می‌دهد که این موبایل گیمینگ Asus دارای انواع رم ۸ ، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است و همچنین فاقد شکاف کارت microSD است. تصاویر تنا از این گوشی نشان می‌دهد که طراحی ROG Phone 3 تقریباً با نسل قبل خود یعنی ROG Phone 2. یکسان است.

گنجاندن یک دوربین عقب اضافی باعث ایجاد تغییرات جزئی در طراحی شده و در قسمت جلویی آن، از بلندگوهای front-firing استفاده می‌کند. دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی است. در پشت آن یک مجموعه دوربین سه‌گانه به صورت افقی قرار دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به شناسایی عنبیه و اسکنر‌اثر‌انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. نظر شما در مورد این گوشی گیمینگ چیست؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. این مشخصاتی که شما گفتید با اون امتیازی که از انتوتو گرفته حتما قدرتمندتربن گوشی دنیاست و کاملا می‌تونه نظر گیمرها را به خودش جلب کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن