خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

آیا گوشی‌ های شیائومی به مرور زمان کند می‌شوند؟

به دنبال سوال‌های متعددی که کاربران در مورد گوشی‌های شیائومی دارند، سعی داریم به یکی از مهمترین و متداول‌ترین سوالات آنها پاسخ دهیم. شاید شما هم با این سوال مواجه شده باشید که آیا گوشی های شیائومی به مرور زمان کند می شوند ! دلیل کند شدن گوشی شیائومی چیست ؟  به همین دلیل در ادامه بررسی می‌کنیم که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازد.

دلیل کند شدن گوشی شیائومی چه چیزی می تواند باشد؟

همان طور که می‌دانید شیائومی یکی از برندهایی است که اخیراً در زمینه تکنولوژی به خصوص در حوزه گوشی‌های موبایل پیشرفت‌های زیادی کرده و هر ماه محصولات و گوشی‌های متعدد و با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. از جمله نقاط مثبت این گوشی‌ها می‌توان به استفاده از تراشه‌های قدرتمند هم در گروه میان‌‍رده‌ و هم در پرچمداران اشاره کرد؛ اما عده‌ای معتقدند که گوشی‌های شیائومی کند می‌شوند و شاید این یکی از دلایلی است که باعث دلزدگی آنها در هنگام خرید گوشی می‌شود.

مقاله پیشنهادی: آموزش استفاده از ایموجی ایفون برای شیائومی

آیا گوشی های شیائومی به مرور زمان کند می شوند

دلیل کند شدن گوشی شیائومی

طبیعیست برندی که سابقه خیلی طولانی ندارد یک سری افراد نسبت به آن اطمینان کامل نداشته باشند؛ اما صادقانه می‌گویم که دلیل کند شدن گوشی‌ موبایل متعدد است و برای هر برندی ممکن است اتفاق بیافتد. فرقی نمی‌کند که گوشی سامسونگ باشد یا Xiaomi و یا هر برند دیگر. از جمله عوامل کند شدن سرعت گوشی می‌توان به اپلیکیشن‌های پس‌زمینه، پر شدن حافظه و فرگمنتیشن، عمر باتری، به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها و سیستم‌عامل و … اشاره کرد. این موارد عواملی هستند که قطعاً باعث کند شدن سرعت گوشی می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

کند شدن گوشی با “نحوه استفاده از گوشی” رابطه مستقیم دارد نه صرفاً یک برند خاص

برای پاسخ به این سوال که ایا آیا گوشی های شیائومی به مرور زمان کند می شوند ؟  پس می‌توان گفت که اگر می‌خواهید گوشی شما به مرور زمان کند نشود می‌توانید این موارد را در نظر داشته باشید. برای مثال اپلکیشن‌هایی را که قابل‌استفاده نیستند، حذف کنید و یا مواردی را برای طول عمر باتری در نظر داشته باشید. برای مثال توصیه می‌شود که هیچ‌گاه نگذارید که باتری شما به صفر برسد سپس آن را شارژ کنید به این دلیل که باتری‌ها چرخه‌های شارژ محدودی دارند و هر بار که باتری گوشی به صفر برسد یکی از چرخه‌های عمر خود را انجام داده و به همین ترتیب از عمر آن کم می‌شود. از طرفی ضعیف شدن باتری بر عملکرد قسمت‌های دیگر گوشی مثل پردازنده نیز تأثیر می‌گذارد و زمانی که نتواند به طور کامل انرژی مورد نیاز پردازنده را تأمین کند پردازنده کند می‌شود.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

مقاله پیشنهادی:  روش های رفع هنگ گوشی شیائومی

تمام گوشی‌ها در صورت نصب برنامه‌های کاربردی بیش از حد به ویژه برنامه‌هایی که در پس‌زمینه (برنامه‌های پس زمینه) اجرا می‌شوند، به مرور زمان کند می‌شوند و علت کند شدن گوشی شیائومی مختص برند شیائومی نیست.

 

 تمام گوشی‌ها در صورت نصب برنامه‌های کاربردی بیش از حد به ویژه برنامه‌هایی که در پس‌زمینه (برنامه‌های پس زمینه) اجرا می‌شوند، به مرور زمان کند می‌شوند و این امر مختص برند خاصی نیست؛ به این دلیل است که آنها حافظه و منابع CPU را مصرف می‌کنند. تمام گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید از یک سیاست و اولویت اجرای برنامه تبعیت می‌کنند و در مواقعی که کل منابع اشغال می‌شود باعث کندی گوشی می‌شود؛ زیرا سیستم‌عامل سعی می‌کند حافظه را در این فرآیند آزاد کند. قابل ذکرست که تعداد برنامه‌های مجاز پس‌زمینه بستگی به حافظه کل (RAM) و فضای ذخیره‌سازی گوشی موبایل دارد.

در پایان می‌توان گفت که هر ابزار و دستگاهی که ما استفاده می‌کنیم در طول زمان کیفیت و کارایی اولیه را نخواهد داشت و گوشی موبایل نیز از این امر مستثنی نیست. از‌این‌رو، اگر قرار باشد که گوشی موبایل به مرور زمان کند شوند علت کند شدن گوشی شیائومی مختص برند شیامی نیست و برای همه گوشی‌ها اتفاق می‌افتد و دلیل اصلی آن هم به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی دارد.

مدل‌های مختلف گوشی شیائومی از نظر نسبت قیمت گوشی به امکانات به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان متعدد در سراسر دنیاست. بنابراین، توانسته است در کنار محصولات سایر برندهای شناخته شده‌تر در بازار، فروش بسیار خوبی را نصیب خود سازد.

نظر شما چیست، آیا تجربه استفاده از این گوشی‌ها را داشته‌اید؟ نظرات خود را در مورد تجربه استفاده از این گوشی‌ها با دوستان خود به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۱ رای

سوالات متداول

آیا کند شدن گوشی مربوط به برند آن است یا دلایل دیگری دارد؟ چه دلایلی می تواند به طور عمده باعث کند شدن عملکرد گوشی شود؟

✔️ طبیعیست برندی که سابقه خیلی طولانی ندارد یک سری افراد نسبت به آن اطمینان کامل نداشته باشند؛ اما صادقانه می‌گویم که دلیل کند شدن گوشی متعدد است و برای هر برندی ممکن است اتفاق بیافتد. فرقی نمی‌کند که گوشی سامسونگ باشد یا شیائومی و یا هر برند دیگر، از جمله عوامل کند شدن سرعت گوشی می‌توان به اپلیکیشن‌های پس‌زمینه، پر شدن حافظه و فرگمنتیشن، عمر باتری، به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها و سیستم‌عامل و … اشاره کرد. این موارد عواملی هستند که قطعاً باعث کند شدن سرعت گوشی می‌شوند.

چگونه مانع کند شدن گوشی موبایل یا به تعویق افتادن این امر شویم؟

✔️ پیش از بررسی اینکه چرا گوشی شیائومی هنگ میکنه حرفی بزنیم راهکارهایی وجود دارد که می تواند مانع کند شدن گوشی موبایل شود؛ برای مثال اپلکیشن‌هایی را که قابل‌استفاده نیستند، حذف کنید و یا مواردی را برای طول عمر باتری در نظر داشته باشید. برای مثال توصیه می‌شود که هیچ‌گاه نگذارید که باتری شما به صفر برسد سپس آن را شارژ کنید به این دلیل که باتری‌ها چرخه‌های شارژ محدودی دارند و هر بار که باتری گوشی به صفر برسد یکی از چرخه‌های عمر خود را انجام داده و به همین ترتیب از عمر آن کم می‌شود. از طرفی ضعیف شدن باتری بر عملکرد قسمت‌های دیگر گوشی مثل پردازنده نیز تأثیر می‌گذارد و زمانی که نتواند به طور کامل انرژی مورد نیاز پردازنده را تأمین کند پردازنده کند می‌شود.

نصب بیش از حد برنامه های کاربردی چگونه باعث کند شدن عملکرد گوشی می شود؟

✔️ تمام گوشی‌ها در صورت نصب برنامه‌های کاربردی بیش از حد به ویژه برنامه‌هایی که در پس‌زمینه (برنامه‌های پس زمینه) اجرا می‌شوند، به مرور زمان کند می‌شوند و این امر مختص برند خاصی نیست؛ به این دلیل است که آنها حافظه و منابع CPU را مصرف می‌کنند. تمام گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید از یک سیاست و اولویت اجرای برنامه تبعیت می‌کنند و در مواقعی که کل منابع اشغال می‌شود باعث کندی گوشی می‌شود؛ زیرا سیستم‌عامل سعی می‌کند حافظه را در این فرآیند آزاد کند. قابل ذکرست که تعداد برنامه‌های مجاز پس‌زمینه بستگی به حافظه کل (RAM) و فضای ذخیره‌سازی گوشی موبایل دارد.

آیا عمر گوشی های شیائومی کوتاه است ؟

✔️ در هنگام خرید برای اکثر کاربران این سوال پیش می‌آید که آیا طول عمر گوشی های شیائومی خوب است. در پاسخ به این سوال می بایست گفت که کمپانی شیائومی همواره استفاده از قطعات سخت‌افزاری با‌کیفیت را در دستور کار داشته، از‌این‌رو طول عمر گوشی های شیائومی به خوبی با برند های دیگر برابری می کند و با همین رویه این شرکت توانسته است به یکی از پرفروشترین در عین حال اقتصادی‌ترین برندهای گوشی موبایل حال حاضر تبدیل شود

نوشته های مشابه

‫۲۵۶ نظرها

  1. سلام ایا گوشی ردمی. نوت. ۱۱ .پرو هنگ میکنه؟ و برای بازی خوبه میشه بکید

    1. سلام من دیروز یهs21 feگرفتم تو بازی کالاف که میرم دو نقطه پیکسل ها سفید میشن چرا دیگه از گوشی خوشم نمیاد الان بفروشمم چهار تمن کمتر میبرن با کلی پول نزول و قرض خریدم

  2. ببخشید گوشی ردمی-۹-بهتره یا ردمی-۱۰-چون بین این دوتا گیر کردم بعد مخصوص بازی باشه اگه گوشی بهترم مخصوص گیم سراغ داری بگو ؟؟؟

    1. این مقاله بهتون کمک میکنه:
      https://www.19kala.com/mag/the-best-gaming-phone-guide-to-buy/

  3. سلام من گوشی شیامی نوت ۱۰s دارم شب اصلأ عکس خوب نمیگیره این گوشی ها مدل شون اینجوریه یا خیر؟

    1. ببخشید گوشی ردمی ۹ بهتره یا ردمی ۱۰ چون بین این دوتا گیر کردم بعد مخصوص بازی باشه اگه گوشی بهترم مخصوص گیم سراغ داری بگو

  4. با سلام به سایت خوب ۱۹ کالا من نوت ۹ دارم گوشی خوبیه ولی بعد از آپدیت به میواوی ۱۲.۵ نسخه پیشرفته کند شد هنگ می کنه

  5. سلام بدلیل این که باتری ضعیف میشه و پردازنده انرژی بیشتری رو میخواد باتری هم نمیتونه این انرژی رو بده پردازند ضعیف عمل میکنه و کیفیت بازی هات میاد پایین

  6. سامسونگ مثل تخم مرغ شانسی میمونه ، شانس بیاری یک مدلش خوب کار کنه و گرنه هی باید خرجش کنی

  7. سلام خدمت ادمین محترم من یه گوشی برای بازی میخوام نظرم بین اس ۲۰ اف ای ۵ جی و پوکو اف ۳ بود ولی به خاطر قضایای شیاومی در ایران نظرم روی اس ۲۰ برگشته من با گرافیک سنگین بازی نمیکنم و بازی هم کلاف و پابجی هست .
    به نظرتون این که اس ۲۰ ، ۷ نانو پلاس هست ، میتونه ۰.۳۵ کمتر بودن هسته اصلیش از پوکو اف ۳ رو جبران کنه ؟

    1. در کل می تونم بگم ااس ۲۰ اف ای برای بازی عملکرد خوبی داره

        1. سلام بدلیل این که باتری ضعیف میشه و پردازنده انرژی بیشتری رو میخواد باتری هم نمیتونه این انرژی رو بده پردازند ضعیف عمل میکنه و کیفیت بازی هات میاد پایین

    2. گوشی های سامسونگ هیچ خاموش نمیشن من چهار ساله میان رده سری J رو دارم یه بارم نه داغ کرده نه خاموش شده

    3. سلام
      من بین آیفون ۱۱ پر ماس و می ۱۰ تی پرو موندم چون قیمت می ۱۰ تی بهتره سرعت و قدرت پردازش یکیه صفحه نمایش یکیه ، دوربین فقط یکم ضعیف تره و از باتری هم که تقریبا نصف زمان آیفون رو برای شارژ شدن استفاده میکنه ولی فقط ۱.۵ ساعت از اون کمتر عمر میکنه .
      البته آیفون هم مزیت های خاص خودشو داره مثل دوربین و شارژده ی و رابط کاربری عالی
      ممنون میشم یکی رو بگید

  8. سلام و عرض ادب خدمت ادمین
    ببخشید من بین پوکو اف ۳ و اس ۲۰ اف ای ۵جی موندم
    من بازی میکنم کالاف دیوتی رو ولی نه با گرافیک سنگین مثلا روزی ۲ ساعت اف ۳ میگن عمرش کمه و تجهیزات شیائومی هم در ایران نیست ، من بیشتر پردازنده مد نظرم هست به نظرتون ۷ نانو پلاس بودن اس ۲۰ میتونه ۰.۳۵ گیگاهرتز کمتر بودن هسته اصلیش رو جبران کنه ؟
    کدوم به کارم میاد ؟

  9. سلام چرا وقتی من دارم با گوشی بازی میکنم وقتی شارژ به ۱۰ میرسه همه ی بازیهام کیفیتشون بد میشه

    1. واسه اینه که تو ده درصد تنظیم شده میره رو مصرف بهینه تا گوشی دیرتر خاموش شه البته این کار شما اشتباه هست که اجازه می دهید شارژباطری به ده درصد برسد سعی کنید باطری به ۴۰ درصد رسید به شارژ بزنید

    2. سلام من دیروز یه s21 feگرفتم تو بازی کالاف که میرم دو نقطه پیکسل ها سفید میشن چرا دیگه از گوشی خوشم نمیاد الان بفروشمم چهار تمن کمتر میبرن با کلی پول نزول و قرض خریدم

    1. دوست عزیز بستگی داره که چه مشخصه ای برای شما مهم تر باشه

      1. سلام من می‌خوام گوشی بگیرم بین ردمی ۹ سی شیائومی و ای ۰۲ سامسونگ و ای ۰۱ سامسونگ موندم لطفاً بگین کدوم خوبه؟ برای بازی های سبک مثل فیری فایر و اپلیکیشن شاد می خوام اسپیکرم برام مهمه که صدا بلندی داشته باشه و خود گوشی زیاد اگر نداشته باشه و برنامه های سبک رو نرم بالا بیاره

        1. همه این گوشی ها پاسخگوی نیاز شما هستند بستگی به خودتون داره که چه قابلیتی برای شما هم تر باشه

    2. داداش اگه گیمری و با گوشیت بازی های سنگین مثل کالاف و پابجی بازی می کنی poco x3pro انتخاب صد در صد عالیه
      ولی اگه با گوشیت کارای روزمره مثل عکاسی و وب گردی می کنی a32بهترین انتخابه

  10. سلام
    من Redmi 9aدارم وقتی ۲۰دقیقه باهاش بازی می کنم نور صفحه گوشی شروع به نوسان می کنه یعنی نور صفحه گوشی کم و زیاد میشه.مشکل چیه؟
    من این گوشی رو هفت ماه هست خریداری کردم و راضیم اما این مشکل نمی‌دونم از چیه؟
    ممنون از سایت خوبتون

      1. سلام ممنون از تیم ۱۹کالا خدا خیرتون بده
        واقعا سایتتون عالیه
        هر چی درباره موبایل اطلاعات نیازه تو سایت شما هست
        بله گوشی های پایین رده ی شیائومی یک قابلیت دارند که وقتی دمای cpuاز ۶۵درجه سانتی گراد عبور می کنه به صورت پیش فرش GPU به مدت ده سانیه نور صفحه رو تا هفتاد درصد کاهش میده به دوباره به همون درصد نور صفحه که خودتون تنظیم کردید بر می گرده این عمل به خاطر اینه که CPUوGPUو باتری صدمه نبینه «اینو هم از خود نمایدگی شیائومی پرسیدم »
        ممنون از تیم بسیار کار آمد ۱۹کالا

        1. تمامی گوشی ها دارای سنسور گرمایی می باشند که هنگام گرم شدن بیش از اندازه بعضی از قابلیت های گوشی تا هنگام خنک شدن غیر فعال می شود من با گوشی سامسونگ این اتفاق چند مرتبه واسم افتاد
          وقتی گوشی به شارژه و با اینترنت سیمکارت و جی پی اس فعال با ماشین در حال حرکت استفاده می کنید گوشی شما به شدت گرم می شود و این ایراد از گوشی نیست ایراد از نحوه استفاده می باشد

  11. سلام منم یک ماهه این گوشی خریدم و دو روز پیش با لانچر پاسخ نمی‌دهد مواجه شدم در حالیکه ۹۰ گیگ حافظم خالی‌ بود … بردم همونجا ک خریدم برام فلش زد فک کن گوشی ک یک ماه خریدم فلش زدم گفتن اگر با فلش درست نشه ینی هاردت مشکل داره ک خب درست شد نمیدونم قراره بازم تکرار بشه یا نه همش استرس دارم دلم میخواد بفروشمش ولی نزدیک ۱میلیونو نیم ضرر میکنم نمی‌دونم چیکار کنم شما چیکار کردی

    1. سلام
      میخوام ی گوشی میان رده ای بخرم ولی بین پوکو x3 پرو و نوت ۸ پرو موندم .
      ب نطر شما کدوم بهتره ؟!!!

      1. گوشی جدیدتر از نظر نرم افزاری بهتر هست و به مدت بیشتری اپدیت رو دریافت می کنه

  12. سلام ببخشید من میخوام یک گوشی بخرم که طول عمرش زیاد باشه. الان دوتا گوشی انتخاب کردم که نمیدونم واقعا کدوم از نظر طول عمر خوبه. گوشی pocox3pro یا a51. الان میخوام pocox3pro رو بخرم ولی خانوادم میگه که این گوشی چینیه و زود خراب میشه بعد از اون سمت گوشی a 51میبینم از نظر بازی و از نظر باتری و …. pocox3pro بهتره. خواهشا کسی بگه برای من که گوشی رو برای بازی میخرم و طول عمر گوشی{مثلا ۶سال} هم برام خیلی مهمه کدوم یک از این دو گوشی ها خوبه لطفا نظر بدین خیلی ممنون

    1. من گوشی شیائومی داشتم کل زورش تونست ۲ سال کار کنه نوت۸پرو داشتم دیگه شروع میکنه به قاطی کردن مخصوصا صفحه نمایش الآن m31گرفتم که عالیه و پیشنهادش میکنم خودمم برا گیم میخوام

    2. با سلام عزیزان بزرگوار
      سعدیا، ملک وجود نیرزد به آن که خانواده را از خود بیازاری
      عزیزان بزرگوار به ظاهر شیائومی توجه نکنید
      بلکه به طول سابقه اش توجه کنید
      چرا سامسونگ با این عظمت رو رها میکنید میرید سراغ شیائومی؟
      بچسبید به سامسونگ
      یجا خونده بودم میگفت هواوی(خدا رحمتش کنه) مثل پیکان گوجه ایه، شیائومی مثل پرایده و سامسونگ مثل ال نود؟
      شما باشی کیو میگیری؟
      این از من نصیحت شیائومی گرفتی یکی دو سال کارت تمومه
      من خودم الان Galaxy.M12 دارم ازشم راضیم

  13. سلام من نوت هشت دوساله دارم تابه حال مشکلی نداره انصافا،نظرمم واقعیه،شیاومی خوبه مخصوصانوت هشت به بالا،حالا بستگی داره به اونیکه نگه میداره،کلی بازی سنگین،خیلی زیاد،یکسره خودم بچه هابازی میکنم،فعلا تو دوسال خوبه،

  14. سلام من میخام گوشیNOTE9بخرم حالا یا NOTE9PRO یا SNOTE9 یا NOTE9خالی بازی هم میخام فقط یدونه نصب کنم اونم پابجی در روز هم بین دوساعت تا یک ساعت نیم بازی میکنم و برنامه هم واتساپ تلگرام روبیکا اینستا و برنامه های کاربردی ایا مشکلی برام پیش نمیاد؟لطفا پیگیری کنید جواب بدید

    1. برنامه های متداول و شبکه های اجتماعی رو مشکلی نخواهید داشت اما اگر بازی مد نظر شماست نسخه پرو روخریداری کنید

      1. یک سوال
        این کند شدن مختص پرچمداران شیائومی هم هستش؟
        مثلا شیائومی می ۱۱ اولترا با بهترین استفاده و سبک ترین استفاده به مشکلی بر میخوره در طولانی مدت؟
        هنگ میکنه یا نه؟

        1. هنگ کردن گوشی مربوط به نحوه استفاده شما از گوشی برمیگیرده

          1. پس اگه شیائومی می ۱۱ اولترا به بهترین شکل ازش استفاده کنم و اصلا اصلا کارای سنگین نکنم باهاش و بازی هم نکنم باهاش تا چند سال بدون کوچیک ترین لگ و باگ و هنگ کار میکنه؟

          2. تا وقتی که باتری گوشی خراب نشود کار خواهد کرد .

    2. سلام من.حسین سبحانی از مشهد بیشتر از دوسال است گوشی سیامی ردمی نوت ۸ پرو رام۶ حافظه ۱۲۸ نسخه گلوبال استفاده میکنم خیلی رازی هستم قبل از این گوشی ای ۷ ولی ۸ سامسونگ داشتن ولی انصافا ازین گوشی بیشتر رازین جدیدا هم ابدیت اندروید ۱۱ شد بیشتر کاربر باش ارتقا پیداکرد سرعت عالی بسیار رونق صداارتقاپیدا کرد دوربین از اولیش بهتر شده بنده حتی این گوشی باتوجه به میان رده بودنش به پرچم دارها ترجیح میدم دست سازنده اش درد نکنه دراین ۲سال نیم این گوشی حتی شبوروز روشن بوده یک بار هنگ نکرده ولی سامسونگ داشتن هنگ میکردم من خودم باز نشسته ام شبوروز بیکارم تنها سرگرمی همین گوشی اینترنت بازی بنده اگرخواب باشم باش کارمیکنند در کل بسیار عالی

  15. دوستان میوآی من الان ۱۲.۰.۶.۰ هستش ، میخوام آپدیت ۱۲.۰.۷.۰ اش رو نصب کنم ، نیازه که بعد آپدیت ریست فکتور کنم ؟
    چون شنیدم خوبه که بعد آپدیت سیستم ، گوشی رو ریست فکتور کرد.

    و اینکه این آپدیت تاثیری توی سرعت گوشی داشته بین دوستان ؟

  16. من عید ۹۹ نوت ۷ پرو خریدم‌ . تازه یکسال شده استفاده کردم. بجز کانتر استریک بازی دیگه ای هم نریختم. حواسم به شارژ ۲۰ و ۸۰ و … بود . کلا مراقب گوشیم بودم. الان چند روزه سریع باتری خالی میکنه. با اینکه برنامه جانبی٫ سلامت باتری رو ۸۵ درصد نشون میده .‌ تا نت روشن میشه سریع داغ میکنه تا ۴۴ درجه هم میره‌ واقعا از خریدش پشیمونم

    1. سلام من اسفند ۹۹ شیائومی ردمی ۹رم ۴ ۶۴گیگ خریدم ممنون میشم اگه بگید گوشی خوبیه یانه
      یکی از فامیلامون ردمی ۹ نوت گرفته
      یه ماهی میشه گرفته اما حالا میگه هی هنگ میکنه
      یکی دیگه از فامیلای دورمون هم شیائومی یه رده بالا گرفته بود ۶میلیون پاش داده بود اما بعد چهار ماه فروخت میگفت خیلی هنگ میکنه
      بچه هاشون خیلی با گوشی بازی میکردن و شارژ گوشی رو خالی می‌کردند به نظرتون به خاطر همینه
      من از گوشی مراقبتی خیلی زیادی می کنم ولی بازم می ترسم که هنگ کنه خیلی نگرانم

      1. به هیچ عنوان نوت ۹ نخر من خریدم اسمش رو گذاشتم سلطان هنگ..برو سراغ سامسونگ

      2. من تا حالا بازیم نریختم و فقط اینستا نصب کردم ولی ی مدته هی هنگ میکنه واقعا نمیدونم دلیلش چیه فقط میتونم بگم هیچ گوشی ب اندازه سامسونگ عمر نداره.

        1. دوستان عزیز گوشی های شیائومی بدون استثنا بعد از اولین اپدیت دیگه اصلا هنگ نمی کنه سعی کنید وقتی که اپدیتی براش اومد انجام بدین مطمئنم مشکلتون حل میشه
          یا علی

          1. سلام من ۳روزه پوکو ایکس تری پرو گرفتم زیر صحفش ۲تا پیکسل گیر کرده ی آبی است که در رنگ مشکی معلومه
            میشه بدون تعویض درست شه
            افت قیمت داره؟

        2. ۱-گذاشتن کارت حافظه نامرغوب می تواند به هنگ کردن گوشی شما کمک فراوانی کند.
          ۲-گوشی هفته ای یکبار راه اندازی مجدد شود.
          ۳- از برنامه کلینر که شکل جارو می باشد حتما استفاده شود.
          ۴- اگر خیلی برنامه نصب و حذف می کنید هر ۶ ماه یکبار گوشی را ریست فکتوری کنید و اگر نه سالی یکبار خوبه
          ۵- هنگام شارژ از گوشی استفاده سنگین نکنید.

      3. سلام مریم خانوم من الان نزدیک ب دوماه میشه ک شیائومی نوت۹ خریدم اوایل سرعت گوشیم خوب بود الان چند روزه سرعتش کم شده نمی‌دونم والا دلیلش چیه حافظه هم ۱۲۸هستش رام ۴هست نباید هنگ کنه اما متأسفانه خیلی کند شده اعصبابم خورد شده

  17. من دارم عالیه کار کردن باهاش خیلی لذت بخشه قبلا آنر ۱۰ داشتم اونم خوب بود ولی الان دیگه اینو دارم یه چیز دیگس. دوربین خیلی خوب تا عالی و پر امکانات به نسبت قیمت و پولی که میدی. دلت میخواد همش عکس بگیری. باطری پردازنده رم ۶ تا دو سه سال دیگه جوابگو هست. اولش که گرفتم ( اول اسفند) باطری زود خالی میشد. با وای فای آپدیت کردم با حجم ۳۳۹ مگ از ۱۲.۰.۴.۰ به ۱۲.۰.۸.۰ رام گلوبال. دقت کنید ریجن رو بایستی درست انتخاب کنی. ریجن یا هند بود یا امریکا دقیق یادم نیست. حالا عالی شده. قبل آپدیت تو دوربین هم لگ داشت ولی حالا نه. شب تا صبح حدود ۵ درصد باطری خالی میشد حتی تو حالت ذخیره فوق العاده. ولی بعد از آپدیت شاید ۱ درصد کم کنه. حتما و حتما با وای فای آپدیت کنید. برنامه ها ی نصبی ۶۲ تا هست همشو طوری تنظیم کردم که سیستم عامل خودش اونها رو میبنده و اجازه فعالیت در پس زمینه بهشون نمیده. حتی بعضی از برنامه های خود گوشی. از ۶ گیگ رم همیشه ۳ تا ۳.۵ آزاده. دسترسی اینترنت برنامه ها محدود کردم اونهایی که خودم میخام اجازه دسترسی دارند. اینجوری سیستم عامل بر برنامه ها مسلطه نه اینکه هرج و مرج باشه تو گوشی و هر برنامه ای هر کاری دلش خواست انجام بده و اون بالا هی نوتیفیکیشن بده و من توش بمونم که چکار کنم. تنظیمات خوبی داره. فقط تو گوشی هواوی و سامسونگ ریست تنظیمات (reset setting) دارند که اگه یه وقت تنظیمات اشتباه انجام دادی بتونی دوباره برگردی به تنظیمات اولیه بدون پاک شدن اطلاعات که با ریست فکتوری فرق داره. ولی تو این گوشی یعنی poc o x 3 ریست تنظیمات ندیدم فقط ریستور داره که باید اول بک آپ بگیری و در صورت لزوم ریستور کنی که مثل ریست دقیق نیست زیرا آگه شما یه تنظیم رو اشتباه انجام بدی از همون اشتباه بک آپ میگیری و سپس همون اشتباه رو ریستور میکنی. پس ریست دقیق تره و بهتره. صدای رسا و استریو پوکو شما رو یاد گوشی های قدیمی نوکیا مثل n 82 ، n79 ، n90 و n 95 میندازه که حدود ۱۰ سال پیش بودند، ولی خیلی قویتر و رساتر. خلاصه نسبت به پولی که میدی امکانات خیلی بیشتری میگیری نسبت به بعضی از برند های دیگه. نکته مهم: در هنگام شارژ باطری دمای اون تا ۴۵ درجه سانتیگراد هم میرسه در حالیکه دمای محیط ۲۵ تا ۳۰ باشه. که به نظرم برای باطری مضره و طول عمر باطری رو کم میکنه به همین خاطر از شارژر ۱۸ وات استفاده میکنم که دما حدود ۳۵ تا ۳۸ هست ولی سرعت شارژ نصف میشه نسبت به شارژر خودش برای من طول عمر باطری مهمتره تا ۴۵ دقیقه زودتر شارژ شدن. ببخشید طولانی شد امیدوارم تونسته باشم کمکی به کرده باشم. یا حق

  18. سلام
    من میخوام mi 10 t بگیرم اگه کسی داره ممنون میشم راهنمایی کنه در مورد مزایا و معایبش

  19. من قبلاً گوشی انر و هواوی و سامسونگ جی ۲ داشتم خدا را شاهد میگیرم بعد نیم ساعت کار کردن باهاش این قد داغ میکرد انگار تو تنور گذاشته شده باشه وارد یوتیوب می‌شدی بعد دو دقیقه می‌پرید بیرون وسط بازی می پرید بیرون تو برنامه ها هنگ میکرد زود باطری خالی میکرد روزی سه بار گوشی رو شارژ میکردم فوراً باطری خالی میکرد فعلآ شیاومی ردمی ۹ a خریدم رمش دو هست حافضه ۳۲ اکثر بازی ها برنامه ها رو راحت اجرا می‌کنه حداقل ۱ تا دروز باطری خالی نمیکنه اگه هزار تا گوشی انر و هواوی و سامسونگ رایگان بهم بدن سمت این گوشی ها نمی‌رم

    1. سلام من میخوام poco x3 nfc بخرم میترسم گوشی بدی باشه یا بعد از یه مدت خراب یا کند بشه میخواستم از اونایی که این گوشی رو دارم بپرسم ایا گوشی خوبی هست

      1. یک لحظه هم در خریدش شک نکن.اگه بتونی مدل معمولی با باتری شش هزارشو گیر بیاری خیلی عالی تر میشه چون تو بازار مدل nfc با باتری پنج هزار و صد و شصت هستش که ان اف سی هم اصلا تو ایران به درد نمیخوره.بهترین میان رده بازار هستش.در خریدش اصلا مکث نکن.

        1. سلام من حدود یک ماه پوکو ایکس تری خریدم ولی با سخت افزار بالا بازم تو بعضی از بازی مثل کالاف بعد از یک ساعت بازی یکم لگ می خوره ولی تو پابجی بابالا ترین حد گرافیک بعد از سه الی چهار ساعت بازی به هیچ عنوان لگ نمی خوره ولی متاسفانه وقتی که زبان رو فارسی میکنم
          میرم توقسمت ویژه دوربین همونجا قلف می کنه ولی با زبان انگلیسی به هیچ عنوان لگ نمی خوره و تو بازی های شرکتby miniclip با خیلی سبک بودن بازی که حدودا صد مگ هست باز هم لگ های نسبتاً شدید میخوره من دو تا بازی از این شرکت نصب کردم هر دوتا لگ می خورد میشه بگید مشکله گوشی چیه

      2. بعد از دو ماه که دارم هنوز هنگ نکرده باطری هم با کار سخت ۱ روز متوسط ۲ روز تا ۲.۵ روز میره. سرعت خیلی خوب تو منو و برنامه. شیفت بین برنامه ها خیلی خوب. دوربین هم خیلی خوبه در حد قیمتش. صدای استریو و بلند که گوش رو اذیت میکنه. ضبط صدا بصورت استریو و با کیفیت. رادیو با گیرندگی خیلی خوب با ضبط کننده از خودش. سرعت نت خیلی خوب اکثرا ۴.۵G هست. تست سرعت دانلود ۴۰ تا ۸۰ مگ و آپلود ۱۰ – ۵ مگ با یو سیم همراه اول. تو ۵-۳ ثانیه به وای فای ذخیره شده وصل میشه.
        تو تنظیمات تبلیغات رو خاموش میکنی دیگه اصلا تبلیغات نمیاد.
        معایب مهم :
        -مصرف صفحه نمایش بالاست همیشه حدود ۵۰ درصد آمار مصرفش هست
        -هنگام شارژ دما تا ۴۵ هم میرسه تو اسفند که حدود ۲۵ درجه دمای محیط باشه.
        -گوشی گرم میشه ولی نه اونقدر که دست بسوزه.
        -بزرگ و کمی سنگینه با قاب حدود ۲۲۵ گرم. با یه دست سخته باهاش کار کنی
        -بعضی وقتا دسترسی برنامه ها خود بخود ریست میشه که آزار دهنده نیست

        ** با قیمت این گوشی از برند دیگه مثل سامسونگ میتونی A30 بخری حتی M31 هم نمیکنه که در حد این گوشی نیستند.

    2. الان فکر میکنی سامسونگ و هوآوی خوابیدن ؟؟؟ اونا یک چیزایی دارند که شیائومی به اون ها فکر هم نمیکنه سامسونگ دوربین های اختصاصی و صفحه نمایش با کیفیت تولید میکنه +پردارنده اختصاصی اگزینوس
      هوآوی در حال توسعه برنامه های جایگذین گوگل و در حال ساخت سیستم عامل اختصاصی هستش+پردازنده کایرین و هایسیلیکون که برای این شرکت هستند در ضمن هیچ کدوم از گوشی های سامسونگ و هواوی اگر مثل ردمی a9 جدید باشند هنگ نمی کنند

      1. همن خودم طرفدار سر سخت هواوی ام ولی به خاطر hms مشکلات نرم افزاری داره،نگید نداره که قاطی می کنم!
        سی پی یو هم که دیگه نمی تونه بسازه چون تحریم شد
        پنجاه درصد تولیدش را کاهش داده اگه مطلع باشید
        این از هواوی
        سامسونگ هم تو سری ای، واقعا گوشکوب تولید میکنه گوش های با بدنه بی کیفیت و سی پی یو های ضعیف
        که عمر مفید گوشی هاش تو این سری پایینه
        بخواید بخرید یا اس یا نوت باید بگیرید که خب اونهمه پول…
        شیائومی هم عمر مفید نداره بیاید رو راست باشیم!
        رابط کاربری فوق سنگین و پر دیتیل و همچنین تازه کار بودن شیائومی باعث شده عمر مفید گوشی هاش پایین تر باشه نسبت به بقیه
        درسته عمر مفید به استفاده بستگی داره ولی نمیشه گفت هیچ ربطی به سخت خود گوشی نداره!
        سراغ برند های دیگه گوشی هم که کلا نمیشه رفت چون یه اپل موند که قیمت…
        بقیه اش هم متفرقه است
        این بود نظر من حالا خودتون ببینید با این عیوب چی رو ترجیح میدید
        خودم میخوام بگیرم بین شیائومی نوت ۱ ۰ و پوکو ایک س تری و سامسونگ ای ۵ ۱ و ای ۳ ۲ موندم

  20. سلام ببخشید من گوشی شیائومی ردمی ۹ با ظرفیت ۳۲ گیگ و رام ۳ دارم وقتی وارد بازی کالاف دیوتی میشم در بخش مپ آزارد خیلی هنگ می‌کنه میشه کمک کنین بگین چیکار کنم این بازی اجرا بشه

    1. چرا رفتی شیائومی گرفتی دوست داشتی گوشیت خوشگل باشه و تو چشم عاشق قیافه گوشی نشید

  21. سلام من ردمی نوت ۹ پرو خریدم آپدیتش کردم به MIUI 12.2 ولی اندروید ۱۱ رو دریافت نکرده و از همون به بعد دیگه نه آپدیت امنیتی شدم نه رابط کاربری و نه سیستم عامل اندرویدم هنوز ۱۰ ولی MIUI 12.2 الان نمی دونم چیکار کنم ۲ ماه از این اتفاق گذشته ولی هیچ خبری نیست راهنمایی می‌خوام.

  22. سلام ببخشید من یه گوشی میخوام که ۴ پنج سال برام کار کنه .. بازی اصلا نمیکنم فقط سوشال مدیا .. باتری و دوربین برام مهمه .. چی پیشنهاد میکنید؟

    1. مقاله راهنمای خرید گوشی رو مشاهده کنید اپشن های کاربردی زیادی بر اساس قیمت مطرح شده

    2. از سامسونگ و شیائومی a 51 و redmi 9 t برای عکاسی مناسب هستند و باتری فوقالعاده ای دارند

    3. گوشی های سامسونگ عمر خوبی میکنند پیشنهاد میکنمa3 1 بگیر عالیه

    4. به نظر من m51 سامسونگ بخر چون هم دوربینش خوبه هم باطریش اگه هم بودجه ات نمیرسه برو سراغ m31

  23. سلام من در ویدئو های برسی که از گوشی poco m3دیدم میگفتن که رابط کاربری با لگ اجرا میشه میخواستم بدونم این مشکل تا چه اندازه صحت داره وآیا قابل حله

    1. چنین مشکلی بعید به نظر میرسه و در صورت امکان هم حل شدنی هست

  24. سلام من الان چند ماهه گوشی شیائومی نوت نه دستمه فعلا ک موردی ندیدم گوشی خوبیه بنظرم

  25. سلام بنده گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ دارم که بعد از آپدیت هایی که انجام دادم روی گوشی الان ۱۲.۰.۷ هستش نسخه گوشی و بسیار نسبت به آپدیت قبلی سرعت گوشی پایین اومده میخام بدونم دلیل این کاهش سرعت چیه و عملکرد گوشی خیلی ضعیف شده

    1. باید حافظه رو بررسی کنید و اپلیکیشن هایی که نیازی ندارید رو حذف کنید
      کش موبایل رو هم اگر حذف کنید کارساز خواهد بود
      همچنین در مقاله راهکارهایی برای جلوگیری از هنگ کردن و افزایش سرعت گوشی شیائومی هم به راه حل هایی اشاره شده

  26. دوستان تجربه ۴ ماهه خودم رو راجب نوت ۸ پرو مینویسم ایشالا به درد بخوره،رابط کاربری بسیار سریع و روان دکمه تاچ بسیار سریع که اصن عجیبه خدایش اجرای عالیه سنگین ترین و گرافیکی ترین بازیها و برنامه بدونه کوچکترین هنگ و گیر،در طول ۲۴ ساعت حدودا ۷-۸ ساعت گیم بازی میکنم،پابجی و کالاف و کلاش رویال،باتری عالی،من دو روز یه بار به شارژ میزینم البته دقیقش یک و نیم روز هست که میذارم تو شارژ،موقع شارژ شدنم به هیچ وجه باهاش کار نمیکنم،از بیست درصد به شاژ بزنید تا ۸۰ درصد تو پنجاه دقیقه این میزان شارژ میشه برا اینکه باتری براتون چند سال نسبتا خوب کار کنه و دیرتر ضعیف بشه این روش رو بکار برین، البته باتری به عملکرد ربط داره برا من با این مصرفم یک و نیم روزه،دوربین عالی که هم معمولی داره هم حرفه ای که قطعا وقتی باهاش فیلم یا عکس میگیری بعدش کیف میکنی و لذت میبری ازش،حرکت اسلومویشنم داره،در اخر تا خودتون یه چیزی رو تجربه نکردید به حرف اینو اون توجه نکنید مصرف هر وسیله ای به نوع استفاده و مصرف یوزر یا همون مصرف کننده برمیگرده،شیاومی کارش درسته حداقل راجب نوت ۸ پرو که قویترین گوشی میان رده ست میتونید تست بنچمارک انتوتو رو هم ببینید با اختلاف زیادی اوله،a71 و a80 با اختلاف خیلی پایین پنجم ششم هستن،یا حق

    1. دادا منم شیامی گرفتم نوت هشت پرو گوشی به هیچ وجه هنگ نمیکنه و دوربینشم عالی هست و باتریشم خوبه به طور متوسط یک روز و خورده ای نگه میداره

  27. سلام ببخشید میخاستم شیائومی پوکو ۳ بخرم چون توانایی مالیم در همین حده میخاستم بدونم گوشیه خوبیه؟؟؟

  28. سلام ببخشیدمن یک ماه نیست شیائومی نوت ۹ردمی خریدم ازهمون روزاول هنگ میکرد وچن تابازی هم روش نصب بود ولی ازکارتن دراوردنی کارتون بسته بود ک بگم گوشیه دست دومه خودب خود روشن خاموش میشه میرم توبرنامه یه هو خودش ازبرنامه میادبیرون گوشه نورش کموزیادمیشه دوربینش یه روز تارمیندازه یه روزخوب معلوم نیس خیلی پشیمونم اگ راهنماییم کنید ممنون میشم مرسی

    1. با سلام
      دوست عزیز این گوشی میان رده هست ممکنه در برخی از بازی های سنگین هنگ کنه و این طبیعی هست چون برای عملکردهای سنگین ساخته نشده گرچه بسیاری از بازی ها رو هم به خوبی اجرا می کنه
      نکته ای دیگه اینکه
      همیشه هم مشکل از گوشی نیست ممکنه برنامه هایی که اجرا می کنید مشکل ساز باشه برنامه ای که درست اجرا نمیشه رو حذف نصب کنید و مجدد نصب کنید به احتمال زیاد برطرف خواد شد
      تنظمیات بازی ها رو هم حالت مدیوم یا low قرار بدین

      1. سلام گوشی های ردمی نوت ۹ متاسفانه نمیدونم چرا بعد از آپدیت هایی که انجام میشه هنگ میکنه لطفا اگر راهنمایی کنین برای حل این مشکل ممنون میشم واقعا آزار دهندس این مشکل

        1. بعد از اپدیت اگر باگی مشاهده بشه بعد از مدتی برطرف میشه
          حالت سیف مود هم ممکنه به شما کمک کنه

          1. سلام و خسته نباشید آیا واقعاً پردازنده های شیاومی اسنپ دراگون هستند یا یکم ضعیف ترن مثال هسته هاشون ضعیف تره یا مواد ساختشون من الان poco x3 دارم والان تواین۱ماهه که دارم ۳بارنوشته لانچر پوکو پاسخ نمی‌دهد درصورتی که فقط ده گیگ خودم برنامه ریختم توش همیشه درحالت تاریک notification های غیر ضرور هم خاموشه هر۲۴ساعت هم شارژ میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

          2. اکثر پردازنده هایی که شیائومی روی میان رده های خودش قرار می ده پردازنده های اسنپدراگون هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند

    2. داش گوشیت رفرش هستش..یعنی ینفر دیگه مرجوعش کرده …اونا ی دستی بهش کشیدن دوباره بعنوان صفر فروختن ب تو.وقتی دیدی گوشی بازی روشه باید فرو میکردیش تو دهن فروشنده

    1. با سلام
      منظور شما از برچسب چیه
      خیر گوشی های شیائومی فیک ندارند

  29. من بین pocox3 و note9 پرو موندم میشه راهنمایی کنید و بگید کدوم بهتره؟

      1. جواب احساسی و غیر کارشناسی ندید لطفا. پوکو قطعا بالاتره

    1. سلام دوستان من میخوام گوشی شیائومی نوت ۸ بخرم گوشی شیائومی تا ۴یا۳ سال جواب بازی های سنگین رو میده

    2. سلتم بچه ها یه سوال خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده .
      من یه گوشی خریدم بعد میترسم اندرویدش قدیمی بشه اندروید۱۰هس اسم گوشی هم هسa31 لطفا بگید ترو خدا.

    3. پوکو واقعا میتونم به پوکو امتیاز خوبی بدم هر دو خوب هستند هر دو چیپست های خوبی دارند اما پوکو ام ۳ نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و اسپیکر های استریو داره صفحه نمایشش خوبه اما دوربینش تعریفی نداره اگه دوربین و متریل خوب و چیپست خوب ( که تو هر دو تا گوشی هستش ) رو میخوان ردمی نوت ۹ شیائومی انتخاب بهتریه ولی اگه گوشی رو برای بازی و کارهای سنگین گرافیکی میخواید پوکو ام ۳ میتونه انتخاب بهتری باشه و واسه وبگردی هم بهترین انتخاب پوکو ام ۳ هستش

    4. به نظر من که مطالعه های زیادی در خصوص گوشی های میان رده شیایومی و سامسونگ داشتم اگر شما بیشتر گیم بازی میکنید پوکو ایکس ۳ چون بیشتر یمینگ هستو اگر میخواهید یه گوشی که هم به طور مثال دوربین خوب و هم سخت افزار خوب نوت ۹ پرو بخرید.

  30. با سلام، یک گوشی میان رده که حداقل ۴ سال خوب کار کنه، کدوم برند بهتر هست

  31. سلام میخام گوشی شیائمی نوت۸ Pro بگیرم بعضیا میگن به مرور زمان ضعیف میشه و کند میشه و هنگ وازاین حرفا ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. کند شدن گوشی به نحوه استفاده شما از گوشی برمیگرده و مختص برند و یا مدل خاصی نیست ممکنه برای همه برندها اتفاق بیوفته

    2. اینا همش حرفه برادر بگیر حالشو ببر ولی اگ تونستی نوت۹ اس یا بهتر بگم ۹ پرو بگیر

      1. سلام من میخام گوشی بخرم گوشی NOTE9برای پابجی بازی کردن خوبه؟فقط پابجی دبگه برنامه دیگه ای نصب نمیکنم ک بازی باشه و واتساپ تلگرام روبیکا اینستا و برنامه های کاربردی بازی هم فقط یدونه اونم پابجی خیلیم بازی نمیکنم حدود یه ساعت نیم دوساعت در روز مشکلی براش پیش نمیاد؟

  32. من برند ها و گوشی های زیادی استفاده کردم تنها گوشی ای ک زود داغ میکنه و هنگ میکنه سری a سامسونگ هست. اگه بین سری a سام با یکی از گوشی های شیامی موندید حتما شیامی رو انتخاب کنید چون هم بهتره هم ارزون تره.

    1. عزیزم مگه گوشی ها هارد دارن؟
      در ضمن سی پی یو ها رو خود شیاموی که نمیسازه از برند های معتبی مثل اسنپدراگون، مدیاتک و… میخره
      اگه هم گوشی ها اینقدر هنگ میکردن به قول شما الان ابتقدر فروش بالایی نداشتن و مردم صد در صد شکایت میکردن لطفا یکم فکر گنید
      مرسی

  33. باسلام
    میگن گوشیایه شیاومی هاردشون ضعیفه و بعد از چن وقت میشوزه راس میگن یان ؟
    چن وقته میخام گوشیمو عوض کنم بخاطر همین چیزی ک گفتن عوض نکردم هنو
    ممنون میشم جوابمو بدید

    1. سلام من ۴ ساله گوشی شیائومی دارم گوشی می ۶ که تولید ۲۰۱۷ هست، نه سوخته و هیچ مشکلی من دیدم با وجود اینکه دوتا لنز ۱۲ هم داره عکس های خوبی هم میگیره

    2. سلام میخام گوشی شیائمی نوت۸ Pro بگیرم بعضیا میگن به مرور ضعیف میشه و کند میشه و هنگ وازاین حرفا ممنون میشم اگه جواب بدید

      1. با سلام
        لطفا مقاله آیا گوشی شیائومی هنگ می کند موجود در مجله رو مطالعه کنید

    3. عزیزم مگه گوشی ها هارد دارن؟
      در ضمن سی پی یو ها رو خود شیاموی که نمیسازه از برند های معتبی مثل اسنپدراگون، مدیاتک و… میخره
      اگه هم گوشی ها اینقدر هنگ میکردن به قول شما الان ابتقدر فروش بالایی نداشتن و مردم صد در صد شکایت میکردن لطفا یکم فکر گنید
      مرسی

  34. سلام. من می‌خوام Redmi not 9s 128 بخرم و بعضیا میگن که هنگ می‌کنه و کند میشه ولی من خودمم باورم نمیشه با وجود اسنپ دراگون و تراشه قوی که میگن داره بخواد هنگ کنه. الان می‌خوام بخرم ولی چون میگن هنگ می‌کنه دلم هی چرک میشه. میشه لطفاً بگین که بخرم یا ن

    1. با سلام ببینید دوست عزیز هر گوشی موبایل مخصوص نیاز و کاربردی خاصی ساخته شده اگر یک گوشی میان رده رو مد نظر قرار دارید دقیقا مشخص کنید که چه قابلیتی از گوشی برای شما مهم تر هست. هنگ کردن گوشی بیشتر به نحوه استفاده خود کاربر از گوشی بر میگرده

  35. با سلام و تشکر از سایت خوب ۱۹ کالا
    من یه سوال دارم که ممنون میشم پاسخ بدید.
    آیا همه ی برنامه های روی گوشی های شیائومی نصب میشود؟
    چون شنیدم که گوشی های شیائومی نسبت به سامسونگ اندروید ضعیفتری از این لحاظ دارد.
    ممنون از پاسخگویی شما.

    1. با سلام دوست عزیز سیستم عامل آندروید یکپارچه هست، و گوشی‌های شیائومی نرم افزار بسیار روان و خوبی دارن و مشکلی در نصب برنامه ها وجود نداره

      1. با سلام مجدد
        من الان میخوام موبایل بخرم اما بین A51 و Redmi note 9S مردد شدم.
        من کلی تحقیق کردم و ویدیو مقایسه شما هم بین این دو گوشی دیدم.
        اما خب به شیائومی اطمینان ندارم.
        لطف کنید بگید که شیائومی چه مشکلات نسبت به سامسونگ داره.
        ممنون از سایت خوبتون

        1. با سلام، ممنون از شما، بینید اصلا نمیشه گفت کدام برند خوب هست و کدام برند بد. هر کدام نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارن که در نهایت شما بر اساس اولویتی که دارید انتخاب و تصمیم گیری کنید. پیشنهاد ما این هست که این دو گوشی رو از پنل مقایسه سایت با هم مقایسه کنید

        2. سامسونگ رو بخر داداش شیاومی وایفا و یه سری چیزای خیلی گندی داره و کلا ادمو اذیت میکنه

          1. سلام من گوشی شیائومی نوت ۸دارم و خیلی رم مصرف میکنه خودم از توی تنظیماتش میرم مبینم فقط برنامه های خودش درحال اجراس و میبندمشون دوباره باز میشن⁦

      2. سلام . من ۳ هفته هست گوشی نوت ۹ پرو رو خریدم ولی بعضی وقت ها گیر میکنه و صفحه ثابت میمونه و کار نمیکنه میشه بید مشکل از چیه؟؟. ممنون میشم

        1. با سلام دوست عزیز مطالعه مقاله عیب یابی گوشی شیائومی همین مجله به شما در این زمینه کمک خواهد کرد

    2. سلام، من گوشی نوت ۹ پرو دارم میخوام بدونم برنامه های خود گوشی چی هستش؟ چون وقتی خریدم چندتا بازی روش نصی یود که باعث شده فکر کنم گوشیم دست دو هستش.
      ممنون میشم راهنمایی کنید.

      1. سلام و خسته نباشید داداش اون برنامه های مثل بازی لجند برا اون نی نگاه حتما کشوری که گوشیت روش وصله ایران نیست منم گوشی نوت ۹ اس نسخه آخر دارم که کشور ایران بود وقتی برام فعال کردن تم به کشور هند وصل شدم چند برنامه نصب شد و پیشنهاد کرد گوشیت دست و دوم نیست صفره اون برنامه ها پیشنهادیه.

    1. بله.دوسال کمتر.

      کلا شیائومی فقط ضرر به آدم میده.

      من یه شیائومی نوت ۹ خریدم.اصلی.پلم و نو

      دو ماه نشد که هاردش سوخت.

      الان قطعاتش گیر نمیاد اصلا.

      با ربع قیمت فروختم و الان سامسونگ A51 دارم.

      بسیار گوشی عالی هست.از همه لحاظ عالیه

      از من میشنوید به سمت شیائومی نرید

  36. سلام.دوست عزیز اگه ۸ملیون پول داری من برات نوت ۹پرو پیشنهاد میدم چون رام ۸ هست یعنی هر برنامه ای رو بندازی میاره با سرعت عالی دوربین ۶۴ دیگه خودتون میدونین باتریش ۵۰۲۰عالیه مصرف باتریشم ۷میلی هست مصرف باتری تو نوت ۹خیلی کمه اون دوستانی که میگن گوشی بعد ۲سال اینا خراب میشه به نظر من عزیزم اگه سلیقه نداشته باشی خراب میشه دیگه این مدل گوشی ها مثل سامسونگ نیستن باید نزاری با یه جا برخورد داشته باشه اگه پولتون میرسه نوت ۹اگه هم نه نوت ۸بخرین انشالاه خوش بگذره

  37. سلام من نوت ۸دارم . هشت ماهه خریدم .

    بازی های سنگینم خیلی انجام میدم .
    اصلا چیزی نشده و مثل روز اول کار می‌کنه.

  38. سلام گوشی من ردمی نوت هشت هستش سه ماه هستش خردیم الان دارم با گوشی قبلیم مقایسه می کنم گوشی قبلیم سامسونگ جی ۵ هستش گوشی قبلیم زود تر از این باز شد یکمی کند شده چطور درستش کنم

    1. گوشی چینی همینه دیگه.شما نمیگید چرا ارزونتره نسبت به برندهای دیگه که حداقل ۲۰ساله از تجربشون میگذره.هیچوقت سامسونگو با شیا مقایسه نکن

  39. سلام من میخوام گوشی بگیرم بیم ردمی نوت۹پرو۶۴گیگ با سامسونگa51 موندم لطفا راهنمایی گنین

    1. داداش من چند هفته شیائومی نوت ۹ اس دارم هر بازی رو بااخرین سطح اجرا میکنه اون از این یکم بهتره علاقه مند رابط کاربری این گوشی خیلی لوکسه

    2. نوت نه اس ۱۲۸ بخر هیچ فرقی از لحاظ سخت افزاری با نوت نه پرو به غیر از دوربینش نداره دوربین اس ۴۸ و پرو ۶۴ است ولی اصلا تفاوت خاصی باهم ندارند چ برای اشخاص معمولی اصلا قابل رؤیت نیست.

    3. a51 گوشی از همه لحاظ مطمئنیه و خیلی خوبه مخصوصا نمایشگرش ولی گرونه

  40. سلام من میخوام گوشی بگیرم ولی بین ردمی نوت۹پرو ۶۴گیگ با سامسونگ a51 موندم لطفا راهنمایی کنین

  41. ببخشید من گوشی شیامی نت هشت دارم و فقط سه ماه هست که دارم ازش استفاده میکنم و خیلی آن هنوز حافظه خالی دارم اما هنگ میکته و برای باتریش هم الان روزی دوبار رو من به شارژ میزنم میشه بگید دلیلش چیه ممنونم

    1. با سلام، احتمال داره مربوط به یک برنامه خاصی باشه که روی گوشی نصب کرده اید، از قسمت تنظیمات گوشی میزان مصرف باتری هر اپلیکیشن نصب شده رو بررسی کنید و اگر اپلیکیشنی پیش از حد باتری مصرف می کنه رو پاک کنید. همچنین برای سرعت دادن به گوشی هم می تونید مقاله « چرا گوشی شیائومی هنگ می کند » از همین مجله مطالعه کنید قطعا پاسخ گو خواهد بود.

    2. برند چینی همینه.شما کیفیت باطری شیارو با سامسونگ یکی ندون.باطریشون خیلی زدتر از سامسونگ خالی میکنه

  42. سلام .من برای کارهای روزمره و نصب برنامه های اسکایپ و گوگل میت … میخوام گوشی بخرم.به نظرتون نوت ۸پرو بگیرم یا نوت ۸؟؟؟درسته که میگن مدل چینی اش گوگل نداره؟؟؟؟رو جعبه اش نوشته گلوبال؟؟؟

    1. با سلام، انتخاب گوشی به سلیقه و انتخاب و ملاحظات اقتصادی خودتان لستگی دارد، از نظر فنی نوت ۸ پرو قدرتمند تر است اما برای مصارف روزمره حتی نوت ۸ هم بیش از نیاز هست. نسخه چین(رام چین) فاقد خدمات گوگل میباشد اما نسخه گلوبال همه خدمات گوگل را دارد نسخه چین روی جعبه حروف و نوشته ها به زبان چینی است اما نسخه گلوبال همه نوشته ها به زبان انگلیسی بوده و عباراتی نظیر global یا eu احتمالا ذکر میشود.

  43. من میخوام از بین نوت ۸pro و نوت ۹s یکی شون رو بخرم، شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

  44. نظرتون درباره نوت ۸ پرو یا نوت ۸ کدومع؟
    این جور ک معلومع نوت ۸ پرو قطعا بهترع اما همه میگن بعد یه مدت پردازندش ضعیف میشه ایا این قضیه درسته یا چی لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام، نوت ۸پرو قدرتمند تر از نوت ۸ هست، چیزی بنام کاهش توان پردازش به مرور زمان از نظر سخت افزاری صحت ندارد مگر بر اثر نصب اپ های سنگین و غیر اصولی و پر شدن حافظه، که انهم در مورد هر دستگاهی صدق میکند.

      1. سلام من رودکی نوت ۸ دارم الان نزدیک ۷ ماهه خریدم نسبت به اولش کلا تغییر کرده کند تر شده و هنگ میکنه و یه آن صفحه لمس کار نمیکنه و خاموش میشه

  45. سلام من شیاومی نوت۹دارم خیلی هنگ میکنه
    کسی میتونه راهنمایی کنه ک چیکارکنم ک ایمقد هنگ نکنه

    1. با سلام ، چندین علت داره ممکنه مربوط به برنامه های خاصی باشه که روی گوشی نصب شدند، یا کارهایی که با گوشی انجام میشه، برای مثال این یک گوشی میان رده هست شاید از پس خیلی از وظایف برنیاد

    2. سلام بر دوست داران شیائومی شیائومی از نظر من افتضاحه چون من که خریدم و اینکه خواستم تستش کنم اسم گوشی هم نوت۹پرو رم۸نسخه گلوبال یکی دو روزی عالی کار میکرد بعد رفتم رستوران گوشی رو خاموش روشن همون راه اندازی کردم خاموش شد بعد دیگه روشن نشد من بهتون اصلا توصیه نمیکنم اونایی که به سامسونگ اعتماد ندارن اعتماد بیارن چون سامسونگ الان جهانی شده قطعاتش هر جا راحت میشه پیدا کرد و نماینده هم تو هر شهری که بری پیدا میشه من خودم الانa51رم۸رو خریدم خیلی از نوت۹پرو بهتره پیشنهاد میکنم سامسونگ هواوی و هونور هم نمیتونه برسه ببخشید هم میخوام برا این که به ذوقتون زدم از من نصیحت نخر حالا خوددانی از هر فردی یا موبایل فروشی که خواستین نظر بگیرین ولی اخرش به حرف من میاین ممنونم تا اینکه نوشته های من رو خوندین.

    3. یەچیزی بگم کە بدونید اونم اینە کە اگە نوت۹خریدیداصلا طرف رم۳ نرید چون هنگ دارە ولی رم چهار اصلا نە هنگ دارە نە هیچیش میشە من پنج ماهە نسخە رم ۴ و۱۲۸گیگ این گوشی رو دارم و خیلیم راضیم ازش تاحالا هیچ هنگی نداشته و من در روز خیلیم بازی های پابجی و اسفالت نە روبازی میکنم و باید بگم تا حالا محشر بودە و بهتون پیشنهاد میدم کە این گوشی رو بخریم خیلی بصرفست

  46. نوت ۸ پرو بگیر …دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با وضوح عالی …سی پی یو مدیاتک حرفه ای و رم ۶ تمام برنامه های سنگین دانلودها و وبگردی آسون و راحت …فست شارژشم خوبه ..درکل تو میان رده ها پرچمداره

  47. من میخواهم گوشی شیائومی می۹تی بخرم خیلیا گفتن بعد سه چهار ماه هنگی میشه و خراب میشه درست میگن؟ الان من ردمی نوت ۸ بگیرم یا همین می۹تی ؟ بینشون موندم کدوم رو بخرم

    1. دوست عزیز سری به قسمت مقایسه‌های ویدیویی ۱۹کالا بزنید تا دید بهتری نسبت به مدل‌های انتخابی داشته باشید

    2. سلام درسته شوهر منم گوشی شیائومی خریده ولی بعد یه مدت همش هنگ می‌کنه حیف پول بنظرم

  48. من میخواهم شیائومی می۹تی خیلیا گفتن کند میشه درسته
    به نظرتون من ردمی نوت ۸ بگیرم یا می ۹ تی؟

    1. دوست عزیز سری به قسمت مقایسه‌های ویدیویی ۱۹کالا بزنید تا دید بهتری نسبت به مدل‌های انتخابی داشته باشید

    2. ردمی نوت ۸ مهر
      هنگ می‌کنه
      گاهی اوقات خاموش میشه بدون دلیل
      من خودم پشیمونم

  49. من شیامی نوت۹sدارم تا حالا هیچ لگ توش ندیدم سرعت فوق العاده داشته فورتنایت هم روزی دوساعت توش بازی میکنم عین روز اول خیلی این برند فوق العاده است بهتره حتی با وجود اینکه چینیه چین این رو زده تا با سامسونگ رقابت کنن واسه این جنس خوب تولید کرده

  50. سلام روزتون بخیر،من بیشتر برندهای گوشیرو داشتم ولی مثل شیائومی ندیدم من الان شیائومی نوت ۹خریدم و اپدیتش کردم به miui۱۲ولی گوشیم هنگی شده میتونید راهنما کنید باید چیکار کنم و این مشکل از اول خرید داشتم منتها اولش از برنامه ها میومد بیرون الان اون درست شده و می هنگه مهلت گارانتیشم هنوز تموم نشده اگه میشه بگید باید چیکار کنم ممنون میشم (ریستش هم کردم)

    1. با سلام اینکه بعد از اپدیت گوشی شما هنگ میکنه احتمالاً مربوط به حافظه هست. مقدار فضای ذخیره سازی گوشی رو چک کنید و ببنید که به اندازه کافی فضای آزاد دارید یا نه! و برنامه هایی رو که نصب کرده اید رو هم بررسی بفرمایید، حتی این احتمال هم هست که مربوط به یک برنامه خاص باشه

    2. سلام متاسفانه گوشیه من هم مثل گوشیه شماست و بعد از آپدیت عملکرد گوشی بشدت کند شده

  51. من بلک شارک دارم بعد دو سال تازه راه افتاده قوی تر شده نسبت به قبل⁦

  52. من نوت هشت دارم دکمه های کم و زیاد کردن صدا خراب شده بعد یه مدت الان موندم چیکار کنم صفحه نمایششم سایه انداخته

    1. سلام من میخام تازه بخرم الان سامسونگ a9 2018 دارم ازش راضی هستم اما جدیدا زیاد داغ میکنه.
      چندتا سوال داشتم لطفا جواب بدین.
      شما چقدر وقت هست که نوت ۸ رو دارین؟؟
      چه مشکلاتی داشته؟؟
      ممنون

      1. گوشی خوبه بعد ۸ماه هنوز کند نشده و مثله روزه لوله ولی دکمه کمو زیاد کردن صدا با خاموش روشن کردن خراب شده و اگه زیاد داخل یه برنامه بمونی صفحه نمایش یه چند دقیقه ای سایه میندازه ولی از بقیه لحاظ اوکیه

      2. وایفاش باید بکوب ریجنو واسش عوض کنی وگرنه اصلا پیدا نمیکنه حتی وایفایی که چند لحظه قبل بهش متصل بودی .گرافیکش اصلا خوب نیست بازی ها رو در حد گرافیک مین اجزا می کنه و قطع وصل نت داره

  53. واقعاً مطالب خوبی بود
    نظرات هم بسیار به آدم کمکم میکنه

  54. نویسنده این متن احتمالا هدفش تبلیغ برای شیائومی بوده نه یه تحلیل بی طرفانه . دوست عزیز برای مثال تو گوشی شیائومی نوت ۸ پرو تراشه ای که استفاده شده مدیا تک هستش و علی رغم اینکه با شعار گیمینگ روانه بازار شد ولی همه (چه کسایی که خودشون خریدن چه کسایی که آشنا هاشون خریدن) میدونن که با استفاده مداوم سرعت گوشیشون بعد از یک سال به حدی اومده پایین که توانایی اجرای بازی های ساده رو هم نداره. حالا بحث کلاس و شخصیت نسبت به آیفون و سامسونگ دیگه بماند.
    در کل خواستم بگم اگه یه ذره بیشتر هزینه کنین سامسونگ های خیلی بهتری میشه تهیه کرد.

    1. با سلام از اینکه نظرات خودتون را با ما به اشتراک می گذارید سپاسکذاریم.‌کند شدن سرعت گوشی فنی هست و در همه برندها هم اتفاق می‌افته. در واقع علت مشخصی داره. گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو هنوز یک سال نیست که به بازار اومده در واقع در ماه سپتامبر به بازار اومده و هنوز به یک سال نمیرسه

    2. اشغال ترین برند سامسونگ هست.
      من a70داشتم ۵ماه استفاده کردم اصلا راضی نبودم زیاد داغ میکرد و اصلا برای بازی خوب نبود.
      یه بازی مثل پابجی رو اصلا جواب نمی‌داد.
      اینقدر داغ میکرد که یخ میکردم تو پلاستیک میزاشتم پشت گوشی.
      الان ۶ماهی هست که شیامی نوت۹پرو خریدم واقعا عالیه . روزی ۱۶ساعت باهاش پابجی بازی میکنم. اصلا هنگ نمیکنه اصلا داغ نمیکنه و تا الان هم هیچ مشکلی درست نکرده . درضمن گوشی من آپدیت شده MIUI12هست هیچ مشکلی هم نداره

      1. تو سامسونگ نداری اومدی نظر میدی حسادت نکن به بهترین برند

  55. من تو نظرات خوندم که تازه بعضی از دوستان با قابیلت های گوشی شون آشنا شدن. گوشی بنده هم شیائومی mi 9t هست. اگه می خواهید بیشتر با گوشی تون آشنا بشید در واقع باید بیشتر با رابط کاربری شیائومی آشنا بشید که بهتون توصیه می کنم تا برید ویدیو قابلیت های رابط کاربری MIUI رو ببینید تا بهتر از گوشیتون استفاده کنید و لذت ببرید!

  56. سلام من چهار سال پیش سامسونگ جی هفت خریدم و ازش خیلی راضی بودم ولی با اومدن گوشی های جدید و البته سه بار تعویض تاچ و ال سی دی به خاطر ضربه و صرف هزینه ای حدود دوبرابرش و و هنگ کردن و پر شدن حافظه و …
    رفتم سراغ شیائومی البته بیشتر به خاطر کنجکاوی و اینکه اولین کسی تو فامیل باشم که شیائومی خریده
    از بین شیائومی ردمی نوت هشت پرو و ردمی نوت هشت ساده
    من پرو را انتخاب کردم و اصلا هم پشیمون نیستم چون ارزش یه کم پول بیشتر دادن را داشت
    حدوداً چهار ماهه خریدمش و به خاطر مشغله کاری و سرگرم شدن تو فضای مجازی و …تازه الان یه سری از امکانات جدیدش را پیدا کردم
    امکاناتی جدید نسبت به هم رده هایش با همین قیمت:
    حافظه داخلی ۱۲۰گیگی و حافظه رام ۶گیگی
    پردازنده قوی و گرافیک بالا جهت بازی و غیره
    دوربین عکاسی باکیفیت ۶۴مگاپیکسلی با زوم ده برابر ، دوربین عمق سنج و ماکرو و لنز فوق باز
    مجهز به تمامی حسگرها
    باطری ۴۵۰۰میلی آمپر و عمر بالا و قابلیت شارژ سریع
    حالتNFC مخصوص نرم افزار های بانکی (جهت پرداخت بدون کارت بانکی با رمز دوم، فقط پوز فروشگاهی باید امکان آن را داشته باشد)
    حالت عکس از صفحه هم بصورت تکی و هم بصورت طومار (مثلاً از مخاطبین گوشی خود میتوانید یک عکس بصورت طومار گرفته بجای اینکه چندین عکس متوالی از صفحه بگیرید)
    حالت اوتوماتیک تنظیم روشنایی صفحه در مکان سایه یا آفتاب
    حالت ضبط از صفحه نمایشگر
    حالت بازتاباندن (با اتصال داده بین گوشی و نمایشگر ی مثل تلویزیون «البته بستگی به نوع تلویزیون هم داره» و کمی تنظیمات میتوانید فایل های گوشی را روی تلویزیون بازتاب دهید یا هر اتفاقی که با گوشی انجام میشه مثلاً دارید با گوشی بازی میکنین هر اتفاقی روی صفحه نمایش گوشی می افته دقیقاً روی تلویزیون بازتاب میشه
    و شاید خیلی امکانات دیگری که من هنوز فرصت پیدا نکردم

    1. داداش اینا همه اش برا رابط کاربری شیائومی هست و مختص گوشی شما نیست. بنده هم mi 9t دارم و کاملا ازش اضی ام

    2. داداش این امکاناتی که گفتی برای تو تازگی داره و فکر میکنی شیائومی کار شاخی انجام داده.اینارو خیلی وقته سامسونگ داره.روی نوت ۸پرو مدیاتک هست ولی برای اون عیب نیست ولی وقتی روی سامسونگ باشه همه میان میگن مدیاتک روشه به درد نمیخوره.اون نوت ۸پرو که همه سنگشو به سینه میزنن چیپست مدیاتک روشه

    3. اقا دمت گرم منم سه چهار ماهه نوت ۸ پرو خریدم هنو فرصت نکردم امکانات و برنامه هاشو کامل پیدا کنم از بس زیادن،خداییش راضیم از انتخابم سنگین ترین بازیها و برنلمه ها رو مثه اب خوردن اجرا میکنه،دیگه بستگی به نوعه استفاده از گوشی و مراقبت از باتریش برمیگرده که ب مرور زمان کند بشه یا نه،تو همه گوشیها این قانون هست

  57. درود.من پنچ ماه مدلmi9tخریدم وخیلی ازش راضیم چون بعدnot10شیاومی mi9tبهترین مدلشه وتاحالاازش راضیم

  58. گوشی شییاومی بهترین است و با قیمت کم و کیفیت بسیار اگه ما بگیم چیزی که خریدیم باید هر روز کیفیتش بره بالا تر اینجوری نیست پس هر چیز به مرور زمان کیفیت خودش رو از دست میده

    1. شیائومی گوشیه عالیه هستش نسبت به قیمتش خیلی کیفیت بالایی داره مثال ی سامسونگ وشیائومی در حد هم شیائومی ۳میلیون بده سامسونگ میده ۵میلیون اما کیفیت هر دو در حد همه من خودم ۴ماه شیائومی ردمی نوت۸ دارم خیلی خیلی از سامسونگ گلکسی a30sبهتره اما قیمتو

  59. گوشی شییاومی بهترین است و با قیمت کم و کیفیت بالا اکه ما بگیم چیزی که خریدیم باید هر روز کیفیتش بره بالا اینجوری نیست پس هر چیز به مرور زمان کیفیت خودش رو از دست میده

  60. شیائومی گوشی های خوبی میزنه اما هر ارزونی بی علت نیست

  61. بنده هم حدود ۵ ماه هست که Redme note 8 pro را با شک و تردید زیاد خریدم و تا امروز حداقل روزی ۶ ساعت اینترنت و فضای مجازی کار میکنم و بعدش پسر ۶ سالم ۵ ساعت بازی و از طریق یوتیوپ کارتون میبینه . اولا باطری فوق العاده ای داره بعضی وقتا آخر شب بدون بستن برنامه ها یا روشن خاموش باهاش کار میکنم که خوشبختانه هیچ هنگ و لگی نداره. دیروز دیدم ۸۸ گیگ از حافظه اش صرف پشتیبان گیری واتساپ شده بود که ضمن حذف پشتیبان تنظیمات واتساپ را بر روی دستی گذاشتم که دیگه نه اینترنتم را تموم کنه نه حافظه گوشی را اشغال کنه. دوست دارم شیائومی

  62. من حدود پارسال ردمی A5خریدمدو بار هم رو ال سی دی افتاده زمین ولی تا الان نه کند شده نه هنگ کرده ممنون از این مقاله زیبا وکارآمدتون

  63. سلام من نوت هشت پرو دارم،تا الان هم ازش راضی بودم،خیلی عالیه،رو دس نداره،بعد از مدته یه سال تازه دارم بعضی از قابلیتاشو کشف میکنم،عالیییه

  64. من فکر میکنم این عقیده که برند خاصی بعد یک مدت کند میشه رو کسانی دارند که هیچ اطلاعاتی راجب موبایل ندارند
    من به شخصه آدمی ام که سالی یکی دو موبایل عوض میکنم همش هم درحد پرچم دار نه میانرده
    حدود ۴ سال پیش با شیائومی آشنا شدم که پی اس ۷ اج سامسونگ گرفتم حدود ۱ ملیون و نیم و برای مادرم گوشی mi 4w رو با قیمت ۳۰۰ هزار تومان و تازه با دستبند و هدفون و … تهیه کردم
    اولاش باورم نمیشد که می ۴ از همه نظر از اس ۷ ای که حدود ۵ برابرش قیمت داشت بهتر کار میده.دوربین،بازی،کیفیت تصویر صفحه نمایش و بقیه موارد.همین باعث شد موبایل بعدیمم شیائومی باشه.بعد از ۳.۴ تا موبایلش الان نزدیک به ۹ ماهه که mi 9 t pro دارم و فوقلعاده راضیم.هیچی کم نداره.با نوت ۸ و نوت ۹ و حتی اس ۱۰ سامسونگ هم مقایسه کردم از همه نظر سر تر بوده اینو دارنده خود اون گوشیا گفتند.شک نکنید تو خریدشون توی این ۹ ماه من روزی حداقل ۴ ساعت پابجی بازی میکردم ولی هنوز از روز اولش سرپا تره

    1. من هم mi 9t pro دارم محشره و با قیمت استثنایی! تقریبا هم نه ماه میشه که دارم استفاده می کنم. دوربین خوب و سی پی یو فوق العاده و باتری عالی تر از همشون. طراحی هم که دیگه محشره. با اون پول باید میرفتم یه میان رده به پایین از سامسونگ می گرفتم که از همون اول هنگ کنه و هیچ بازی شاخی رو اجرا نکنه یا همش لگ داشته باشه.
      به شدت ازش راضی هستم.

    1. هیچ کدوم بدرد نمیخوره به نسبت پولی که میدید به وضوح تصویر و دوربین وcpu و رم و حافظه و… توجه کن متوجه میشی توی اون قیمت میتونی redmi note8 بگیری از هر لحاظ سر تره

    2. با پولی که داری این دو تا گوشی رو نخر هردو بدرد نخورن بجای اونا ردمی نوت۸ بخر خیلی خیلی خیلی بهتره ارزون ترم هست

    3. به نظرم گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ اس بگیر مال سال ۲۰۲۰هست اندروید ۱۰ برو حالشو ببر

  65. من ردمی نوت۸ پرو دارم.روزی۱۵ ساعت ازش استفاده میکنم ولی یادم نمیاد حتی یک بار کند شده باشه.سنگین ترین برنامه ها رو هم نصب کردم.حرف نداره واقعا

  66. سلام گوشی شیائو می بسیار عالی است. من از
    از اولین استفاده کننده های این گوشی بوده ام
    . از مقاله خوبتون هم ممنونم

  67. سلام
    با خرید نوت هشت هم اپل دارم هم سامسونگ
    حال کردم با این گوشی
    بی نظیره
    بعضی از امکاناتش را تازه دارم کشف میکنم

  68. من که دارم گوشی عالی و حتی گوشی های قدیمی ام پشتیبانی میکنن

    1. من که سه ساله شیایومی می مکس دارم. از روز اول بهتر کار میکنه. هموز مرتب براش آپدیت میاد. اون موقعی که من خریدم هنوز کسی اسم شیایومی رو هم نشنیده بود. با اپل هم عوضش نمیکنم

  69. من شیائومی mi 9t pro دارم خیلیم ازش راضیم تا الان هیچ مشکلی نداشته بنظر من از همه نظر از سامسونگ بهتره

  70. من mi 9t pro دارم بعضی وقت ها (۵ یا ۶ بار در ماه ) ازش حدودا ۶ ساعت کار میکنم بدون وقفه و متصل به داده به نظرتون مشکلی براش پیش میاد
    گوشی کمی هم گرم میشه
    باطریش هم از ۹۰ به حدود ۲۰ میرسه

    1. نه هیچ مشکلی پیش نمیاد. من هم همین مدل رو دارم. گوشی های پرچمدار یا قاتل پرچمدار سخت افزار خیلی قوی دارن برای گیم و کارهای سنگین پس مشکل خاصی پیش نمیاد. داغ کردن یا بهتره بگیم گرم شدن هم که طبیعیه.
      فقط باید از باتری مراقبت کنی. یعنی حین شارژ ازش استفاده نکنی تا فشار زیادی به باتری و صفحه نمایش نیاد. حرارت زیاد بلای جان باتری و صفحه نمایشه که در صورت استفاده ی همزمان با شارژ و وای فای یا دیتای روشن باتری سریعتر آسیب می بینه و کیفیت نگهداری شارژش افت می کنه

  71. بعد از آیفون بهترین گوشی شیامی چند سال استفاده میکنم بدون کوچک ترین هنگ سامسونگ فقط اسم داره اگه نه یک ماه خریدم نتونستم باهاش کار کنم همش هنگ میکرد فروختمش.

  72. سلام به همگی
    من الان حدود ۳ سال هست که از گوشی ۶ mi برند شیائومی دارم استفاده می‌کنم و واقعا راضی راضی هستم ، تو این مدت تا بحال نشده بود یک گوشی رو نگه دارم و عوضش نکنم ولی توی ۲۰ سال استفاده از تلفن همراه و استفاده از برندهای مختلف ، این اولین باری هست که این گوشی همه‌جوره تا به الان بدون هیچ عیب و نقص برام داره کار می‌کنه ، نه سرعتش پایین اومده نه هنگ کرده و نه مشکل باطری پیدا کرده و همین الان با وجود گذشت مدت استفاده مداوم نسبت به گوشی‌های رده بالا اطرافیانم مثل آیفون و سامسونگ مقایسه‌ش می‌کنم می‌بینم چیزی کم و کسر نداره
    مخلص کلام باید اعلام کنم که در حال حاضر نسبت به قیمتش فوووووق‌العادست .

  73. سلام اون کسایی که طرفداری می کنن احتمالا نمایندگی شو دارن من الان نوت آیت شو دارم اولا خدایی خوب بود اما الان یکی دوما بعصی اوقتا هنگ می کنه یا برنامه ها و دیر باز میکنه البته به نطر من

    1. داش یه ریست کارخونه بزن اول بک اپ بگیر بعد ریست بعد بیا نظر بده همه گوشیها بعد یه مدت نصب و پاک هم میکنی قفلی میشن و هنگ میکنن

  74. به نظر من که بیخوده جنس آشغال خب برو سامسونگ بخر مگه دیونه ای پول زباله بدی تو سطل اشغال بهتر پیدا میشه

    1. سلام استاد من اولین سری نت ۴ ایکس شیائومی را در مارس ۲۰۱۷ خریدم هم زمان یک آیفون ۶s ، از شیائومی راضی ترم، بصورت دائم داده های آن روشن است، بیش از سه بار از ارتفاع سه متری به زمین افتاده ولی بدون هیچ مشکلی با دوسیم کارت، کار می کند و یک و نیم روز هم شارژ باتری نگه می دارد، ۱۱۲نرم افزار بر روی آن فعال است. هنوز احساس نیاز به یک گوشی مدل بالاتر ندارم.خیلی از کارهای اداری، دانشگاهی، بانکی، عکاسی…را با آن انجام می دم. امیدوارم note 10 شیائومی هم این در رقابت با آیفونse 2 این رضایتمندی را برایم در بر داشته باشد.

  75. درود بر شما،ممنون از اطلاعات مفید تون.
    من هم گوشی شیایومی دارم چند سال میشه.خیلی هم راضی هستم.
    من حتی لوازم جانبی موبایل رو شیایومی گرفتم.
    شارژر ماشین،کابل شارژ سریع ،هدست شیایومی.
    از دوستان تقاضا دارم ،از سایت شیایومی شاپ دیدن و خرید کنن.

  76. واقعا میشه به جرات بگم که گوشیهای شیائومی با توجه به رنج قیمتی فوق العاده هستن و میشه گفت نظیر ندارن منکه همیشه از سامسونگ استفاده میکردم الان یه سالی میشه شیائومی گرفتم خیلی راضیم مخصوصا باتریشون که واقعا عالیه

    1. من از گوشی اپل-سامسونگ_الجی _استفاده کردم سامسونگ فقط سه سال بازی های سنگین انجام دادم الان هم سالمه و فقط باتری خرابه و حداقل دو سال هم جواب میده .ولی الجی رو ۳ سال بدون بازی انجام دادم و الان تو ۵ ماه اخیر بازی های سنگین کردم باتری خراب شد .اپل هم بازی کردم که بعد از دو سال .نیم داغ کرد و وسایل ها ش.خیلی گرونه ولی از دوربین فیلم برداری از همه این گوشی ها خوب است ولی با شیا عمومی سازگاری ندارم به نظرتان خوبه بخرم نو.تا.۸.پرو.چطوره بخرم یا ام سی اس شیاعومی

  77. ,,سلام نه گوشیهای خوبی میزنه فقط باطریاش هم زود خراب میشه هم خیلی گرونه دقیقا ۳برابرسامسونکه

  78. به نظر من شیائومی واقعا خیلی عالی هستش سرعت و کیفیت دوبین عالی

  79. به نظر من به زمان کند میشود من الان گوشی شیامی دارم ولی خیلی فرق کرده فقط واسه یک سال خوبه در حد سامسونگ نیست من اگر بخوام گوشی بخرم صدرصد دیگه شیامی نمیخذم و سامسونگ ترجیح میدم

    1. دقیقا درسته شیامی گوشیه چینی دوستان چرا ریسک کنین و یک گوشی با وزن شکل مسخره بگیرین

      1. من نوت ۹ اس دارم از همه نظر خوبه حتی a51 داشتم ک نسبت به اون بهتره توصیه میکنم که نوت ۹اس بگیری عالیه

          1. a51 پردازنده قدیمی و پر مصرف داره بهش بخاری هم میگن. فقط صفحه خوبی داره وگرنه با اون پردازنده بایستی روزی دو بار شارژش کنی. تازه به ضربه هم خیلی حساسه و اگه ضربه ببینه احتمال از کار افتادن صفحه خیلی زیاده مثل j7 که هرکه داشت یه بار صفحشو عوض کرده. در عوض نوت ۸ پردازنده اسنپ دراگون داره و طول عمر باطری بیشتر که سرعت خیلی خوبی بهش میده. سامسونگ رابط کاربری کم مصرف و روانتری داره و گرنه باطری خبلی کم میاورد.

  80. سلام ممنون از اطلاعاتی که دادین من تازه گوشی شیائومی خریدم ولی تا الانکه هیچ مشکلی نمیبینم و برعکس بعضیا هم خیلی خوششون امده از شیائومی

  81. برند شیائومی بسیار گوشیهای عالی و با کیفیتی هستند منکه چندین ساله دارم استفاده میکنم خیلی راضیم

    1. دوستان لطفاً پاسخ بدید امکان بازی کردن با گوشی شیائومی ردمی ۸وجود داره؟؟

  82. برند شیائومی بسیار گوشیهای عالی و با کیفیتی هستند منکه چندین ساله دارم استفاده میکنم خیلی راضیم

    1. من‌میخوام ردمی نوت ۱۰ شیائومی بگیرم که تازه رونمایی شده میخوام بدونم کسی این گوشیو داره؟ازش راضیه؟لطفا کمک کنین چون من اولین باره میخوام شیائومی بگیرم هنوز سامسونگ دارم ولی نمیدونم سامسونگ خوبه یا شیائومی

  83. چندسال هست ازشیائومی استفاده میکنم اصلا همچین چیزی ندیدم عالی عالی هست

    1. سلام، من که تا حالا راضی هستم سرعت فوق‌العاده‌ای داره و اصلا کند نشده

    2. استفاده از بازی های سنگین مثل فورتنایت و آسفالت ۹ هم می تواند موجب کندی گوشی شود؟

      1. اگه گوشی بیش از حد گرم نشه نه مشکلی نیست من با a8 سامسونگ کالا اف موبایل و پابجی بازی کردم و بعد دوسال مشکلی نداره مثل روز اول

      2. سلام خیر اگه دما گوشی بالا بره ممکنه لگ پیدا کنه و حتما در هنگام بازی زیر ۲۰درصد بازی نکنید

    3. به نظرتون ایفون ۶s بهتره یا ردمی نوت هشت ، کدوم رو بخرم ؟ بین این دو موندم ، لطفا جواب بدین هرکس تونست.

      1. اولا اگ میخوای شیاومی بگیری ردمی نوت ۸ پرو بگیر چون خیلی بهتر از شیاومی ردمی نوت ۸ معمولی هست و بروز تره و اگه بخوام در رابطه با خرید ایفون s6 با شیاعومی ردمی نوت ۸ بهت بگم من باشم شیاعومی میگیرم چون رابط دسترسی ایفون کاملا داره از ایران خارج میشه ولی اگه خارج از کشوری که کلا بحثش جداست وشیاعومی ردمی خیلی بروز تر از ایفون اس ۶ هستش و از مصالح بهتری ساخته شده و اینکه من کل چیزی که خبر داشتمو گفتمو بیشتر خبر ندارم . با تشکر
        چاکرم^-_-^

    4. مدل گوشیتون چیه؟وچندساله که استفادش میکنید؟راضی هستین؟منم قصدم اینه نوت هشت یا نوت نه بخرم.ولی چون شنیدم ک میگن شیائومی برای استفاده کوتاه مدت خوبه نهایتش تا یکی دوسال واینکه اگ خراب بشه قطعاتش پیدا نمیشه و ازین حرفا. موندم بخرم یا نه

      1. سلام منم نوت هشت معمولی دارم رم میندازن اصلا تو قسمت گالری محتوای رمو نمیاره اثری از رم نیست فقط تو مدیریت فایل میاره

        1. سلام من یه گوشی میخوام که طول عمر بیشتری داشته باشه ،برای بازی نمیخوام فقط برای کارهای روزمره واستفاده از شبکه های اجتماعی میخوام ،بین سامسونگ آ ۱۲ و آ ۱۱ موندم کدومو بگیرم آخه میگن ممکنه هنگ کنن و خراب بشن زود ،بنظرتون سامسونگ بگیرم یا شیائومی نوت ۸

          1. این گوشی ها جز گوشی ها اقتصادی هستند که فقط برای عملکردهای متداول روزانه ساخته شدند
            گوشی ای ۱۲ جز گوشی های کاربردی هست و انتخاب خوبی هست و باز هم به شما و سلیقه شما برمی گیره در کل هر دو برای نیاز شما پاسخ گو هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن