خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار تکنولوژیاخبار سامسونگاخبار گوشی موبایل

رونمایی همزمان گلکسی اس ۱۱ و گلکسی فولد ۲ قبل از MWC 2020

سامسونگ همیشه از گوشی‌های سری اس خود در یک رویداد غیر منتظره و نزدیک به زمان برگزاری کنگره بین‌المللی موبایل MWC در بارسلونا، رونمایی می‌کند. برای مثال، در اوایل سال جاری سامسونگ از سری گلکسی اس ۱۰ خود در ۲۰ فوریه رونمایی کرد در حالی که MWC در ۲۵ فوریه شروع شد. امسال رویداد MWC در ۲۴ فوریه برگزار خواهد شد. طبق تیزری که از آیس یونیورس منتشر شده، گلکسی اس ۱۱، در تاریخ ۱۸ فوریه در شهر سانفرانسیسکو معرفی خواهد شد. در این تاریخ، گلکسی اس ۱۱ و گلکسی فولد ۲ همزمان رونمایی خواهند شد!

دستگاه‌های galaxy s11 و galaxy fold 2 همزمان رونمایی خواهند شد!

گلکسی فولد 2

علاوه بر معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ گفته می‌شود که سامسونگ در این رویداد از گوشی تاشو بعدی خود نیز رونمایی خواهد کرد. برخلاف گلکسی فولد که با هدف تبدیل گوشی موبایل به تبلت عرضه شد، نسخه دوم گلکسی فولد هدف یکسانی را با گوشی موتو ریزر دنبال می‌کند. گلکسی فولد ۲ همانند گوشی تاشو موتورولا طراحی جمع و جوری داشته و کاربر هر زمانی که بخواهد می‌تواند آن را باز کند. گوشی ریزر زمانی که باز می‌شود یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این، یک نمایشگر ثانویه نیز دارد که برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و کمک به گرفتن عکس‌های سلفی و غیره بکار می‌رود.

نمایشگر گلکسی اس ۱۱ نرخ رفرش ۱۲۰ را ارائه خواهد داد.

سامسونگ اما به دنبال این است که موبایل تاشو  گلکسی فولد ۲، جدا از فاکتور شکل، ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری را نیز داشته باشد. احتمالاً طراحی کاملاً متفاوتی با گلکسی فولد خواهد داشت.  در یکی از خبرهایی که اخیراً منتشر شده، به قیمت معادل ۸۴۰ دلار برای این نوع گوشی‌های  سامسونگ اشاره شده است. در مقایسه می‌توان گفت که قیمت گوشی گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلار و موتورولا موتو ریز ۱۵۰۰ دلار است.

قرار است سامسونگ در سال ۲۰۲۰ مدل‌های متنوعی از سری پرچم‌دار اس ۱۱، را عرضه کند. گلکسی اس ۱۱ ای با یک نمایشگر ۶.۲ اینچی عرضه شده در حالی که گلکسی اس ۱۱ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی برخوردار خواهد بود. از طرفی گلکسی اس ۱۱ پلاس، از نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره می‌برد.

گلکسی فولد 2

قرار است که همه این گوشی‌ها از تراشه Snapdragon 865 استفاده کنند.

Galaxy S11 + در پنل عقب دارای پنج دوربین است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه فوق‌العاده عریض، یک دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر، یک دوربین تله پریسکوپ با زوم ترکیبی ۵ برابر و سنسور زمان پرواز است.

از داده های حاصل از سنسور TOF می‌توان برای بهبود قابلیت AR گوشی و تقویت قابلیت بوکه در عکس‌های پرتره‌ استفاده کرد. سنسور ToF همچنین می‌تواند نقشه‌های سه بعدی ایجاد کرده و برای یک سیستم تشخیص چهره ایمن مورد استفاده قرار گیرد. سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی همچنین می‌تواند با دو دوربین تله فوتو کار کرده تا بزرگنمایی هیبریدی تا ۵۰ برابر و بزرگنمایی دیجیتال ۱۰۰ برابر را در اختیار کاربران قرار دهد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

عمر باتری سال آینده بهبود خواهد یافت زیرا شایعه شده که گلکسی S11 دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است در حالی که Galaxy S11 + می‌تواند با باتری ۵ هزار میلی‌آمپری روانه بازار شود. اگر خبر منتشر شده در Ice Universe درست باشد، سامسونگ باید پرچم‌داران جدید خود را در تاریخ ۱۸ فوریه به همراه تلفن تاشو بعدی خود به صورت رسمی معرفی کند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن