خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

سری M: اولین گوشی های سال ۲۰۱۹ سامسونگ

سامسونگ قول یک تغییر بزرگ را در گوشی موبایل های میان رده سری M و سری A داده است. سری جدید M چند روز دیگر معرفی خواهند شد این خط تولید جزء میان رده های مقرون به صرفه به حساب می آید. در مرحله اول در تاریخ ۲۸ ژانویه در کشور هند رونمایی شده و گوشی های M10 ،M20 و M30 را در بر می گیرد. این درحالی است که پرچم دار سری S در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. از این رو می توان نتیجه گرفت که این سری اولین گوشی های سامسونگ هستند که قرار است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شوند.

طبق گفته یکی از مقامات سامسونگ، این مدل ها به باتری های بزرگ مجهز خواهند شد، برای مثال گوشی Galaxy M20 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده، Galaxy M10 خصوصیات ضعیف تری داشته و از یک صفحه نمایش ۵٫۶ از نوع LCD بهره برده و قدرت خود را از چیپست Exynos 7870 SoC می گیرد. به علاوه از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه برخوردار بوده و باتری به کار رفته در آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری است. دوربین استفاده شده در عقب ۱۳ و دوربین سلفی  آن هم ۵ مگاپیکسلی است.

سری ام و سری ای اولین گوشی های سال 2019 سامسونگ

Galaxy M20 نیز از یک نمایشگر LCD با اندازه ای برابر با ۶٫۱ اینچ برخوردار بوده و پردازنده Exynos 7885 را به خدمت گرفته و رم این مدل ۳ و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. دوربین اصلی آن دوگانه بوده و از لنزهای ۱۲+۵ مگاپیکسل استفاده کرده در حالی که دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. سامسونگ گلکسی ام ۳۰ یکی از جالب ترین مدل های این سری در نظر گرفته می شود. به این دلیل که طبق گزارشاتی که تاکنون از ام ۳۰ منتشر شده از یک صفحه نمایش Infinity U با بریدگی قطره ای برخوردار بوده و باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپری است و همانند Galaxy A7 دوربین آن سه گانه است.

سری ام میان رده های سال 2019 سامسونگ

این دوربین سه گانه شامل سه لنز ۱۳+۵+۵ مگاپکسلی است اما انتظار می رود که دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل باشد. بنچمارک Geekbench مشخص کرده که m30 به چیپست Exynos 7885 مجهز شده و پردازنده آن ۸ هسته ای خواهد بود. به احتمال زیاد این سری جایگزین سری جی سامسونگ شود. در برخی از گزارش های منتشر شده هم به مشخصات اولیه Galaxy A50 اشاره شده است.

مدت زیادی نیست که تاییدیه Wi-Fi Alliance را به دست آورده و صفحه امتیاز دهی بنچمارک Geekbench نشان می دهد که یک نسخه با رم ۶ گیگابایت از آن ساخته خواهد شد. جالب است بدانید که این اولین نمایش در بنچمارک Geekbench نیست. حدود یک ماه پیش سامسونگ گلکسی ای ۵۰ تحت نام مدلی متفاوت با ۴ گیگابایت رم در برخی از سایت ها نشان داده شده و مشخص شده که از چیپست Exynos 9610 استفاده خواهد کرد. مطابق با اطلاعاتی که تاکنون دیده ایم علاوه بر مقدار رم و امتیاز بنچمارک تعداد هسته ها هم نسبت به قبل افزایش یافته است.

تاکنون این یکی از معتبر ترین شواهدی است که ما از گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۰ به دست آورده ایم در حالی که شایعات معتبر می گوید که به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و دوربین اصلی آن ۲۴ مگاپیکسل است. شارژ بی سیم و سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش هم از دیگر ویژگی های احتمالی این گوشی خواهد بود. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی مذکور دردسترس نیست. نظر شما در مورد خرید گوشی چیست؟

فروش ویژه
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۸۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۷۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن