خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلاخبار هوآوی

اولین نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین قدرتمند هوآوی پی ۴۰ پرو

تنها چند روز به رونمایی از پرچمدار جنجالی هواوی باقی مانده است. پیش‌بینی می‌شود که امسال این سری در سه مدل هواوی پی ۴۰، هواوی پی ۴۰ پرو و هواوی پی ۴۰ پرو پلاس معرفی شود. تاکنون رندرهای رسمی این سری از گوشی هواوی منتشر شده؛ اما آنچه که هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، پیکربندی دوربین این سه مدل است. برخی از مشخصات احتمالی دوربین هواوی پی ۴۰ پرو در برخی از سایت‌ها نشان داده شده است.

هواوی پی ۴۰ پرو با دوربینی قدرتمند به زودی معرفی می‌شود

هواوی پی 40 پرو

نحوه ساخت گوشی پی ۴۰ پرو اخیراً توسط یک وبلاگ‌نویس در Weibo فاش شده است. نمونه تصویر اولیه از این گوشی وجود یک کاور برای دوربین‌ها را نشان می‌دهد؛ اما طراحی کلی همانند رندرهایی بوده که قبلاً نیز به نمایش درآمده است. گفته می‌‍شود که این گوشی با یک دوربین پنچ‌گانه معرفی خواهد شد. لنز اصلی ساخت شرکت سونی (IMX700) است که از زوم اپتیکال ۵ برابر پشتیبانی می‌کند. دوربین عقب همچنین از زوم ۱۰ برابر نیز پشتیبانی می‌کند که با لنز‌های پیرسکوپ، تله فوتو، لنز‌های زاویه باز و سنسور حال پرواز یا ToF حاصل خواهد شد. گفته می‌شود دوربین جلو در یک هول-پانچ دوگانه جای داده شده است.

اما این نکته را خاطر نشان می‌کنیم که هنوز وجود دوربین پنچ‌گانه در گوشی هواوی p40 pro به صورت رسمی تأیید نشده است. حتی ممکن است هوآوی از این ماژول پنچ‌گانه تنها در گوشی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس استفاده کند و این مدل به یک ماژول چهارگانه مجهز شود.

با این حال گمانه‌زنی می‌شود که ماژول پنچ‌گانه‌ای که هواوی قرار است مورد استفاده قرار دهد در بردارنده این لنز‌ها خواهد بود:

  • سنسور اصلی ۵۲ مگاپیکسلی سونی (Sony IMX700 1 / 1.28-inch RYYB)
  • لنز ۴۰ مگاپیکسلی (Sony IMX650 1 / 1.5-inch RGGB)
  • لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو
  • لنز ۲۰ مگاپیکسلی پریسکوپ
  • سنسور ToF

در هر حال باز هم می‌بایست منتظر ماند تا ببینیم این ترکیب قدرتمند در نهایت به چه صورت خواهد بود. طبق روال سال‌های گذشته، هواوی در سری Huawei P40 از یک ماژول قدرتمند بهره خواهد برد. بدون شک، دوربین این سری رتبه بندی فعلی DXOMark را تغییر خواهد داد. در ادامه به چند نمونه از عکس‌های منتشر شده از این دوربین را مشاهده می‌کنید.

 

خرید هواوی پی ۳۰ پرو با تخفیف باورنکردنی

نظر شما در مورد این سری از گوشی‌های هواوی چیست؟ آیا هواوی با وجود تحریم‌ها باز هم می‌تواند با پرچمداران دیگری چون شیائومی می ۱۰ پرو و یا گلکسی اس ۲۰ اولترا با بهترین دوربین‌ها رقابت کند؟ نظرات خود با ما به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫۱۷ نظرها

  1. دوستان عزیزم همتون نظرهایی که دادید درسته و اینم بدونید که شرکت سامسونگ تمام کاربر هاش ازش شکایت کردند بخاطر چیپست های بی کیفیت اکسینوس که حتی در اولترا ۲۰ هم استفاده کرده و فقط در سری پخش قاره آمریکا از چیپست کوالکام آمریکایی اسنپ دراگون استفاده کرده و تمام کاربرها درخواست تعویض سریع چیپست هاشون رو کردند

  2. نویسنده محترم فکر کنم اگر من اشتباه نکرده باشم و درست دیده باشم شما نام شرکت دوربین سازنده پی ۴۰ پرو هواوی رو اشتباها به جای لایکا سوئیس نوشتید سونی ، درست میگم یا من اشتباه میکنم

  3. الان این گوشی p40 هنوز با گوگل مشکل داره
    یعنی اندروید نیست؟

  4. مطمئنا اگه پی ۴۰بیاد خیلی حرفها داره واسه گفتن
    دقیقا مثل پی سی پرو که چقدر عالیه

  5. انصافا بدور از هیچ تعصبی از گوشی که موجوده یا قراره بیاد صحبت کنیم که اگه عزیزانی مایل هستن گوشی بگیرن دچار چالش نشن ..
    بنده هواوی پی ۳۰پرو دارم انصافا حافضه ۲۵۶چیزی که محتاجشم و به حافظه زیاد نیاز دارم از طرفی دوربینش که باتمام وجودم پیشنهاد میکنم به کسانی که دوربین براشون مهمه بسیار عالی و قدرتمنده…شارژ سوپر فست عالی..شارژ معکوس عالی و البته نکته خیلی مهمش گواهی ip68ضدگردوخاک و آب تا عمق دو متری..‌

  6. هواوی ترکونده زده رو دست تمام سازنده اپل و سامسونگ برن جلو بوق بزنن

  7. خدا لعنت کنه اون ترامپ بی سواد رو ، تا هواوی جای شرکت گرون فروش اپل رو گرفت ، تحریمش کرد تا از اپل حمایت بشه «البته بازم خیلی مرده که از تولید داخلشون حمایت کرده ، نمیدونم چرا حسن فریدون اینا رو یاد نمیگیره »
    اپل و شیاعومی هم که دارن حالشو میبرن
    آخ اگه تحریم نشده بود

  8. این چینی ها مثل زنبور عسل هستند هم پرکارند هم خیر و منفعت میرسونند به دنیا! پس زنده باد هوآوی

  9. ترامپ اگه با اون ترامپی گریش هواویو صد بار هم تحریم کنه هیچ اتفاقی براش نمیفته چون ترامپ داره میترسه که تمام قدرتش و حتی شرکت اپلش داره از بین میره ،واسه همین هم هست که داره ضعیفش میکنه.
    ولی هر جوری هم که باشه من باز هواوی میخرم چون واقعا گوشی میزنه نه اشغال نو مثل سامسونگ که بعد ۲ سال زبارش در میره.

    1. حالا شما چنان از ترامپ میگی انگار اون شرط بسته سر نابودی هواوی.تحریم کرده.تحریماهم بی تاثیر نبوده .همونطور که تحریماش دهن مارو سرویس کرده.فعلا فشارش برای ما که قابل حس بوده برادر.هواوی رو چیکارداری

  10. سامسونگ و اپل و شیائومی از هواوی مثل چی میترسن،واسه همینه که ترامپ تحریمش کرده.
    ولی هر جوری باشه من بازم میخرمش چون واقعا پدرم از سریه p10 داره و هنوز که هنوزه اخ نگفته هر کیم که میگه هواوی کلا ضعیفه داره دروغ میگه،چون میترسن که گوشیشون در برار گوشیه هواوی قدیمیو زه بار در رفته نشه.

  11. اره شک نکن هوآوی اوله هم کیفیت عالی هم قیمت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن