خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

ردمی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس رسماً معرفی شدند+ویدئو

نسخه جدید شیائومی یعنی ردمی نوت ۹ پرو و پرو مکس مورخ ۲۲ اسفند ۹۸ رونمایی کرد. لازم به ذکر است شیائومی ردمی نوت ۸ پرو هنوز هم در صدر جدول بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار داشته و شما می‌توانید آن را در خرید گوشی مدنظر قرار دهید.

امسال این سری در دو مدل به نام‌های شیائومی ردمی نوت ۹ پرو وشیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس معرفی شد. اولین بارست که شیائومی در سری ردمی نوت خود از یک مدل «مکس» رونمایی می‌کند. در ادامه به برخی از مشخصات مدل‌‎های این سری پرطرفدار شیائومی اشاره خواهیم کرد.

در این ویدئو می‌توانید با طراحی کلی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو آشنا شوید.

قیمت ردمی نوت ۹ پرو و پرو مکس:

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو ۱۶۰ و قیمت شیائومی ردمی نوت ۹ پرو، ۱۸۰ یورو اعلام شده است. شیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از  شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل Redmi Note 9 Pro دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده و از شارژ سریع ۱۸وات برخوردارست.

در مورد شباهت این دو نیز می‌بایست گفت که هر دو از یک ماژول چهارگانه بهره برده و به نمایشگر هول_پانچ که ترند طراحی در این روزها محسوب می‌شود، مجهز شده‌اند. همچنین هر دو این مدل‌ها نیروی پیش‌ران خود را از تراشه اسنپدارگون ۷۲۰G می‌گیرند که جز جدیدترین تراشه‌های میان‌رده محسوب شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

هر دو به یک باتری بزرگ مجهز شده و با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه اندروید ۱۰ اجرا می‌شوند.

مشخصات شیائومی ردمی نوت ۹ پرو: 


در نگاه اول طراحی ساندویچی پنل شیشه ای این مدل و برخورداری پنل جلو و عقب از پوشش گوریلاگلس ۵ است که خودنمایی می‌کند. در رابطه با سایر خصوصیات مرتبط با طراحی ردمی نوت ۹ پرو نیز می‌توان گفت که به پوشش ضد ترشح آب و مایعات مجهز شده و از اسپیکرهای bottom-firing و میکروفون‌های دوگانه با قابلیت حذف نویز صدا برخوردار است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

ابعاد این محصول ۱۶۵.۷×۷۶.۶×۸.۸ میلی‌متر و وزنی برابر با ۲۰۹ گرم دارد. نمایشگر هول-پانچ آن هم اندازه‌ای برابر با ۶.۶۷ داشته و کیفیت تصویر FHD+ را ارائه داده است.

ردمی نوت 9 پرو مکس

سخت‌افزار و نرم‌افزار:

برخلاف گوشی ردمی نوت ۸ پرو که از تراشه گیمینگ شرکت تایوانی مدیاتک بهره برد. این گوشی نیروی پیش‌ران خود را از تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G می‌گیرد. در حال حاضر ردمی نوت ۹ پرو در یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت معرفی شده ولی احتمال اینکه این شرکت نسخه‌های دیگری را نیز از این گوشی معرفی کند زیاد است. به علاوه به درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی نیز مجهز شده؛ از‌این‌رو می‌توانید حافظه آن را ارتقاء دهید.

مهمترین ارتقاء انجام گرفته در این گوشی نسبت به نسخه قبلی باتری بکار رفته بوده که اندازه‌ای برابر با ۵,۰۲۰ میلی آمپر دارد. نسخه فست شارژ آن ارتقاء نیافته و از همان نسخه ۱۸ واتی استفاده شده است.

دوربین:

در مورد دوربین این گوشی هم باید گفت که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی از نوع ISOCELL GM2 ساخت شرکت سامسونگ است. دیافراگم آن f/1.79 بوده و از قابلیت‌هایی مثل Super Stabilization، PDAF، slow-mo و ضبط ویدئو ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. سایر لنزهای آن به شرح زیر است:

  • سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه
  • لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی
  • لنز ثبت عمق ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد که همانند گوشی‌های ردمی کی ۳۰ و پوکو ایکس ۲ در لبه آن واقع شده است. از قابلیت‌های ارتباطی آن هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون 
  • پورت شارژ USB Type-C 

مشخصات شیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس:


شیائومی ردمی نوت ۹ پرو مکس و نسخه پرو از نظر طراحی و مشخصات تقریباً مشابه هستند؛ اما مهمترین تفاوت این دو نسخه در دوربین‌ها و نسخه فست شارژ خلاصه می‌شود. ردمی نوت ۹ پرو مکس در دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایت با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد این نسخه از خط تولید ردمی نوت چیست؟ آیا این دو مدل همانند سال قبل می‌توانند جزء گوشی‌های پرطرفدار میان‌رده در بازار رقابتی موبایل باشند یا خیر؟ نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک گذارید و جهت اطلاع از اخبار روز موبایل به مجله ما سر بزنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

نوشته های مشابه

‫۱۵ نظرها

  1. گوشی خوبیه ‌.
    با اومدن اثرانگشت به بغل گوشی خیلی بهتر شده

    1. همه ی گوشی ها تا یه زمانی میتونن زیر آب باشن مثلا من الان j5 معمولی دارم و توی آب به مدت ۱۰ ثانیه افتاده و هیچ چیش نشده تازه الان دیکه گوشی ها یه چیزای از ضد آب بودن دارن مثلا شما میتونید برید کلیپ هایی از نوت ۸ پرو که توی آب به مدت زیاد گذاشتن ببینید و اصلا خراب نشده

  2. شما کی موجود میکنید؟
    اگه میشه سریع تر چون واقعا گوشی خوبیه؟

  3. من قیمت redmi note 9 رو حساب کردم.
    ۱۷۵ دلار بود ک میشه ۲.۸۰۰.۰۰۰.
    ۶۴/۴

  4. شیاومی عملا با ارتقای دوربین و اوردن اثر انگشت به بغل گوشی که تجربه بهتری به کاربر خواهد داد، دو فاکتور مهم و برگ برندش تو بازار امسال میشه
    مخصوصا با این قیمت پایینش
    چه میکنه شیاومی قیمت پایین با امکانات درجه یک

  5. قیمت note 9 poro ب نظرتون چند درمیاد؟
    ب نظرتون پایین ۳ میلیون هست؟

    1. حول و حوش ۳.۵ تا ۴ تومن با دلار الان
      احتمالا سال دیگه بخاطر بالا رفتن دلار به ۴.۵ میلیون برسه قیمتش

  6. سلام اینکه اثر انگشت بغل باشه خوبه ولی یه مشکلی که ایجاد میکنه اینه اگه بخوای حالت دوم گوشی رو فعال کنید دیگه نمیتونی با اثر انگشت وارد بشی البته برای حالت دوم گوشی میگم

  7. با اثر انگشت زیر صفحه خیلی از گوشی ها مشکل دارن. اثر انگشت در پشت هم یه جورایی زیبایی گوشی رو کم می‌کنه. اثر انگشت در لبه بهترین گزینه است

  8. سلام یه سوالی داشتم اینکه اگه اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشه کلا بهتره یا بغل؟؟

    1. سلام، بیشتر سلیقه ای هست، مثلا خیلی افراد با اثر انگشت زیر نمایشگر مشکل دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن