خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایل

مخترع اندروید با یک گوشی جدید بازگشته است!

شرکت اسنشال توسط مخترع اندروید پایه‌گذاری‌شده است. قبلاً قرار بود که اسنشال نسخه بعدی گوشی Essential PH-1 را عرضه کند ولی تولید آن را کنسل کرد و تمرکز عمده خود را روی ارائه خدمات به مشتریان خود قرار داد. یکی از مقامات این کمپانی اخیراً تأیید‌کرده که دستگاه بعدی نیز در خط تولید قرار گرفته، طبق اظهارات این فرد در مراحل اولیه آزمایش است. قبلاً اعلام کردیم که تیم اسنشال بر روی یک موبایل جدید کار می‌کند. حال این محصول به مرحله آزمایش رسیده و در آینده نزدیک جزئیات بیشتری پیرامون آن منتشر خواهد شد.

اگرچه تا به امروز اطلاعات زیادی از این موبایل اسنشال منتشر نشده، اما قطعاً نسل بعد مدل سال قبل نخواهد بود. برخی از اطلاعات از این حکایت دارد که این دستگاه یک تبلت است. گرچه دور از ذهن است که محصول بعدی آن یک تبلت باشد ولی سایر اطلاعاتی که شایع شده پیرامون آن، محتمل‌تر است.

گوشی جدید اسنشال فون در خط تولید قرار گرفته است

این موبایل قرارست پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 730 را بکار‌گرفته و با اندروید ۱۰ اجرا شود. در مورد جنجالی‌ترین امکانات گوشی‌های موبایل یعنی دوربین‌ها نیز گفته می‌شود که در مجموع اسنشال ۵ دوربین را بکار خواهد گرفت. این دوربین‌ها شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX 586، لنز ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX 476، لنز ۱۶ مگاپیکسلی Sony IMX519، لنز ۱۳ مگاپیکسلی Sony IMX 258 و یک لنز ۵ مگاپیکسلی Samsung S5K5E9 خواهند بود.

با وجود اینکه اسنشال از زمان تأسیس، ارتباط تنگاتنگی با Google داشته، به نظر می‌رسد که نسخه Android را بدون پشتیبانی از برنامه یا خدمات Google آزمایش می‌کند؛ ولی هنوز عدم پشتیبانی از خدمات گوگل قطعی‌نشده است. در آخرین اطلاعات منتشر‌شده به یک ویژگی جدیدی اشاره شده که Fingerprint Walkie-Talkie نام دارد. عملکرد دقیق این مشخصه هنوز مشخص نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که با این قابلیت کاربر بتواند در هنگام فشردن اسکنر اثر انگشت با یک دستیار صوتی مجازی روی صفحه موبایل خود صحبت کند. احتمال دومی هم وجود دارد که دستیار گوگل و یا گزینه جایگزین آن باشد.

شرکت اسنشال و یک گوشی دیگر

قبلاً نیز بلومبرگ اعلام کرد که اسنشال در حالت ساخت موبایلی است که می‌تواند به صورت خودکار به پیام‌ها پاسخ داده و یا وظایف را انجام دهد اما این خبر تاکنون تأیید یا تکذیب نشده است. محصول قبلی این کمپانی اولین دستگاه‌هایی در نظر گرفته می‌شود که از ناچ استفاده کرد. همچنین در ساخت بدنه نیز مواد بادوام و زیبایی را بکار گرفت. از جمله نقاط ضعف گوشی موبایل قبلی این شرکت دوربین‌های ضعیف و قیمت بالای آن بود. حال می‌بایست دید که اندرو رابین برای رقابت چه راهبردی را در نظر خواهد گرفت و آیا محصول در بازارهای متعددی توزیع خواهد شد و یا خیر؟نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن