خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های هواوینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه ۳ گوشی هوآوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل؛ دوربین کدام یک بهترست؟

موقع خرید گوشی، دوربین چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر سری به بازار موبایل بزنید خیلی زود متوجه خواهید شد که ترند دوربین در بین گوشی‌های میان‌رده، ۴۸ مگاپیکسلی است. به همین منظور این بار قصد داریم ۳ گوشی هواوی با دوربین ۴۸ را از جهات مختلف بررسی کنیم و بد نیست بدانید هوآوی در زمینه دوربین واقعاً موفق و قوی ظاهر شده است. پس با مقایسه گوشی هواوی Y8s ، گوشی هواوی Y8p و گوشی هواوی Y7p با ما در ۱۹کالا همراه باشید. ویدیو مقایسه ۳ گوشی هواوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل را تماشا کنید و نظر خود را در قسمت کامنت بنویسید.

ویدیو مقایسه ۳ گوشی هواوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل

این مدل از گوشی های هواوی از جهات زیر مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند:

  • طراحی و کیفیت ساخت
  • نمایشگر و کیفیت تصویر
  • دوربین و عکاسی با موبایل
  • سخت افزار و نرم افزار
  • سرعت شارژ و مدت زمان نگهداری شارژ باتری
  • نتیجه‌گیری

طراحی و کیفیت ساخت

Huawei Y8pHuawei Y8sHuawei Y7p
ابعاد: ۷.۸ × ۷۳.۲ × ۱۵۷.۴ میلی‌مترابعاد: ۸.۱ × ۷۷.۱ × ۱۶۲.۴ میلی‌مترابعاد: ۸.۱ × ۷۶.۱ × ۱۵۹.۸ میلی‌متری
وزن: ۱۶۳ گرموزن: ۱۸۰ گرموزن: ۱۷۶
جایگاه سنسور اثر انگشت: زیر نمایشگرجایگاه سنسور اثر انگشت: پنل پشتیجایگاه سنسور اثر انگشت: پنل پشتی

طراحی هوآوی مدل Y8s

وقتی این گوشی را در دست بگیرید اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند دوربین سلفی دوگانست بعد از آن نیز با برگرداندن گوشی امواجی از رنگین‌کمان شما را سورپرایز خواهد کرد. سنسور اثر انگشت این مدل پشت گوشیست و آنقدر سریع عمل می‌کند که متعجب می‌شوید. دوربین نیز دوگانست و لنزهای آن درون یک ماژول مستطیلی پشت گوشی جا خوش کرده‌اند. گوشی هواوی با دوربین 48 مگاپیکسل

طراحی هوآوی مدل Y7p

مدلی که با دیدنش شفق‌های زیبای قطبی در ذهن تداعی می‌شود و در مقابل نور با افکت‌های ۲.۵ بعدی چشم‌ها را نوازش می‌دهد. سنسور اثر انگشت Y7p نیز در پنل پشتیست و مثل Y8s به سرعت قفل نمایشگر را باز می‌کند، از طرفی ماژول دوربین سه‌گانست و ساختار جمع جورتری دارد و جلوه زیبایی به پنل پشتی بخشیده است. گوشی هواوی با دوربین 48

طراحی هوآوی مدل Y8p

گوشی که شما را به یاد پاستیل‌های رنگارنگ و کارتون‌های یونیکورنی می‌اندازد و با جلوه براق و شیشه‌ای حس خیلی خوبی به کاربری منتقل می‌کند؛ هواوی در این گوشی برای اولین بار در گوشی‌های میانرده خود پنل اولد را بکار گرفته و سنسور اثر انگشت را زیر آن تعبیه کرده است و حتی با وجود محافظ صفحه، سرعت باز کردن قفل واقعاً عالیست و تنها با یک اشاره کوچک قفل نمایشگر باز می‌شود. گوشی های با دوربین 48 مگاپیکسل شاید از خودتان بپرسید کدوم مدل بزرگ‌تر است؟ اگر این سه مدل را کنار هم قرار دهید خیلی زود متوجه خواهید شد که Y8s از همه بزرگترست، Y7p به نسبت ضخامت بیشتری دارد و Y8p ظریف، سبک و خوش‌دست است.

مقایسه نمایشگر و کیفیت تصویر

Huawei Y8pHuawei Y8sHuawei Y7p
سایز: ۶.۳ اینچیسایز: ۶.۵ اینچیسایز: ۶.۳۹ اینچی
جنس: OLEDجنس: IPS LCD جنس: IPS LCD
رزولوشن: ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسلرزولوشن: ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسلرزولوشن: ۱۵۶۰ × ۷۲۰ پیکسل

Y8s بزرگترین نمایشگر را در این مقایسه داراست؛ این صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی از IPS LCD ساخته شده است. بعد از آن نمایشگر ۶.۳۹ اینچی Y7p قرار می‌گیرد که باز هم از نوع IPS LCD است و در آخر هوآوی برای Y8p از یک پنل اولد ۶.۳ اینچی استفاده کرده است. شایان ذکر است که با هر سه مدل می‌توانید از تماشای محتوای ویدئویی چه از گالری و چه از شبکه‌های اجتماعی لذت ببرید. گوشی های با دوربین 48 وقتی این سه گوشی کنار هم قرار می‌گیرند، متوجه می‌شوید که Y8p به واسطه پنل اولد غنای رنگی بیشتری را به نمایش می‌گذارد، از طرفی بالاترین رزولوشن و شفافیت تصویر را نیز دارد و بعد از آن Y8s بیشترین وضوح تصویر را از آن خود می‌کند و نمایشگر Y7p در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. اگر شما هم موافق باشید بخش جذاب مقایسه یعنی دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی را شروع کنیم، اما قبل از شروع بد نیست که با هم نگاهی به لنزهای استفاده شده در این مدل‌ها بیندازیم. به نظر شما گوشی های ۴۸ مگاپیکسلی از نظر دوربین چگونه هستند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد!


بیشتر بخوانید : ویدیو استفاده از گوشی هواوی بدون گوگل پلی 


گوشی های با دوربین ۴۸ مگاپیکسل!

ما دوربین این سه مدل خوش قیمت هوآوی را در شرایط‌های مختلف نوری و محیطی تست کردیم، در ادامه نتیجه این بررسی را ارائه می‌دهیم و برای تماشای عکس‌ها در کنار هم حتماً ویدئو موجود در همین صفحه را تماشا کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

Huawei Y8pHuawei Y8sHuawei Y7p
لنز اصلی: ۴۸ مگاپیکسللنز اصلی: ۴۸ مگاپیکسللنز اصلی: ۴۸ مگاپیکسل
لنز اولتراواید: ۸ مگاپیکسلسنسور تشخیص عمق: ۲ مگاپیکسللنز اولتراواید: ۲ مگاپیکسل
سنسور تشخیص عمق: ۲ مگاپیکسلدوربین سلفی ۱: ۸ مگاپیکسلسنسور تشخیص عمق: ۲ مگاپیکسل
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلدوربین سلفی ۲(سنجش عمق) :۲ مگاپیکسلدوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل

عکاسی را از محیط داخلی خودمان و در نور طبیعی روز آغاز کردیم؛

با اینکه هر سه مدل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند، اما وقتی نمونه عکس‌ها را کنار هم قرار دهیم، مشخص می‌شود که y8s طبیعی‌ترین رنگ‌ها را به نمایش گذاشته، ولی دو مدل دیگر کمی در ارائه رنگ اغراق می‌کنند و حتی با کمی زوم به راحتی متوجه می‌شوید که وضوع تصویر Y8s از بقیه بیشترست و حتی بافت بک گراند را نیز به تصویر کشیده است.

بعد از آن نوبت به عکاسی در محیط خارجی و با نور روز در هوای ابری و بارانیست!

تفاوت در نمایش رنگ در محیط خارجی هم وجود دارد، شَمای کلی عکس هر سه عالیست و برای ثبت لحظات دوستانه و خانوادگی گزینه‌های درستی هستند. حتی مقدار جزئیاتی که هر کدام به تصویر می‌کشند واقعاً قابل قبول و خوب است، ولی از نظر وضوح تصویر نمی‌توان امتیاز برابری به آنها داد؛ مثلاً اگر ویدئو بالا را ببینید با زوم روی یک سوژه خاص مثل درخت Y8s و Y7p عکس شارپ‎تری گرفته‌اند و Y8p در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. گوشی های 48 مگاپیکسلی

توجه داشته باشید که ممکن است در این صفحه کیفیت واقعی عکس‌ها را نبینید، اما در ویدیو، عکس‌ها با کیفیت اصلی به نمایش در آمده‌اند!

بعد از آن حالت پرتره و قدرت زوم را نیز تست کردیم

در عکاسی پرتره هم که تنوع خیلی خوبی به عکاسی با موبایل می‌دهد، باز هم عکس‌های هر سه به طور کلی عالی هستند و همگی با تشخیص درست مرز بین سوژه و بک گراند، به زیبایی پس‌زمینه را بلور کرده‌اند. ما حتی قدرت زوم مدل‌ها را نیز بررسی کردیم و نتیجه این شد که Y8p هم قدرت زوم بیشتری دارد و هم با زوم شارپنش عکس نسبت به دو مدل دیگر بهتر است. برای دیدن تصاویر قبل و بعد از زوم ویدئو گوشی های ۴۸ مگاپیکسلی را تماشا کنید.

شاید بپرسید عملکرد این سه در شب به چه صورت است؟

در پاسخ باید گفت که اگر از حالت «Night Mode» استفاده نکنید، هیچ کدام کنترلی نسبت به نورهای اضافی ندارد و نتیجه تصویری مات و مه آلود است، اما خوشبختانه فعال کردن Night Mode در شب معجزه می‌کند و با کنترل نورهای مزاحم عکس‌های روشن و شفافی در شب ثبت خواهند کرد و در نهایت باید اعتراف کرد در شب هر سه برای عکاسی با موبایل رضایت خاطر هر کاربری را جلب می‌کنند.

عکس سلفی

گوشی های 48 مگاپیکسی هواوی با این سه گوشی می‌توانید بصورت تک نفره، دو نفره و حتی سه نفره عکس‌های سلفی جذابی بگیرید، ما «تنظیمات زیبایی» را فعال نکردیم، ولی به نظر می‌رسد هرسه کمی با کمک پردازش نرم‌افزاری پوست صورت را شفاف‌تر از حالت عادی نشون می‌دهند. ویدئو را ببینید و نظر خود را در مورد اینکه کدام مدل سلفی بهتری گرفته است در بخش کامنت با دوستان ۱۹کالا به اشتراک بگذارید. به نظر شما گوشی های با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گزینه‌هایی خوبی برای عکاسی با موبایل هستند؟

بررسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

Huawei Y8pHuawei Y8sHuawei Y7p
پردازنده : Kirin 710Fپردازنده : Kirin 710پردازنده : Kirin 710F
تنوع حافظه: ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتتنوع حافظه: ۱۲۸/۴ و ۶۴/۴ گیگابایتتنوع حافظه: ۶۴/۴ گیگابایت
سیستم عامل: اندروید ۱۰سیستم عامل: اندروید ۹سیستم عامل: اندروید ۹
رابط کاربری: EMUI 10.1رابط کاربری: EMUI 9.1رابط کاربری: EMUI 9
عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگلپشتیبانی از سرویس‌های گوگلعدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

هوآوی برای جان دادن به هر سه مدل از پردازنده اختصاصی خود یعنی هایسیلیکون استفاده کرده است؛ Y7p و Y8p قدرت خودشان را از پردازنده کایرین ۷۱۰f می‌گیرند و قلب تپنده y8s کایرین ۷۱۰ است. می‌توان گفت که از نظر قدرت مدل‌های مقایسه ما تقریباً در یک سطح هستند و در عمل هر سه قدرت کافی برای اجرای تمامی اپلیکیشن‌های کاربردی و مهم را دارند و حتی در ران شدن بازی هم موفق هستند و بازی گرافیکی مثل کال.اف.دیوتی را روان اجرا می‌کنند، هر چند که در دراز مدت کمی داغ می‌شوند. گوشی های هوآوی 48 مگاپیکسلی به طور کلی هر سه گوشی عملکرد رضایت بخشی به عنوان یک گوشی میانرده در بخش سخت‌افزار دارند و در نهایت اگر بخواهیم مقایسه‌‌ای ارائه دهیم نتیجه این می‌شود گوشی Y8p به خاطر استفاده از رم بیشتر ۶ گیگابایتی نسبت به دو مدل دیگر در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. هر سه مدل در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شده‌اند، ولی Y8s جز گوشی‌هایست که از لایسنس‌های قدیمی‌تر هوآوی استفاده کرده و به همین خاطر خدمات گوگل را به همراه دارد، اما دو مدل دیگر از سرویس‌های گوگل بهره نبرده‌اند و شما محدود به استفاده از خدمات اختصاصی هوآوی و یا همان HMS هستید البته نگران نباشید؛ زیرا اگر بدانید چطور این سرویس‌ها را بکار بگیرید هیچ مشکل و محدودیتی برای استفاده از گوشی‌های هوآوی نخواهید داشت.

سرعت شارژ و مدت زمان نگهداری شارژ باتری

باتری هر سه مدل ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است و با قابلیت شارژ ۱۰ واتی همراه هستند و هیچ کدام فست شارژ ندارند. میزان مصرف مدل‌ها در یک شرایط استاندارد با پخش ویدئو برای ۱ ساعت با نور و صدای متوسط و همینطور مدت زمان مورد نیاز برای شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد مدل‌ها را می‌توانید در ویدئو گوشی هواوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل تماشا کنید.


بیشتر بخوانید : مقایسه و بررسی گوشی y8p با گوشی y8s


جمع‌بندی؛ کدام گوشی هواوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل بهتر است؟

هوآوی برای طراحی تک تک مدل‌ها وقت و هزینه صرف می‌کند و هر سه مدل مقایسه ما در نوع خودشان زیبا و منحصر به فرد هستند، از نظر نمایشگر Y8p با پنل اولد عملکرد بهتری داشت، از نظر باتری تفاوتی چشمگیری وجود نداشت، از نظر قدرت می‌توان امتیاز نسبتاً برابری به مدل‌ها داد و از نظر نرم‌افزار احتمالاً کار کردن با Y8s راحت‌تر است و در نهایت برای عکاسی با موبایل دوباره عکس‌های ویدئو را ببینید و هر سبک عکاسی که بیشتر به سلیقه شما نزدیک بود را انتخاب کنید. تجربه کار با گوشی هواوی با دوربین ۴۸ مگاپیکسل را دارید؟ اگر از این مدل‌ها استفاده می‌کنید حتماً نظرات کاربری خود را با دوستان ۱۹کالا نیز با اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

سوالات متداول

آیا گوشی های با دوربین 48 مگاپیکسل هوآوی در عکاسی موفق هستند؟

به جرات می توان گفت که برای عکاسی با موبایل گزینه های درستی هستندو رضایت خاطر کاربران را جلب می کند

گوشی های 48 مگاپیکسلی خوب هوآوی کدامند؟

در مقاله 3 مدل میان رده یعنی y8s و y8p و y7p از نظر دوربین بررسی شده اند که می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند

گوشی های 48 مگاپیکسلی هواوی چه امکاناتی از نظر عکاسی دارند ؟

در مقاله به تمامی حالت های عکاسی با دوربین 48 مگاپیکسلی اشاره شده است

نوشته های مشابه

‫۵۰ نظرها

  1. بدون شک y.8.p بهتره بعدش y.8.s و بعد y.7.p ولی من y.8.s رو ترجیح میدم پون از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی ندارد همچنین نسبت به اون دوتا دوربین بهتری دارد و از خدمات گوگل پشتیبانی میکند
    البته پولی که برای y.8.p میدی میتونی یک nova .7.i بخری

  2. من با بررسی و تحقیق زیاد و مقایسه بین گوشیهای سامسونگ و هواوی و شیائومی گوشی y8p رو خریدم و ۵ ماهه که دارمش بسیار عالی است بجز سرویسهای گوگل که برای من مشکلی ایجاد نکرده در تمام قسمتها برتری با این گوشیه چون از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب و به صرفه اس در کل بگم پول یه گوشی پایین رده رو میدین و یه گوشی فوق العاده دریافت میکنید

  3. سلام خسته نباشین من y7p دارم گوشی کلا در زمان های مختلف وب گردی یا بازی یا کارای عادی زیاد داغ میکنه مخصوصا زمان بازی که خیلی بیشتر میشه
    شارژر هم زمان شارژ خیلی زیاد داغ میشه
    این عادیه یا فقط ماله من اینطوریه چون ویدئو هایی که از گوشی دیدم گفته بودن حد داغ شدن حتی موقع بازی هم کمه در حده گرم شدنه

  4. سلام خواهش میکنم جواب بدید از ۱۹کالا بیشتر میخوام
    A51 یا y8p ؟؟؟؟؟؟
    عمر زیاد میخوام
    دوربین کدوم بهتره
    اندروید ۱۱ تو هواوی شبیه اپل هست مثلا داره اون خط پایینو یا وقتی صفحه قفله اون علامت قفل بزرگ یا وقتی اون صفحه تنظیمات سریع پشت صفحه تار میشه؟؟؟
    با گوگل مشکلی ندارم
    لطفاً سریع بگید خیلی ممنون

    1. هر دو جز گوشی ههای پرفروش بازار محسوب میشن
      بقیه به شما کاربرد و انتظار شما از گوشی و سلیقه شما بستگی داره
      اما ازنظر نرم افزاری اگر در نظر بگیریم ای ۵۱ برای کسانی که زیاد فنی نیستن بهتر هست و راحت تر می تونید اپلیکشن ها رو نسب کنید

  5. چطور میشه رمز این مدل گوشی هارو در منزل هنگامی که رمز فراموش شده باز کنیم ممنونم میشم اگه کمکم کنید

    1. مقاله هنگام فراموشی رمز گوشی چه کاری انجام دهیم؟ [پترن گوشی خود را فراموش کردم] رو مطالعه کنید

  6. سلام چطور میشه رمز این مدل گوشی هارو در منزل هنگامی که رمز فراموش شده باز کنیم

  7. ببخشید چطور میشه رمز چنین گوشی هایی رو که قفل میشن باز کنیم ممنونم میشم اگه کمکم کنید لطفا سریع تر

  8. سلام من یه کمکی میخواستم من گوشیم در طول ۶ یا ۵ دقیقه همیشه ۱ درصد تخلیه داره این عادیه من گوشیم y7pهست و باتریش ۴۰۰۰ هست

  9. سلام
    خیلی ممنون از نظرات خوبتون
    من اول می خواستم y7p رو بگیر ولی وقتی مقایسه این سه گوشی رو دیدم متوجه شدم که y8s هم از نظر قیمت بین این سه گوشی بهتر است و هم از نظر سرعت
    + یه خوبی دیگه ای که داره y8s اینکه از سرویس های گوگل پشتیبانی میکنه درسته اپ گالری هواوی هم خوبه ولی سرویس های گوگل یه چیز دیگس

  10. سلام. به نظرتون شیائومی ردمی نوت ۹ پرو بهتره یا هواوی وای هشت پی؟ از نظر همه چی میگم

  11. سلام خواهش بگین y8s
    میتونه دوسیمکارت همزمان به همراه مموری بخوره
    یا باید دو تا سیم کارت یا یه سیمکارت با مموری بخوره
    خواهشا بگین خیلی ممنونم

    و اینکه دوربین عقب y8s به نظر شما خوب تره یا y8p

    لطفا جواب بدین

    1. دوست عزیز این گوشی اسلات اختصاصی برای کارت حافظه نداره و اگر مدل ۲ سیم کارت این گوشی بخرید، یا باید همزمان از ۲ سیم کارت استفاده کنید و یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی. برای دوربین هم بهتون پیشنهاد می‌دم ویدیو موجود در همین صفحه رو تماشا کنید تا عکس‌های این ۲ گوشی را کنار هم ببینید و بتونید بهتر تصمیم بگیرید.

    2. لطفا در مورد مواردی که نمیدانید نظر ندهید …. y8s که من دارم سه درگاه داره و همزمان میشه از دو سیم کارت در کنار رم استفاده کرد

  12. سلام من بین گوشی y8s و redmi9 بدجور موندم..؟؟؟کمک!!
    (اهل بازی نیستم- دوربین برام مهمه- از نرم افزار های چینی زیاد استفاده میکنم- و رم و حافظه هم مهمه چون زیاد برنامه میریزم-ضبط صدا برام مهمه کیفیت صدا ) مثلا من با گوشی قدیمیم ساز میزدم ضبط میکردم صدای بوق کامیون میداد!! نزدیک به طبیعی هم نبود حتی!! یه گوشی باشه تا حداقل سه چهار سال اینده قراره دستم بمونه (پول ندارم سریع تعویض کنم ) لطفا با این توصیفات منو راهنمایی کنید.
    سوال دوم اینکه miui رو گوشی نصبه یا خودمون باید نصبش کنیم و حدود چه قدر از حافظه رو اشغال میکنه ؟!
    ۳-ایاy8s رادیو و کاهش دهنده ی نویز صدا داره یا نه؟

    1. با سلام miui همون رابط کاربری گوشی هست که هر چند یک بار خود شرکت شیائومی به روزرسانی اون رو ارائه می ده، و نیاز نیست نصب کنید. و اینکه گوشی وای ۸ اس میکروفون کاهش نویز صدا رو نداره اما کیفیت کلی صدا خوبه

  13. من y8s دارم واقعا عالیه از هر نظری بهتره ولی از نظر ولی معلوم نیس بتونه ۱۱ رو دریافت کنه یا نه

  14. اول مقاله که ۳ تا تیتر طراحی هواوی مدل … داره ، ۲ تا y8p زدید ، یکیشون باید y8s بشه

      1. سلام قربون دوستای گلم
        درباره سه مدل گوشی هوآوی سوال شده ! بعد میای نظر میدید …
        فقط آیفون و غیره ،لطفا به نظر دیگران احترام گذاسته و جواب خاص و نظر پرت ندهید متشکرم

  15. با سلام و خسته نباشید
    از همین اول میگم من ی تار موی هواوی رو به صدتا سامسونگ نمیدم

  16. سلام مجدد. باز هم بدون غرض ورزی و تنها جهت راهنمایی، دوربین سامسونگ a51 از کلیه جهات (وضوح تصویر، رنگ، شفافیت، تصویربرداری در شب، تمرکز روی سوژه، فیلمبرداری) بر همه این مدل ها برتری چشمگیر دارد. موفق و پیروز باشید.

    1. من a51 دارم واقعا دوربین افتضاحی داره نگو این حرفو

    2. سامسونگ کلا زود داغ میکنه شاید ی دوربین خوبی داشته باشه ولیییی هواوی از همه نظر خوبه

  17. سلام. ممنون از ویدیو خوبتون. من بین y8p و a51 دو دل هستم. کدوم نسبت به قیمت بهتر هست؟ y8p با این قیمت و امکانات خیلی خوبه به نظرم، نگرانیم بابت گوگلش هست فقط

    1. سلام تفاوت قیمت دو گوشی نشان دهنده همه چیز هست. با این وجود بنده هم گوشی a51 را دارم و هم y9sرا (و نه گوشی مورد نظر شما را) بدون غرض ورزی و صرفا جهت اطلاع رسانی عادلانه باید عرض کنم در مقایسه این دو گوشی در هیچ موردی به جز سرعت باز شدن قفل اثر انگشت برتری با هواوی نیست. اگرچه با هزینه ای که پرداخت می کنید صاحب گوشی خوبی خواهید شد ولی با پرداخت هزینه بیشتر صاحب گوشی فوق العاده ای خواهید شد. بنده گوشی های هواوی را دوست دارم ولی راه زیادی تا تولید گوشی های عالی دارد. موفق باشید

  18. سلام به تیم ۱۹کالا، ممنونم به خاطر مقایسه، میشه این گوشی ها رو از نظر دوربین با گوشی های سامسونگ و شیائومی هم مقایسه کنید؟

    1. سلام مجدد. باز هم بدون غرض ورزی و تنها جهت راهنمایی، دوربین سامسونگ a51 از کلیه جهات (وضوح تصویر، رنگ، شفافیت، تصویربرداری در شب، تمرکز روی سوژه، فیلمبرداری) بر همه این مدل ها برتری چشمگیر دارد. موفق و پیروز باشید.

  19. سری y گوشی هواوی خیلی پر طرفداره این ۳ تا هم عالیه هرچند من y8p رو بیشتر پسندیدم.

    1. اره به نظر منم کیفیت سلفی اول y7p بعدش y8p بهترهست.ولی تو دوربین اصلی وای ۸ اس و ۸ پی بهترهست.

  20. دقیقا همینطوره، هوآوی واقعا از دوربین های با کیفیتی استفاده میکنه!

  21. سلام به تیم ۱۹ کالا خواهش میکنم مقایسه ردمی نوت ۹اس و وای ۹ ای رو بذارید

    1. باسلام ، به تیم فنی سایت ارجاع داده میشه و در برنامه قرار خواهد گرفت، سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن