خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

سامسونگ هم دوربین سلفی پاپ آپ می‌سازد!

تاکنون شاهد مدل‌های زیادی بودیم که از طراحی دوربین سلفی پاپ آپ استفاده کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به گوشی شیائومی می ۹ تی پرو و یا برخی از گوشی‌های هواوی مثل وای ۷ پی اشاره کرد، شرکت اوپو و ریلمی نیز مدل‌هایی را طراحی و روانه بازار کرده‌اند، سامسونگ برای اینکه از رقبای خود نظیر اوپو، شیائومی و هوآوی عقب نماند، قصد دارد به زودی اولین گوشی موبایل خود مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ را معرفی کند.

 

دوربین سلفی پاپ آپ سامسونگگ سامسونگ برای اینکه از رقبای خود عقب نماند، قصد دارد به زودی اولین گوشی موبایل خود مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ را معرفی کند.

از آنجایی که استیو همرستوفر مشهور؛ نویسنده و ویراستار سایت Nowhereelse که در زمینه‌ی افشا اخبار تکنولوژی سابقه طولانی دارد، مستقیماً این اطلاعات را فاش کرده، در مورد صحت و سقم این خبر شک و تردیدی وجود ندارد. علاوه بر این اطلاعات، استو، اولین ایده اصلی این دوربین سلفی پاپ آپ را به همراه عکسی از طرح اولیه آن در یکی از سایت خبری Pigtou با مردم به اشتراک گذاشته است.

 

این گوشی‌ها از نظر بسیاری از کاربران بسیار جذاب به نظر می‌رسند؛ برای مثال گوشی xiaomi mi 9t pro یکی از مدل‌های جذاب سال ۲۰۱۹ با طراحی پاپ‌اپ بود.

 

سامسونگ هم دوربین سلفی پاپ آپ می‌سازد.

همان طور که در تصویر دیده می‌شود، در پنل جلویی از طراحی متداول هول-پانچ یا قطره‌ای خبری نیست، زیرا این دستگاه به لطف ماژول دوربین سلفی پاپ-آپ به هیچ گونه سوراخ یا بریدگی در صفحه نمایش نیاز ندارد ولی، حاشیه بزرگ پایین صفحه نمایش قابل‌توجه است. در تصویر پورت USB C به چشم می‌خورد؛ اما جک هدفون کلاسیک نیز دیده نمی‌شود.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

بر اساس این گزارش، صفحه نمایش تمام صفحه و مورب این دستگاه با دوربین سلفی پاپ آپ اندازه‌ای حدوداً ۶.۵ اینچ داشته و ابعاد آن ۹.۲×۷۷.۰×۱۸۳.۵ میلی‌متر خواهد بود. دوربین سه‌گانه با آرایش عمودی، فلش LED و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه خواهد شد. و به جز خمیدگی‌های ظریف در طرفین، تفاوت دیگری به چشم نمی‌خورد.

 

این برند کره‌ای هنوز اطلاعات دقیقی از اسم و امکانات دیگر این را مدل منتشر نکرده، اما به علت شباهتی که در زبان طراحی این مدل با گوشی‌های سامسونگ سری a وجود دارد احتمالاً سامسونگ این مدل را در خط تولید میان‌رده‌های سری a قرار دهد. دوربین گوشی‌های سامسونگ سری a تاکنون از طراحی تکراری و یکنواختی استفاده کرده‌اند؛ اما سامسونگ با این طرح می‌تواند هم تجربه کاربری نمایشگر این مدل‌ها را بهبود بخشد و هم طرحی خلاقانه‌تری را ارائه دهد. 

دوربین سلفی پاپ آپ سامسونگ .سامسونگ برای اینکه از رقبای خود عقب نماند، قصد دارد به زودی اولین گوشی موبایل خود مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ را معرفی‌ کند

 اما در نظر داشته باشید سامسونگ همیشه اولین تکنولوژی‌ها را در میان‌رده‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهد و برای استفاده از این تکنولوژی در سایر مدل‌ها و پرچمداران خود، منتظر بازخورد مثبت کاربران خود می‌ماند. سپس آن تکنولوژی‌های جدید را در مدل‌های مهم‌تر خود بکار خواهد گرفت. نظر شما در مورد این گوشی‌ها چیست؟ آیا تجربه استفاده از این قبیل گوشی‌ها با دوربین سلفی پاپ‌آپ را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام برند در این نوع طراحی بهتر عمل کرده است؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن