خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

ویدئو مقایسه سه گوشی میان رده سامسونگ؛ گلکسی A30s ،A31 و A21s

در این مقاله شما شاهد ویدئو گوشی سامسونگ؛ گلکسی A30s ، A31 و A21s در چندین تست مختلف هستید. این روزها شرکت‌های سازنده گوشی موبایل سیاست‌های خود را تا حدودی تغییر داده‌اند و انرژی خود را بیشتر بر ساخت و عرضه گوشی‌های میان ‌رده معطوف کرده‌اند. برند پرطرفدار سامسونگ به عنوان غول تکنولوژی دنیا همیشه حرفی برای گفتن داشته و با معرفی سه میان‌ رده از سری A ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و جذابی را در قالب یک گوشی خوش‌قیمت در اختیار کاربران خود قرار داده است. سه میان رده سامسونگ به نام‌های گلکسی A30s در سال ۲۰۱۹ و گلکسی A31 و گلکسی A21s در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی عرضه و با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شدند. در ادامه به بررسی و مقایسه a21s با a31 و a30s سه میان رده محبوب می پردازیم.

 

 ویدیو بررسی و مقایسه a21s با a31 و a30s سه میان رده محبوب سامسونگ

مقایسه گوشی a21s با a31 و a30s 

اگر شما هم از طرفداران این برند جهانی خلاق و معتبر هستید و قصد خرید گوشی میان رده با قابلیت‌های بسیار خوب دارید؛ اما به دلیل وجود تنوع زیاد محصولات به خصوص در گروه میان‌‌رده‌ها، انتخاب برای شما سخت شده، تیم تخصصی ۱۹کالامگ این سه گوشی را در یک ویدئوی اختصاصی از تمامی جهات زیر ذره بین برده و به خوبی مقایسه کرده و نتیجه آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است.

 مقایسه a21s با a31 و a30s

در ادامه مقایسه a30s با a21s و a31 باید گفت که هر سه مدل گوشی از نظر قیمت جهانی تقریباً در یک سطح قرار دارند، اما از آن جا که گلکسی A30s به نسبت مدل قدیمی‌تری است، از این رو طبیعیست که از قیمت کمتری نیز برخوردار باشد. حال به نظر شما چقدر ارزش دارد که اختلاف قیمت A31 و A30s را بپردازید؟

برای اطلاع از قیمت گوشی a32 به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

یکی از سوالات متداول علاقه‌مندان گوشی‌های سامسونگ در هنگام خرید گوشی این است که این مدل‌های میان‌‌رده چه تفاوت‌هایی با هم داشته و کدام یک بر دیگری برتری دارد و از ارزش خرید بالاتری برخوردارست؟ در ادامه تیم فنی ۱۹کالامگ، به منظور تسهیل فرآیند خرید، به مقایسه a21s با a31 و a30s پرداخته و نتیجه آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

ابتدا نگاهی به مشخصات کلیدی سه مدل پرطرفدار از گوشی های میان رده سامسونگ  می‌اندازیم:

نام گوشیA31A21sA30s
نمایشگرسوپرآمولد ؛ ۶.۴ اینچیPLS TFT ؛
۶.۵ اینچی
سوپرآمولد ؛ ۶.۴ اینچی
رزولوشن۱۰۸۰ × ۲۴۰۰  پیکسل۷۲۰ × ۱۶۰۰ پیکسل۷۲۰× ۱۵۶۰ پیکسل
دوربین۴۸-۸-۵-۵ مگاپیکسل
سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
۴۸-۸-۲-۲ مگاپیکسل
سلفی: ۱۳مگاپیکسل
۲۵-۸-۵ مگاپیکسل
سلفی : ۱۶ مگاپیکسل
تراشهMediatek MT6768 Helio P65Exynos 850Exynos 7904 
پردازنده گرافیکیMali-G52 Mali-G52Mali-G71
باتری۵۰۰۰ میلی آمپر۵۰۰۰ میلی آمپر۴۰۰۰ میلی آمپر

 مقایسه a21s با a30s و a31 از نظر طراحی و نمایشگر:

مقایسه گوشی a21s با a31 و a30s

طراحی و ظاهر گوشی اولین موردی است که به چشم می‌آید و حقیقتاً نمی‌توان تأثیر آن بر انتخاب مدل مورد نظر جهت خرید گوشی را نادیده گرفت. اگر بخواهیم طراحی گلکسیA31 را در چند لغت خلاصه کنیم باید گفت این مدل گلکسی سبک، زیبا و خوش دست بوده و از متریال عالی ساخته شده است. سامسونگ با این مدل ثابت کرد که عقب راندن او از میدان رقابت با سایر برندهای مطرح، کاری بس دشوارست و مثل همیشه با ایده‌ای تازه هرگونه چالش را به جان می‌خرد.

گلکسی A31 برخلاف A30s که حتی به پای کیفیت نسخه قبلی خود هم نمی‌رسید، ارتقاء چشمگیری داشته است. در واقع این مدل را می‌توان از نظر طراحی نسخه لایت سامسونگ A51 دانست که وجود حسگر اثرانگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش، احساس مدرن بودن یک گوشی اقتصادی را به شما می‌دهد. برای اطلاع از قیمت گوشی a51 روی عبارت لینک داده شده کلیک کنید.

به محض روشن کردن گوشی، جذابیت صفحه نمایش A31 هویدا شده و نمایشگر شفاف با تم رنگی گرم و البته واقعی و همچنین روشنایی عالی صفحه نمایش به بسیاری گوشی‌های همتراز خود طعنه می‌زند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

در مقایسه a21s با a30s و a31 اگر بگوییم در این رنج قیمت، A31 بهترین صفحه نمایش را دارد، اغراق نکرده‌ایم 

گلکسی A21s به جز سایز و طراحی تقریباً تمام مشخصات سخت افزاری A31 را دارد. این مدل کمی سنگین‌تربوده و برای آن دسته از افرادی که به نمایشگر بزرگ نیاز دارند طراحی شده است. چیدمان لنزهای دوربین در پنل پشتی کاملاً به روز بوده و حسگر اثرانگشت نیز برخلاف A31 در پشت گوشی قرار گرفته است. طراحی این مدل گلکسی نظر ساده پسندان را به خود جلب می‌کند چراکه برخلاف A31 و A30s از طرح پریسمای مخصوص سری A در آن استفاده نشده است.

صفحه نمایش A21s از نوع PLS TFT بوده و تنالیته رنگ‌ها به سردی می‌گراید، دوربین سلفی این گوشی نیز به شکل هول-پانچ در نمایشگر تعبیه شده است.

در مورد طراحی A30s همانطور که قبلاً گفته شد، کیفیت و کارایی نسخه قبلی خود را ندارد و به خصوص از نظر صفحه نمایش و دوربین نیز ضعیف عمل می‌کند.

برای اطلاع از قیمت گوشی a21s و قیمت گوشی a31 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

 

مقایسه a21s با a30s و a31

مقایسه a31 با a21s و a30s از نظر دوربین:

دوربین یکی از مهمترین اجزای هر گوشی است و معمولاً اولین موردی است که  بسیاری از کاربران به آن توجه می‌کنند. تصاویری که از سه مدل گوشی در محیط داخلی گرفته شده را در ویدئو مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید نمایش رنگ در A30s طبیعی بوده و در A21s رنگ‌ها سچوره و یا پررنگ‌تر هستند و البته زیبا هم به نظر می‌رسد، در مقابل تصویری که با گوشی A31 گرفته شده شارپ‌تر بوده و در زوم نیز جزئیات بیشتری قابل مشاهده است.

تصویرهایی که در محیط بیرون و در نور طبیعی با این گوشی‌ها گرفته شده را نیز در ویدئو مشاهده می‌کنید. همانطور که پیداست در نور طبیعی هم نتایج مشابه بوده وگوشی A31 دوباره در نمایش جزئیات عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. جالب است بدانید که گلکسی A21s در ارائه‌ی رنگ‌های باطراوت بسیار خوب عمل کرده و عکس‌های جذاب‌تری را ثبت می‌کند و تصویر A31 و A30s هم از نظر رنگ تقریباً مشابه هم هستند.

از نظر قدرت زوم، A30s را تا ۶ و دو مدل دیگر را تا ۱۰ برابر روی سوژه مورد نظر زوم کردیم و در نهایت مشاهده کردیم که A21s نسبت به سایر مدل‌ها کیفیت بهتری دارد.

مقایسه a30s با a21s و a31 از نظر دوربین – هر سه مدل از حالت پرتره و پاناروما پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه مقایسه a31 با a21s و a30s از نظر دوربین در حالت پرتره، همانطور که در ویدئو می‌بینید A21s  به نسبت سایر مدل‌ها دقت بیشتری در تشخیص مرز بین سوژه و بک گراند دارد. در عکاسی پاناروما نیز هر سه به خوبی عمل کرده‌اند.

 در عکاسی ماکروA31 و A21s به لطف سنسور مخصوص از قابلیت عکاسی ماکرو برخوردارند و به دلیل بالاتر بودن رزولوشن در A31، این گوشی کیفیت بهتری را در تصویر ارائه می‌دهد.

در مورد عکاسی در شب باید گفت که هر سه تصاویر زیبایی ثبت می‌کنند. همانطور که در ویدئو می‌بینید با اینکه A31 وضوح بهتری دارد؛ اما A21s  تصویر واقعی‌تری گرفته و تصویر A30s هم مشابه A31 هست.

در مورد فیلمبرداری با گوشی های میان رده سامسونگ تفاوت‌هایی وجود دارد که در ویدئو به آن اشاره شده است.

برای اطلاع از قیمت گوشی a30s به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

 مقایسه a30s با a31 و a21 -تست سخت‌افزار:

نتیجه مقایسه a30s با a31 و a21 که در نرم‌افزار آنتوتو برای این سه مدل بدست آمد را در ویدئو می‌بینید. از نظر امتیاز آنتوتو هم می‌توان گفت که بیشترین امتیاز به ترتیب متعلق به A31 و A21s بوده و A30s در آخر قرار می‌گیرد.

تست قدرت در گیم یکی دیگر از تست‌های اختصاصی و جذاب تیم فنی ۱۹کالامگ در ویدئو گوشی سامسونگ؛ گلکسی A30s ،A31 و A21s است. این تست با بازی‌های قدرتمند کال آف دیوتی و پابجی انجام شده، بعد از گذشت حدود ۲۰ دقیقه از بازی A31 و A30s کمی داغ شدند ولی در اجرای گیم‌ها مشکل خاصی نداشتند، اما A21s کمی بهترعمل کرد و کمتر از دو مدل دیگر داغ کرد و کمی هم بازی را روان‌تر اجرا کرد. البته ما برای درک بهتر شما از سطح گرافیک و فریم ریت بازی‌ها، به منوی تنظیمات کال آف دیوتی رفتیم تا حداکثر تنظیمات گرافیکی گوشی‌ها را به شما نشان دهیم.

مقاله پیشنهادی: بهترین گوشی سامسونگ سری a موجود در بازار کدام است
مقایسه a31 با a21s و a30s

شاید بخواهید بدانید که این گوشی‌ها از نظر کیفیت و بلندی صدا به چه صورت عمل کرده‌اند. در ادامه به شما خواهیم گفت…

درتست صدای گوشی A21s بالاترین و شفاف‌ترین سطح صدا را ارائه داد و A31 با اختلاف نزدیک به A21s در جایگاه بعدی قرار گرفت و A30s نیز با کمترین حجم و کیفیت صدا جایگاه آخر را به خود اختصاص داد.

 مقایسه گوشی a21s با a30s و a31 – تست باتری:

در آخرین تستی که نتیجه‌ی آن را در اختیار شما همراهان ۱۹کالامگ قرار می‌دهیم، تست میزان نگهداری شارژ گوشی‌هاست. برای این کار یک ویدئو مشخص را با نور و صدای یکسان به مدت یک ساعت در هر سه مدل گوشی اجرا کردیم، نتیجه این بود که A31 و A21s هشت درصد و A30s هم نه درصد مصرف شارژ داشتند.

در تست شارژ گوشی‌ها نیز A30s  بهتر عمل کرده و ظرف نیم ساعت تا ۲۷ درصد شارژ شده، میزان شارژ دو مدل دیگر در ویدئو قابل مشاهده است.

نتیجه‌گیری مقایسه a31 با a21s و a30s :

در انتهای مقایسه a21s با a31 و a30s کیفیتی که Samsung در سری جدید A  به نسبت نسخه‌های قبلی واقعاً قابل توجه و درخور تحسین است. این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی قدیمی و کلاسیک خود فاصله گرفته و برای رقابت در بازارهای جهانی آماده می‌شود. البته همه‌ی این تغییرات در A30s به چشم نمی‌خورد ولی گلکسی A31 و A21s پا به پای تحولات سامسونگ جلو آمدند و در نهایت موفق شدند با ارائه کیفیت خوب، طرفداران تکنولوژی را راضی نگه دارند.

بعد از دیدن ویدئو گوشی سامسونگ؛ گلکسی A30s ،A31 و A21s شما کدام مدل را بین این سه مدل را انتخاب می‌کنید؟ تجربیات خود پیرامون استفاده از هر یک از این مدل‌ها را با دوستان خود در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

سوالات متداول

کدامیک از سه مدل A30s ،A31 و A21s باتری بهتری دارند؟

ای 31 و ای 21 اس هر دو باتری 5000 میلی آمپری دارند و ای 30اس هم از یک باتری 4000 میلی آمپری برخوردارست. برای تست باتری این سه مدل یک ویدئو مشخص را با نور و صدای یکسان به مدت یک ساعت در هر سه مدل گوشی اجرا کردیم، نتیجه این بود که A31 و A21s هشت درصد و A30s هم نه درصد مصرف شارژ داشتند. در تست شارژ گوشی‌ها نیز A30s بهتر عمل کرده و ظرف نیم ساعت تا ۲۷ درصد شارژ شده، میزان شارژ دو مدل دیگر در ویدئو موحود در مقاله قابل مشاهده است.

کیفیت صدای کدام یک از مدل‌های ای 30 اس، ای 31 و ای 21 اس بهتر است؟

در تست صدای گوشی A21s بالاترین و شفاف‌ترین سطح صدا را ارائه داد و A31 با اختلاف نزدیک به A21s در جایگاه بعدی قرار گرفت و A30s نیز با کمترین حجم و کیفیت صدا جایگاه آخر را به خود اختصاص داد.

از نظر کیفیت عکس کدام یک از مدل‌های A30s ،A31 و A21s بهتر هستند؟

تصویرهایی که در محیط بیرون و در نور طبیعی با این گوشی‌ها گرفته شده را در ویدئو موجود در مقاله مشاهده کنید. همانطور که پیداست در نور طبیعی نتایج مشابه بوده و گوشی A31 دوباره در نمایش جزئیات عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. جالب است بدانید که گلکسی A21s در ارائه‌ی رنگ‌های باطراوت بسیار خوب عمل کرده و عکس‌های جذاب‌تری را ثبت می‌کند و تصویر A31 و A30s هم از نظر رنگ تقریباً مشابه هم هستند. در مورد کیفیت عکس در سایر شرایط قسمت دوربین مقاله را بخوانید.

نوشته های مشابه

‫۷۵ نظرها

  1. سلام آره درسته من هم a21s دارم وقتی میزارم زمین تاچ قسمت بالاییش ضعیفه ولی من که ازش خیلی راضیم

  2. من تبلت a 6 دارم خیلی داغونه و کلا خراب شدع قصد دارم گوشی بخرم و اومدم ببینم کدوم از این گوشی ها بهترن و نتیجه ای که گرفتم a 31 بود کیفیت دوربینش عالی بود بنظرم و گوشی بود که دنبالش بودم باتشکر از سایت ۱۹kala

  3. a 21s بهتر از a3 1
    قیمتش مناسب
    پردازنده اش تو بازی های سنگین بهتر از a3 1 این هارو واقعا تحقیق کردم که میگم و تازه من توی اینترنت تست شارژ شدن گوشی ها رو دیدم a2 1s سریع تر بود تازه کسانی که میگن a2 1s خوش دست نیست فقط میخوان بگن گوشی ما بهتره مگر نه a2 1s خیلی زیبا و خوش دسته و مقابل ضربه مقاومت داره فقط تنها ایرادی که داره a2 1s اینکه موقعی که توی سطح صاف قرار میدیم تاچ نزدیک دوربین ضعیف میشه

  4. سلام. ببخشید بچه ها من گوشی A 2 1S سفارش دادم با رم ۴ و حافظه ۶۴ میخوام بازی پابجی رو بدون دغدغه بازم گوشیم حرصم نده خدایی بگین برای پابجی روان کار میکنه یان و گوشی قبلیم M2 0بود میدونم از نظر تراشه M 20خیلی قوی تر بود ولی امید دارم اینم مثل M 20خوب کار کنه البته نظر بدید اگر خوب نیست درخواستم لغو کنم و چ گوشی ای خوبه

  5. فقط گوشی a2 1s خواستین بخرین تا ببینین که a2 1 s ازa31خیلی سر تر هست

    1. هه تو خواب دیدی فکر کنم دقیقا چیش سرتره؟خوش دست نبودن یا کیفیت صفحه یا سلفی ضعیف تر از a3 1 کدوم چیز دقیقا؟

  6. A 31بهتره از A2 1s
    من A31رو انتخاب میکنم
    سال تولید ۲۰۲۰)
    سلفی ۲۰
    تراکم پیکسل خیلی زیاد و بهتر
    دوربین ۴۸
    از همه مهم تر حافظه ۱۲۸گیگ
    رام ۴
    قوی ترین پردازنده
    شارژ سریع
    حسگر اثر انگشت فوق‌العاده قوی
    اگه بیشتر مشخصات میخواین تو گوگل بزنید
    من A31دارم تجربش رو دارم مقایسه کردم که میگم وگرنه پیام نمیذاشتم
    با تشکر از شما

  7. A 31بهتره از A21 s
    من A3 1رو انتخاب میکنم
    سال تولید ۲۰۲۰)
    سلفی ۲۰
    تراکم پیکسل خیلی زیاد و بهتر
    دوربین ۴۸
    از همه مهم تر حافظه ۱۲۸گیگ
    رام ۴
    قوی ترین پردازنده
    شارژ سریع
    حسگر اثر انگشت فوق‌العاده قوی
    اگه بیشتر مشخصات میخواین تو گوگل بزنید
    چون A2 1s از همه اینا یک پله پایین تره مثلا حافظه ۶۴با رام ۳ و سال ساختش ۲۰۱۹هست و خیلی سنگین هست A2 1sو کلا یک پله پایین تر از A31هست
    من A31دارم تجربش رو دارم مقایسه کردم که میگم وگرنه پیام نمیذاشتم
    با تشکر از شما

  8. گوشی a31 بهترین گوشی هست به نظر من حتما گوشی a31 بخرید چون حتی چندبار از دستم افتاده و تاجش خورده جاهایی و اصلا چیزیش نشده

    بهترین گوشی سپاس از ویدئو خوبتون

  9. دوستان به نظرتونa21s انتخاب خوبی ممنون میشم اگه نظراتتونو بگید

  10. من A31 دارم خیلی هم راضیم ازش به نظر من A31 از A21 خیلی بهتره A31 هم اماکناتش بشتره هم دوربینش بهتره و خیلی چیز های دیگه

  11. هیچوقت تفاوت a21s با a31 رو متوجه نمیشدم که با مقاله خوب شما متوجه شدم ممنون

  12. سلام ببخشید گوشی a31 وقتی صفحه را روشن و خاموش کنیم پس زمینه به صورت رندم عوض میشود؟؟
    ممنون میشم بگید

    1. با سلام تنظمیات تم گوشی رو بررسی کنید در صورت امکان

  13. سلام ببخشید گوشی a31 وقتی صفحه را روشن و خاموش کنیم پس زمینه به صورت رندم عوض میشود؟؟

  14. سلام لطفا بگید بین گوشی های A21sوشیائومی نوت۸ کدوم بهتره برای گیم؟

    1. هر دو تا مثل هم هستن اگه میخوای گوشی خوب بگیری A31بگیر تا امکانات بیشتری داشته باشی

    2. A 2 1 بهتره قطعا چون شیائومی سابقه زیادی تو گوشی ساختن نداره ریسک نکن

  15. درباره پردازنده A31 صحبت نکردید که خیلی ها به مدیا تک گیر می دهند که بعد از یک سال کیفیتش افت میکنه

  16. چرا گوشی ش۲۱وش۲۰ زمانی که روی زمین بصورت افقی هست صفحه تاچ خوب عمل نمیکنه ولی روی دست خوبه

    1. با سلام دوست عزیز باید سنسورهای گوشی رو کالیبره کنید احتمالا مربوط به سنسورها باشه و یا تنظیمات خاصی رو انجام داده اید

  17. سلام.من میخوام گوشی نوت ۸ سامسونگو بخرم ارزششو داره؟لطفا راهنماییم کنین

    1. سلام لطفا بگید بین گوشی های A21sوشیائومی نوت۸ کدوم بهتره برای گیم؟

  18. من که a21S رو بیشتر دوست دارم.لطفا اگه میشه فقط مقایسه a21s و a31 رو بزارین

  19. سلام
    خسته نباشید
    میشه بگید عملکرد صفحه نمایش A21s زیر نور خورشید چطوریه ؟

    1. روشنایی اون ۴۰۹ نیت هست به طور میانگین. در حد گوشی های پرچمدار نیست اما در گوشی های میان رده عملکرد خوبی محسوب میشه

    2. عالی به طوری که میتوانید با ۵۰درصد روشنایی آنرا واضح ببینید

  20. سلام
    خسته نباشید
    میشه بگید صفحه نمایش A21s زیر نور خورشید چه عملکردی داره ؟

  21. سلام
    خسته نباشید
    میشه بگید صفحه نمایش a21s زیر نور آفتاب چه عملکردی داره ؟

    1. هیچی نمیتونی ببینی ولی A31نور تطبیقی داره زیر نور آفتاب نور صفحه زیاد میشه

  22. واقعا a21s بهتر از a30sو a31است چون من ۲۱ اس دارم. داییم۳۰اس و مادرم ۳۱
    ولی خودشون هم میگن گوشی من ارزون تره و خیلی بهتر از مال اونهاست و بعضی وقت ها میگن کاش ماهم ۲۱اس خریده بودیم

  23. به طور کلی از نظر من ۲۱s بهتره چون:
    ۱.قیمت
    ۲.باتری
    ۳.سرعت CPU
    ۴.دوربین
    ۵.حسگر فوغ العاده
    همه اینایی که نوشتم رو درست میگم چون خودم ۲۱s دارم فامیلم ۳۱s داره که برتری اون در:
    ۱.صفحه نمایش که زیاد تفاوت نداره
    ۲. حافظه

  24. سلام. به نظر که گوی A30s مناسب تر هستش و اگر من بخوام که گوشی A30s رو از سایت شما تهیه بکنم، آیا قابل اعتماد هست؟!
    ..چون که خیلی از افراد میگن که فروشگاه های اینترنتی زیاد قابل اعتماد نیستن و آیا این موضوع در مورد سایت شما صحت داره؟!

    1. فروشگاهای اینترنتی که نماد الکترونیکی دارند قابل اعتماد هستند و ۱۹کالا به عنوان یه مرجع موبایل معتبر در سطح کشور بهترین خدمات رو به مشتریان خودش ارائه می ده

  25. سلام و علیکم
    شما در این ویدئو فقط از a21s و a31 تبلیغ میکنید و میگویید که a30s از همه بدتره حتی از a30 ، در حالی که من توی سایت دیجی کالا نظرات را خواندم اکثریت از a30s راضی بودن ، اما a21s خیلی ها میگفتن اصلا خوب نیست. دوربین a30s بسیار قوی هست و اینم باید بگم که a30s کلی طرفدار خودش رو داره و خریدار . و با توجه به قیمتش خوب هست و شاید یکنفر توان مالی نداشته باشه تا a31 رو تهیه کنه

  26. سلام وخسته نباشین به نظر من گوشی a21s گوشی خیلی خوبیه در نظر دورین با کیفیت بالا اثر انگشت قوی صفحه بزرگ با کیفیت بالا و سریع بودن گوشی برای بازی های چند انگشتی مثل پابجی و… و باطری قوی با شارژ سریع نسبت به میلی آمپر باطری وقیمت خوبش، ممنونم به خاطر زحمت هاتون .

    1. موجودی و قیمت رو از سایت ببینید یا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید

      1. من a31رو دارم و پسر عممa21sاما من بیشتر از پسر عمم راضی هستم واقعا گوشی عالی هستم نور a21sواقعا خرابه وچشم رو اذیت میکنه

        1. با سلام. در منوی تنظیمات نمایشکر اگثر گوشی های اندروید دمای رنک نمایشکر قابل تنظیم است. تنظیم رنگ گرم (که کمی نمایشگر را کرم رنگ میکند) برای چشم مفید تر و سالم تر است.

      1. صد در صد صدر درصد صدر درصد صدر درصد نوت ۸‌پرو
        این که شک نباید بکنی

  27. از نظر من تقریبا همه برای استفاده روزمره در یک حد هستن مگر اینکه کسی مشخصه خاصی بخواد که در یکی بولد تر باشه. خدا قوتتون بابت این ویدیوها

    1. اقا اگه میشد یه گوشی شیائومی هم رو باهشون مقایسه میکرین مثلا نوت۹س اینها در برابر نوت۹س هیچن حتما نوت ۹س اول میشد ….

    2. الآن به من بگیدa21sچرایکم تاریک‌تر ازa31sهست من موندم کدوم بگیرم حالا اثرانگشت براهردوتاداره یانه

      1. بستگی به نوع کار خودت داره ، اگه برا عکس گرفتن و کا کردن می خوای a31 بردار ، اگر برای بازی و … می خوای a21s بردار

      2. صفحه نمایش a30s و a31 از a21s بهتره که توی جدول بالا نشان داده شده است.

        1. هر دو تا مثل هم هستن اگه میخوای گوشی خوب بگیری A31بگیر تا امکانات بیشتری داشته باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن