خرید گوشی گیمینگ شیائومی
خودرو

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

نیسان تصمیم جدی دارد برای موفقیت خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کند. این شرکت اولین تولیدکننده خودروی برقی به‌شمار می‌رود که در سطح جهانی به فروش ۴۰۰۰۰۰ دستگاه رسیده است. در مورد خودروهای برقی باید گفت که از سال ۲۰۱۰ نام خاص آنها را در بازار EV است.

برای موفقیت در این زمینه، نیسان در حال ساخت یک وسیله نقلیه الکتریکی جدیدست که نسخه مفهومی آن را تنها برای برخی از فروشندگان آن را به نمایش گذاشته است. اخبار در مورد این کراس اوور برقی در این مقطع زمانی کمیاب بوده اما طبق گفته فروشندگانی که این خودرو را دیده‌اند، کراس اوور EV دارای برد ۳۰۰ مایل (۴۸۳ کیلومتر) خواهد بود که با EV‌های معروف در بازار مانند Tesla Model X و Jaguar i-Pace متفاوت خواهد بود، حتی بهتر از آنها!

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد اندازه باتری یا خروجی باتری آن مشخص نشده است؛ گفته می‌شود که کراس اوور آینده نیسان، توانایی سرعت گرفتن از ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از ۵ ثانیه دارد.

این خودروساز ژاپنی قصد دارد تا این مدل را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به دست فروشندگان ایالات متحده برساند و در اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت جهانی  عرضه کند، اما قبل از آن نسخه مفهومی کراس اوور جدید در نمایشگاه اتومبیل توکیو ماه آینده (اکتبر ۲۰۱۹) معرفی می‌شود.

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

گفته می‌شود که در Styling این خودرو سقف کوتاه‌تر شده و زاویه‌ها نیز تیزتر هستند. با نگاه اجمالی به فضای داخلی SUV جدید، یک بازگشت جدی به مدل‌های قبلی را شاهد هستیم، تنها با این تفاوت که مانند وسایل نقلیه الکتریکی تسلا، پورشه و فولکس واگن که از یک داشبورد دیجیتال استفاده می‌کند.

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

بر اساس گزارش‌ها، طبق وعده این کمپانی، نسل بعدی فناوری ProPilot نیسان با نام ProPilot 2.0 باید در کراس اوور جدید استفاده شود. در راستای بالا بردن امنیت این کراس اوور و استفاده از فناوری ذکر شده نیز شایعات مبنی بر این نکته وجو دارد که دارای هفت دوربین، پنج سنسور رادار بوده  و به نقشه‌های سه بعدی با کیفیت بالا مجهزست.

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

شاید جالب باشد بدانید فناوری پروپایلت اولین‌بار توسط نیسان در یک سری دمپایی مورد استفاده قرار گرفت که مجهز به چرخ‌هایی بودند و خودشان درمحل مورد نظر به صورت مرتب قرار می‌گرفتند. این حرکت در واقع  اقدام تبلیغی برای ProPilot در خودروهای جدید نیسان بود. فناوری پروپایلت در واقع کنترل ماشین را برعهده گرفته و سرنشینان را به مقصد می‌رساند. شرکت نیسان ادعا می‌کند که این فناوری همانند انسان رانندگی می‌کند و در سال ۲۰۲۰ همه‌گیر خواهد شد.

پیش نمایش EV SUV نیسان تنها برای فروشندگان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن