خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

هوآوی پی ۴۰ لایت نسخه لایت پرچم‌داران سری P یا همان نوا ۶ اس ای

زمان زیادی به معرفی رسمی پرچم‌داران سری P هوآوی باقی نمانده است. همه توجهات به مدل‌های استاندارد و نسخه پرو این مدل‌ها معطوف شده؛ اما نباید فراموش کرد که نسخه لایت این سری نیز به بازار خواهد آمد. به نظر می‌رسد که هواوی به سادگی تصمیم گرفته nova 6 SE را که اخیراً به بازار عرضه شده را دوباره با نام جدیدی تولید کند. این شرکت قرار است پی ۴۰ لایت را در بازارهایی بفروشد که به طور معمول نسخه Lite این پرچم‌داران را همیشه دریافت خواهند کرد. به احتمال زیاد این گوشی در بازار ایران نیز به نام huawei p40 lite  عرضه شود.

پی 40 لایت همان نوا 6 اس ای خواهد بود

در ماه مارس ۲۰۱۹  این شرکت از گوشی هوآوی نوا ۴ ای رونمایی کرد. این گوشی در برخی از بازارها به نام هوآوی پی ۳۰ لایت به فروش رسید. خبر جدیدی که توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده، از این حکایت دارد که هوآوی پی ۴۰ لایت که فروش آن در سال آینده شروع خواهد شد باز تولید نوا ۶ اس ای خواهد بود که در اوایل همین ماه یعنی دسامبر ۲۰۱۹ رونمایی شد. از این رو به احتمال زیاد این گوشی‌ها مشخصات کاملاً یکسانی خواهند داشت.

برخی از مشخصات نوا ۶ اس ای:

Nova 6 SE از نمایشگری استفاده کرده که دربردارنده یک هول‌پانچ درست در سمت چپ خود است. این نمایشگر ۶.۴ اینچی رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۱۰ پیکسل و کیفیت تصویر full HD+ را ارائه می‌دهد. سیستم عامل آندروید ۱۰ به همراه آخرین پوسته EMUI 10 روی دستگاه بارگذاری می‌شود. چیپست ۷ نانومتری Kirin 810 با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس ۲.۲۷ گیگاهرتزی Huawei Nova 6 SE را تغزیه می‌کند. نوا ۶ اس ای یا همان پی ۴۰ لایت با ۸ گیگابایت رم همراه شده و دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. یک حافظه کارت nanoSD برای ذخیره بیشتر در دستگاه موجود است.

هواوی پی 40

پنل پشتی هواوی نوا ۶ SE دارای یک ماژول دوربین مربع شکل بوده که در گوشه بالا و سمت چپ قرار دارد. یک فلاش LED نیز در زیر آن جای گرفته است. نوا ۶ اس ای دارای لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f / 2.4، دوربین اختصاصی ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با f / دیافراگم ۲.۴ است. هول پانچ نیز میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

هواوی پی ۴۰ لایت یا نوا ۶ اس ای یک باتری ۴.۲۰۰ میلی‌آمپری ساعتی داشته که از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و از طریق USB-C شارژ می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌‍‌های منحصر به فرد نوا ۶ اس ای برخورداری از سنسور اثر انگشت در کنار خود است. ویژگی‌های متداول اتصال مانند پشتیبانی از دو سیم کارت Wi-Fi 802.11ac ،GPS، بلوتوث ۵.۰ و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری نیز در دستگاه موجود است. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از huawei p40 lite در اختیار شما قرار خواهیم داد.نظر شما در مورد خرید گوشی پی ۴۰ لایت چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن