خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

نمونه تصاویر باور نکردنی دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی می میکس آلفا!

شیائومی در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن شرکت چند محصول از جمله گوشی Mi MIX Alpha و Mi 9 Pro 5G ، MI TV Pro 8K و همچنین جدیدترین رابط کاربری یعنی MIUI 11 را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت به تازگی پوستری از اسمارتفون می میکس آلفا را به اشتراک گذاشته که اخبار مبتنی بر تاشو بودن آن را نقض کرده و در عوض، به نظر می‌رسد که این گوشی از صفحه نمایش خمیده در اطراف لبه‌ها؛ مشابه طراحی آبشاری برخوردارست.

عکس‌های دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی می میکس آلفا شما را شگفت زده خواهد کرد!

اکنون، شیائومی پوستری جدید در Weibo به اشتراک گذاشته است که یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند را که شایعه شده بود تأیید می‌کند؛ سنسور دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی. این شرکت افزوده که در حال حاضر ۶۴ مگاپیکسلی بالاترین سنسور دوربین در میان مدل‌های مختلف گوشی شیائومی است که در آینده با سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی Mi MIX Alpha جایگزین خواهد شد.

این تلفن هوشمند مجهز به سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL Bright HMX خواهد بود که از وضوح ۱۰۸MP پشتیبانی می‌کند. پس از اینکه هر دو شرکت اخیراً برای اسمارتفون ۶۴ مگاپیکسلی شیائومی در گوشی  Redmi Note 8 Pro با  سنسور ۶۴MP ISOCELL GW1 همکاری کردند؛ این دومین همکاری مشترک سامسونگ و شیائومی خواهد بود.

این شرکت همچنین عکسی را که با استفاده از تلفن هوشمند Mi MIX Alpha تهیه شده و دارای وضوح تصویر ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ پیکسل است را به اشتراک گذاشته است.همچنین شیائومی ادعا می‌کند که حتی وقتی عکس هشت بار بزرگنمایی شده است، جزئیات حفظ شده و تصویر واضح می‌ماند. اطلاعات قبلی فاش شده مربوط به می میکس آلفا نشان می‌دهد که این گوشی با صفحه نمایش ۲k و نرخ رفرش ۹۰ Hz به بازار عرضه می‌شود.

نمونه عکس‌های می میکس آلفا

عکس‌های دوربین 100 مگاپیکسلی شیائومی می میکس آلفا شما را شگفت زده خواهد کرد!

این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 855 Plus بهره میبرد و دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. همچنین انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر Android 10 تولید شود. 

هنوز اطلاعی از قیمت گوشی در دسترس نیست.نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. اووووف ،کارایی ۲۰ و دوربین درحدی ک بهتون بگم فاصله ۳کیلومتری را میشه ببینی ،البته من بیشتر تو جاده ازش استفاده مکنم ،پلیس وایمیسه با گوشی میبینم تو جاده نباشه،دید کامل ،راضیم ازش

  2. الکی می گن ۱۰۰ دوربین ۸ من از این بهتره فقط پول به جیب می زنن فقط سامسونگ

  3. البته باید بمونیم تا بیاد بیرون در این چند سال اخیر شاهد بودیم که برندهای مطرح همچون هواوی و سامسونگ با دوربینهای عکاسی پیشرفته عکس گرفتن و گفتن با دوربین گوشی بوده بنابراین نمیشه به این عکسها اتکا کرد که با گوشی گرفته شده باید در واقعیت ببینیم این ۱۰۰ مگاپیکسل چی داخل چنته داره

    1. سلام دوست عزیز.. نکته ای که گفتید کاملا درسته.. ما هم منتظر عکس ها و بازخوردهای کاربران در مورد دوربین این گوشی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن