خرید گوشی گیمینگ شیائومی
دسته‌بندی نشده

رونمایی از کامل ترین ابزار مقایسه تخصصی گوشی موبایل در ۱۹ کالا

گرچه انتخاب یک گوشی به سلیقه افراد بستگی دارد اما باز هم انتخاب در میان انبوه مدل های مختلف موجود در بازار کار آسانی نیست و نیاز به مطالعه تخصصی دارد. از این رو نیاز به یک ابزار مفید وجود داشته که بتواند انتخاب یک مدل را برای کاربر آسان تر کند. به دنبال سوالات و ابهامات متعدد شما در انتخاب یک مدل گوشی متخصصین ما برای اولین بار در ایران امکان جدیدی را ارائه داده اند. حال با استفاده از کامل ترین ابزار مقایسه تخصصی گوشی موبایل در ۱۹ کالا می توانید انواع مختلف موبایل و امکانات آنها را مشاهده و هر مدل را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و حتی انواع مختلف را با هم مقایسه کنید.

همان طور که قبلا نیز بیان شد این پنل چندین قسمت را شامل شده و می تواند به صورت تخصصی سوالات و ابهامات شما پیرامون امکانات یک موبایل را به طور کامل مرتفع سازد. این پنل شامل، اینفوگرافی، کار با رابط کاربری، مقایسه عملکرد و قدرت و مشخصات باتری و حتی نمونه عکس های گرفته شده و تصاویر ۳D موبایل است. با استفاده از این ابزار می توانید یک مدل را به صورت کاملا هوشمندانه بررسی کرده و با سایر مدل ها مقایسه کنید در نتیجه انتخاب هوشمندانه تر و رضایت بخشی تری را خواهید داشت.

 در قسمت اینفوگرافی شما مشخصات فنی یک محصول را مشاهده کرده و می توانید آنها را با هم مقایسه کنید.

 قسمت بعد عملکرد گوشی های مختلف بر اساس بنچمارک آنتوتو(معتبرترین و شناخته ترین بنچمارک در حوزه گوشی های موبایل) آورده شده است.

 در قسمت سوم این ابزار، شما می توانید مشخصات و عملکرد باتری مدل را مشاهده کرده و طول عمر آن را به یک مدل دیگر مقایسه کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

 کار با رابط کاربری هم یکی دیگر از قسمت های آن است که در واقع هم جذاب بوده و هم می توانید با تم ها، شکل آیکون ها، جلوه های بصری، نرم افزارهای پیش فرض و قسمت هایی از منو تنظیمات آشنایی پیدا کنید به جرات می توان گفت که این امکان یکی از منحصر به فرد ترین امکاناتی است که تاکنون در یک سایت فروشگاهی ارائه شده است.

  تصاویر ۳D نیز در این پنل مقایسه گنجانده شده است.

مشاهده نمونه عکس های هر مدل در شرایط استاندارد و در موقعیت های مختلف (سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور، داخلی پشت به نور) در آخرین قسمت این پنل آورده شده و به خوبی می تواند کیفیت دوربین یک موبایل را نشان دهد. به علاوه اینکه سوژه های انتخاب شده ثابت بوده که کار مقایسه نمونه عکس های موبایل های مختلف را برای شما راحت تر می کند.

 سلفی

 روز

 شب

 داخلی رو به نور

 داخلی پشت به نور

خاطر نشان می شود که این ابزار منحصر به فرد به صورت دو زبانه طراحی شده و هم می توانید هر مدل را به صورت جداگانه در صفحه مخصوص به خود مشاهده کرده و هم در پنل مقایسه گوشی را با هر مدلی را که مد نظر دارید مقایسه کنید و خرید گوشی موفقی را داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن