خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلاخبار هوآویمقایسه گوشیمقایسه گوشی های شیائومیمقایسه گوشی های هواویویدئو

تست سرعت و عملکرد گیمینگ شیائومی می ۹، می نوت ۱۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو

برای گیمرها سرعت حرف اول را می‌زند. این افراد همواره به دنبال گوشی هایی هستند تا بتوانند به بهترین وجه ممکن از تجربه یک بازی پرسرعت و روان بدون افت فریم ریت بهرمند شوند. شرکت‌های سازنده موبایل نیز این موضوع را همواره مدنظر قرار داده‌اند. این شرکت‌ها دستگاه‌های را به طور اختصاصی برای بازی تولید کرده‌اند. علاوه بر آن گوشی‌های پرچم‌دار این برندها نیز قابلیت‌های گیمینگ قابل توجهی دارند چرا که قدرتمند‌ترین تراشه‌ها را به خدمت گرفته‌اند. این ویدئو سرعت و عملکرد گیمینگ گوشی‌های شیائومی می ۹، شیائومی می نوت ۱۰ و پی ۳۰ پرو را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

ویدئو تست سرعت و عملکرد گیمینگ می ۹، شیائومی می نوت ۱۰ و پی ۳۰ پرو

مشخصات:

شیائومی می ۹:

می ۹ یکی از مدل‌های محبوب سال ۲۰۱۹ برند شیائومی به شمار می‌رود. این مدل علاوه بر طراحی زیبا از پردازنده و امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی نیز برخوردار است. از جمله امکانات می ۹ می‌توان به تراشه Snapdragon 855 و نمایشگر Super AMOLED اشاره کرد که بیشترین تأثیر را در عملکرد گیمینگ دارند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به دوربین سه گانه و برخورداری از بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی اشاره کرده که ترکیب فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار داده است.

شیائومی می نوت۱۰:

شیائومی می نوت ۱۰ نیز یکی از گوشی‌های جنجالی شیائومی بوده که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ عرضه شده است. با برخورداری از دوربین چهارگانه و لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نمایشگر آن AMOLED بوده و پردازنده Snapdragon 730G را به خدمت گرفته است. این دو مورد بیشترین تاثیر را در عملکرد بازی دارند.

مقایسه تست سرعت و عملکرد گیمینگ می 30 پرو و می 9 و می نوت 10

پی ۳۰ پرو:

گوشی بعدی پرچم‌داری از هوآوی است که همانند دو مدل دیگر امکانات بسیار خوبی دارد. از این میان می‌توان به دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی همچنین تراشه Kirin 980 اشاره کرد که بر اساس فرآیند ساخت ۷ نانومتری ساخته شده است. نمایشگر آن هم OLED است. از نظر نمایشگر نیز خاطر نشان می‌شود که پی ۳۰ پرو و می نوت ۱۰ اندازه‌ای مشابه داشته در حالی که اندازه می ۹ اندکی کوچکتر از دو مدل دیگر است. از دیگر مواردی که تأثیر بسزایی در عملکرد گیمنگ دارد باتری است.

برای گیمرها طول عمر باتری بسیار اهمیت دارد چرا که هیچ گیمری دوست ندارد در حال تماشا و انجام یک بازی مهیج با خاموشی گوشی خود روبرو شود. می نوت ۱۰ و پی ۳۰ پرو و می ۹ به ترتیب باتری‌های ۵۲۶۰، ۴۲۰۰ و ۳۳۰۰ میلی‌آمپری را به خدمت گرفته‌اند. در این ویدئو می‌توانید عملکرد این گوشی‌ها را در شرایط واقعی مشاهده کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

سوالات متداول

گوشی شیائومی می ۹ چه مشخصات منحصر به فردی دارد؟

✔️ می ۹ یکی از مدل‌های محبوب سال ۲۰۱۹ برند شیائومی به شمار می‌رود. این مدل علاوه بر طراحی زیبا از پردازنده و امکانات سخت‌افزاری قدرتمندی نیز برخوردار است. از جمله امکانات می ۹ می‌توان به تراشه Snapdragon 855 و نمایشگر Super AMOLED اشاره کرد که بیشترین تأثیر را در عملکرد گیمینگ دارند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به دوربین سه گانه و برخورداری از بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی اشاره کرده که ترکیب فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار داده است.

ویژگی های برجسته گوشی شیائومی می نوت۱۰ چیست؟

✔️ شیائومی می نوت ۱۰ نیز یکی از گوشی‌های جنجالی شیائومی بوده که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ عرضه شده است. با برخورداری از دوربین چهارگانه و لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نمایشگر آن AMOLED بوده و پردازنده Snapdragon 730G را به خدمت گرفته است. این دو مورد بیشترین تاثیر را در عملکرد بازی دارند.

گوشی پی 30 پرو از چه مشخصه های برجسته ای بهره می برد؟

✔️ گوشی بعدی پرچم‌داری از هوآوی است که همانند دو مدل دیگر امکانات بسیار خوبی دارد. از این میان می‌توان به دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی همچنین تراشه Kirin 980 اشاره کرد که بر اساس فرآیند ساخت ۷ نانومتری ساخته شده است. نمایشگر آن هم OLED است. از نظر نمایشگر نیز خاطر نشان می‌شود که پی ۳۰ پرو و می نوت ۱۰ اندازه‌ای مشابه داشته در حالی که اندازه می ۹ اندکی کوچکتر از دو مدل دیگر است. از دیگر مواردی که تأثیر بسزایی در عملکرد گیمنگ دارد باتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن