خرید گوشی گیمینگ شیائومی
خودرو

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

نیسان JUKE جدید در ۵ شهر اروپا اولین عرضه خود را در بازار جهانی تجربه خواهد کرد. طیف وسیعی از ویژگی‌های نیسان جدید مانند مدل JUKE اولیه است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و با بیش از ۱ میلیون دستگاه فروش، یک اتومبیل فوق العاده محبوب در بین خودروهای کمپانی نیسان بوده است.

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

Nissan JUKE به صورت رسمی معرفی شد. نیسان JUKE جدید یک خودروی کراس اوور(Crossover) محسوب می‌شود. طرحی بین خوردروهای آفرود و هاچبک بوده؛ البته کمی جمع و جورتر از آفرودها و با طراحی به روز شده و مدرن است.

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

Nissan JUKE جدید با مجموعه استاندارد جدیدی در بخش طراحی و مشخصات فنی ساخته شده است. ابعاد بزرگتر نسبت به نسل قبلی داشته و از چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی برخوردارست. همچنین سبک ساخت آن کوپه (طراحی سقف شناور) است.

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

مجهز به چراغ‌هایی با فناوری کامل LED است. چراغ‌ها Y شکل بوده و درون قاب دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. رنگ بدنه منحصر‌به‌فرد بوده و نیسان معتقدست که این رنگ الهام گرفته از سرخی آسمان به هنگام غروب است. Nissan JUKE جدید که از داخل نیز تغییر یافته که هم برای سرنشینان و هم برای وسایل آنها جادارتر شده است. فضای داخلی بسیار جذاب و راحت به نظر می‌رسد. که باعث بهبود موقعیت راننده، افزایش فضای راحتی در عقب و کاربرپسند تر شدن این مدل نیسان می‌شود.

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

استفاده از مواد جدید برای ساخت داشبورد، درب و کفپوش‌های پا احساس زیبایی را به شما منتقل می‌کنند که این ویژگی‌ها با صندلی‌های اسپورت استاندارد تک رنگ و روکش‌های چرمی همراه شده است.

نیسان JUKE جدید به صورت رسمی معرفی شد

فناوری‌های جدید مانند Nissan ProPILOT و سیستم infotainment NissanConnect با Wi-Fi درون اتومبیل، برنامه خاص این ماشین برای تلفن‌های هوشمند، رانندگی را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

مشتریان می‌توانند با استفاده از سیستم جدید Infotainment NissanConnect، برنامه‌های Apple CarPlay و Android Autoگوشی هوشمند خود در صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی این ماشین ببینند. صاحبان Nissan JUKE می‌توانند وضعیت قفل درب خودرو خود را بررسی کرده و نیسان خود را مستقیماً با تلفن هوشمند خود قفل کرده یا آنلاک کنند.

ProPILOT نیسان فناوری پیشرفته‌ای است که فرمان، شتاب و ترمز با کمک سامانه الکترونیکی هوشمند کنترل می‌کند و برای اولین بار در JUKE در دسترس خواهد بود. سیستم ProPILOT که برای استفاده از بزرگراه‌ها در ترافیک تک لاین طراحی شده است، شتاب را کاهش می‌دهد و ماشین را برای حفظ فاصله و سرعت مناسب کنترل می‌کند و همچنین خودرو را در بین خطوط نگه می‌دارد.

پیشرانه ۳ لیتری و ۳ سیلندر توربوشارژ، همراه با گیربکس ۶ سرعته، عملکرد ماشین را بهبود بخشیده و مصرف سوخت را بهینه‌تر می‌کند.

اولین مشتری اروپایی این ماشین را در اواخر نوامبر ۲۰۱۹ به خانه خواهد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن