خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های شیائومیویدئو

تست سرعت پرچمداران قدرتمند شیائومی؛ بلک شارک ۳ پرو و می ۱۰ پرو!

تست سرعت پرچمداران قدرتمند شیائومی؛ بلک شارک ۳ پرو و می ۱۰ پرو!

به نظر شما چه ویژگی‌هایی را می‌بایست برای انتخاب یک گوشی گیمینگ عالی در نظر گرفت؟ آیا همه گوشی‌ها می‌توانند برای گیمینگ و یا در کل عملکردهای چند وظیفه‌ای مناسب باشند؟ صادقانه می‌بایست گفت که پاسخ این سوال منفی است. اگر عملکرد گیمینگ برای شما در اولویت است باید در زمان خرید گوشی چندین ویژگی را در نظر داشته باشید.

در این ویدئو شما شاهد تست سرعت بلک شارک ۳ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو دو گوشی دو گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ و مدعی گیم خواهید بود.

امروزه گوشی‌های پرچمدار و هم گوشی‌های میان‌رده هر دو برای عملکرد بازی بهینه شده‌اند و نسبت به قبل حتی از این نظر روی گوشی‌های میان‌رده نیز بیشتر می‌توان حساب کرد؛ اما به نظر شما در عملکرد گیمینگ یک پرچمدار موفق‌تر خواهد بود یا یک گوشی صرفاً گیمینگ؟ در این ویدئو شما شاهد تست سرعت بلک شارک ۳ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو دو گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ و مدعی گیم خواهید بود.

 

 

بلک شارک ۳ پرو یک گوشی صرفاً گیمینگ بوده در حالی شیائومی می ۱۰ پرو پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ محسوب می‌شود که اخیراً معرفی شد. از نظر قابلیت‌های سخت‌افزاری می‌توان گفت که هر دو آنها از یک نوع تراشه استفاده کرده‌اند. نهایت رم هر دو نیز ۱۲ گیگابایت است. با تست سرعت بلک شارک ۳ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو  دو پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ به خوبی می‌توانید عملکرد تراشه دو را از هم تشخیص دهید.

 

یکی از ویژگی‌هایی که در انتخاب یک گوشی گیمینگ می‌بایست بدان توجه کرد نمایشگر است. بلک شارک ۳ پرو از نمایشگر آمولد و شیائومی می ۱۰ پرو از نمایشگر سوپر آمولد بهره برده‌اند؛ اما با وجود اینکه تفاوت اندازه نمایشگر بلک شارک ۳ پرو نسبت به می ۱۰ پرو قابل‌توجه بوده باز هم از نظر تراکم پیکسلی بهتر از پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ عمل کرده و رزولوشن بسیار بالاتری دارد، ولی هر دو از نرخ نوسازی یکسان بهره برده‌اند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

 

 

باتری هم بسیار حائز اهمیت است به این دلیل که هیچ گیمری دوست ندارد که در یک بازی طولانی با خالی شدن شارژ  گوشی خود روبرو شود. این دو گوشی پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ هر دو از باتری‌های قدرتمندی استفاده کرده‌اند؛ اما عملکرد بلک شارک ۳ پرو اندکی بهتر است بدین جهت که از باتری بزرگتری بهره برده تا بتواند به خوبی پاسخ‌گوی مصرف باتری نمایشگر بزرگ خود باشد.

 

تست سرعت دو پرچمدار شیائومی 2020؛ بلک شارک 3 پرو و می 10 پرو!

۵ ویژگی مهم در انتخاب بهترین گوشی گیمینگ

به نظر شما در ویدئو تست سرعت بلک شارک ۳ پرو و شیائومی می ۱۰ پرو دو پرچمدار شیائومی ۲۰۲۰ کدام یک بهتر عمل خواهند کرد؟ ویدئو را تماشا کرده و نظرات خود را با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن