خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

مشخصات کلیدی ردمی ۹ ای؛ یک گوشی خوش‌قیمت دیگر از شیائومی!

ردمی به عنوان برندی مستقل از شرکت شیائومی بزودی از گوشی هوشمند میان رده و مقرون به صرفه خود به نام ردمی ۹ ای رونمایی خواهد کرد. این دستگاه جدید با طراحی ساده و مشخصاتی معمولی به زودی معرفی خواهد شد و احتمالاً قرارست اولین باردر چین عرضه شود، سپس عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد.


خبرهایی به گوش می‌رسید که شیائومی قرارست از Redmi 9A در کنار Redmi 9 که چند روز پیش در چین عرضه شد رونمایی کند؛ اما این اتفاق رخ نداد! همین مسئله باعث شد تا بازار شایعات و خبرها پیرامون این مدل اقتصادی از این غول سازنده موبایل باز هم ادامه یابد.


اخیراً تصویری از محصولات شیائومی در بازه زمانی جولای تا آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر شده که در میان آن نام شیائومی ردمی ۹a به چشم می‎خورد. این بروشور دو گوشی Redmi 9 و Redmi 9A را با عنوان «به زودی» لیست کرده است. جالب اینکه این تصویر، رندر ردمی ۹ ای و همچنین برخی مشخصات اصلی آن را هم نشان داده است.

مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ردمی 9 ای منتشر شد !


مشخصات گوشی شیائومی ردمی ۹ ای:

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که ردمی ۹ ای شباهت بسیار زیادی با ردمی ۸ ای دارد. از نظر ظاهر این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی با نمایشگر ناچ استایل و دوربین تک لنزی که در مرکز پنل پشتی دستگاه جای گرفته طراحی شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی موبایل باید به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با کیفیت HD+ و پردازنده هشت هسته‌ای G25 ساخت شرکت مدیاتک اشاره کرد. هچنین دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی سلفی را برای ثبت لحظات شما بکار گرفته است. باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و با سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو اجرا خواهد شد.

تاریخ رونمایی و قیمت:

تاریخ رونمایی و عرضه این محصول جدید هنوز مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود تا اواخر ماه جولای راهی بازار شود. انتظار می‌رود در اوایل این ماه این گوشی معرفی شود و در نیمه دوم ماه شاهد عرضه آن در بازار چین و برخی کشورهای همسایه مثل هند باشیم. اطلاعاتی که از ردمی ۹ ای فاش شده نشان می‌دهد ما با گزینه اقتصادی و خوش‌قیمتی از برند چینی رو‌به‌رو هستیم. قیمت پیش‌بینی شده برای این محصول بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ یورو است.


به نظر شما تغییرات عمده این مدل نسبت به Redmi 8A چیست؟ در هر صورت باید منتظر جزئیات تکمیلی ماند، نظرات خود را پیرامون این گوشی اقتصادی جدید با ما در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن