خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

پرچم‌داران بعدی شیائومی از ویدیوهای ۸K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه پشتیبانی خواهند کرد

این هفته شیائومی یک بار دیگر به ما ثابت کرد که می‌تواند بهترین گوشی‌های موبایل را با حداقل قیمت تولید کند. در بخش گوشی‌های ارزان‌قیمت، این شرکت از Redmi 8A رونمایی کرد. ردمی ۸ ای با مشخصاتی مثل نمایشگر ۶٫۲ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و چیپست Snapdragon 439 و … عرضه‌ شده است.

در بخش پرچم‌داران خوش‌قیمت نیز این شرکت می ۹ پرو با پشتیبانی از شبکه ۵G را معرفی کرد. از جمله ویژگی‌های برجسته این گوشی موبایل پرچم‌دار نیز می‌توان به شارژ وایرلس ۳۰ وات، شارژ معکوس ۱۰ وات و برخورداری از تراشه Snapdragon 855 Plus اشاره کرد. گوشی نوآورانه خود را به نام Mi MIX Alpha نیز معرفی کرد که ارائه نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸۰% نشان از طراحی خارق‌العاده آن دارد.

این شرکت از رابط کاربری MIUI 11 خود نیز رونمایی کرده که ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان آورده است. ۱۹ کالامگ قبلاً در خبرها به ویژگی‌هایی چون هشدار زلزله و یا فضای اختصاصی کودکان اشاره کرد؛ اما این بار مشخص شده که نرم‌افزار دوربین گوشی‌های جدید شیائومی از ضبط ویدئو‌های ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی خواهند کرد. به طور کلی ویژگی اصلی این رابط کاربری طراحی جدید آن بوده اما نرم‌افزار دوربین نیز به‌روزرسانی شده است.

با جستجو در کدهای مربوط به پیکربندی، شواهدی پیرامون کیفیت جدید فیلم مشاهده شده که نشان می‌دهد وضوح خروجی این نمایه جدید در واقع ۴۳۸۰ × ۷۶۸۰ پیکسل یا ۸K است. همچنین یک منبع جدید برای حالت ضبط ۸K @ 30fps نیز مشاهده شده است. از عکسی که در  زیر مشاهده می‌کنید می‌توان نتیجه گرفت که شیائومی بر روی اضافه کردن این قابلیت به گوشی‌های بعدی تمرکز دارد.

گوشی های شیائومی از ضبط ویدئو 8k پشتیبانی خواهند کرد

سنسور دوربین ۱۰۸MP Bright HMX سامسونگ قادر به ضبط ویدئو با رزولوشن ۶K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. هیچ گوشی دیگری از شیائومی از ضبط فیلم با این کیفیت پشتیبانی نمی‌کند، پشتیبانی از این قابلیت قطعاً سرآغاز گوشی‌های جدیدی برای این برند خواهد بود. جالب اینجاست که Mi TV Pro جدید قادر به پخش ویدئو ۸K است، بنابراین ممکن است شیائومی گوشی هوشمند جدید خود را با ضبط ویدئو ۸K مکمل تلویزیون جدید ۴K Mi خود قرار دهد.

تصور بر این است که Spectra ISP ارتقاء یافته در نسخه بعدی پردازنده پرچم‌دار اسنپدراگون از ضبط ویدئو ۸K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند، در این صورت، پرچم‌داران بعدی که به این تراشه مجهز شوند از قابلیت ضبط ۸k پشتیبانی خواهند کرد. تا به امروز جزئیات زیادی در مورد Qualcomm Snapdragon SoC بعدی در دست نیست. از این رو نمی‌توان گفت که این ویژگی قرار است به چه صورت عمل کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۴,۳۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۴,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن