خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایل

جزییات ناامید کننده از گوگل پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال!

گوگل پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال امروز (۱۵ اکتبر ۲۰۱۹) به صورت رسمی معرفی و رونمایی می‌شوند. با این حال با توجه به اخبار و اطلاعات نشت شده توسط خبرگزاری‌ها تقریبا مطمئنیم که شگفتی بزرگی رخ نخواهند داد. به خصوص الان که تصاویر یکی از این گوشی‌ها در یک خرده فروشی لو رفته است و جزئیات بیشتری را نیز درباره سری Pixel 4 را فاش می‌کند.

جزییات ناامید کننده از گوگل پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال!

جزییات ناامید کننده از گوگل پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال!

برخلاف مدل سال گذشته که به همراه هدفون پیکسل عرضه می‌شد، گوشی‌های هوشمند پیکسل جدید هدفون‌ها را به همراه خود در جعبه ندارند. البته این نکته تعجب‌آور نیست، به هر حال، اخبار قبلی این واقعیت را از پیش فاش کرده بودند و تصاویر جدید نیز مهر تأییدی بر این موضوع بودند.

علاوه بر این، در سری Pixel 4 جک هدفون ۳٫۵ میلی متر و USB-C را نیز از مشاهده نخواهید کرد. در نتیجه، پیکسل ۴ تجربه‌ای کاربرپسند را برای کسانی که همچنان برای شنیدن موسیقی به هدفون های ۳٫۵ میلی متری تکیه می‌کنند، به ارمغان نخواهد آورد. اگر هنوز به فناوری هدفون بی‎سیم روی نیاورده‌اید، با خرید سری پیکسل ۴ باید یک مبدل جداگانه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خریداری کنید.

در این سری شاهد وجود یک شارژر ۱۸ واتی هستیم که برای اتصال نیاز به مبدل دارد. این شارژر امیدها را برای وجود فناوری متفاوت و پیشرفته‌تر برای شارژ در این دو گوشی هوشمند ناامید کرده است.

Pixel 4 XL باتری ۳،۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای می‌دهد که ظرفیت آن برای کاربری عادی کافی خواهد بود اما کمی پایین‌تر از استانداردهای پرچمدار ۲۰۱۹ است. در مقابل گوشی دیگر یعنی Pixel 4 از باتری با ظرفیت ۲،۸۰۰ میلی آمپری برخوردارست. این یک ظرفیت واقعاً کم است و همه کنجکاو هستند که بدانند چه منطقی پشت انتخاب این باتری توسط گوگل در جریان بوده است.

رویداد اعلام پیکسل Google بزودی برگزار می‌شود. تنها مواردی که اطلاعات کاملی پیرامون آنها وجود ندارد ، قیمت ها و تاریخ در دسترس بودن برای همه مناطق است که در این رویداد اعلام خواهد شد. برای پوشش کامل این رونمایی با ما همراه باشید.شایان ذکر است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی در دسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن