خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های ایفونویدئو

مقایسه دوربین گوشی اپل اس ای با آیفون ایکس آر و آیفون ۱۱+ویدئو

امسال شاهد معرفی چندین مدل گوشی میان ‌رده بوده‌ایم، اپل نیز به این میدان وارد شده و گوشی اپل اس ای بازیکن تازه نفس این برند در این میدان رقابت است.

شاید شما هم از کاربرانی هستید که از گوشی‌های قدیمی‌تر آیفون مثل آیفون ۷ و یا آیفون ۱۱ استفاده می‌‍کنید و می‌خواهید گوشی خود را عوض کنید. در ادامه بررسی خواهیم کرد با توجه به قیمت گوشى اپل se نسبت به دیگر مدل‌های تک دوربین این برند، از نظر دوربین ارزش خرید دارد یا خیر؟ و دوربین آن به چه صورت عمل خواهد کرد. قیمت گوشى اپل se برابر با ۳۹۹.۰۰ دلار است، در حالی که آیفون ایکس قیمتی برابر با ۴۵۴.۹۸ دلار دارد.

مقایسه دوربین گوشی اپل اس ای با آیفون ایکس آر و آیفون ۱۱

اکنون این شرکت یک گزینه ارزان قیمت‌تر را پیش روی شما قرار داده است. به نظر شما آیا عملکرد گوشی اپل اس ای قابل مقایسه با مدل‌های قبلی این برند مثلا گوشی آیفون ایکس آر و یا آیفون ایکس هست یا خیر؟ در ویدئو موجود، گوشی جدید گوشی اپل اس ای با دو مدل آیفون ۱۱ و آیفون ایکس مقایسه شده است. به نظر شما در رقابت با این سه گوشی با برچسب‌های قیمتی متفاوت کدام یک از نظر دوربین بهتر عمل خواهد کرد؟ آیا این گوشی iphone ارزش خرید بالایی دارد یا خیر؟

مقاله پیشنهادی: مقایسه دوربین گوشی آیفون (۳ نسل آخر)

گوشی آیفون ۷ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده، سال بعد گوشی آیفون ۱۱ نیز دقیقاً همان دوربین را مورد استفاده قرار داد. آیفون ایکس ار نیز دقیقاً همان دوربین را برای عکاسی بکار گرفت. هر سه این دوربین نیز از نوع واید بودند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت در تولید گوشی‌های جدید خود از نظر دوربین جهش قابل‌توجهی را ایجاد کرد. گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس را می‌توان اولین گوشی این اکوسیستم به حساب آورد که از ماژول سه‌گانه دوربین استفاده کرد و عملکرد عکاسی بی‌نظیری را ارائه داد. در واقع برای اولین بار لنز ۱۳ مگاپیکسلی را در این گوشی مورد استفاده قرار داد. در این ویدئو شاهد مقایسه دوربین اپل اس ای با آیفون ایکس و iPhone 11 هستید.

چندی می‌شود که گوشی اپل اس ای معرفی و در برخی از بازارها عرضه شده است. همان طور که می‌دانید این گوشی هم تنها در بردارنده یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است؛ اما خب تفاوت این مدل با مدل‌های قبلی تراشه قدرتمند‌تر آن است که با توجه به قیمت گوشى اپل se امتیاز این گوشی را نسبت آنها بالا می‌برد. ویدئو مقایسه دوربین اپل اس ای با آیفون ایکس و آیفون ۱۱ را تماشا کرده و نظرات خود را با ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

 

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن