خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

پوکو ایکس ۲؛ میان‌رده گیمینگ شیائومی رسماً رونمایی شد!

بلاخره بعد از شایعات متعدد پیرامون نسل بعدی گوشی پوکو ؛ زیر برند شیائومی، امروز مورخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ این محصول در کشور هند رونمایی شد. پوکو ایکس ۲ یا POCO X2 یک گوشی میان‌رده و خاص از این زیر برند محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که تقریباً دو سال از تاریخ اولین گوشی موبایل این برند به نام پوکو اف وان می‌گذرد، از‌این‌رو جالب است بدانیم که این گوشی به چه صورت خواهد بود و چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

در حقیقت پوکو ایکس ۲ باز تولید گوشی ردمی کی ۳۰ است که در ماه دسامبر ۲۰۱۹ راهی بازار شد؛ اما این گوشی بدون شک ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را به یک گوشی میان رده گیمینگ عالی تبدیل می‌کند و اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری آن خاطر نشان می‌شود که از تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G بهره برده و با ۸ گیگابایت رم عرضه شده است. در واقع این گوشی میان‌رده منحصراً برای بازی ساخته شده است. فناوری خنک‌کننده مایع نیز از جمله ویژگی‌هایی است که پوکو ایکس ۲ را به یک گزینه ایده‌ال برای بازی در هنگام خرید گوشی تبدیل کرده است. بدون شک عملکرد بسیار عالی آن نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خواهد کرد. در رابطه با نرم‌افزار نیز خاطر نشان می‌شود که پوکو ایکس ۲ با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر Android 10 اجرا می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این مدل می‌توان به نمایشگر LCD Reality Flow آن اشاره کرد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه داده و حداقل حاشیه ممکن برای ارائه یک تجربه بصری فوق‌العاده را در اختیار کاربران گیمینگ قرار می‌دهد.

پوکو ایکس 2

از دیگر ویژگی‌های جذاب این مدل می‌توان به نمایشگر LCD Reality Flow آن اشاره کرد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه داده و حداقل حاشیه ممکن برای ارائه یک تجربه بصری فوق‌العاده را در اختیار کاربران گیمینگ قرار می‌دهد. حاشیه پایینی این گوشی تنها ۴.۲۵ میلی‌متر است. اندازه آن ۶،۶۷ اینچ و کیفیت تصویر FullHD + را نیز ارائه داده است. بدین معنی است که این گوشی می‌تواند تجربه بی‌نظیری از بازی را در اختیار کاربران عاشق بازی قرار دهد. همچنین برای محافظت از این نمایشگر نیز پوکو ایکس ۲ از روکش گوریلاگلس ۵ بهره برده است. سنسور اثر انگشت نیز در کنار آن قرار گرفته و با دکمه پاور ادغام شده است.

در رابطه با مشخصات دوربین این گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که پوکو ایکس ۲ در مجموع در بردارنده ۶ لنز است.

در رابطه با مشخصات دوربین این گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که پوکو ایکس ۲ در مجموع در بردارنده ۶ لنز بوده که در دوربین عقب چهار سنسور و دو سنسور نیز در جلو آن مورد استفاده قرار گرفته و از طراحی هول_پانچ نیز بهره برده است. لنز اصلی آن نیز یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بوده که از دیافراگم ۱ / ۱.۷ بهره برده است. سایر سنسورها نیز شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره است.  همه این دوربین‌ها از ضبط ویدئو اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه نیز پشتیبانی می‌کنند.

برای علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز یک ماژول دوگانه هول-پانچ متشکل از لنز‌های ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. POCO X2 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر با شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد این گوشی با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش خواهد رفت که قیمت گوشی با توجه به مشخصات آن مطلوب و خرید گوشی پوکو ایکس ۲ مقرون به صرفه می باشد. نسخه قبلی این گوشی در بازار ایران نیز خرید و فروش شد و جزء گوشی‌های محبوب بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی به طور انحصاری برای بازار هند عرضه شده و یا در سایر بازارها نیز توزیع خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن