خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلگجت‌های هوشمند

Google Pixel Buds: نهایت ظرافت و زیبایی + ویدئو

Google Pixel Buds نام هدفون‌های بی‌سیم و جدید گوگل هستند که به همراه گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ایکس ال رونمایی شدند.

با توجه به اطلاعاتی که پیش از این پیرامون این هدفون درز پیدا کرده بود همه تصور می‌کردند که یک نسخه تحریف شده AirPods اپل است اما واقعیت چیز دیگری بود. نکته اول در مواجهه با این هدفون‌ها اندازه بسیار کوچک و رنگ‌های آنهاست. گوگل می‌گوید که آنها جزء فشرده ترین هدفون‌های بی‌سیم واقعی در بازار هستند، اگرچه ابعاد دقیق آنها را فاش نکرده است.

ویژگی‌های هدفون جدید گوگل

Pixel Buds  با چند رنگ از جمله " سفید" ، " نارنجی" ، "نعنایی" و "دودی" در بهار 2020 عرضه خواهد شد.

هر گوشواره بطور کلی ۲۴ ساعت شارژ نگه می‌دارند و در صورت استفاده مداوم دارای ۵ ساعت عمر باتری است که سریعاً از طریق USB-C یا به صورت اختیاری (و به طرز شگفت آور!) از طریق شارژ بی سیم Qi شارژ می‌شود.

Google Pixel Buds: نهایت ظرافت و زیبایی

این هدفون کاملاً متناسب برای نشستن در گوش طراحی شده اند و ظرافت در طراحی آنها باعث شده تا حس نکنید زیادی بزرگ هستند و از گوش بیرون می‌زنند. هدفون‌های جدید پیکسل همچنین از “Ok  Google” پشتیبانی می کند و حداکثر تا سه اتاق دورتر به یک تلفن متصل خواهید ماند. Google بیان داشته که این محصول جدید، خارج از خانه تقریباً در فاصله یک زمین فوتبال دور از گوشی هم کار می‎کنند. این بدان معنی است که به دستیار صوتی Google دسترسی فوری دارند، بنابراین غول فناوری امیدوار است که آنها به کاربران کمک کنند تا با تلفن‌های خود ارتباط کمتری برقرار کنند زیرا دستورات مدنظر کاربر از طریق هدفون حتی با فاصله زیاد هم به گوشی منتقل می‌شود.

گوگل همچنین کیفیت صدای هدفون را برجسته کرده و گفته است که آنها به طور پویا میزان صدا را تنظیم می‌کنند تا بدون توجه به صدای بلند محیط از تجربه شنیداری خود لذت ببرید.

این کمپانی پیشگام در فناوری همچنین تصریح کرد که محصول جدید پیکسل برای برقراری تماس مناسب هستند. در هر گوشواره دو میکروفون فوق پیشرفته دارد وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هنگام تماس صدای گیرنده به وضوح به گوش مخاطب آن طرف خط می‌رسد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در Pixel Buds، حتی یک شتاب سنج صدا وجود دارد که هدف آن تشخیص لرزش از طریق سنجش ارتعاش استخوان فک شما برای انتقال بهتر صداست.

Google Pixel Buds: نهایت ظرافت و زیبایی

هدفون با قیمت ۱۷۹ دلار و  با چند رنگ از جمله ” سفید” ، ” نارنجی” ، “نعنایی” و “دودی” در بهار ۲۰۲۰ در آمریکا عرضه خواهد شد. با این وجود هنوز تعدادی علامت سؤال وجود دارد: آیا سنسور محیطی برای متوقف کردن آهنگ‌ها هنگام برداشتن آنها از گوش وجود دارد؟ آنها ممکن است در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشند، اما آیا در حین کار کردن، عرق کردن و … در گوش ثابت باقی می مانند؟ و از همه مهمتر، کیفیت صدایشان چگونه است؟ از این رو برای پاسخ به این سوالات تا بهار آینده باید منتظر ماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن