خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

گوشی جدید هواوی آنر پلی ۴ و آنر پلی ۴ پرو؛ مشخصات اولیه دوربین و نمایشگر!

برند آنر، زیرمجموعه هواوی هر ساله گوشی‌های خوش قیمت با کارایی بالا را تولید می‌کند که در میان کاربران طرفداران زیادی دارد؛ از‌این‌رو کمپانی Huawei اعلام کرده، گوشی‌های میان‌رده با دو کلاس قیمتی متفاوت یعنی گوشی هواوی آنر پلی ۴  و آنر پلی ۴ پرو را در رنگ‌های جذاب و زیبا در آینده نزدیک به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با خصوصیات این دو گوشی فوق‌العاده یعنی Honor Play 4 و Honor Play 4 pro آشنا شوید.

خرید گوشی
خرید گوشی

مدیر شرکت هواوی در سایت Weibo از آنر پلی ۴ با سه رنگ جذاب و متنوع در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۰ رونمایی کرد و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. زبان طراحی استفاده شده در گوشی موبایل‌های آنرپلی ۴ و  نسخه پرو آن بسیار به گوشی‌های آنر ۴ تی و آنر ۴ تی پرو نزدیک بوده به قدری که  تشخیص تفاوت بین آنها برای کاربران کمی دشوار به نظر می‌رسد.

طراحی و صفحه نمایش Honor Play 4

از نظر طراحی باید گفت گوشی موبایل آنر پلی ۴ با ابعاد ۱۷۰ × ۷۸.۵ × ۸.۹ میلی‌متر و وزن تقریبی ۲۱۳ گرم برای کاربران حس خوبی را  به ارمغان می‌آورد و حقیقتاً یکی از مدل‌های خوش دست محسوب می‌شود. لازم به ذکر است این گوشی هوآوی در پنل جلویی از صفحه نمایش ۶.۸۱ بهره گرفته و نمایشگر LCD آن تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. در ادامه به تشریح سخت‌افزار قدرتمند این گوشی می‌پردازیم. به نظر شما این مدل از گوشی‌های هواوی از نظر سخت‌افزار به چه صورت عمل خواهند کرد؟

گوشی Huawei آنر پلی 4
گوشی Huawei آنر پلی ۴

 سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی هواوی آنر پلی ۴

بر اساس گزارشات منتشر شده، نسخه معمولی این سری به پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ مجهز شده که با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز  اطلاعات را پردازش میکند. بعلاوه گوشی هواوی آنر پلی ۴ پرو از تراشه کایرین ۸۲۰ با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G برخوردار خواهد بود. گوشی Honor Play 4 از نظر رم نیز متنوع ظاهر شده است. در واقع در سه نسخه ۴/۶۴ گیگابایت، ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد و اما جالب‌ترین قسمت یک گوشی هوشمند برای کاربران دوربین آن است که در ادامه به مشخصات این قسمت جذاب این مدل‌ها خواهیم پرداخت.

 دوربین پشتی و سلفی گوشی  آنر پلی ۴

این گوشی در پنل پشتی خود میزبان یک ماژول چهار‌گانه مستطیلی‌شکل است که دربردارنده لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل، سنسور ۸ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باید خاطر نشان کرد قسمت دوربین این گوشی نسبت به دوربین گوشی‌های Honor Play 4 pro و Honor Play 4T pro پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.

هواوی پلی 4
هواوی پلی ۴

پنل جلویی گوشی آنر پلی ۴ میزبان ماژول هول-پانچ خواهد بود که درون خود سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را جای داده است. از طرفی سنسور لنز اصلی دوربین آنر پلی ۴ پرو سونی IMX600y خواهد بود که کیفیت بسیار بالایی را برای عکاسی به ارمغان خواهد آورد. آیا این گوشی از نظر مدت زمان نگهداری شارژ و سرعت شارژ شدن حرفی برای گفتن دارد؟ در ادامه به این بخش می‌پردازیم.

باتری گوشی آنر پلی ۴ و پلی ۴ پرو

گوشی موبایل Honor Play 4 از ظرفیت باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود، این در حالی‌ست که گوشی آنر پلی ۴ پرو نه تنها به قابلیت فست شارژ ۴۰ واتی مجهز خواهد شد، بلکه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی تعبیه خواهد شد. شما کاربران عزیز کدام سری از گوشی‌ موبایل هواوی سری آنر را امتحان کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد دوربین فوق‌العاده و نمایشگر این گوشی‌ها با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن