خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

ورود موتورلا به حوزه گوشی‌های تاشو با عرضه موتو ریزر ۲۰۱۹

یک مدعی گوشی تاشو دیگر نیز قصد دارد شانس خود را در این عرصه امتحان کند. این مدعی کسی نیز به جزء موتورلا! این شرکت به زودی از موتو ریزر ۲۰۱۹ خود رونمایی خواهد کرد که نمایشگر تاشو را به خدمت خواهد گرفت. گوشی‌های تاشو اولین بار توسط شرکت هوآوی و سامسونگ مورد توجه قرار گرفت و اخیراً شرکت ماکروسافت نیز با معرفی گوشی افسانه‌ای خود قدم در این حوزه گذاشته است.

جالب است بدانید که تا به امروز تنها یکی از این شرکت‌ها موفق شده که گوشی منعطف خود را در سطح انبوه تولید کند. این در حالی است که، انتظار می‌رود که شرکت هوآوی نیز گوشی منعطف میت ایکس خود را در اواخر همین ماه یعنی اکتبر ۲۰۱۹ عرضه کند. 

موتورلا در رسانه‌ها دعوتنامه‌هایی را منتشر کرده که به تاریخ رونمایی از گوشی تاشو RAZR اشاره دارد. بر این اساس، Moto RAZR 2019،۱۳ نوامبر عرضه خواهد شد. در دعوت نامه‌ای که در زیر مشاهده می‌کنید لولایی از یک گوشی موبایل را نشان می‌دهد که پوسته‌ای را شکافته و پدیدار می‌گردد، احتمالاً موتورولا ریز خواهد بود. در این GIF کپشن “An original unlike any other” به چشم می‌خورد یعنی «اصیل بر خلاف سایرین»

این دعوت نامه اولین بار توسط CNET به نمایش درآمده است. موتورولا با این شعار قصد دارد منحصر به فرد بودن و این طراحی را گوشزد کند.

چندی می‌شود که شایعات پیرامون این موضوع که موتورلا در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر منعطف است، در فضای آنلاین رأس خبرها قرار گرفته است. CNET دعوت نامه دیگری را منتشر کرده که نشان می‌دهد که احتمال دارد یک گوشی تاشو از این برند ماه آینده رونمایی شود. ظاهراً موتورلا قصد دارد گوشی‌های تاشو قدیمی RAZR خود را با نمایشگر تاشو دوباره احیا کند.

گوشی موتورلا ریز 2019

امکانات:

در رابطه با امکانات Moto RAZR 2019 نیز خاطرنشان می‌شود که، یک نمایشگر اولد ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۸۷۶×۲۱۴۲ پیکسل‌ را به خدمت خواهد گرفت. همچنین برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها نیز همانند گلکسی فولد و ریزر قدیمی موتو ریزر ۲۰۱۹ یک نمایشگر خارجی نیز دارد. در اصل، موتو ریزر ۲۰۱۹ تاشو زمانی که کاملاً باز می‌شود به یک مدل تمام صفحه تبدیل می‌شود؛ با این وجود در بردارنده حفره بسیار کوچکی خواهد بود که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. در حال حاضر باز هم می‌بایست منتظر ماند تا ببینیم موتورولا چه سورپرایزی را برای کاربران خود ارائه خواهد داد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

خبرهایی که تاکنون منتشر شده از این حکایت دارد که موتورلا در این گوشی موبایل به جای به خدمت گرفتن یک تراشه پرچم‌دار یک تراشه میان‌رده را بکار گیرد. احتمالاً تراشه میان‌رده همیشه در صحنه اسنپدراگون ۷۱۰ در آن مورد استفاده قرار گیرد که تاکنون در میان‌رده‌های زیادی بکار گرفته شده است. گوشی تاشو موتورلا ریز احتمالاً در یک نسخه ۱۲۸/۶ گیگابایتی در دسترس طرفداران این برند قرار گیرد. سیستم‌عامل آن اندروید بوده و یک باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری را به خدمت خواهد گرفت. Motorola RAZR قرار است در سه رنگ سفید، مشکی و گلد عرضه شود.

نظر شما در مورد این نوع طراحی چیست؟ آیا موتورلا با این نوع طراحی می‌تواند با غول‌های بزرگ موبایل رقابت کند؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن