خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹ ؛ دو نسل از سری پرفروش شیائومی

مقایسه ردمی نوت ۸ با ردمی نوت ۹ ؛ آیا بهترین گوشی میان‌رده هستند؟

برای خرید گوشی برنامه‌ریزی کرده‌اید؟! چه نوع گوشی موبایلی را مد نظر دارید؟ میان‌رده یا پرچم‌دار؟ این روزها مخصوصاً در کشور ما به دلیل افزایش قیمت گوشی موبایل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که میان‌رده‌ها را مد نظر قرار دهند. به نظر شما لقب بهترین گوشی میان‌ رده ۲۰۲۰ به کدام برند و کدام شرکت خواهد رسید؟ در بررسی ویدئویی به مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹ خواهیم پرداخت.

تخفیفات ویژه

ویدیو مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹

شیائومی و سامسونگ از جمله شرکت‌هایی هستند که نقش بسزایی در بازار متنوع میان‌رده‌ها دارند، هر دوی آن‌ها اخیراً مدل‌های متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. ردمی نوت ۹ پرو و redmi note9 از جمله جدیدترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی محسوب می‌شوند. ویدئو را تا پایان تماشا کرده و نظرات خود را پیرامون این دو مدل با ما به اشتراک گذارید.

ردمی نوت 8 رد می نوت 9

مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹ از نظر طراحی:

برخی از صاحب‌نظران بر این باورند که در اغلب موارد نوع لباس و ظاهر شما نه تنها می‌تواند شخصیت شما را نشان دهد بلکه حتی کیفیت دقیق عملکرد یک فرد را نیز بیان می‌کند. شاید عده‌ای این باور را قبول نداشته باشند؛ اما به نظر می‌رسد زمانی که صحبت از دستگاهی مثل گوشی موبایل به میان می‌آید این امر کاملاً صادق است، به این دلیل که کیفیت ساخت بسیار اهمیت داشته و به نوعی گویای کیفیت عملکرد دستگاه نیز است.

در این قسمت بررسی خواهیم کرد که آیا گوشی redmi note 9 و redmi note 8 از کیفیت ساخت کافی برخوردار بوده و یا شیائومی redmi note9 از این نظر نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء داشته است یا خیر؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ یکی از گوشی‌هایی محسوب می‌شود که در ساخت بدنه و پنل نمایش از شیشه گوریلاگلس ۵ بهره برده و فریم آن پلاستیک است؛ اما با کمال تعجب می‌بینیم که شیائومی در نسخه جدید این گوشی یعنی redmi note9 از کاربرد شیشه گوریلاگلس در ساخت بدنه صرف نظر کرده، بدنه و فریم هر دو از جنس پلاستیک ساخته شده ‌است، در حالی که برای محافظت از همان شیشه گوریلاگلس ۵ استفاده کرده است. در ادامه خواهیم گفت که از نظر اندازه این مدل‎ها به چه صورت عمل کرده‌اند و کدام یک برای کدام کاربر مناسب‌تر است…

  • ۱۵۸.۳ × ۷۵.۳ × ۸.۴ میلی‌متر
  • ۱۶۲.۳×۷۷.۲ × ۸.۹ میلی‌متر

اگر اندازه این دو مدل را بخواهیم مقایسه کنیم می‌بایست گفت که ردمی نوت ۹ اندازه بسیار بزرگ‌تری دارد. سایز نمایشگر نیز از ۶.۳ اینچ به ۶.۵۳ اینچ افزایش یافته است. اگر نمایشگر‌های بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهید، این مدل می تواند در هنگام خرید گوشی گزینه بهتری به حساب آید.

ردمی نوت 8 و ردمی نوت 9

ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹، گزینه‌ای عالی برای عاشقان موسیقی

هر دو از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کنند، از‌این‌رو می‌توانند یک گزینه عالی برای عاشقان موسیقی در نظر گرفته شوند.redmi note9 طراحی جذابی دارد و اگر آن را در کنار redmi note9 pro قرار دهیم به سختی می‌توان این دو مدل را از هم تشخیص داد در حالی که نسخه Redmi Note 9 Pro قیمت بالاتری نسبت به آن دارد. ماژول دوربین درست وسط پنل پشت جای گرفته و سنسور‌اثر‌انگشت هم در زیر دوربین‌ها قرار گرفته است.

این نکته را هم بدانید شیائومی سعی کرده که این سنسور فاصله‌ی مناسبی با دوربین‌ها داشته باشد تا زمانی که قصد باز کردن قفل صفحه گوشی را دارید، به صورت تصادفی و در اثر تماس انگشتان لنزها لک نشوند. پنل پشت نوت ۸ جلوه براق و زیباتری نسبت به نوت ۹ داشته و خوش‌دست و ارگونومی تر نیز طراحی شده است. همچنین نسبت به redmi note9 سبک‌تر بوده که برای برخی از کاربران یک امتیاز به حساب می‌آید. نظر شما چیست آیا وزن گوشی برای شما هم مهم است؟

مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹ از نظر نمایشگر:

نمایشگر در هر ۲ مدل از جنس IPS LCD ساخته شده و رزولوشن آنها نیز یکیست، redmi note 8 رنگ‌ها را واقعی‌تر نشان داده در مقابل redmi note9 نمایشگر سردتری دارد؛ اما در نظر داشته باشید که در اکثر مدل‌ها و برندها شما می‌توانید تنظیمات رنگ و میزان گرمی و سردی یک نمایشگر را سفارشی کنید.

 

نمایشگر redmi note 8 اندازه‌ای برابر با ۶.۳ اینچ داشته درحالی که نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۹، ۶.۵۳ اینچی است؛ اما جالب است بدانید که ردمی نوت ۸ از نظر تراکم پیکسلی بهتر از ردمی نوت ۹ عمل کرده است(۴۰۹ در مقابل ۳۹۵ پیکسل‌بر‌اینچ). در ویدئو بهتر می‌توانید ببینید که کیفیت نمایشگر این دو به چه صورت است. قبلاً در مقاله بهترین میان‌رده‌ها از نظر نمایشگر، نمایشگرredmi note 8 مورد بررسی قرار گرفت و از جمله گوشی‌هایی بود که بهترین نمایشگر را در بین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ از آن خود کرد.

 

به طور کلی می‌توان گفت که پنل شیشه‌ای نوت ۸ جلوه‌ی براق و زیبایی به این مدل داده و خیلی خوش‌دست طراحی شده است، نسبت بهredmi note9 سبک‌تر بوده و ابعاد کوچیک‌تری هم دارد چیدمان دوربین‌ها خطی و سنسور ‌اثر‌انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است. در قسمت بعد این ویدئو و مقاله به شما خواهیم گفت که این دو گوشی میان‌رده از نظر دوربین چه تغییراتی نسبت به هم خواهند داشت و عملکرد کدام یک بهتر است.

مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت 9 و شیائومی ردمی نوت 8
مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ و شیائومی ردمی نوت ۸

مقایسه شیائومی نوت ۸ با نوت ۹ از نظر دوربین:

در این قسمت ویدئو، شما شاهد مقایسه دوربین‌های این دو گوشی میان‌رده شیائومی خواهید بود. در این مرحله، دوربین این دو گوشی از چندین نظر مورد بررسی قرار گرفته و شما می‌توانید نتیجه را در کنار نمونه تصاویر گرفته شده از این مدل‌ها در ویدئو مشاهده کنید. از نظر نوع لنز و تعداد لنزهای استفاده شده این دو گوشی تغییر قابل‌توجهی ندارند؛ اما در این ویدئو تیم ۱۹ کالا به شما نشان می‌دهد که با وجود چیپست‌های متفاوت آیا تفاوت قابل‌توجهی در عملکرد عکاسی خواهند داشت یا خیر؟ همان طور که اشاره شد هم redmi note9 و هم redmi note 8 هر دو از ترکیب لنز‌های زیر استفاده کرده‌اند:



  • لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8
  • لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2
  • لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
  • لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
  • دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.0


مقایسه ردمی نوت ۸ با ردمی نوت ۹ هنگام عکاسی در شب، زوم و…

همان طور که در ویدئو موجود در متن می‌بینید، در اولین مرحله آزمایش دوربین، این مدل‌ها از نظر عکاسی در شب، که چالش برانگیزترین وظیفه هر دوربین موبایل است، بررسی و مقایسه شده‌اند، در حالی که ثبت جزئیات هر دو به عنوان گوشی میان‌رده عالی است؛ اما به نظر می‌رسد که redmi note 8 رنگ‌ها را طبیعی‌تر نشان داده؛ اما در نمونه عکس‌های redmi note9 رنگ‌ها کمی پررنگ‌تر و سرزنده‌تر ثبت شده‌اند.

در مرحله بعد قدرت زوم ۱۰ برابری هر دو مدل نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته که هر دو به نسبت سایر مدل‌های میان رده عملکرد خوبی داشتند؛ ثبت جزئیات به خوبی انجام شده، اما تصویرredmi note9 شارپ‌تر بوده و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد.

در مرحله بعد کیفیت عکس‌های گرفته شده در روشنایی طبیعی هر ۲ مدل را مورد بررسی و مقایسه قرار داده‌ایم. به نظر می‌رسد که ارائه رنگ شیائومی ردمی نوت ۹ واقعی‌تر بوده و  رنگ‌ها در redmi note 8 پررنگ‌تر هستند. شما کدام رنگ را ترجیح می‌دهید؟ ارائه رنگ طبیعی یا رنگ‌های کمی پررنگ‌تر؟ نظرات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت 9 و شیائومی ردمی نوت 8
مقایسه گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ و شیائومی ردمی نوت ۸

مقایسه ردمی نوت ۸ با ردمی نوت ۹ از نظر تصویر پرتره:

این دو مدل نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. به طور کلی عملکرد هر دو رضایت‌بخش بوده و محو کردن پشت‌زمینه تصویر عالی انجام گرفته؛ اما ردمی نوت ۸ در این قسمت کمی بهتر عمل کرده است. همچنین عملکرد دوربین این گوشی‌ها در محیط داخلی نیز محک زده شده است.

همان طور که می بینید تصاویر ردمی نوت ۹ کمی روشن‌تر از ردمی نوت ۸ هستند و در آخرین مرحله از تست دوربین‌ها، قابلیت جذاب سلفی مورد بررسی قرار گرفته است و نمونه‌های ثبت شده با هر دو گوشی عالیست. مقایسه شیائومی نوت ۹ با نوت ۸ در ثبت بافت پوست موفق‌تر بوده در حالی که ردمی نوت ۸ به نظر می‌رسد که بیشتر از نظر نرم‌افزاری روی تصاویر سلفی کار می‌کند.


بیشتر بخوانید: ویدئو مقایسه ردمی نوت ۹ و ردمی ۹؛ میان‌رده‌هایی خوش‌قیمت و کارآمد از شیائومی!


مقایسه ردمی نوت ۸ با ردمی نوت ۹ از نظر باتری:

در مرحله بعد به سراغ تست باتری رفته‌ایم. قبل از اینکه نتیجه تست را در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که شیائومی سعی کرده که در نسخه جدید عملکرد باتری را ارتقاء دهد. بدین منظور از یک باتری بزرگ‌تر ۵۰۲۰ میلی‌آمپری استفاده کرده در حالی که باتری redmi note 8 ظرفیتی برابر با ۴۰۰۰ میلی‌آمپر دارد. بهترین معیاری که می‌توان با آن عملکرد باتری موبایل را محک زد استفاده از نمایشگر است به این دلیل که بیشترین میزان مصرف شارژ به نمایشگر اختصاص دارد.

به همین دلیل یک ویدئو یکسان را به مدت یک ساعت با میزان نور و صدای متوسط بر روی هر دو دستگاه پخش کردیم. قطعاً برنده این بخش ردمی نوت ۹ پرو است. بعد از مدت یک ساعت از پخش ویدئو شیائومی ردمی نوت ۹ تنها ۱۲ درصد مصرف شارژ داشته، این درحالی است که مصرف شارژ ردمی نوت ۸ پرو ۱۶ درصد است. سرعت شارژ شدن و یا تست قابلیت فست شارژ این دو نیز تفاوت قابل‌توجهی نداشته‌اند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که ردمی نوت ۹ به قابلیت شارژ معکوس ۹ واتی نیز مجهز شده است.

مقایسه ردمی نوت ۸ با ردمی نوت ۹ از نظر سخت‌افزار:

در قسمتی از این ویدئو شما شاهد تست مهمترین بخش یک موبایل یعنی پردازنده آن هستید؛ به نظر شما این دو مدل از این نظر به چه صورت عمل خواهند کرد؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد تعویض گوشی خود را داشته و می‌خواهید یک گوشی موبایل خریداری کنید از طرفی عملکرد سخت‌افزاری آن هم برای شما در اولویت بوده و می‌خواهید با خیال راحت بازی کنید. این قسمت ویدئو را حتماً ببینید. قبل از اینکه به نتیجه این تست بپردازیم به شما خواهیم گفت که تراشه استفاده شده در redmi note 8 و شیائومی ردمی نوت ۹ چیست؟

 

کمپانی شیائومی این بار از تراشه مدیاتک استفاده کرده در حالی که تراشه استفاده شده در redmi note 8 ساخت شرکت کوالکام است. تراشه ردمی نوت ۹ از MediaTek Helio G85 است که از تکنولوژی ساخت ۱۲ نانومتری بهره برده و ردمی نوت ۸ از تراشه Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 استفاده کرده که در حال حاضر در گوشی‌های دیگری مثل نوکیا ۵.۳ هم  مورد استفاده قرار گرفته است.

امتیاز بنچمارک آنتوتو:

میانگین امتیازی که بنچمارک آنتوتو به redmi note 8 اختصاص داده ۱۷۰,۷۱۹ بوده در حالی که امتیاز redmi note9 بالاتر بوده و در این بنچمارک امتیاز ۲۰۵,۹۴۶ برای آن ثبت شده است. در این ویدئو بررسی کرده‌ایم که این دو نسل از نظر عملکر‌های چند وظیفه‌ای و بازی به چه صورت عمل کرده‌اند.

در یک شرایط کاملا استاندارد، با فشار دادن همزمان دکمه پاور، سرعت مدل‌ها رو تست کردیم و redmi note9با اختلاف چند ثانیه، زودتر از ردمی نوت ۸ روشن شد. ما از یک بازی با گرافیگ بالا برای برررسی قدرت مدل‌ها کمک گرفته‌ایم و شما می‌توانید سطح گرافیک و فریم هر مدل را در منو تنظیمات ببینید.

از اینکه شیائومی ردمی نوت ۹ با گرافیک و فریم ریت پایین‌تری بازی را اجرا می‌کند تعجب نکنید، این موضوع به معنی ضعیف بودن این مدل نیست!! تیم فنی ما قبلاً هم با این مشکل مواجه شده بود و ما متوجه شدیم گاهی با گذشت زمان و آپدیت‌های جدیدتر گوشی و بازی میزان دسترسی به گرافیک و فریم بالاتر می‌تواند تغییر کند و علت این موضوع هم مشخص نیست! پس بهتر است نگران نباشید!

با توجه به تست‌های انجام گرفته برای مقایسه گوشی شیائومی نوت ۸ با نوت ۹  ذکر شده شما کدام یک از این مدل‌ها را انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما بهترین گوشی موبایل میان رده باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ نظرات خود را با ۱۹کالا به اشتراک گذارید همچنین برای اطلاع از اخبار روز موبایل مجله ۱۹کالامگ را دنبال کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۹ رای

سوالات متداول

عملکرد redmi note 8 و شیائومی ردمی نوت ۹ نسبت به یکدیگر به چه صورت است؟

✔️ گوشی شیائومی redmi note 8 از تراشه ی اسنپدراگون 665 بهره برده در حالی که گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ از پردازنده ی مدیاتک هلیو G85 برخوردارست. میزان امتیاز آنتوتوی گوشی ردمی نوت 9 بیشتر از ردمی نوت 8 است و به طور کلی هر دو مدل عملکرد مطلوب و قابل قبولی دارند که از پس بسیاری از عملکردها به راحتی بر می آیند.

عملکرد باتری گوشی Redmi Note 8 نسبت به Redmi Note 9 چگونه است؟

✔️ در redmi note 8 به یک باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده و یک باتری 5020 میلی آمپری برای ردمی نوت 9 پرو در نظر گرفته شده که بدون شک مدل دوم شارژدهی بیشتری نسبت به مدل اول دارد که در یک مقایسه مشخص شد بعد از مدت یک ساعت از پخش ویدئو شیائومی ردمی نوت ۹ تنها ۱۲ درصد مصرف شارژ داشته، این درحالی است که مصرف شارژ ردمی نوت ۸ پرو ۱۶ درصد است. به طور کلی باتری گوشی ردمی نوت 9 عملکرد بهتری نسبت به نسخه ی پیشین دارد.

عملکرد دوربین گوشی ردمی Note 8 بهترست یا گوشی ردمی Note 9 ؟

✔️ تنظیمات دوربین هر دو گوشی مشابه یکدیگرست، اما از نظر اینکه از پردازنده های متفاوتی بهره برده اند از نظر دوربین تفاوت هایی نیز دارند. تصاویری که در شب ثبت می شوند در ردمی نوت ۸ رنگ‌ها را طبیعی‌تر نشان می دهد، اما عکس‌های ردمی نوت ۹ رنگ‌ها کمی پررنگ‌تر و سرزنده‌تر ثبت شده‌اند. از نظر قدرت زوم 10 برابری شیائومی ردمی نوت ۹ شارپ‌تر بوده و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد. به طور کلی ارائه رنگ شیائومی ردمی نوت ۹ واقعی‌تر بوده و رنگ‌ها در redmi note 8 پررنگ‌تر هستند.

نوشته های مشابه

‫۱۰۰ نظرها

  1. اگر میان رده میخواهی با اون قیمت کمی بذار روی پولت پوکو ام ۳۰پرو بگیر

  2. سلام من یه گوشی میخوام که سرعت اینترنت خوبی داشته باشه دوربینش خوب باشه و ۴۰۰ تا هم آهنگ دارم فقط.دیگه تو اینستا و اینجور چیزها نمیرم و بازی هم نمیکنم چه گوشی برای من خوبه؟نوت ۸ یا نوت ۹ خواهشا جواب بدید باتشکر از ۱۹ کالای عزیز

    1. نوت ۸ گوشی خوبیه هست اما از نظر دریافت به روزرسانی پیشنهاد می کنم که گوشی جدیدتر رو انتخاب کنید سری ردمی نوت ۱۰ عملکرد بهتری داره

    2. سلام نوت ۸ اسپیکر بهتی داره برای اهنگ و چیپ خوبی هم داره اگه خواستی بازی کنی و عاایه

  3. سلام
    میخوام لطفا بگید که کدوم یکی برای بازی های سنگین بهتره:
    پوکوx3 یا پوکوx2 یا ردمی نوت۹ یاردمی نوت۸ پرو
    لطفا جواب بدید اگه میشه.

  4. سلام
    فقط من میخوام بدونم که ردمی نو ت ۸پرو برای بازی بهتره یا ردمی نو ت ۹ یا پو کو x3

  5. سلام گوشی من ردمی نوت۹است بازی پابجی و کالاف دیوتی اصلا باز نمیکنه ولی بازی فری فایر باز میکنه ببخشید میشه بگید مشکلش چیه

  6. تشکر از سایت عالی ۱۹ کالا که به کامنت ها جواب میده گفت:

    سلام خدمت ۱۹ کالا لطفا یه مقایسه هم بین note 9 با redmi 9t بزارین / و اینکه لطفا بگین سخت افزار note 9 قوی تره یا redmi 9t لطفا جواب بدین ممنوم از سایت عالی با قیمت های مناسب

    1. با سلام به بخش مربوطه ارجاع داده میشه،

      ردمی نوت ۹ تی تراشه قوی تری داره و عملکرد باتری اون هم بهتر هست

  7. سلام برا من فقط داغ نشدن و سرعت و قدرت مهمه لطفا بگین

    گوشی های note 9و note 8و redmi 9tو y8pکدوم برا من که این خاسته ها رو دارم بهتر
    من گیمر هستم و هر روز ۱۰ ساعت گیم بازی میکنم
    کدوم برام انتخاب بهتریع

  8. سلام خواهش میکنم از ۱۹ کالا و دوستان که راهنمایی کنن

    من بین note 8و note 9و y8pو redmi 9t موندم

    لطفا بگین که کدوم کالاف رو بهتر اجرا میکنه و هنگ نمیکنه و داغ نمیکنه

    خواهشا بگین

    و اینکه درست هست کهnote 9 خیلی ضعیفه و کند هست در گیم ؟؟؟؟؟؟؟

    خواهشا جواب بدین

    1. با سلام
      امتیاز سخت افزاری این چند مدل رو از فروشگاه ببینید و با هم مقایسه کنید هر کدوم که امتیاز بالاتری داشت برای بازی مناسب تر هست

      1. داداش معلوم نیست که یه گوشی دو خوبی داره یه گوشی هم سه تا نمیشه گفت کدوم نوت ۸ ردمی کیفت عکسش بهتره ولی ردمی نه زود تر شارژ میشه

  9. شیامی نوت ۸ فوقالعاده هست رنگ های بسیار زیبایی دارد کیفیت دوربینش فوقالعاده است واقعا خوب هست نوت ۹ بسیار زشت و بد رنگ هستن نوت ۸ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب است

  10. من الان یک ماهه ردمی نوت نه دارم واقعا عالیه حرف نداره هم پشتیبانی خوبی داره هم وقتی میخوای بازی کنی باگ نمیده کلی هم امکانات مختلف داره من تا حالا فقط دو سه بار دیدم که قاطی کنه اونم بعد دو ثانیه خوب میشد پیشنهاد میکنم حتما بخرید
    نوت هشت بدرد نمیخوره پولتون رو حروم کردین

    1. راستش من بدون تعصب حرف میزنم نوت ۸ و نوت ۹ تنها فرقشون باتری و پرادزنده هستش که نوت ۹ به جز این دو مورد که قوی تره با نوت ۸ تفاوتی نداره/من نوت ۹ دارم گوشی خوبی هستش و من بازی سنگینی با تقریبا ۶ گیگ دیتا که کالاف موبایل هستش رو بدون لگ برام اجرا میکنه و از عملکردش راضیم/نوت ۸ هم گوشیه خوبیه

  11. من نوت ۹اس دارم برادرم ۸ واقعا حاظرم باهاش عوض کنم بدون اینکه پولی روش بگیرم خوش دست نیست پلاستیک هستش ۸هردو طرف شیشه هستش و از لحاظ دوربین کمی ۸ طبیعی تر نشون میده مخصوصن پرتره که ۸ با دوربین عکاسی فرقی نداره

    1. نوت۹اس پردازندش دو برابر از نوت۸ قدرتمند تره هر دو هم اسنپدارگون هستند ولی نوت۹اس خیلی قدرتمند تره هیچوقت بانوت ۸عوضش نکن

  12. فک کنم شما تاحالا نت۹ندیدی که میگی نت۸ازنت۹بهتره چون نت ۹ونت ۸از هرنظریکی هستن فقط باتری نت۹ ۵۰۲۰هستش که ۱۰۲۰میلی امپر از نوت۸ زیادتره که بخاطر همین دلیل نوت۹انتخاب بهتریه

  13. سلام
    ببخشید الان اخر شما نوت ۹رو پیشنهاد میدید یا نوت ۸؟

    1. سلام فرقی ندارن داداش هر کدوم رو که بگیری هیچ ضرری نکردی
      اگه هم نظر نهایی منو میخوای نوت ۹ بگیر که باتری و پردازندش از نوت ۸ سرتره!

    2. سلام نوت ۸ بسیار زیبا و رنگ های بسیار زیبا یی داره
      نوت ۹ فقدر یک میلی متر بزرگ تره ولی ۸ خیلی بهتره

  14. من اول میخواستم نوت ۸ بگیرم که مغازه دارها بهم نوت ۹ که جدید تر و باتریش ظرفیتش بیشتره پیشنهاد کردن/الانم ۱۲۸ دارم ازشم راضیم/ بدون تعصب میگم هردو گوشی گزینه خوبی برای خرید هستند که تو یه سطح اند!

  15. من نت ۸ دارم کاراییش عالیه حرف نداره خداییش خیلی خوبن به نظر من از نت ۹ بهترن

    1. بیخود بنظرت از نوت ۹ خوبه/تعصبت از روی نادونیه که اگه فردی بروزی بودی و وب گردی میکردی میگفتی که هردوتا گوشی با هم یکسانن به جز باتری و پردازنده که نوت ۹ یکم سرتره ولی در عین حال کاربران از هردو گوشی راضی هستند و هردو گوشی گزینه خوبی برای خریدن هستن!

    2. فک کنم شما تاحالا نت۹ندیدی که میگی نت۸ازنت۹بهتره چون نت ۹ونت ۸از هرنظریکی هستن فقط باتری نت۹ ۵۰۲۰هستش که ۱۰۲۰میلی امپر از نوت۸ زیادتره که بخاطر همین دلیل نوت۹انتخاب بهتریه

  16. شما که نمایندگی دارین من گوشی نوت ۹ میخوان بگیرم به نظرتون خوبه هستش من یکم ترسیدم

    1. با سلام، نوت ۹ جزء گوشی های میان رده خوش قیمت محسوب میشه بستگی داره که چه کاربردی هایی مد نظرتون باشه، اکثر تایتل های بازی رو اجرا میکنه اما نباید انتظار گوشی های میان رده قوی تر و یا پرچمدار رو از اون داشت به طور کلی پاسخ گوی نیاز اکثر کاربران هست

  17. ببخشید من الان می خوام بخرم نمیدونم کدومو بخرم میشه راه نمایی کمید نوت ۸ واقعا خوبه؟؟؟

  18. تیم نوزده کالا شما خودتون باشید کدوم رو انتخاب میکنید که چند سال براتون کار کنه!آیا ردمی نوت هشت الان که داریم وارد ۲۰۲۱میشیم، هنوز انتخاب خوبی هست؟؟

    1. باسلام بله این گوشی هنوزم جز گوشی های قدرتمند میان رده محسوب می شود و نسخه بعدی این سری هم عملکرد رضایت بخشی دارند

      1. گوشی نوت ۹ خوب هست یا نه من خریدم ولی با این حرفا یکم ترسیدم

  19. من نوت ۹ دارم و عالی خوبی های نوت ۹ یک دیر داغ کردن گوشی دو باتری قول سه فست شارژ عالی چهار صفه نمایش سرد که باعث عزیت نکردن چشم میشود پنج دوربین عالی یک مشکلی هر دو گوشی دارن و اونم رام ۴گوشی هست که تو هر دو نسخه یک شکل هستند و باعث میشه تیک ریز گوشی کوچک که کم پیش می آید.

    1. خیلیل میگفتن مشکل صدا داره
      آیا برا شماهم همین مشکل وجود داره؟؟

  20. بنظر من ردمی نوت هشت در این زمینه بهتر عمل کرده و جمع و جور تره، و از چیپست اسنپدراگون استفاده میکنه،پس
    بنظر من این رو بخرید من کاملا راضی ام، ولی چون نوت نه توی ۲۰۲۰معرفی شده، یه نسخه آندورایدش بالاتره،، بنظر من نوت هشت بهتره و بیشتر براتون کار میکنه، حالا خودتون می دونید، اگه از اون هوایی هستید که هر ماه گوشی جدید می خرن، خب نوت نه
    ولی اگه مثل من سه چهار سال می خواست براتون خوب کار کنه نوت هشت

    1. ردمی نوت ۸ پرو ؟ شما تازگی خریدید؟
      فریمش پلاستیکیه؟ من پرسیدم گفتن هر دو نوت ۸ پرو و نوت ۹ پرو فریمشون آلومینیومی هست در حالیکه توی مشخصاتشون در زومیت درج شده که فریم هر دو پلاستیکیه
      من مدلی زیر ۱۰ تومن میخوام که فریمش آلومینیومی باشه

      1. درود ، خیر بنده نوت هشت دارم ،اره پلاستیک اما نوت هشت پشت و روش با گوریلا گلس پنج محافظت میشه ، اگه می خوایم فریم آلومینیومی بخرید آنر ۹x گزینه خوبیه

    2. نظرت بیخوده / چطور بخودت اجازه دادی نوت ۹ رو گوشی بدی عنوان کنی! نکنه از حرس اینکه باتریش ۵۰۰۰ و امتیاز بنچمارک آنتوتوش ۳۵۰۰۰ از نوت ۸تت سر تره!
      بعد نوت ۸ دو ساله اومده تو چطور میدونی تا ۴ سال برات کار میکنه یا اینکه نوت ۹ که سال ۲۰۲۰ اومده خیلی کار نمیکنه از کجا میدونی علم غیب داره/ تا ابد تعصب داشته باشی از نظر باتری و پردازنده نوت ۹ از نوت ۸ سرتره چه بخوای چه نخوای

  21. نمی دونم چرا هیچ بررسی تخصصی به این اشاره نگرده ردمی نوت ۹ لرزش گیر اپتیکال داره در حالی که فیلم گرفتن با نوت ۸ پر لرزش ثبت می شه

  22. من گوشی شیاعومی نوت ۸ را دارم عالیه من راضیم خیلی خوب و دیدید که با نوت ۹ هیچ فرقی ندارن شاید هم بهتر هم باشد که دیدید من نوت ۸ را بیشتر دوست دارم
    کارایی که نوت ۸ داره ولی نوت ۹ نداره من از نوت. ۸ راضیم

    1. اولا املات خیلی ضعیفه باید بری خوب یاد بگیری بعد بیای نظر بدی/
      دوما جوری میگی کارایی که نوت ۸ داره نوت ۹ داره انگار نوت ۸ یه گوشی پرچم داره که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی/باتری ۷۰۰۰/پردازنده اسنپدراگونه ۸۰۰/اندروید ۱۱/nfc/اینترنت ۵Gو… مجهزه!
      تازه از نوت ۹ هم چند تا امکانات کمتر داره عزیزم

      1. بسم الله ی امکانات بیشترشو بگو .هردوتوی سطح هستن نمیشه گفت کدوم بهتره

        1. با سلام برای اطلاعات بیشتر میتونید نقد و بررسی رو مشاهده کنید از پنل مقایسع هم این دو گوشی رو مقایسه کنید

  23. سلام بنظر من ردمی نوت ۸ازنظر گرافیکی وجلوه های خاص دوربین خیلی بهتر از ردمی نوت ۹ ایت وهمچنین خیلی زیبایی خاصی داره ویک گوشی ایده ال است

    1. من نوت ۹پرو دارم و واقعا با نوت۹فرق داره بشنی یه روز پابحی بازی کنی سرد میمونه از نظر دوربینم عکسای خفنی میشه گرفت از a71بهتر

      1. سلام یه سوال خیلی مهم آیا شیائومی هم مث سامسونگ حافظه پنهان و بدون دسترسی کاربر پر میشه؟ مثلا من چند نمونه سامسونگ مخصوصا سریjداشتم الکی حافظشون پر میشد با اینکه هیچی توی این گوشی نداشتم و تنها راه پاک شدن این حافظه غیرقابل دسترسی حالت کارخانه بود که اونم باعث میشد داروندارمون پاک بشه! این رو هم بگم منظورم اون حافظه ای هست که به هیچ عنوان قابل دسترسی نه من نه هیچکس دیگه بود هستش

        1. سلام من گوشی می‌خوام برای عکاسی و فیلمبرداری خوب باشه

          باطری زیاد نگه داره

          هنگ نکنه و داغ نشه

          دوام بیشتری داشته باشه و پرسرعت باشه

          چی خوبه چی صلاحه

          قیمت تا ۵میلیون

          1. شیائومی نوت ۹ بگیر قیمتش تا ۵,۸۵۰ هست فکر کنم من خودم یک ماه پیش گرفتم ۵,۷۵۰ باطری شم از نوت ۸ خیلی بیشتره یک روز تا یک و نیم روز برات نگه میداره پرسرعت هست هنگ نمی کنه اگه اهل گیم باشی تو کالاف دیوتی و پابجی موبایل اگه بیشتر از یک ساعت بازی کنی به احتمال ۳۰ درصد هنگ میکنه

  24. سلام دوستان
    در انتخاب گوشی کمی سر در گمم شما که سر در میارید لطفاً کمکم کنید اولویت هام دوربین و باطری و کیفیت ساخت هست از نوت ۹ و نوت ۸ کدومش برای من مناسب تره؟
    و یه سوال دیگه اینکه من که می‌خوام گوشیم جون سخت باشه یعنی سه ۴ سال بدون مشکل برام کار کنه محصولات شیائومی می تونن این نیاز منو بر آورده کنن یا نه؟چون شنیده بودم میگفتن شیائومی بعد از یه سال افت می کنه و کیفیتش خوب نیست.صحت داره یا نه؟ ممنون می‌شم بدون تعصب جواب بدین

    1. هیچ دلیلی وجود نداره که گوشی های شیائومی بعد از یک سال افت کنه، کند شدن سرعت گوشی دلایل مختلفی داره که و مختص برند خاصی نیست، بیشتر به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی داره. انتخاب گوشی هم با استفاده از ابزار مقایسه سایت می تونید مدل های مختلف رو با هم مقایسه کنید،سپاس از شما
      www.19kala/ac

    2. نه ردمی نوت۸پرو بخر یا نوت۹پرو یا پرو مکس هیچی شم نمیشه باتری بسار قوی داره برای کارای سنکین مثل باز

  25. من اول p6 هواوی رو داشتم،درکمال تعجب حتی وقتی صفحه گوشی حدود ۳سانت از خودش فاصله داشت و کاملا شکسته و پودر شده بود بازم کار میکرد و بالاخره زدمش ب دیوار تا دل بکنم ازش ولی بازهم کار میکرد بعد ازاون هواوی آنر ۸ ساده(نه لایت) رو خریدم ۴ سال به طور فجیع ازش استفاده کردم و هزاربار از فاصله دو سه متری داخل جوب و … پرت شد و در نهایت با روز اولش هیچ تفاوتی نداشت.این یعنی بدنه آنر نسبت به هم رده های خودش فوق العاده قوی عمل میکنه.بعد ۴سال گوشیو فروختم چون درحدنو بودوکوچیکترین هنگی نمیکرد و چون گارد وگلس داشت حتی یه دونه خش هم نداشت.درحال حاضر نوت ۸ خریدم و اولین گوشی ک
    دوهفته پیش خریدمم(نوت ۸)،دائم خودش خاموش و روشن میشد تااینکه بنده خدا مغازه دار عوضش کردو یه دونه دیگه نو ب من داد.ازنظر بدنه یکم سنگینه بنظرم و دستو خسته میکنه،ولی طراحی عالی داره،اگه فرم دورش آلومینیومی بود مثل دوتا گوشیه قبلیم،مقاوم تر بود و شیکتر.مشکل بعدی اینه که سنسور خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مکالمه خیلی بد عمل میکنه و اصلا معلوم نیس دقیقا کجاست و باید گوشیو از صورتتون فاصله بدین وگرنه الکی شماره گیری میکنه حین مکالمه.مشکل آخرشم اینه که دوربینای عقبش خیلی برجسته س و باید حتما محافظ لنز بگیرید.هندزفری نداره و شارژرش برخلاف آنر،دوشاخه هستش وزودداغ میکنه.درکل قبل از گرون شدن دلار قیمتش خوب بود اما الان با توجه ب قیمتش متوسط عمل میکنه درضمن چراغ نوتیفیکیشنش خیلی ریزه اصلا دیده نمیشه و ان اف سی نداره.اگر حاشیه صفحه کمتر بود عالی میشد.اینم نظرات من بود لطفا فوش ندید دختر هستم

    1. چرا الکی اخا نظر میدین من خودم نوت ۸ رو داشتم وواقعا عالی عمل میکرد ۱شارژش موقع شارژ کردن اصلاداغ نمیشد که واقعا جای تعجب داشت ۲موقع بازی هم اصلاداغ نمیکرد ۳خیلی شیائومی برای این گوشی سنگ تموم گذاشت الان من خودم ندارمش ولی موقعی که دستم بود رضایت کامل ازش داشتم .

  26. نوت هفت پرو با دوربین سونی و قیمت مناسب از همه مدل بهتر بود سیا دیگه بدون نوت هفت پرو تو این چند تا گوشی حرفی برای گفتن ندارم من که دلو توی اون مونده

  27. قیمت ردمی نوت۹ چنده و کی تو بازار موجود میشه؟ قیمتش از ۹s پایین تره؟

    1. سلام
      میشه لطفا جواب بدید
      به نظرتون کدوم بهتره؟ من میخام که هنگی نداشته باشه و واقعا خوب باشه بازی سنگینی هم اصلا نمیکنم من
      من ازش انتظار دارم ک مثلا۵ سالی کار کنه
      کارهام بیشتر درسی هست و روزانه ۱۴ ساعتی دستم هست اما کار سخت نمیکنم و کارهای روزانه و معمولی(اینستا و تلگرام و..)هست
      لطفا خود ۱۹ کالا هم جواب بده بهم میخوام بخرم نمیدونم کدوم بهتره
      ممنونم♡
      لطفا جواب قطعی بدید من مطمئن شم

      1. هر دو این گوشی ها برای شما کاربردی هستند ولی ردمی نوت ۹ جدید تر هست و اپدیت رو رو به مدت بیشتری دریافت می کنه باز هم بستگی به خود شما داره

        1. آقا من نوت هشت دارم خیلی بهتره
          رفتم از رفیقم بخرم گفتم نوت ۹گفت اصلا خوب نیست دمشم گرم که بهم گفت
          الآنم یکی از فامیلامون نوت ۹دارع اصلا راضی نیست

  28. سلام و درود
    به نظر من اصلا گوشی های شیائمی دوام کافی رو ندارن و توی دو سال استفاده کلا دیگه باید پرتشون داد پس انقدر گوشی های شیائمی رو الکی بررسی نکنین چون بررسی شما در کوتاه مدته و نتایج فوق العاده ای رو نشون میده اما مهم تر از همه(حداقل واسه من) اینه که سه چهار سال گوشیم رو داشته باشم. اما دستتون درد نکنه به خاطر وقتی که صرف مقایسه این مدلا کردید. به نظر من فرق چندانی ندارن و سلیقه ایست اما اگر من بودم ردمی نوت ۸ رو میگرفتم.
    با تشکر که خوندید

    1. شما برو بچسب به پلاستیک بازیافتی های سامسونگ با اون پردازنده داغون و هنگش

    2. هر مدل شیاومی رو که خریدم بالای پنج سال فقط دست خودم کار می کرد

    3. من نزدیک ۵سال شیایومی دارم هیچیشم نشده ولی چون مدلش پایین بود نوت ۹خریدم

    4. من هرمدل گوشی رو تست کردم سامسونگ، هواوی،نوکیا، هرکدام بعد از یکسال از کیفیت میفتن پس نمیتونیم گوشی انتخاب کنیم که چندسال کیفیتش همونجوری بمونه. مخصوصا از تظر دوربین وافعا ضعیف و بی کیفیت میشن

      1. اینکه یک مدل گوشی چه قدر دوام داشته باشه بیشتر به نحوه استفاده از اون برمیگرده و این گوشی های موبایل هم از جمله کالاهای مصرفی هستند که استهلاک دارند چه از نظر نرم افزاری و چه سخت افزار، اما اگر اصولی از گوشی موبایل استفاده کنید می تونید طول عمر اون رو افزایش بدین

        1. سلام من میخوام گوشی شیائومی بخرم نمیدونم نوت ۸ بهتره یا نوت ۹ میشه یک راهنمایی کنید؟!

    5. برام جایه سواله که مردم اینقد عشفه ریختن پول تو سطل اشغالن….برادر نیگا به پنل با کیفیت سامسونگ نکن ..از داخل پوچ و تو خالیه…پشتکار و خلاقیت شیایومی واقن قابل توجهه…تو نه سال به کجا رسیده …در چن سال اینده که افراد تعصبی مث شما رو قانع کرد بازار ماله خودشه…

    6. حداقل یه بار گوشیو دستت بگیر بعد حرف بزن چرا ماهایی که شیائومی داریم برامون این اتفاق نمیوفته
      نمیدونم چرا دوست دارید این برندو خراب کنید

  29. گوشی نوت۸ پرو از این دو مدل بهتر وبه صرفه تره و ازهمه مهم تر قویتره ومن یه خواهشی داشتم اونم اینه که خواستین قدرت یه گوشیو با بازی تست کنین با کالافتیوتی موبایل تست نکنین چون بازی کالافتیوتی برای چیپست های اسنپدراگون بهینه تره و شما تو ویدئو هم دیدین که ردمی نوت۹ امیتاز بهتری داشت نسبت به نوت۸ ودر بازی پابجی هم با کیفیت بهتری ردمی نوت۹ اجراکرد ولی در کالافتیوتی موبایل نوت۸ بهتر بود اونم به خاطر اینه که اسنپدراگون داره و برای اونا بهینه تره مگرنه کاملا مشخصه که ردمی نوت۹ قویتر از نوت۸ هست

  30. نوت۸ پرو از همه این مدلها بهتر و به صرفه تره و از همه مهم تر قویتره ومن یه خواهشی داشتم اونم اینه که خواستین قدرت یه گوشیو با بازی تست کنین با کالافتیوتی موبایل تست نکنین چون بازی کالافتیوتی برای چیپست های اسنپرواگون بهینه تره و تو تستم فهمیدین که ردمی نوت۹ از نوت۸ امتیاز بالاتری داشت و بازی پابجی هم با کیفیت بهتری آورد وبهتر بود ولی برای کالافتیوتی نوت۸ بهتر بود

    1. دوست عزیز صرفا مدنظر قرار دادن بنچمارک برای قدرت cpuبسیار اشتباهه و ملاک فقط تست گیم درست هستش که متاسفانه طبق خبرهای رسیده مشخص شد که مدیاتک از هوش مصنوعی خاصی برای گمراه کردن تست بنچمارک بهره برده ک امتیازات بالاتری ثبت کنه ک توی تست گیم از اسنپدراگون کمی میاره ونوت ۸پرو رو اشتباهه ک بار نوت ۹مقایسه کرد چون نسخه پرو رو باید با پرو پررقابت قرار داد ک خودم نوت ۸پرو داشتم وبانوت ۹sعوض کردم اصلا ۹s بکل ۸پرو رو از جلو چشمم انداخت واقعااسنپ۷۲۰gخوردش گرافیک و سرعت عملش خیلی‌ فرق داره

    2. به نظر من ردمی نوت هشت از همه لحاظ بهتره و ردمی نوت نه فقط رنگ بندی بهتری داره و دوربینش وسط گوشیه و وقتی گوشیو تو دست میگیری دستت به لنز دوربین میخوره ولی دوربین نوت هشت گوشه موبایله و طراحیشم بهتره

  31. به نظر من نوت ۹ و نوت ۹s خیلی بهتر از نوت هست چون هم از نظر باتری/ صفحه نمایش / اندرویید و بقیه چیزا ازش جلوتر و قیمتش هم کمی از نوت ۸ بیشتر هست

    1. ببخشید من الان می خوام بخرم نمیدونم کدومو بخرم میشه راه نمایی کمید نوت ۸ واقعا خوبه؟؟؟

  32. با سلام ممنون از بررسی که انجام دادین
    به نظر من ردمی نوت ۹ خیلی بهتره هم جدیدتره هم از نظر cpu باطری و اینکه دوربین یه مقدار از نوت ۸ بهتره.
    با تشکر از سایت خوب و عالی ۱۹ کالا

    1. اگه می‌خواین باطری گوشی رو تست کنید با پابجی موبایل این کارو کنید

    2. هر گوشی نقطه قوت و نقطه ضعف خودش رو داشت و نمیشه گفت که اون گوشی از اون یکی بهتره ما باید ببینیم کدوم گوشی بیشتر بدردمون میخوره من خودم اگه بخوام گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ رو میخرم بستگی به سلیقه خودتون داره

  33. انتخاب من ردمی نوت ۸ و فکر میکنم شیائومی در این مدل بهتر بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن