خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآویجعبه گشایینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

جعبه‌گشایی و بررسی اولیه هواوی میت ایکس اس

در MWC سال گذشته، هوآوی از اولین گوشی تاشو خود به نام هوآوی میت ایکس رونمایی کرد. بعد از عرضه گلکسی زد فلیپ در پاسخ به آن، دیروز مورخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ شرکت Huawei از نسخه دیگر گوشی تاشو خود به نام هواوی میت ایکس اس رونمایی کرد. در این ویدئو با نقد و بررسی اولیه و جعبه‌گشایی این گوشی تاشو هوآوی آشنا خواهید شد. از جمله اولین تغییراتی که این شرکت سعی کرده ایجاد کند ارائه یک جلوه چشم‌نوازتر در این گوشی است که به لطف استفاده از یک فرمول عالی در طراحی حاصل شده است.

در این ویدئو با بررسی اولیه و جعبه‌گشایی هواوی میت ایکس اس آشنا می‌شوید.

سخت‌افزار:

تراشه بکار گرفته شده در هواوی میت ایکس اس Kirin 990 5G است. در رابطه با طراحی آن نیز خاطر نشان می‌شود که ساختار لولا ارتقاء پیدا کرده و سیستم خنک کننده آن ارتقاء قابل‌توجهی پیدا کرده است. این در حالی است که نمایشگر و نوع پنل استفاده شده در آن، چینش دوربین‌ها و زبان کلی طراحی همچنان مشابه به هواوی میت ایکس بوده و تغییر قابل‌توجهی ندارد. 

نمایشگر:

Huawei Mate Xs، دومین گوشی تاشو هواوی از ساختار دو لایه‌ای بهره برده و پنل تاشو OLED استفاده شده در آن استحکام بیشتری پیدا کرده است. این پنل از دو لایه پلی‌آمید ساخته شده است. در واقع استفاده از این مواد و نوع طراحی باعث شده که کاربرانی که در رابطه با استحکام این نمایشگر‌ها نگران هستند با اطمینان بیشتری از این گونه گوشی‌ها استفاده کنند.

در رابطه با اندازه این نمایشگر هواوی میت ایکس اس نیز خاطر نشان می‌شود که در حالت باز این نمایشگر اندازه‌ای برابر با ۸ اینچ داشته و رزولوشن ۲۴۸۰× ۲۲۰۰ پیکسل را نیز ارائه داده است. در حالت بسته نیز این گوشی اندازه ۶.۶ اینچ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را ارائه می‌دهد. نمایشگر پشت گوشی نیز نسبت تصویر ۲۵:۹ را ارائه داده و شما می‌توانید از آن به عنوان منظره‌یاب دوربین سلفی استفاده کنید.

هواوی میت ایکس اس
هواوی میت ایکس اس

دوربین‌ها:

لنز اصلی استفاده شده در دوربین میت ایکس اس دومین گوشی تاشو هواوی، ۴۰ مگاپیکسلی بوده و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با OIS و یک سنسور اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره برده است. همچنین از یک ماژول مجزای سنسور ToF نیز استفاده کرده در خلق یک اثر بوکه و در واقع تشخیص مرز دقیق بین سوژه و پس زمینه عالی عمل می‌کند.

باتری استفاده شده در گوشی هوآوی میت ایکس ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و به تکنولوژی شارژ سریع ۵۵ وات نیز مجهز شده است. نظر شما در مورد این گوشی تاشو هوآوی چیست؟ نظرات خود را با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

منبع: GSM

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن