خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومیمقایسه گوشی های هواوی

مقایسه می نوت ۱۰ پرو، هواوی پی ۳۰ پرو و وان‌پلاس ۷ تی؛ گوشی‌‌های مدعی!

شیائومی به تازگی می نوت ۱۰ پرو را در بازارهای مختلف عرضه کرده است که قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی به خصوص به دلیل دوربین شگفت‌انگیز آن است. در کنار این گوشی در بخش دوربین هواوی پی ۳۰ پرو قرار دارد، تلفنی که دنیای عکاسی با موبایل را دگرگون کرد. یکی دیگر از گوشی‌هایی که قیمتی نزدیک به قیمت گوشی می نوت ۱۰ پرو و پی ۳۰ پرو دارند، وان‌پلاس ۷ تی است که در ادامه به مقایسه آنها خواهیم پرداخت. در واقع جنگیست بین گوشی شیائومی، گوشی هوآوی و گوشی وان ‌پلاس !

مقایسه می نوت 10 پرو، هواوی پی 30 پرو و وان‌پلاس 7 تی؛ پرچمداران مدعی!

مشخصات کلی سه پرچمدار مدعی!

مدل‌ها و مشخصاتHuawei P30 ProXiaomi Mi Note 10 ProOnePlus 7T
نمایشگر۶.۴۷ اینچی،اولد، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل۶.۴۷ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، سوپر آمولد۶.۴۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، Fluid AMOLED
نرم افزارAndroid 9 Pie, EMUIAndroid 9 Pie, MIUIAndroid 10, Oxygen OS
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ۵۲۶۰ میلی‌آمپری و شارژ ۳۰ واتی۴۵۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ
چیپستHuawei Hisilicon Kirin 980Qualcomm Snapdragon 730GQualcomm Snapdragon 855+
دوربین Triple 40 + 8 + 20 + TOF
سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
Penta 108 + 5 + 12 + 20 MP
سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
Triple 48 + 12 + 16 MP
سلفی ۱۶ مگاپیکسلی

طراحی:

بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب ۲۰۱۹

OnePlus 7T در مقابل دو گوشی دیگر از نظر طراحی حرفی برای گفتن ندارد، در حالی که می نوت ۱۰ پرو و پی ۳۰ پرو با نمایشگرهای منحنی لبه به لبه خود و نسبت‌های صفحه نمایش به بدنه بالا، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند. هواوی P30 Pro حتی از کیفیت ساخت بالاتری نیز برخوردار ست. در این مقایسه، تنها دستگاه دارای گواهینامه IP68 است، به این معنی که از غبار و همچنین آب تا حداکثر ۲ متر عمق و ۳۰ دقیقه محافظت می‌کند. این گوشی حتی از گزینه‌های رنگی بیشتر برای انتخاب و خرید برخوردارست.

نمایشگر:

بهترین گوشی‌های دنیا با نمایشگر 90 هرتز به بالا

 پیشرفته‌ترین نمایشگر را در بین این سه گوشی وان‌پلاس ۷ تی دارد. این گوشی وان‌پلاس با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تجربه کاربری نرم‌تر عالی است و حتی قابلیت HDR10 + را برای کیفیت تصویر غنی‌تر ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دارای پوشش کامل DCI P3 و مورب، صفحه نمایش بزرگتر ۶.۵۵ اینچ است. کیفیت پنل‌های موجود در Huawei P30 Pro و Xiaomi Mi Note 10 Pro تفاوت چندانی ندارد، هر دو از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، هر دو دارای پنل OLED و هر دو دارای DCI P3 بالایی هستند. همچنین روشنایی بالایی دارند. اما همچنان OnePlus 7T در این بخش برنده است.

سخت افزار و نرم افزار:

علاوه بر داشتن نمایشگر بهتر، OnePlus 7T در بخش سخت افزاری نیز گزینه بهتری برای خرید گوشی به شمار می‌رود. تراشه Snapdragon 855+ این گوشی به مراتب قدرتمندتر از اسنپدراگون ۷۳۰G و Kirin 980 بوده و برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها بهتر است. OnePlus 7T حتی امکان ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.0 را نیز برای سرعت انتقال سریع‌تر فراهم می‌کند. آخر اینکه دارای یک نرم افزار بهینه شده بهتر و به روز اندروید است و برخلاف رقبای خود، اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند. نماینده شیائومی اما تنها دستگاه در این بین است که با سخت افزار کلاس میانی همراه است.

برای اطلاع از قیمت شیائومی نوت ۱۰ پرو به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

دوربین:

شیائومی می نوت 10 پرو

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۲,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

OnePlus 7T هنگام نمایش محتوا و عملکرد گوشی بسیار خوب است اما در بخش دوربین نمی‌تواند با Xiaomi Mi Note 10 Pro و Huawei P30 Pro رقابت کند. Xiaomi Mi Note 10 Pro یکی از بهترین گوشی‌های دوربین بازار برای ثبت عکس به لطف دوربین پنتا است که از لنزهای آن می‌توان به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ بزرگنمایی نوری ۵ برابر اشاره کرد. بلافاصله بعد از آن Huawei P30 Pro قرار می‌گیرد که هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را دارد اما کمی نسبت به Xiaomi Mi Note 10 Pro پایین‌تر است.

باتری:

شیائومی Mi Note 10 Pro با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی خود، در این مقایسه جایگاه برتر را ازآن خود می‌کند اما برخلاف Huawei P30 Pro، از شارژ بی سیم و شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی نمی‌کند.

برای اطلاع از قیمت گوشی هواوی p30 pro به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

جمع‌بندی:

در انتها باید گفت که در این مقایسه Xiaomi Mi Note 10 Pro از عمر باتری طولانی‌تر و بهترین دوربین برخوردار است، در حالی که وان‌پلاس ۷ تی نمایشگر و عملکرد بهتری دارد. اما Xiaomi Mi Note 10 Pro دارای سخت افزار میان رده و OnePlus 7T دارای دوربین‌های متوسط ​​است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که  Huawei P30 Pro دستگاه کامل‌تری در این میان است: سخت افزار کلاس پرچمدار، دوربین‌های شگفت انگیز ، باتری بزرگ و حتی بر خلاف رقبای بسیار پیشرفته بهره‌مند از صدور گواهینامه ضد آب و شارژ بی سیم معکوس است، اما به خاطر داشته باشید که قیمت‌های فعلی آن بسیار بالاتر از وان‌پلاس ۷T است.

نظر شما چیست دوربین و زیبایی را ترجیح می‌دهید یا عملکرد بهتر و نرم افزار روان‌تر؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

سوالات متداول

عملکرد گیمینگ و قدرت پردازشی گوشی می نوت 10 پرو، پی 30 پرو یا تی 7 بهترست؟

✔️ گوشی OnePlus 7T دارای بخش سخت افزاری بهتری است. تراشه Snapdragon 855+ که در OnePlus 7T یافت می‌شود به مراتب قدرتمندتر از اسنپدراگون ۷۳۰G و Kirin 980 خواهد بود و برای کاربران پیشرفته و گیمرها بهترست OnePlus 7T حتی امکان ذخیره سازی داخلی UFS 3.0 را نیز برای انتقال داده سریع‌تری فراهم می‌کند. در آخر اینکه، دارای یک رابط کاربری بهینه‌سازی شده و نزدیک به Android است و برخلاف رقبای خود، اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند.

باتری کدام یک از گوشی های شیائومی Mi Note 10 Pro و هواوی P30 Pro و وان پلاس ۷T عملکرد بهتری دارد؟

✔️ شیائومی می نوت 10 پرو با باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی خود، در این بخش برنده است. اما برخلاف Huawei P30 Pro، از شارژ بی‌سیم و شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی نمی‌کند. در این بخش هم نماینده وان پلاس کمی عقب‌تر از دو رقیب خود است.

کدام یک از گوشی های می نوت 10 پرو، پی 30 پرو و وان پلاس تی 7 ارزش خرید بالاتری دارد؟

✔️ طور کلی باید گفت که در حالی که OnePlus 7T نمایشگر و عملکرد بهتری دارد Xiaomi Mi Note 10 Pro دارای سخت‌افزار میان‌رده و OnePlus 7T دارای دوربین‌های متوسط ​​است. به همین دلیل هواوی p30 pro بهترین گزینه است: زیرا از سخت‌افزار کلاس پرچمدار، دوربین‌های شگفت انگیز، باتری بزرگ و (برخلاف رقبای خود) حتی از ویژگی‌های بسیار پیشرفته مانند گواهینامه ضدآب و شارژ بی‌سیم معکوس برخوردارست و در حال حاضر کامل‌ترین دستگاه در این مقایسه سه گانه است.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. با سلام
    من هواوی p30 پرو دارم و به جرات میتوانم بگویم با داشتن لنزهای لایکا بهترین دوربین را در تاریکی های کامل را و عکسهای هنری زیبا داشته ام اسم قدیم لایکا آلمان لایتز بوده و بخاطر ساخت لنزهای حرفه‌ای در دوربین‌های چشمی و عکاسی بالاترین قیمت را به خودش اختصاص داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن