خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآویسخت افزار

امتیاز هوآوی میت ۳۰ پرو در بنچمارک آنتوتو

روز قبل، مورخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹، هواوی از پرچم‌دار جنجالی خود یعنی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ رونمایی کرد. huawei mate 30 pro نیروی لازم برای حرکت خود را از پردازنده Kirin 990 گرفته است. اکنون امتیاز این پردازنده در بنچمارک آنتوتو مشخص شده است. امتیازی که به آن اختصاص یافته از امتیاز سایر گوشی‌هایی که به این پردازنده مجهز شده‌اند بیشتر است.

میت ۳۰ پرو در این بنچمارک امتیاز ۴۵۷,۳۵۷ را کسب کرده است. در حالی که از امتیاز سایر دستگاه‌هایی که پردازنده کایرین ۹۹۰ را به خدمت گرفته‌اند بیشتر بوده؛ اما از امتیاز ثبت‌شده برای پردازنده استپدراگون ۸۵۵ پلاس کمتر است.

مدل LIO-AL00 از این سری بنچمارگیری شده که همان میت ۳۰ پرو است. از جمله مشخصات این گوشی برخورداری از یک نمایشگر با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۱۷۶ پیکسل، پردازنده کایرین ۹۹۰ بوده و به رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز مجهز شده است. از کل امتیازی که این بنچمارک به آن اختصاص داده ۱۵۱,۶۴۷ مربوط به پردازنده، ۱۵۹,۴۱۸ مربوط به پردازنده گرافیکی و ۸۷,۳۶۷ به رم و حافظه اختصاص یافته و امتیاز UX آن نیز برابر با ۵۸,۹۲۵ است. در جدول امتیاز‌بندی آنتوتو، بلک شارک ۲ پرو با ۴۶۹۷۰۸ بیشترین امتیاز را داشته و بعد از آن گوشی ایسوس آر او جی فون ۲ با امتیاز ۴۶۹,۵۹۰ در مقام دوم قرار می‌گیرد. 

قبل از این، در تست AI Benchmark ،HiSilicon Kirin 990 5G نسبت به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس امتیاز بیشتری را به دست آورد. این پردازنده در این تست، امتیاز ۵۲,۴۰۳ را کسب کرد.

پردازنده کایرین ۹۹۰ بر اساس فرآیند ساخت ۷ نانومتری ساخته شده و به ۱۰٫۳ میلیون ترانزیستور مجهز شده است. برای انجام و مدیریت فرآیندهای چند وظیفه‌ای این تراشه دو هسته بزرگ، دو هسته متوسط و چهار هسته کوچک را به خدمت گرفته که به ترتیب با کلاک ۲٫۸۶، ۲٫۳۶ و ۱٫۹۵ گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای آن نیز عملکرد بازی را به نحو قابل‌توجهی ارتقاء داده و به یک حافظه کش هوشمند مجهز شده که می‌تواند پهنای باند را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. 

برای بهبود عملکرد عکاسی و کاهش نویز عکس‌ها نیز به Dual ISP نسل ششم مجهز شده که از کاهش نویز سخت افزاری DSLR-level پشتیبانی می‌کند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گذشته از اجرای مودم ۵G، بزرگترین تغییر در NPU این پردازنده صورت گرفته که در واقع یک پردازنده کمکی بهینه شده بر اساس ریاضیات برداری بوده و نیروی حیاتی فریم وورک‌های ماشین یادگیری را شکل می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن