خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار ریلمیاخبار گوشی موبایل

رشد سریع و باورنکردنی شرکت ریلمی؛ کاربران سری Realme C به ۱۰.۲ میلیون رسید!

ریلمی از جمله شرکت‌هایی است که به سرعت در حال رشد و افزایش سهم خود در این بازار رقابتی گوشی موبایل است. یکی از مدل‌های میان‌رده‌ای که از این شرکت معرفی شده سری Realme C است. این سری از جمله گوشی‌های اندرویدی این شرکت بوده که در حال حاضر بیش از ۱۰.۲ میلیون کاربر در سطح جهان دارد. اوایل همین ماه یعنی ژانویه ۲۰۲۰ مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که ریلمی موفق شده که میزان ۵.۵ میلیون نسخه از سری ریلمی ۵ خود را به فروش رساند.

امروز مورخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ نیز این شخص به یکی دیگر از نقاط عطف در نتایج فروش این شرکت اشاره کرده و گفته است که این شرکت تاکنون موفق شده بیش از ۱۰.۲ نسخه از گوشی‌های سری سی خود را به فروش رساند. گوشی ریلمی سی ۳ یکی از مدل‌هایی است که تا چند وقت دیگر به بازار می‌آید. اگرچه ممکن است این تعداد در مقایسه با رقبای خود از جمله Redmi رقم زیادی نباشد؛ اما مطمئناً یک دستاورد چشم‌گیر برای برندی محسوب می‌شود که تقریباً دو سال بیشتر قدمت ندارد.

شرکت ریلمی

سری c از جمله محصولاتی هستند که اولین بار در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده‌اند. اکنون این سری، مدل‌های ریلمی سی وان، ریلمی سی وان(۲۰۱۹) و ریلمی سی ۲ و ریلمی سی ۲(۲۰۱۹) را شامل می‌شود.

سری c از جمله محصولاتی هستند که اولین بار در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده‌اند. اکنون این سری، مدل‌های ریلمی سی وان، ریلمی سی وان(۲۰۱۹) و ریلمی سی ۲ و ریلمی سی ۲(۲۰۱۹) را شامل می‌شود. همچنین این شرکت برای تداوم و ادامه موفقیت خود قرار است مدل‌های دیگری مثل ریلمی سی ۳ و ریلمی سی ۳ اس را نیز به بازار عرضه کند. این گوشی‌ها احتمالاً در ۶ فوریه در کشور هند رونمایی خواهند شد.

در حال حاضر این شرکت یکی از سازندگانی است که در سطح جهانی به صورت سریع در حال رشد است. از اکتبر سال ۲۰۱۹ تاکنون این شرکت تعداد کاربران خود را به ۱۷ میلیون نفر در سطح جهان رسانده است. این شرکت برای معرفی ریلمی سی ۳ دعوت‌نامه‌هایی را در تاریخ ۶ فوریه به رسانه‌ها ارسال کرده است.

ریلمی سی 2

این رویداد به صورت زنده در یوتیوب و فیس بوک پخش خواهد شد. مشخصات دقیق ریلمی سی ۳ هنوز به صورت رسمی منتشر نشده؛ اما تصویری که در دعوت‌نامه مربوط به این رویداد دیده شده، دستگاهی را نشان می‌دهد که از دوربین دوگانه و نمایشگر ناچ-استایل قطره‌ای بهره برده است. ماژول دوربین اصلی نیز به صورت عمودی در قسمت عقب آن واقع شده است.

همچنین احتمالاً در رنگ آبی عرضه خواهد شد. برخی شواهد دیگر حاکی از آنست که این موبایل میان‌رده ریلمی به یک باتری بزرگ‌تر از مدل قبلی خود  مجهز خواهد شد. همچنین در رابطه با کیفیت تصویر و رزولوشن نمایشگر آن نیز خاطر نشان می‌شود که احتمالاً رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد؛ اما با توجه به ارزان‌قیمت بودن این گوشی‌ها بعید به نظر می‌رسد که رزولوشن ان این مقدار باشد. در روزهای آتی اخبار بیشتری را از این گوشی منتشر خواهیم کرد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن