خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

گلکسی A51 سامسونگ؛ پرفروش‌ترین گوشی اندروید ۲۰۲۰!

در اوایل سال ۲۰۲۰ بود که شرکت سامسونگ گوشی میان رده گلکسی A51 خود را به همراه A71 معرفی و به بازار عرضه کرد. هر دوی این اسمارت فون‌ها در رده‌ی اقتصادی قرار می‌گرفتند، اما از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی مثل دوربین‌های چهارگانه و نمایشگر بدون ناچ نیز برخوردار بودند.

 

گلکسی A51 سامسونگ، پرفروش‌ترین گوشی سه ماهه نخست ۲۰۲۰!

حالا پس از گذشت مدتی، شرکت تجزیه و تحلیل استراتژی گوشی galaxy a51 سامسونگ را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ معرفی کرد. بر اساس این گزارش، سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۲۰ بیش از ۶ میلیون دستگاه از A51 را به کشو‌رهای مختلف فروخته است. این گوشی هوشمند در اروپا و بخش‌هایی از آسیا محبوب بوده و توانسته ۲.۵% از سهم کلی بازار را از آن خود کند. در واقع در این رتبه‌بندی گلکسی A51، ردمی ۸ شیائومی و S20 پلاس سامسونگ را کنار زده و در جایگاه نخست پرفروش‌ترین‌ها ایستاده است. به طور کلی‌، سامسونگ و شیائومی کل جدول پرفروش‌ها را احاطه کرده‌اند و ۴ تا از گوشی‌های سامسونگ در این جدول خودنمایی می‌کنند.

 

کلکسی A51 سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی 2020 را کسب کرد!

قابل توجه است که گلکسی S20 Plus در رتبه‌ی سوم این جدول قرار گرفته است. گلکسی A10s سامسونگ، شیائومی ردمی نوت ۸ و گلکسی A20s به ترتیب در رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم اسمارت فون‌های محبوب اندرویدی ایستاده‌اند.

 

کلکسی A51 سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی 2020 را کسب کرد!

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

کلکسی A51 سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی ۲۰۲۰ را کسب کرد!

 

Linda Sui، مدیر این شرکت تجزیه و تحلیل در گزارشات خود افزود، فروش جهانی گلکسی A51 سامسونگ در این سه ماه به ۲۷۵ میلیون دستگاه رسیده است که ۸۶ درصد سهم تمام گوشی های موبایل را در بخش اندروید تصاحب کرده است.

بر اساس این تحلیل، از آن‌جایی که مردم جهان در دوران شیوع ویروس کرونا هستند و این پاندمی از تمام جهات بر زندگی افراد تأثیر گذاشته، قیمت گوشی‌های هوشمند تبدیل به مسئله و دغدغه مهمی برای افراد شده است و افراد با وسواس بیشتری گوشی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که اکثراً به سمت گوشی‌های اندرویدی روی آورده‌‌‌اند.

اگر شما هم گوشی گلکسی A51 سامسونگ را دارید از تجربیات و نظرات را با دوستان خود در میان گذارید. به نظر شما آیا گلکسی A51 سامسونگ مستحق جایگاه اول پرفروش‌ها اندرویدی بوده یا خیر؟

منبع: mspoweruser

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

  1. سلام من اس ۲۰ الترا دارم کنارش A51 دارم آ۵۱ به پرچمدارا نمیرسه آما عملکردش خوبه در حد خودش ، همچنین اونایی که میگن پردازندش ضعیفه واقعاچرت میگن ، تو سایت های مختلف بگردید میبینید پردازندش در سطح ردمی نوت ۹ اس و دیگر گوشی های هم قیمتشه ، این انتوتو هم واقعا اعداد و ارقام مزخرف مینویسه

  2. سلام . بنظرم واقعا حق a51 نیست که اول لیست باشع. درسته طراحی و دوربین عالی نسبت به قیمتش داره ولی خب واقعا پردازنده خیلی ضعیفی داره و باتریشم تعریفی نداره . بنظرم اگر مثلا a70 قدیمیتر نبود قطعا فروش بالاتری داشت تو این بازه زمانی. باتشکر

    1. این خبر طبق آماری هست که منتشر شده، وگرنه گوشی های میان رده بسیار خوبی از برند های دیگه هم موجود هست که به نسبت قیمتش عملکرد بسیار خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن