خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

معرفی سنسورهای تصویری جدید سامسونگ برای گوشی های چند دوربینه

سامسونگ تعدادی از سنسورهای تصویری با رزولوشن بالا و فوق العاده کوچک را معرفی کرده که می تواند در ساخت موبایل های چند دوربینه مورد استفاده قرار گیرد. این سنسورهای تصویری ۰٫۸ میکرومتر پیکسل جدید شامل Samsung ISOCELL Bright GM1، با اندازه ۴۸ و سنسور ISOCELL Bright GD1 با اندازه ای برابر با ۳۲ مگاپیکسل هستند. سامسونگ ادعا می کند که حتی زمانی که اندازه پیکسل کاهش می یابد، سنسورهای جدید انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی ارائه می دهند که به این معناست که در میان سایر چیزها، می توان دوربین های بیشتری را در طراحی گوشی های هوشمند جای داد.

همچنین از فضای داخلی به نحو بهتری استفاده شده که نتیجه آن تولید یک بدنه باریک تر و قابی با حاشیه کمتر خواهد بود. هر دو سنسور بر اساس جدیدترین تکنولوژی جداسازی پیکسلی سامسونگ ساخته شده که خصوصا عملکرد پیکسل های کوچکتر را بهینه می کنند. یکی از مقامات بازریابی System LSI در Samsung Electronics گفته است که: همان طور که تلاش می شود که تجارب جدید و خارق العاده ای از دوربین در اختیار کاربران قرار گیرد تقاضا برای لنزهای تصویری با رزولوشن بالا و فوق کوچک افزایش می یابد. بنا به گفته این فرد، با معرفی سنسور ۸ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL Bright GM1 و سنسورهای تصویری GD1 این شرکت نوآوری در فنآوری های حسگر تصویر را متحول خواهد کرد.

انتظار می رود که سامسونگ این دو سنسور را در سه ماه چهارم به تولید انبوه برساند تا علاوه بر مدل های گوشی سامسونگ در سایر موبایل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر تکنولوژی Tetracell این شرکت می گوید که در آن به منظور افزایش حساسیت به نور چهار پیکسل به یک پیکسل تبدیل می شود، GM1 وGD1 می توانند مقدار حساسیت به نور را معادل با یک سنسور تصویر با اندازه پیکسلی ۱٫۶ میکرومتر به ترتیب در رزولوشن های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را ارائه دهند. این سنسورها همچنین از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی پشتیبانی کرده و ویژگی محدوده دینامیکی فوری بخشی از GD1 است که برای ارائه تصویری متعادل تر، رنگ های غنی تر و ثبت جزئیات در هنگام فیلم برداری سلفی و پخش ویدئو زنده، حتی در محیط های کم نور، مورد استفاده قرار می گیرد.

سامسونگ قبلا اولین تکنولوژی ISOCELL را در اواخر ۲۰۱۳ معرفی کرده است که با قرار دادن یک مانع فیزیکی از ادقام رنگی بین پیکسل ها جلوگیری کرده و صحت رنگی بالا را فراهم می آورد. تولید کننده گان متعاقبا سعی دارند که دوربین های متعددی را در یک مدل گوشی موبایل قرار داده به طوری که طراحی باریک این دستگاه حفظ شود از این رو نقاضا برای این تکنولوژی جدید سامسونگ یا سنسورهای تصویری رزولوشن بالا و فوق العاده کوچک افزایش خواهد یافت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن